Zij had het wel door. De redactie blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:49 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk als ze denken dat de mic uit staat
Mooi kijkje achter de schermenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij had het wel door. De redactie blijkbaar niet.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:52 schreef Erasmo het volgende:
Cobra weet niet of je het het nog mee had gekregen maar het CDA wil perse vandaag stemmen en niet aankomende dinsdag omdat ze dit weekend een congres hebben.
Nee, en dat zeg ik niet omdat de koningin niet demissionair kan zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik weer met een demissionaire baas wakker word
Er zijn kabinetten over minder gevallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, en dat zeg ik niet omdat de koningin niet demissionair kan zijn.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:55 schreef Erasmo het volgende:
Ah ze gaan de kamer weer in, toch maar even blijven plakken.
Dus de CDA kamerleden laten het over aan hun congres.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:05 schreef Sloggi het volgende:
De moties zijn blijkbaar aangehouden, het wordt over het weekend getild.
Als dat dan ook maar op tv te volgen is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:07 schreef Sloggi het volgende:
De moties zijn aangehouden door de oppositiepartijen begrijp ik (ik snapte het zelf ook even niet meer, ik was in de keuken), dus de oppositie zorgt er in feite voor dat we zaterdag weer kunnen genieten van vuurwerk op het CDA-congres.
quote:
Ze worden vandaag verkochtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
?
Edit:
Ah, de opslagplaats van de Leo's. I see.
Anders begint men morgen op het CDA congres daar ook weer over en veranderen de plannen misschien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]. Ik wist niet dat ze vandaag weggingen. Hoezo moeten ze per se vandaag weg?
Oh, ok. Ik heb het hele debat gisteren trouwens gemist. Nog iets belangrijks gebeurd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders begint men morgen op het CDA congres daar ook weer over en veranderen de plannen misschien.
Nee, de stemming over Maurie gaat dinsdag plaatsvinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik heb het hele debat gisteren trouwens gemist. Nog iets belangrijks gebeurd?
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:27 schreef Erasmo het volgende:
Waarom een groter kaliber beter is:
[ afbeelding ]
Ah, thnx. CDA zal wel trouw moeten blijven aan de standpunten van de andere kabinetspartijen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de stemming over Maurie gaat dinsdag plaatsvinden.
Morgen gaan de belangrijkste gristenen en boeren van het CDA daar eerst gezellig een dag over keuvelen op hun congres.
mogguh.quote:
Moralistenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, de twee CDA dissidenten zijn weer eens tegen. (nog) geen meerderheid voor de Coalitie dus.
Ligt eraan wat de reservegedoger doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, de twee CDA dissidenten zijn weer eens tegen. (nog) geen meerderheid voor de Coalitie dus.
Jawel, want de SGP onthoudt zich van stemming en dus is er geen meerderheid voor de motie van de oppositie. De vraag is dus hoe belangrijk de dissidenten deze kwestie vinden: zijn ze bereid hun steun aan het kabinet in te trekken om deze zaak?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is volgens mij nog niet zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel, want de SGP onthoudt zich van stemming en dus is er geen meerderheid voor de motie van de oppositie. De vraag is dus hoe belangrijk de dissidenten deze kwestie vinden: zijn ze bereid hun steun aan het kabinet in te trekken om deze zaak?
Hoi ik ben Thaboel. Ik hou van flink zuipen en vrouwen scoren. Ik denk te kunnen schieten omdat ik de AMO heb gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Thaboel het volgende:
Nou even in 5minuten een presentatie over mezelf moeten maken. Een 9 gekregen
Ook de AMO erin verwerkt. En serieus de enigste vragen die ik kreeg over de hele presentatie (30minuten) waren over met welke wapens ik had geschoten...
En voor m'n landkamp een 8.5 gekregen en gelijk het hoogste van me klas
School kan wel leuk zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Thaboel het volgende:
Nou even in 5minuten een presentatie over mezelf moeten maken. Een 9 gekregen
Ook de AMO erin verwerkt. En serieus de enigste vragen die ik kreeg over de hele presentatie (30minuten) waren over met welke wapens ik had geschoten...
En voor m'n landkamp een 8.5 gekregen en gelijk het hoogste van me klas
Ziet er wel goed uit moet ik zeggen, ben benieuwd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:40 schreef Royyy het volgende:
Nieuwe documentaire-serie over de US Navy EOD in Afghanistan:
Hoi, ik ben Thaboel. Ik hou van flink zuipen en vrouwen scoren. Dit heeft temaken met dat ik de AMO heb doorlopen en ze daar een flinkzuipende, vrouwverslindende killer van je maken. Vragen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Thaboel. Ik hou van flink zuipen en vrouwen scoren. Ik denk te kunnen schieten omdat ik de AMO heb gedaan.
Vragen?
Dacht dat je me riep, en nee, niet om te helpenquote:
Ohh, ok.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee rommel rommel als in dit:
[ afbeelding ]
Gebakken aardappels(4e dag op rijquote:
Hier? Lotusss vreet soep ivm haar verstandskies. Ik? Nog geen flauw idee wat ik ga vreten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gebakken aardappels(4e dag op rij) met kogelbiefstuk en spruitjes. Loop al 2 weken bijna iedere dag gebakken aardappels te eten om een nieuwe gietijzeren pan in te bakken
En daar?
PX 10 niet meer in de schappen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Net het Kruidvat, de Action, de Jumbo en de Gamma afgefietst op zoek naar garagezeep, geen van allen had het
Klinkt leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Vortix het volgende:
1001-1002-1003 Parachutecontrole!
Zometeen weer verder met de grondopleiding. Ook een manier om je vrijdagavond naar de kut te helpen
Daarna met gezwinde spoed naar het Meldpunt PX 10.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Handig om je klauwen mee te wassen ja
Ben benieuwd wanneer ze erachter komen dat Break-free ook niet zo gezond is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarna met gezwinde spoed naar het Meldpunt PX 10.
Pas over een jaar of 20 ofzo...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze erachter komen dat Break-free ook niet zo gezond is.
Ben een blokkie aan het reviserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, hier ook: van die frituur-junk.
Wat ga je doen?
Haha nice. Van waar springen jullie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Vortix het volgende:
Zometeen weer verder met de grondopleiding. Ook een manier om je vrijdagavond naar de kut te helpen
Sterfprins..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef gerco94 het volgende:
zo, dat was alweer een week stagedit keer op de Erfprins, daar ga ik vaker komen
Anders heb je even het weer mee gehad!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef gerco94 het volgende:
zo, dat was alweer een week stagedit keer op de Erfprins, daar ga ik vaker komen
Ligt naast het pat-vet en de aardbeienzeefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:59 schreef Erasmo het volgende:
Net het Kruidvat, de Action, de Jumbo en de Gamma afgefietst op zoek naar garagezeep, geen van allen had het
Gebruik nu jifquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ligt naast het pat-vet en de aardbeienzeef
De jongste generatie heeft geen idee waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jif ownt!
Werkt bijna net zo goed als cif
Er zijn ook een aantal lui van mijn eenheid vandaag en eerder deze week richting Teuge gegaan voor hun 2e springdagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Vortix het volgende:
Haha nee. Is geen verplicht onderdeel van de opleiding, moet ik dus ook gewoon voor betalen. Overigens is de parachutecontrole om te kijken of dat ding wel goed zit op het moment dat je er daadwerkelijk aan bungeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Maareh, parachutecontroles? Moeten alle infanterie-officieren dat doorlopen?
Vanaf Seppe, hopelijk volgende week zondag!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha nice. Van waar springen jullie?
Nice!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Er zijn ook een aantal lui van mijn eenheid vandaag en eerder deze week richting Teuge gegaan voor hun 2e springdag
Ah okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha nee. Is geen verplicht onderdeel van de opleiding, moet ik dus ook gewoon voor betalen. Overigens is de parachutecontrole om te kijken of dat ding wel goed zit op het moment dat je er daadwerkelijk aan bungelt
[..]
Vanaf Seppe, hopelijk volgende week zondag!
[..]
Nice!
kapot slaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef Braamyo het volgende:
GRRRR 3 puberale kanker joggies tegen mij.... wtf ga ik doe dan... ik heb haat
Hahah tja. Alhoewel ik van de instructeurs te horen krijg dat je het riedeltje in negen van de tien gevallen automatisch uitvoert, zelfs als je het zelf niet doorhebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
Kan je vertellen dat dat 1001-2-3 etc wel het laatste is waar je aan denkt als je die kist uit kukeldDe delta vorm je je naw aangeleerd krijgt veranderd ook al snel in een box.
Jah, iets met voorbeeld functie en dronken zijn. Qua gevechtskracht had ik er wellicht mee weg kunnen komen, alhoewel drie altijd zo'n hekel getal is als je alleen bent. Echter wogen de consequenties niet op tegen de voordelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel ja. Eigenlijk moet je je harnastest ook doen zonder iets te zeggen. Doe je in de lucht ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:43 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hahah tja. Alhoewel ik van de instructeurs te horen krijg dat je het riedeltje in negen van de tien gevallen automatisch uitvoert, zelfs als je het zelf niet doorhebt
Hij is wel aardig, ziet er prachtig uit en het geluid is erg goed. Maar de inhoud is niet bijster indrukwekkend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
middag!
Zo maar is verder met de BF3 singleplayer. Het is ook weer een geweldig hollywoodscript.
Baked eggs and bakon !!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit trouwens aan een lekker studentenontbijt: gebakken eieren met ham en een glas half-gistende Duitse federweisser.
Helemaal gelukt met de snorquote:
Codetaal sorryquote:
Omnomnomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:16 schreef Erasmo het volgende:
Straks naar de markt, loempiaatje snaaien
En ze waren weer lekkerquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En ze waren weer lekker![]()
Vind het altijd leuk om over de markt te lopen bij ons, iedere week staan er weer nieuwe standjes met tell-sell achtige producten
Heb je geen problemen gehad met installeren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
middag!
Zo maar is verder met de BF3 singleplayer. Het is ook weer een geweldig hollywoodscript.
Eigenlijk wel. Jij dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je geen problemen gehad met installeren?
Ik heb het spel niet. Maar ik hoor alleen maar klachten. Installeren lukt niet, registreren lukt niet, code ophalen lukt niet, sp spelen zonder internetverbinding kan niet etc etc,quote:
Dat is wel balen voor de mensen die het gekocht hebben dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet. Maar ik hoor alleen maar klachten. Installeren lukt niet, registreren lukt niet, code ophalen lukt niet, sp spelen zonder internetverbinding kan niet etc etc,
En dat is grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:19 schreef Erasmo het volgende:
Sta ik bloembollen te poten lopen er een paar Duitsers voorbij![]()
Aha, ik begin het te snappenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er was wat met Duitsers en bloembollen, was een hele vreemde blikwisseling net
Dat kan hoor. Maar vul het wel zsm bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Royyy het volgende:
Hm iemand enig idee of het erg veel kwaad kan om zo'n 20 kilometer te rijden zonder voldoende olie voor de stuurbekrachtiging?
De multiplayer was ik sowieso al niet van plan om te gaan spelen. Doe mij liever maar een oude engine als Battlefield 2 maar dan een toffe realistische mod als Project Reality.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Druid het volgende:
bf3 is prachtig, maar de gameplay is erg teleurstellend
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Maar vul het wel zsm bij
ga naar dichtsbijzijnde pomp en koop daar een flesje oliequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja doe ik ookMaar ik ga liever niet morgenvroeg om 05.30 op m'n oude krakkemikkige fiets dat stuk naar 't werk
![]()
Sinds vannacht opeens allerlei rare zoemende geluiden tijdens het sturen, en volgens de buurman komt het door te weinig (of opgedroogde) hydraulische olie in de stuurbekrachtiging.
Moet dat nog olie met een bepaalde dikte ofzo zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga naar dichtsbijzijnde pomp en koop daar een flesje olie
Staat er gewoon op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Moet dat nog olie met een bepaalde dikte ofzo zijn?
Weet echt bijna niks van auto's
Ik weet ook bijna niks van auto'squote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Moet dat nog olie met een bepaalde dikte ofzo zijn?
Weet echt bijna niks van auto's
Wel degelijk speciale olie, je kunt er niet standaard 10W40 inkieperen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet ook bijna niks van auto's
Maar dit is gewoon olie, kun je zelf bijvullen zonder problemen.
Neem eerst maar eens een kijkje naar het niveau voor je olie koopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja doe ik ookMaar ik ga liever niet morgenvroeg om 05.30 op m'n oude krakkemikkige fiets dat stuk naar 't werk
![]()
Sinds vannacht opeens allerlei rare zoemende geluiden tijdens het sturen, en volgens de buurman komt het door te weinig (of opgedroogde) hydraulische olie in de stuurbekrachtiging.
En anders gewoon afkoppelen, gewoon rijden zonder bekrachtiging. Gaat ook prima.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neem eerst maar eens een kijkje naar het niveau voor je olie koopt.
Nooit anders gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En anders gewoon afkoppelen, gewoon rijden zonder bekrachtiging. Gaat ook prima.
Dat is dan ook alleen maar weggelegd voor de echte bikkels.quote:
Duhquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel degelijk speciale olie, je kunt er niet standaard 10W40 inkieperen.
Jij had het over "gewoon olie", dan denk ik aan standaard motorolie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duh![]()
Dat is motor-olie, dat weet toch iedereen??
Gewoon powersteering oil en het is okay.
Waar gekocht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef Vortix het volgende:
Heuj, Snugpak, Smockjas en Sealskinz handschoenen binnengekomen. Laat die winter maar komen
Allebeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welkom thuis!
Of bedoelde je niet het forum?
Snugpak en Smock bij Noorloos, Sealskinz bij isportshop.nlquote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag gewoon boerenkool met spekjes worst en jus. Lotusss gaat maar aan de turkse pizza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Behoort bij ons wel tot de aanbevolen literatuur. Aspecten uit "On War" komen terug in de theorie van het Realisme, wat ongeveer de belangrijkste 'school' is in de IB.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Smakelijk.
Iemand wel is dit boek helemaal gelezen?
[ afbeelding ]
Is het ook voor een gedeelte leerstof op de KMA toevallig?
Ik weet wel dat de reïnterpretatie van dit boek door Martin van Creveld (The Transformation of War) in Amerika tot 2008 verplichte kost was voor Officieren.
Het gaat dan ook niet om de tactiek maar de strategie, en dan heb je met langer termeinbeleid te maken. Je zag dat de Amerikaanse Generaals in Afghanistan steeds meer waren aan het inzetten op 'goodwill' van de bevolking, dat heeft met strategie te maken, en dat is nog steeds afkomstig uit al die oude boeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef Vortix het volgende:
Klopt als een bus, maar het heeft nog maar weinig te maken met de manier waarop oorlogen tegenwoordig daadwerkelijk worden uitgevochten.
Ligt er aan van watquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun jij ook draag-armen vervangen?
Ik zal je zeggen, van mij mag hij blijven hoor, maar het is nu wel echt van den zotte. Geloof dat NL. belangrijkere dingen te doen heeft dan zich over een 18 jarige het hoofd te breken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een charme offensief mbt die Maurie op tv.
Had je maar een Citroën moeten kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een P11-144SW
Rechter draagarm.
Citroën??? Frans klote spul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Had je maar een Citroën moeten kopen![]()
Ik werk normaal gesproken niet met zulk modern grut maar met de Haynes ernaast moet het wel te doen zijn.
Is inderdaad nergens voor nodig. Nederland heeft voldoende wetten om dit soort zaken te regelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, van mij mag hij blijven hoor, maar het is nu wel echt van den zotte. Geloof dat NL. belangrijkere dingen te doen heeft dan zich over een 18 jarige het hoofd te breken.
En dat laatste stuit me al helemaal tegen mijn borst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is inderdaad nergens voor nodig. Nederland heeft voldoende wetten om dit soort zaken te regelen.
Jammer dat sommige partijen het nodig vinden om, als het ze niet aan staat, het niet goed uitkomt of de uitkomst niet bevalt, het persoonlijk te gaan maken en de persoon om wie het gaat valse hoop te geven.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat laatste stuit me al helemaal tegen mijn borst.
Dan vraag ik me af, is dat partij-politiek om zieltjes te winnen?
PVV heeft een dusdanige invloed om futiliteiten, dat terwijl het land wel andere dingen aan de kop heeft.quote:
En de overige partijen frusteren de zaak net zo hard. Als het maar stemmen gaat opleveren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PVV heeft een dusdanige invloed om futiliteiten, dat terwijl het land wel andere dingen aan de kop heeft.
CDA echter, bang als ze is, volgt gewoon de gedoogpartij.
Ik ben na 40 jaar van de Citroën afgestapt, ik heb een paar maanden geleden een Ford gekocht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Had je maar een Citroën moeten kopen![]()
Ik werk normaal gesproken niet met zulk modern grut maar met de Haynes ernaast moet het wel te doen zijn.
De PVV/ Leers wijst de rest terecht op de huidige wetgeving die al sinds begin jaren 90 verzonnen is door Kok en zijn companen. (Het verhaal kleermaker Gumus kennen jullie nog wel denk ik?)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PVV heeft een dusdanige invloed om futiliteiten, dat terwijl het land wel andere dingen aan de kop heeft.
CDA echter, bang als ze is, volgt gewoon de gedoogpartij.
Daar doelde ik dus op met mijn opmerking dat het die partijen nu niet goed uitkomt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
De PVV/ Leers wijst de rest terecht op de huidige wetgeving die al sinds begin jaren 90 verzonnen is door Kok en zijn companen. (Het verhaal kleermaker Gumus kennen jullie nog wel denk ik?)
Die wet is van voormalig staatsecretaris van justitie Cohen, dus ik begrijp die hele PvdA de laatste 10 jaar niet, het is hun wet die men uitvoert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
De PVV/ Leers wijst de rest terecht op de huidige wetgeving die al sinds begin jaren 90 verzonnen is door Kok en zijn companen. (Het verhaal kleermaker Gumus kennen jullie nog wel denk ik?)
Dat is helaas politiek ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de overige partijen frusteren de zaak net zo hard. Als het maar stemmen gaat opleveren.
Kok en zijn "gedoogpartners"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, maar er wordt nu door een hoop mensen naar de PVV gewezen dat die de schuldigen zouden zijn in dit verhaal ivm de gedoogsteun. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:04 schreef Clan het volgende:
Die wet is van voormalig staatsecretaris van justitie Cohen, dus ik begrijp die hele PvdA de laatste 10 jaar niet, het is hun wet die men uitvoert.
heb je deels gelijk in, was bestaande wetgeving, mee eens, daarom dat men er zo over valt momenteel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, maar er wordt nu door een hoop mensen naar de PVV gewezen dat die de schuldigen zouden zijn in dit verhaal ivm de gedoogsteun. Dat is natuurlijk onzin.
Men voert gewoon bestaande wetgeving uit.
Nu draai je de zaak om. Andere partijen leggen de zaak lam omdat een bestaande wet hen niet goed uitkomt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in, was bestaande wetgeving, mee eens, daarom dat men er zo over valt momenteel.
Echter, moet dit gedoe nu héél politiek Den Haag lamleggen? Omdat de PVV zich beroept op afspraken?
De PVV beroept zich alleen op afspraken als het hen uitkomt. En als het kabinet hierom zou vallen, dan is de PVV de lachende derde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb je deels gelijk in, was bestaande wetgeving, mee eens, daarom dat men er zo over valt momenteel.
Echter, moet dit gedoe nu héél politiek Den Haag lamleggen? Omdat de PVV zich beroept op afspraken?
Dat dus, zou het net neerzetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
Nu draai je de zaak om. Andere partijen leggen de zaak lam omdat een bestaande wet hen niet goed uitkomt.
Prima, maar moet heel politiek Den Haag daarom "lam liggen" ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu draai je de zaak om. Andere partijen leggen de zaak lam omdat een bestaande wet hen niet goed uitkomt.
Blijkbaar zijn er een paar partijen die het nodig vinden om dat misbruiken om stemmen te winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima, maar moet heel politiek Den Haag daarom "lam liggen" ?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Proost Cobra, zit aan die Courvoisier
Ergo, de politiek is bijzonder hypocriet bezig, maar wat konden we anders van die kliek verwachten.......quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er een paar partijen die het nodig vinden om dat misbruiken om stemmen te winnen.
Want ja, de harde rechtse partijen willen een hele lieve jongen het land uitgooien ( a.k.a. De huidige wetgeving volgen)
Paar maanden geleden? Je doelt op dat generaal pardon? Die was naar ik geloof 2 jaar geleden, onder Minister Albayrak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat me helemaal opvalt: er ontstaat nu een hele rel rond 1 persoon terwijl er, een paar maanden geleden, erg soepel een besluit werd genomen welk duizenden personen treft. Toen hoorde je deze partijen niet.
Nee. Ik heb het over de duizenden ontslagen die bij Defensie gaan vallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Paar maanden geleden? Je doelt op dat generaal pardon? Die was naar ik geloof 2 jaar geleden, onder Minister Albayrak.
Militairen? Ohh, die moordenaars. Geld vangen terwijl wij belastingbetalers hun loon dokken. Profiteurs zijn het. Ze mogen blij zijn dat ze in Nederland wonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over de duizenden ontslagen die bij Defensie gaan vallen.
Welk onderwerp?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, laatste "Landmacht" al gelezen ?
Die van oktober? Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, laatste "Landmacht" al gelezen ?
Spectaculaire KCT-inzet Boven het Haringvliet.quote:
Die van mij doet het tenminstequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Citroën??? Frans klote spul.
En van die Citroën C1 krijg ik al moordneigingen![]()
Draagarmen van de P11 hebben problemen, maar dat is volgens forum geen enkel probleem btw. Enkel irritant.
Al last van je rug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben na 40 jaar van de Citroën afgestapt, ik heb een paar maanden geleden een Ford gekocht.
Yep.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Spectaculaire KCT-inzet Boven het Haringvliet.
Yep.quote:
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
Hier zit lotuss weer een punt te maken of Que Sera nu Spaans of Frans is
Ja lach maar, volgens haar internet mag het allebei ivm zgn "vervoegingen"quote:
Hoewel het liedje gebaseerd is op de Spaanse vervoeging (kudo's voor ER) is die vervoeging dus ook aanwezig in het Frans, met precies dezelfde spelling. Dus. :quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja lach maar, volgens haar internet mag het allebei ivm zgn "vervoegingen"![]()
Zo kan ik zelfs van dikke lul 3 bier ook wel een duitse vervoeging maken
Maul halten Frau!!!! Du hat kein recht etwas zu saggen!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoewel het liedje gebaseerd is op de Spaanse vervoeging (kudo's voor ER) is die vervoeging dus ook aanwezig in het Frans, met precies dezelfde spelling. Dus.
Het is Recht met een hoofdletter, want zelfstandig naamwoord. En het werkwoord is sagen. Met één "g".quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maul halten Frau!!!! Du hat kein recht etwas zu saggen!!!!
Té veel bijdehandjes gegeten dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is Recht met een hoofdletter, want zelfstandig naamwoord. En het werkwoord is sagen. Met één "g".
Jij vindt het stiekem wel leuk....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
Zeg, sla elkaar even van de bank ipv hier te bekvechten.
Wie is die derde dan?quote:
1 p Erwin, 1 p.quote:
Het is "apekop". Met één p.quote:
quote:
Ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij vindt het stiekem wel leuk....
quote:
Ja, alcohol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, heb jij niet wat in die courvoisier gedaan? Dat dat m'n spelling cq typen kan beinvloeden???
Je hebt gelijkquote:
Heb jij een pannekoek op je kop of een pannenkoek?quote:
Pannenkoek...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij een pannekoek op je kop of een pannenkoek?
Ja, ik zag laatst toch iets aparts. En dan zeurt men dat de KLu geen baret weet te dragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Sta ik soms wel eens van te kijken, hoe men de baret op den Kopf heeft.
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik zag laatst toch iets aparts. En dan zeurt men dat de KLu geen baret weet te dragen.
Dat weten ze wel, ze kunnen hem alleen niet vinden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik zag laatst toch iets aparts. En dan zeurt men dat de KLu geen baret weet te dragen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weten ze wel, ze kunnen hem alleen niet vinden...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weten ze wel, ze kunnen hem alleen niet vinden...
Enkele gasten bij KLu droegen de koeiekut zelf onder de rechter schouder eppoulatte (of hoe je dat ook noemen moet)quote:
Epaulet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Enkele gasten bij KLu droegen de koeiekut zelf onder de rechter schouder eppoulatte (of hoe je dat ook noemen moet)
Dat doen alleen gasten die op de KMA hebben gezeten of mensen die teveel US films hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Enkele gasten bij KLu droegen de koeiekut zelf onder de rechter schouder eppoulatte (of hoe je dat ook noemen moet)
Ik ken 5 talen gast, maar frans is niet aan me besteed!!!quote:
...BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!quote:
Nog steeds niks gehoord van die gasten dat je dat masjien niet op kamer mag hebben?quote:
Of denken een Golani te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doen alleen gasten die op de KMA hebben gezeten of mensen die teveel US films hebben gezien.
Gedeeltelijk, eea "loopt"... Ik was nl. niet de enige die verveeld werd met dit soort opdrachten. Zelfs adjudanten en uitloop officieren vonden zo'n briefje op de kamer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog steeds niks gehoord van die gasten dat je dat masjien niet op kamer mag hebben?
nah...zal wel loslopen dan denk/hoop ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, eea "loopt"... Ik was nl. niet de enige die verveeld werd met dit soort opdrachten. Zelfs adjudanten en uitloop officieren vonden zo'n briefje op de kamer.![]()
En ja, die vonden er ook wel wat van.
Denk ik ook, maar zal wel weer wat tijd gaan kosten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nah...zal wel loslopen dan denk/hoop ik.
Kinderachtig gedoe.
Moe?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, is het die tijd
Dan ben ik er weg van.
Moe van YouTube filmpjes ja.quote:
Zo zou je het inderdaad kunnen noemen.quote:
Ben ook moe, ga zo ook m'n wederhelft lastig vallen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen noemen.
quote:
Wederhelftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ook moe, ga zo ook m'n wederhelft lastig vallen..
Of een Golani zijn zoals mijn neefquote:
Het is niet conform de NL gebruiken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of een Golani zijn zoals mijn neef.
Bovendien: wat is er mis met je baret onder je rechter epaulet dragen?
Ik heb het in mijn tijd in Israël gezien en ook mijn neven zien doen (1 van de LU).
Hm, ok. Ongeschreven regel?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is niet conform de NL gebruiken.
Nee, kleding voorschriften.quote:
Tja, officieren (i.o.)quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik het snappen. Waarom doen dan toch KMA gangers het zoals iemand net zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |