SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-10-2011 01:14:56 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Tuurlijk geen gebashquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:05 schreef Muisraket het volgende:
Wat een kusjekroelheid deze avond/nacht.
Of had ik dit niet moeten zeggen omdat er nu weer gebash komt?
Omdat je besmettelijke ziektes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem hebt, ook serieus iedereen hem daarna heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem echt, ook serieus iedereen hem echt heeft.
Ik zal het nogmaals overwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Je leest toch wat ze zegt, jankding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Wat moet ik van dit antwoord maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals overwegen.
Ikzelf ook niet, al ben ik blijkbaar bij andere op hyves te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
Daarbij heb ik geen hyves meer dus ik kan je toch niet tracen.
Dat ik je voor geen meter vertrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat moet ik van dit antwoord maken.
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik je voor geen meter vertrouw
Nou dat is dan weer aardig van je Tuxxxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, Kut!
![]()
![]()
Augustus_Thijs (Sexy ding)
![]()
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Ohja zo wordt hier gedacht, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
Flauw dit. Ik kom er wel achter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doen
Generaliserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat is dit trouwens met al dat msn-uitgewissel hier?
Heeft dit halve topique mekaar ook op FB/hyves ofzo?
En dat terwijl ik helemaal niemand van deze geweldigche medemenschen in mijn gezichtsboekje heb staan.
Oeh dan kan ik jullie sparenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.
doe nou maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik jullie sparen![]()
Helemaal niet flauw. En wil je er nu achterkomen via een ander hier? Dat is pas flauw en kinderachtig. Net alsof ik je dan in godsnaam accepteerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Flauw dit. Ik kom er wel achter.
Ik zit uberhaupt nooit op msn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal niet flauw. En wil je er nu achterkomen via een ander hier? Dat is pas flauw en kinderachtig. Net alsof ik je dan in godsnaam accepteer![]()
En ik ga janken als dit ook sarcasme was
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk puntquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T ik hoop voor je dat VV geen facebook heeft
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk punt
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar weet je al wel hoe ik eruit zie?
Echt wtf denken jullie van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk punt
Jawel ik zie je alleen nooit ergens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.Maar jij weet wel hoe ik eruit zie, en ik neem aan dat je toch in ieder geval wel hoi ofzo zegt als ik je tegenkom.
Ja en dan sta ik daar:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel ik zie je alleen nooit ergens.Maar als ik je ooit herken is aanspreken met hee ook goed genoeg hoor. Daar hoeft geen naam bij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja en dan sta ik daar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie de fuck is dit.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Oke beschrijving dan; lange zwarte haren, 1,70, 120 kilo, brilletje, bandshirtjes, nooit lang een leeg glas. Goed genoeg?
Zo ben jij niet toch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet grappig Tux nu schaam ik me hoor
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Oke beschrijving dan; lange zwarte haren, 1,70, 120 kilo, brilletje, bandshirtjes, nooit lang een leeg glas. Goed genoeg?
Mensen die horloges.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar KK zullen we onze horloges op dezelfde tijd zetten en een codewoord verzinnen?
Waarom geloof je eerder hem als mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Bdh heeft al gezegd dat je lekker bent.
Ja nokia ownt die shit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen die horloges.
Ik rock gewoon die htc, jeweet.
Omdat ik weet dat hij echt is. Voor hetzelfde geld ben jij een kloon van tuxxx.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom geloof je eerder hem als mij?
Ik hoop dat je nu sarcastisch bent want hij was behoorlijk matig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Hhahahah deze is godverdommes goed KK![]()
Ja thank you, captain obvious. Dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu lijk je net haar, zij denkt zo nu en dan ook dat jullie kloons van elkaar zijn.
Morgenmiddag verwacht ik een masterplan zodat je me kan herkennen zonder naam en/of foto's te hebben uitgewisseld. Gr. Gr. Trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:08 schreef Kutstudent het volgende:
Maarre, ik ga slapen, morgenochtend verwacht ik een naam in m'n pm-box.
Ik bén echt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat hij echt is. Voor hetzelfde geld ben jij een kloon van tuxxx.
Ja, we zijn allebei verslaafd aan status en kakkers enzo weetjewelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu lijk je net haar, zij denkt zo nu en dan ook dat jullie kloons van elkaar zijn.
Jij en Fed dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, we zijn allebei verslaafd aan status en kakkers enzo weetjewel
Fed is ook verslaafd aan status en een kakker, want hij studeert.quote:
Doen jullie ook altijd zuipen met een stropdas om?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed is ook verslaafd aan status en een kakker, want hij studeert.
niet liegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet liegen
Zwarte haren staat zo emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet liegen
Ik wou eerst typen: je draagt geen bandshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Duurt altijd even, mijn internet is niet zo snel.quote:
Nee jouw pm's zijn altijd kwartiertje onderweg. Of langer zelfsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt altijd even, mijn internet is niet zo snel.
Maar mijn postduif is wel altijd snelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jouw pm's zijn altijd kwartiertje onderweg. Of langer zelfs
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef shifto het volgende:
alleen nog even hier doen alsof ik werk
Ja, wat snuift dat ding?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar mijn postduif is wel altijd snel
Denk meer in de trant van overleden, seksueel misbruikte man (zowel bij leven als dood). Kutstudent en ik konden net op tijd ontsnappen, en toen de politie ter plaatse was vonden ze slechts een gat in de grond. Kelder dus helemaal verdwenen, net als ST. ST post hier nog weleens tijdens haar vlucht, want interpol zit haar altijd op de hielen. Zo zie je maar weer: het leven een een parasiet gaat niet over rozen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Muisraket het volgende:
Trouwens, ST, ik lees in de originele OP dat je een smerige kelder hebt? Geen zin om schoon te maken, KPD activiteiten of allebei?
Dat goeie spul wat ik afentoe bij jou bestelquote:
Hoezo eet jouw duif sperma?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat goeie spul wat ik afentoe bij jou bestel
Dat is ie toch al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja hij moet groot en sterk worden.
Kutbeest. Hopelijk kan die binnenkort wel een wasmachine vervoeren zodat we samen kunnen wonenquote:
En anders doe ik alles op de hand wassen. Net zoals een echte huisvrouw tientallen jaren geleden. Moet jij alleen wel voor brood op de plank zorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kutbeest. Hopelijk kan die binnenkort wel een wasmachine vervoeren zodat we samen kunnen wonen
Je praat voor je beurt lulletje, er wordt aan mij wat gevraagd, niet aan jou. Kutkindquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk meer in de trant van overleden, seksueel misbruikte man (zowel bij leven als dood). Kutstudent en ik konden net op tijd ontsnappen, en toen de politie ter plaatse was vonden ze slechts een gat in de grond. Kelder dus helemaal verdwenen, net als ST. ST post hier nog weleens tijdens haar vlucht, want interpol zit haar altijd op de hielen. Zo zie je maar weer: het leven een een parasiet gaat niet over rozen!
ik gok op beide jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Muisraket het volgende:
Trouwens, ST, ik lees in de originele OP dat je een smerige kelder hebt? Geen zin om schoon te maken, KPD activiteiten of allebei?
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En anders doe ik alles op de hand wassen. Net zoals een echte huisvrouw tientallen jaren geleden. Moet jij alleen wel voor brood op de plank zorgen
Nog zo 1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baan
Ik gok dat jij een kloon bent van een zekere parasitaire bdh en kk.quote:
Niets is zeker in het leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baan
Nee, jouw situatie is lekker. Een uitkering, kutleven en het enige wat je de hele dag doet is niks. Mijn leven heeft een doel, da's echt zo geweldigquote:
Nee, dat weet ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven.
Ja, dat heb ik je toch gezegd Barriewarriequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakte dat het ook niet juist leuk?
Oke handjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je toch gezegd Barriewarrie
wil je nou zeggen dat jij geen sex hebt in je kelderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een kloon bent van een zekere parasitaire bdh en kk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |