abonnement Unibet Coolblue
pi_103654509
2s.gif
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Voorgaande delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 15


Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
pi_103654609
Handig, zo'n lange laatse post :')

Komt-ie nog een keer:

Hmmmm... dit maakt het er allemaal niet gemakkelijker op :+ Volgens mij is de conclusie van het hele verhaal dat je, of je nou wel of geen siliconen etc. wilt gebruiken, een lange zoektocht voor de boeg hebt voordat je de spullen vindt die toevallig goed werken. Jammer, ik had gehoopt op een simpele succesformule oO<

Mijn man en dochter hebben allebei heel sterke krullen en zij wassen hun haar nooit met shampoo. Mijn man is er op advies van zijn kapper al 15 jaar geleden mee gestopt, bij mijn dochter merkte ik al snel dat ze helemaal geen shampoo nodig heeft, alleen conditioner. Ik vrees dat daar wel siliconen in zitten, maar goed, het werkt perfect. Zelf heb ik ook krullen, maar dan van het pluizige soort - het is altijd een enorm gedoe om er iets van te maken. Door de jaren heb ik wel wat dingen geleerd: nóóit föhnen (doen ze bij de kapper wel eens => Diana Ross) en erg oppassen met stylingproducten (gebruik ik dus niet).

Omdat ik een beetje moe word van de lange, zinloze zoektocht naar de juiste shampoo/conditioner, heb ik bedacht om eens te beginnen aan die methode waarbij je alleen met conditioner wast, siliconenvrij dus. Ik heb me gek gezocht naar een conditioner zonder siliconen; ergens las ik dat ze bij de HEMA een goede hebben (met een grijze dop), maar die heb ik gekocht en toen bleek thuis dat er wel degelijk 'cones' in zaten. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een conditioner die ik niet op jullie lijstje zie staan, het zal dus wel weer een verkeerde zijn: Etos crèmespoeling voordeelselectie. Dat van die voordeelselectie klopt in elk geval wel: hij kost 35 eurocent _O- :D

Ik lees hier dat ik eerst mijn haar siliconenvrij moet maken met een speciale shampoo, nou vooruit dan maar: ik koop die Fructis wel. (Die ruikt zo sterk naar chemisch snoep dat ik me niet kan voorstellen dat het goed is voor je haar, maar vooruit). Daarna ga ik het een tijdje alleen met conditioner wassen - ben benieuwd :)

Is hier iemand die dat al langer doet, of ooit lang heeft volgehouden? Werkte het?
pi_103654659
Google eens op co-wash :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103654766
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:54 schreef alors het volgende:
Paar aanvullingen gedaan :)

SLS/siliconen-vrij

Shampoo
- Fructis Pure Shine Shampoo
- Body Shop Rainforest-serie
- Elvive Volume collagen
- Dr. Organic lijn
- Organic Surge lijn (wél SCS)

Siliconen-vrij
Conditioner
Fructis-lijnen - Volume-versie ook zonder parabenen
- Fructis Pure Shine conditioner
- Body Shop Rainforest serie
- Garnier Fructis Krachtgevende Crèmespoeling Triple-nutrition Oil-repair
- Schwarzkopf Anti-klit spoeling doorkammer
- L' Oreal Elvive Verstevigende Crèmespoeling Volume Collagen
- L 'Oreal Elvive Verstevigende Crèmespoeling Volume non-stop
- L 'Oreal Elvive Verzorgende Crèmespoeling Alpha Jojoba
- L 'Oreal Elvive Herstellende Crèmespoeling Total Repair 5
- Guhl Colorshine Blond kleur & glans conditioner
- Inecto Pure Coconut Oil Conditioner

Masker
- Body Shop Rainforest Moisture Hair Butter
- Elvive Nutri Gloss Intensive Shine masque
- Elvive Total Repair herstellend masker
- Elvive Verzorging & Glans masker voor highlights
- Elvital Nutrition Highlights
- Guhl zilver en vitaliteit anti geel masker

Hairstyling
- The Body Shop Cottonseed curl boost (crème)
- John Frieda Frizz-ease Straightening Potion (beschermende spray)
- Biolsilk style Thermal Shield (beschermende spray)
- Schwarzkopf Gliss kur extreme hold + control mousse (mousse)
- Schwarzkopf Junior power styling, Styling volume foam (mousse)
- L 'Oreal Studioline Silk&Gloss mousse krullen (mousse)
- L 'Oreal Studioline Silk&Gloss mousse volume (mousse)
- Biosilk style Rock Hard Gelee firm hold (gel)
- L 'Oreal Studioline Curl Power krullen mousse (mousse)
- Nivea Hair Care Flexible Curls Crème voor Krullen & Anti-pluis (crème)
- Freeman Papaya Moisture plus Swell Volumizing spray with Aloe and Awapuhi (gel spray)
- Schwarzkopf Taft ultra hairspray met argan olie (haarlak)
- Andrélon Volume Volumizer

Disclaimer: controleer altijd zelf de ingrediënten op het etiket, producten worden regelmatig geherformuleerd!

***Ik dacht trouwens dat in de Elvive Collageen shampoo wel SLS zat...

Hier nogmaals de lijst.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103654899
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef alors het volgende:
Google eens op co-wash :)
Dat heb ik uitgebreid gedaan maar wijzer word je er niet van, eerder radeloos :)

Ik ben al blij dat ik in het vorige topic las dat de SLS (of dat andere stofje met een S) geen kwaad kan in de conditioner, alleen in de shampoo. Anders kan ik me altijd nog opgeven voor een studie scheikunde :')
pi_103655032
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:48 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat heb ik uitgebreid gedaan maar wijzer word je er niet van, eerder radeloos :)

Ik ben al blij dat ik in het vorige topic las dat de SLS (of dat andere stofje met een S) geen kwaad kan in de conditioner, alleen in de shampoo. Anders kan ik me altijd nog opgeven voor een studie scheikunde :')
?

Waar heb je dat dan gelezen? Tevens heb ik dat nog nooit in een conditioner gezien want dat is de sterk reinigende stof en die is juist in een conditioner overbodig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103655040
Ik heb echt de twee perfecte producten gevonden, er zitten alleen wel siliconen in. Hoe erg is dit?

De producten waar het omgaat:
- John Frieda Frizz-Ease Secret Agent
- John Frieda Frizz-Ease Dreamcurls

Jullie hebben me een beetje bang gemaakt met die verhalen over siliconen ;) .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_103655113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:52 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb echt de twee perfecte producten gevonden, er zitten alleen wel siliconen in. Hoe erg is dit?

De producten waar het omgaat:
- John Frieda Frizz-Ease Secret Agent
- John Frieda Frizz-Ease Dreamcurls

Jullie hebben me een beetje bang gemaakt met die verhalen over siliconen ;) .
Als het voor jou werkt dan zou ik heb gewoon gebruiken. Het is geen heilige weg ofzo.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103655145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:54 schreef alors het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt dan zou ik heb gewoon gebruiken. Het is geen heilige weg ofzo.
Maar het beschadigd mijn haar voor de rest niet toch? Mijn haar is echt zoveel makkelijker hanteerbaar als ik een combinatie van dat spul gebruik :Y .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_103655547
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:51 schreef alors het volgende:

[..]

?

Waar heb je dat dan gelezen? Tevens heb ik dat nog nooit in een conditioner gezien want dat is de sterk reinigende stof en die is juist in een conditioner overbodig.
In de conditioner die ik noemde (voordeelselectie Etos) zit sodium laureth sulfate, ik dacht dat daarmee sls werd bedoeld maar nee dus 8)7
pi_103655610
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 01:07 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

In de conditioner die ik noemde (voordeelselectie Etos) zit sodium laureth sulfate, ik dacht dat daarmee sls werd bedoeld maar nee dus 8)7
Volgens mij is dat SLES, en Sodium Lauryl Sulfate is SLS... Maar ik mijd allebei.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103655904
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:51 schreef alors het volgende:

[..]

?

Waar heb je dat dan gelezen? Tevens heb ik dat nog nooit in een conditioner gezien want dat is de sterk reinigende stof en die is juist in een conditioner overbodig.
Hier las ik het trouwens:

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:18 schreef Evil-Cherry het volgende:

Conditioners en styling dus siliconen-vrij, shampoo SLS/siliconen-vrij. Eens?
Op basis van deze post dacht ik dat een conditioner die siliconenvrij is, de truc moet doen. Maar hij moet dus ook SLES-vrij zijn? ;(
pi_103658068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:51 schreef alors het volgende:

[..]

?

Waar heb je dat dan gelezen? Tevens heb ik dat nog nooit in een conditioner gezien want dat is de sterk reinigende stof en die is juist in een conditioner overbodig.
Die van Lush bevatten sowieso SLS! Vreemd genoeg...
We hebben het niet in de lijst opgenomen omdat het vrijwel nooit voorkomt.

Uiteindelijke doel van siliconen vermijden is SLS vermijden.
pi_103659747
Ergens vond ik nog dit lijstje (uit mei 2011, dus de meeste producten zullen nu nog te koop zijn), misschien ter aanvulling van de andere lijst.

Eenmalige herstelshampoo
 Nivea Color Crystalgloss
 Derlon
 Urtekram shampoo
 Kruidvat eigen merk

Was-conditioner
 Palmolive ( de roze ) Bananen conditioner van The Body Shop
 Enliven (verkrijgbaar bij de Tuinen)
 Syoss Condtioner Shine boost
 Avalon lavender conditioner
 Byphasse Conditioner appel/tijm
 Hema conditioners
 Henna Cure & Care neutral conditioner
 Kruidvat crèmespoeling met zonnebloem olie (gele 1 liter fles)
 Kruidvat crèmespoeling (oranje)
 Schwarzkopf crèmespoeling rozenglans
 Schwarzkopf crèmespoeling perzik
 Schwarzkopf crèmespoeling hydracare
 Sunsilk conditioner krullend en golvend haar
 Sunsilk conditioner voor gevoelige hoofdhuid

Zware conditioner
 Inecto Pure Coconut Conditioner
 Garnier Fructies oil-Repair cremespoeling
 Elvive nutrigloss roze pot
 Elvive wit met paarse fles/tube
 Etos eigen merk conditioner
 Fructis triple nutrition oil-repair
 Elvive Volume Non-Stop

Leave-in conditioner
 Syoss Nutrition oil care conditioner
 Kruidvat cremevoeding
of zware conditioner

Gel
 Kinky curly curling custard (verkrijgbaar via Maripose)
 Loreal Studioline extra strong
 Biosilk Rock hard gelee
 New Wave Invisible Hold gel
 Moptop anti-frizz gel
 fructis endurance 24-hours
 New Wave strong control styling gel

Stylingsproducten
 Nivea - Styling mousse extra strong
 Jane Carter Nourish & Shine (verkrijgbaar via internet)
 Nivea Flexible curls styling
 The Body shop Cottonseed curl booster
 Gliss Kur Extreme Hold + Control mousse nr.5
 100% pure jojoba olie
 Kokos olie van de Tuinen
 Studio Line Curl Power Wet Curls Mousse
 Amandelolie
 Pure shea butter
 L'Oreal Studioline Curl Power Krullen mousse voor futloze krullen

Ook even een stappenplan:
 Eenmalig herstel: shampoo zonder siliconen, maar met sulfaten
 Wassen met was-conditioner
 Wassen met zware conditioner
Haar spoelen met koud water
 Uit de douche, leave-in conditioner in doen
 Gel erin doen
Gel laten opdrogen en dan eruit scrunchen
  Moderator zondag 30 oktober 2011 @ 12:42:41 #15
5428 crew  miss_sly
pi_103738629
Ik ben gisteren naar de kapper geweest (alleen puntjes, deed ze goed!) en ik heb er wat stylingproducten gekocht van Label M: curl spray (voor de haaraanzet), curl cream voor de rest en souffle voor de afwerking (niet pluizen enzo). Ik ben er helemaal happy mee, ik heb een hoop krullen nu :o O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103741585
Het wordt duidelijk winter, pluis!
En haren jullie ook zo uit? Kan er elke dag weer bossen uithalen.
pi_103742772
Ik zie trouwens in de OP, bij dun haar dat je je haar in laagjes moet knippen. Misschien leuk als je slag of krullen hebt, maar bij steil haar wordt het er vaak niet mooier of voller van. Kan dat er bij worden gezet?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103774785
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:00 schreef LieLie het volgende:
Het wordt duidelijk winter, pluis!
En haren jullie ook zo uit? Kan er elke dag weer bossen uithalen.
Ja, hier ook! Pluizen, en enorm statisch. Iemand tips tegen statisch haar? Lak gebruik ik nooit, dus dat is niet echt een optie.

Verder ben ik nog op zoek naar een goed styling product voor lang haar met krullen. Nou ja, meer slagen eigenlijk. Wax wordt het zo snel vettig van, en heb al vreselijk veel van die curl creams geprobeerd maar tot nu toe nog niet echt iets goeds gevonden. Doe ik er niets in dan is het toch net wat te slordig, teveel pluis. Beetje olie in de puntjes doe ik al, maar wil liever geen olie door mijn hele haar smeren.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_103774811
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:00 schreef LieLie het volgende:
Het wordt duidelijk winter, pluis!
En haren jullie ook zo uit? Kan er elke dag weer bossen uithalen.
Ja ik ben ook in de rui :(
Maar voor het pluizen heb ik iets fijns gevonden, droogshampoo. Op de dag dat je eigenlijk je haren moet wassen (wanneer het wat vettiger wordt) gebruiken, en je bent pluisvrij en je haar kun je erg makkelijk stylen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103788441
Ik ben ook statisch en droog :( Misschien zo even bij de kapper langs gaan...
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 07:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja ik ben ook in de rui :(
Maar voor het pluizen heb ik iets fijns gevonden, droogshampoo. Op de dag dat je eigenlijk je haren moet wassen (wanneer het wat vettiger wordt) gebruiken, en je bent pluisvrij en je haar kun je erg makkelijk stylen.
Die van Andrelon? Niks voor mij, mijn haar zit niet als ik het droog uitkam.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:48:41 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_103788498
Ik wilde net naar de kapper, en toen stond ik voor een dichte deur en kwam ik erachter dat het maandag is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_103790570
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde net naar de kapper, en toen stond ik voor een dichte deur en kwam ik erachter dat het maandag is.
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103799491
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben ook statisch en droog :( Misschien zo even bij de kapper langs gaan...

[..]

Die van Andrelon? Niks voor mij, mijn haar zit niet als ik het droog uitkam.
Ik heb een andere, maar wat ik er zo fijn aan vind is het het mijn haar wat steviger maakt. Als mijn haar gewassen is kan ik er echt helemaal niets mee omdat het zo zacht en glad is. Met die droogshampoo wordt het op de hoofdhuid wat stugger en kan ik mijn haar een beetje fatsoenlijk stylen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103801689
Ik lees her en der dat wat olie wel goed is in de winter?
Misschien eens naar op zoek..

Lees veel mensen die kokosolie gebruiken, en ook wel amandel (dat kan ik zelf niet gebruiken, allergisch voor noten e.d).
Iemand hier ervaringen met olie?
pi_103802423
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef LieLie het volgende:
Ik lees her en der dat wat olie wel goed is in de winter?
Misschien eens naar op zoek..

Lees veel mensen die kokosolie gebruiken, en ook wel amandel (dat kan ik zelf niet gebruiken, allergisch voor noten e.d).
Iemand hier ervaringen met olie?
Ik gebruik altijd kokosolie ^O^ Dat is geloof ik de enige olie die in de haarschubben kan dringen ofzo.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103804827
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd kokosolie ^O^ Dat is geloof ik de enige olie die in de haarschubben kan dringen ofzo.
Waar smeer je dat dan? Haarpunten of hoofdhuid?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_103805488
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Waar smeer je dat dan? Haarpunten of hoofdhuid?
Niet op mijn hoofdhuid, verder door m'n hele haar. Maar als je stijl haar hebt moet je wel een beetje uitvinden hoeveel je kunt hebben voordat je sliertjeshaar krijgt (en dat is dus niet veel). Bij krullen lijkt dat niet raar, maar bij steil haar ziet het er erg armoedig en vettig uit dan.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103805670
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Waar smeer je dat dan? Haarpunten of hoofdhuid?
Volgens mij kan je heel vaak je haar wassen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:14:55 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103805838
Ik doe regelmatig avocadoolie of kokosvet in mijn punten of een klein beetje verdeeld over mijn hele haar (ex. hoofdhuid/haaraanzet).
Gaat prima, ik was het 1 x in de 3 dagen, maar ik heb krullend droog haar, da's anders dan stijl haar.
En je moet maar heel weinig gebruiken, dat scheelt :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103806393
Waar kopen jullie kokosolie?
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:24:35 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103806503
De Tuinen of De Hekserij (webwinkel), o.a.
Kokosvet is het he, in NL is het bij kamertemperatuur een vast vet.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103807109
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
De Tuinen of De Hekserij (webwinkel), o.a.
Kokosvet is het he, in NL is het bij kamertemperatuur een vast vet.
:Y ik heb ook zo'n pot van De Tuinen, als je het tussen je handen wrijft wordt het vloeibaar.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:35:01 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103807303
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef alors het volgende:

[..]

:Y ik heb ook zo'n pot van De Tuinen, als je het tussen je handen wrijft wordt het vloeibaar.
Dat dus :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103863780
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef alors het volgende:

[..]

:Y ik heb ook zo'n pot van De Tuinen, als je het tussen je handen wrijft wordt het vloeibaar.
Die heb ik ook! Gebruik ik voor alles: koken, haren, insmeren als bodyolie voor een droge huid!
Maar altijd haal ik eerst met een schonen lepel een beetje uit de pot anders zou het niet hygiënisch zijn haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 2 november 2011 @ 12:56:11 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_103871312
Ik heb weer een pony :@
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_103871449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die heb ik ook! Gebruik ik voor alles: koken, haren, insmeren als bodyolie voor een droge huid!
Maar altijd haal ik eerst met een schonen lepel een beetje uit de pot anders zou het niet hygiënisch zijn haha
KOKEN? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_103875145
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb weer een pony :@
Pics!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_103883261
Ik heb mijn kokosolie weggemikt; hopeloos voor mijn haar. Voor mij: amandelolie of argan of olijf of jojoba, maar GEEN kokos! :(
pi_103883354
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

KOKEN? :9
Ja! Is heel fijn om in te wokken en currys mee te maken.
Mijn vriend kijkt alleen heel raar als ik vervolgens dezelfde olie gebruik om in mijn haar te smeren.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103886505
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

KOKEN? :9
Volgens mij kun je het ook zo op je brood smeren, als vervanging voor boter :D het ruikt wel heel lekker, maar ik heb t nog niet geproefd :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103965981
Heb kokosolie gekocht, straks eens proberen :)
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:20:39 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103966017
Als je het erin doet als stylingsproduct/leave in, heeeel klein beetje maar gebruiken he, anders heb je een vette kop :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103966871
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je het erin doet als stylingsproduct/leave in, heeeel klein beetje maar gebruiken he, anders heb je een vette kop :P
Wilde het eerst een keer als masker gebruiken :)
pi_103978640
Het voelt goed! Lekker zacht is het nu :) ben benieuwd hoe het morgen aanvoelt als mijn haar helemaal droog is.
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:08:12 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103980530
Ga je met een badmutsje op slapen ermee?
Het ligt altijd zo gek, maar is wel heerlijk als je dan de volgende dag je haar weer "zonder" hebt, heerlijk zacht haar :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103981725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:35 schreef Nadine26 het volgende:
Ergens vond ik nog dit lijstje (uit mei 2011, dus de meeste producten zullen nu nog te koop zijn), misschien ter aanvulling van de andere lijst.

Eenmalige herstelshampoo
 Nivea Color Crystalgloss
 Derlon
 Urtekram shampoo
 Kruidvat eigen merk

Was-conditioner
 Palmolive ( de roze ) Bananen conditioner van The Body Shop
 Enliven (verkrijgbaar bij de Tuinen)
 Syoss Condtioner Shine boost
 Avalon lavender conditioner
 Byphasse Conditioner appel/tijm
 Hema conditioners
 Henna Cure & Care neutral conditioner
 Kruidvat crèmespoeling met zonnebloem olie (gele 1 liter fles)
 Kruidvat crèmespoeling (oranje)
 Schwarzkopf crèmespoeling rozenglans
 Schwarzkopf crèmespoeling perzik
 Schwarzkopf crèmespoeling hydracare
 Sunsilk conditioner krullend en golvend haar
 Sunsilk conditioner voor gevoelige hoofdhuid

Zware conditioner
 Inecto Pure Coconut Conditioner
 Garnier Fructies oil-Repair cremespoeling
 Elvive nutrigloss roze pot
 Elvive wit met paarse fles/tube
 Etos eigen merk conditioner
 Fructis triple nutrition oil-repair
 Elvive Volume Non-Stop

Leave-in conditioner
 Syoss Nutrition oil care conditioner
 Kruidvat cremevoeding
of zware conditioner

Gel
 Kinky curly curling custard (verkrijgbaar via Maripose)
 Loreal Studioline extra strong
 Biosilk Rock hard gelee
 New Wave Invisible Hold gel
 Moptop anti-frizz gel
 fructis endurance 24-hours
 New Wave strong control styling gel

Stylingsproducten
 Nivea - Styling mousse extra strong
 Jane Carter Nourish & Shine (verkrijgbaar via internet)
 Nivea Flexible curls styling
 The Body shop Cottonseed curl booster
 Gliss Kur Extreme Hold + Control mousse nr.5
 100% pure jojoba olie
 Kokos olie van de Tuinen
 Studio Line Curl Power Wet Curls Mousse
 Amandelolie
 Pure shea butter
 L'Oreal Studioline Curl Power Krullen mousse voor futloze krullen

Ook even een stappenplan:
 Eenmalig herstel: shampoo zonder siliconen, maar met sulfaten
 Wassen met was-conditioner
 Wassen met zware conditioner
Haar spoelen met koud water
 Uit de douche, leave-in conditioner in doen
 Gel erin doen
Gel laten opdrogen en dan eruit scrunchen
Deze is ook helemaal natuurlijk, zonder troepjes :) Te koop bij de Tuinen en Etos volgens mij.

http://www.yestocarrots.c(...)?category_id=0000011

Ik heb voor mezelf echt de ideale lijn gevonden waarbij ik maar om de 4 dagen mn haar hoef te wassen *O*



Bij de Etos voor 7 euro de fles, in de UK 2 voor 6 pond bij de Boots :)
pi_103992440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ga je met een badmutsje op slapen ermee?
Het ligt altijd zo gek, maar is wel heerlijk als je dan de volgende dag je haar weer "zonder" hebt, heerlijk zacht haar :)
Ik heb het ongeveer 1,5 uur laten intrekken en heb het toen met een milde conditioner weer uitgespoeld.

Moet zeggen dat het nu wel een beetje typisch ruikt. De ene keer wel lekker naar kokos, de andere keer komt er ook een vleugje muffig voorbij zeg maar.

Overigens heb ik die roze flessen conditioner van Palmolive, de oude versie. Zag laatst bij de Op=Op dat ze daar nu ook de nieuwe al hebben, daar zitten volgens mij weer siliconen in. Moet nog maar even opzoek naar een andere soort dan, want volgens mij heb ik nog maar één fles.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 november 2011 @ 12:43:00 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103992561
De Tuinen kokosvet!
Ik heb ook altijd een grote pot staan; voornamelijk om mee te koken (kook/bak//etc nooit met olie of boter, altijd alleen met kokosvet) maar kan ook als soort van bodylotion :9 .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103996199
Als m'n haar droog is en er geen gel in zit en ik wrijf er stevig doorheen komen er allemaal witte kleine dingetjes/stukjes uit.

Is dit 'gewoon' roos of iets anders?
pi_103997830
FYI: de 3 minute reconstructor (dus niet een van die anderen) van Aussie is zonder siliconen, met polyquat en proteinen. De rest van de gewone conditioners hebben wel siliconen en volgens mij de rest van de maskers ook.

Wel HEUL erg zoet geurtje, komt dwars door de fles heen. Hij staat nu een halfuur in de keuken en ondertussen ruikt heel mijn huis ernaar... -O-
pi_103997894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
FYI: de 3 minute reconstructor (dus niet een van die anderen) van Aussie is zonder siliconen, met polyquat en proteinen. De rest van de gewone conditioners hebben wel siliconen en volgens mij de rest van de maskers ook.

Wel HEUL erg zoet geurtje, komt dwars door de fles heen. Hij staat nu een halfuur in de keuken en ondertussen ruikt heel mijn huis ernaar... -O-
Ik ruik altijd naar marshmellow O+
pi_103998007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
FYI: de 3 minute reconstructor (dus niet een van die anderen) van Aussie is zonder siliconen, met polyquat en proteinen. De rest van de gewone conditioners hebben wel siliconen en volgens mij de rest van de maskers ook.

Wel HEUL erg zoet geurtje, komt dwars door de fles heen. Hij staat nu een halfuur in de keuken en ondertussen ruikt heel mijn huis ernaar... -O-
Jij was ook altijd tevreden over die Kinky Curl producten toch? Een leave-in geloof ik? Er zijn nog meer van die 'curly' merknamen, dus misschien is het ook een andere.
pi_103998143
W00t, mijn haar is of te vet of te droog. Wat moet ik nou. Of heb ik gewoon een te hoge standaard? :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_103998440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij was ook altijd tevreden over die Kinky Curl producten toch? Een leave-in geloof ik? Er zijn nog meer van die 'curly' merknamen, dus misschien is het ook een andere.
Van de leave-in ben ik een enorme fan (de Knot Today). De Curling Custard is wat lastiger want het heeft een behoorlijke gebruiksaanwijzing. Ik weet niet of dat op kroeshaar ook zo is, want daar is het eigenlijk voor bedoelt. Ook een behoorlijk sterke, zoete lucht trouwens.

@Tamashii; neuh, ik vind niet dat je een te hoge standaard hebt. Aan de andere kant weet ik ook niet wat je 'te' droog of vet vindt.
pi_104002269
Ik zie dat ik die Kinky Curl Knot Today bij Mariposa kan bestellen, maar er komt wel 8,50 overheen als je onder de 25 euro besteld :{
Iemand nog andere aanraders qua haarproducten daar?
pi_104002627
Via Amazon.com kun je ook veel bestellen qua haarproducten :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:18:31 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_104003519
Ik ga donderdag eindelijk weer eens naar de kapper. Ik ben zo moeilijk met naar de kapper gaan, maar heb 5/6 centimeter uitgroei en geen zin meer om mijn haar zelf platinablond te verven. Ik hoop dat ze dit kunnen maken van mijn haar:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_104009477
Ik heb Kinky Curl Knot Today besteld en Jessiecurl Rocket nogwat ;)
Gebruik al sinds januari geen shampoo en siliconen meer en dat heeft al veel goeds gedaan.
Maar deed verder eigenlijk nog weinig aan extra voeding, los van de roze pot loreal en de loreal roze leave-in ;)
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:07:42 #59
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_104010398
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga donderdag eindelijk weer eens naar de kapper. Ik ben zo moeilijk met naar de kapper gaan, maar heb 5/6 centimeter uitgroei en geen zin meer om mijn haar zelf platinablond te verven. Ik hoop dat ze dit kunnen maken van mijn haar:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het je heel mooi zou staan :Y
My mama didn't raise no fool
pi_104011457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef LieLie het volgende:
Ik heb Kinky Curl Knot Today besteld en Jessiecurl Rocket nogwat ;)
Gebruik al sinds januari geen shampoo en siliconen meer en dat heeft al veel goeds gedaan.
Maar deed verder eigenlijk nog weinig aan extra voeding, los van de roze pot loreal en de loreal roze leave-in ;)
Waar heb je besteld?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_104011501
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Waar heb je besteld?
Bij Mariposa.
pi_104025018
Ik heb mijn potten Loreal Nutrigloss haarmasker eens bestudeerd onder de douche (de roze potten) en ik heb nu ook een pot met de nieuwe samenstelling. Het verschil dat ik kan vinden zit hem in hydrolized wheat protein en starch(?) en een alcohol onderaan de lijst. Die zijn er dus bijgekomen.
pi_104025410
Zijn alle producten uit die lijst alcoholvrij?
En kan iemand mij vertellen wat er zo slecht is aan siliconen/sls, heb er namelijk nog nooit iets over gehoord
pi_104025806
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:06 schreef hugsy33 het volgende:
Zijn alle producten uit die lijst alcoholvrij?
En kan iemand mij vertellen wat er zo slecht is aan siliconen/sls, heb er namelijk nog nooit iets over gehoord
Volgens mij zit in veel producten wel een soort alchohol, niet alle soorten zijn even slecht geloof ik.
In de handleiding voor krullen in de OP staat uitleg over SLS en siliconen.
pi_104027339
Dankje.

Ik las in de OP ook daar je geen borstel mag gebruiken met bolletjes, waarom is dat ? Ik heb t namelijk altijd andersom geleerd (ik heb een borstel helemaal van plastic met bolletjes)

in de wax die ik heb zit oleyl alcohol en lanolin alcohol, weet iemand of dat slecht is?
pi_104027758
Als je ingrediënten googled icm met 'hair' krijg je genoeg hits waarin je fijn kunt zoeken of het goed of slecht is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_104045153
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:07 schreef alors het volgende:
Als je ingrediënten googled icm met 'hair' krijg je genoeg hits waarin je fijn kunt zoeken of het goed of slecht is.
Kwam deze net tegen:
http://www.tightlycurly.com/ingredients/
pi_104074819
Weet iemand watvoor haarverf het handigst is voor een jongen die voor het eerst zijn haar verft? Is zo een kleurspoeling goed?
pi_104187654
Weet iemand waar je lege sprayflessen kan kopen voor olie?

Zoiets.

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 november 2011 @ 08:44:23 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104192081
Bij Hema heb je van die reissetjes en daar zitten ze ook bij in, :);
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:25:24 #71
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_104201644
Goh, tijd niet geweest hier zeg :D

Even snel doorgelezen en zag dat sommige mensen met krullen last hebben van pluis, het beste styling product die ik dan kan aanranden is Curl Keeper, niet voor niets al jaren het best verkochte product op www.curlmart.com

http://www.frizzoff.com/How-To-Styling-Video.htm
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_104587140
Ik zag niet zo 1-2-3 een levend hennatopic, dus post hier maar.

Ik zit nu met een enorm alienhoofd vol met henna en bezwijk van de zwaarte die op mijn nek drukt. Heb ongeveer een kilo modder er op zitten doordat mijn haren erg lang zijn, dat kan niet goed zijn voor je ruggengraat :') Over een paar uurtjes ga ik het er uitwassen. Hopelijk zal het gevolg een mooie mahoniegloed zijn op mijn bruine manen.

Zijn er trouwens meer hennaliefhebbers? Ik heb mijn haren met niets anders geverfd dan henna. HENNA _O_
pi_104598431
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Goh, tijd niet geweest hier zeg :D

Even snel doorgelezen en zag dat sommige mensen met krullen last hebben van pluis, het beste styling product die ik dan kan aanranden is Curl Keeper, niet voor niets al jaren het best verkochte product op www.curlmart.com

http://www.frizzoff.com/How-To-Styling-Video.htm
:D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 20 november 2011 @ 19:46:58 #74
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_104598846
Oops _O-
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_105010652
Ik heb een vraagje: ik ben al een tijdje mijn haren aan het wassen zonder siliconen, maar ik heb het idee dat mijn haar steeds droger en onhandelbaarder wordt. Ik fohn mijn haar niet en gebruik ook nauwelijks haarproducten na het wassen. Moet ik nu gewoon doorzetten? Of toch iets anders gebruiken?
(Ik heb tussen slag en krullend haar in)
  woensdag 30 november 2011 @ 16:45:28 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105011618
ik heb snel vet haar en was het niet teveel. mag een dry-shampoo (van ee Stafford) om het meeste vet weg te halen?

mijn moeder zegt dat het dan nog vettiger wordt.

ik gebruik Curly Wurly van Lush om m'n haar te wassen omdat ik krullen heb
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105018843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef Euforisch het volgende:
Ik heb een vraagje: ik ben al een tijdje mijn haren aan het wassen zonder siliconen, maar ik heb het idee dat mijn haar steeds droger en onhandelbaarder wordt. Ik fohn mijn haar niet en gebruik ook nauwelijks haarproducten na het wassen. Moet ik nu gewoon doorzetten? Of toch iets anders gebruiken?
(Ik heb tussen slag en krullend haar in)
Wat gebruik je in je haar?
pi_105055990
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat gebruik je in je haar?
Alverde shampoo/conditioner and soms versteviging van Fructise, maar dat gebruik ik echt zelden..
pi_105057418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Euforisch het volgende:

[..]

Alverde shampoo/conditioner and soms versteviging van Fructise, maar dat gebruik ik echt zelden..
En haarmaskers? Als je zegt dat het steeds droger wordt is het waarschijnlijk goed om het meer te voeden.
pi_105067428
Of minder proteïnen gebruiken.
pi_105070272
Je ziet het niet, maar mijn haar is echt enorm gegroeid O+.

pi_105089228
Mooi Tegan!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105151138
Even vergelijken.

Maart en nu O+.

pi_105164177
Wat een mooie lengte meid!

Mijn haar is dik golvend/krullend tot over mn borsten. De ene keer heb ik een stijl cleopatra kapsel en de andere keer weelderige krullen/golven. Ik gebruik nu voornamelijk olijfproducten in mijn haar om het intens te hydrateren omdat ik het vaak geverfd heb. Zo gebruik ik shampoo en conditioner (gebruik ik ook als leave-in) van dr Organic en doe om de dag een verwarmde mengsel van olijfolie, amandelolie en een beetje honing in mijn haar als masker en mijn haar is super zacht en gezond <3

Een tip van flip: bescherm je haarpuntjes (vooral in de winter) met een laagje vaseline of Purol. Je hoeft t uiteraard niet over je hele haar te smeren :') maar als je het in de puntjes doet slijten ze minder, aangezien vaseline er een beschermend laagje overheen doet.
  zondag 4 december 2011 @ 13:54:05 #86
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105164518
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:45 schreef sararaats het volgende:
ik heb snel vet haar en was het niet teveel. mag een dry-shampoo (van ee Stafford) om het meeste vet weg te halen?

mijn moeder zegt dat het dan nog vettiger wordt.

ik gebruik Curly Wurly van Lush om m'n haar te wassen omdat ik krullen heb
Lee Stafford moest het zijn :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105337354
Gister ging ik bij de kapper ff mn haar laten wassen en fohnen.. Ze hadden 3 weken geleden nieuwe samples binnen gekregen.. Dus hij gebruikte er bij mij 1tje van kevin murphey en het is echt een wondermiddeltje!!!! Soort poeder voor volume plus geen vet haar!

http://www.kevinmurphy.nl/powderpuff1.html

Ik raad het jullie allemaal aan haha :D
pi_105347793
Zo, ik ben naar de kapper geweest. Ze heeft alles even lang gemaakt en daardoor is er toch twee/drie cm af :'( . Om het echt gelijk te maken moest er nog veel meer af omdat het rond was geknipt, maar dat ging ze me niet aandoen O+. Nu zie je eigenlijk niet dat het korter is :). En ik heb nu voor een kortere lok erbij :) :9.
pi_105348942
Foto? :P
pi_105374239
Even twee vraagjes want ik heb er zelf niet echt verstand van...

Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik bij de kapper voor de zoveelste keer alle gespleten punten laten knippen. Vanaf dat moment heb ik geen mousse,wax of haarspray meer gebruikt, was ik mijn haar hooguit 3x p week, slaap ik o een zijden kussensloop en kam ik mijn haar niet meer als het nat is.

Maar ik heb nu ineens last van roos, en anti-roosshampoo is ook heel slecht, wat kan ik nu het beste doen/gebruiken?

Ook wil ik weer graag mijn haar verven, welke Permanente verf is het minst slecht?(ben op zoek naar kopermahonie of iets dat daarop lijkt)
pi_105374801
Ik heb er ook geen verstand van, alleen verven is sowieso slecht.
pi_105374992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef Tegan het volgende:
Even vergelijken.

Maart en nu O+.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wauw, wat heb je er allemaal mee gedaan?? En draag je het altijd los? :D
pi_105375396
Hoe bedoel je wat ik ermee heb gedaan?

En los probeer ik wel vaak te doen, maar niet at work of lui op de bank :P.
pi_105415359


Stijl :D
pi_105416349
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]

Stijl :D
Wauw, Chica O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105416723
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wauw, Chica O+
:@
pi_105418994
Wow. Ik moet nog wel twee jaar sparen voor mijn haar zo is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 december 2011 @ 17:38:16 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105420277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]

Stijl :D
O+

Mijn haar was ook wel zo'n lengte. Maar het was erg dun en dode punterig ;( .
Ben bang dat het nooit zo'n lengte zal bereiken in gezonde staat. Erg mooi haar heb je! O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105420593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

O+

Mijn haar was ook wel zo'n lengte. Maar het was erg dun en dode punterig ;( .
Ben bang dat het nooit zo'n lengte zal bereiken in gezonde staat. Erg mooi haar heb je! O+
Thanks!

Ik heb geluk gehad, mn haar groeit heel snel!
pi_105420611
Mooie kleur ook O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105421623
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:40 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

:@
Nu ben ik jaloers op je schoenencollectie EN je haar!
Ik heb er 2 maanden geleden de schaar in gezet en het kortgeknipt. Echt heel dom! Kan niet wachten tot het weer aangegroeid is, maar het groeit bij mij ook relatief snel alleen heb ik van dat domme slag en niet zulk mooi stijl haar als jij O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:05:25 #102
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105423391
Mooi ChicaChula!
Mijn dochter en ik zijn ook aardig op weg ondertussen :)

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_105423681
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi ChicaChula!
Mijn dochter en ik zijn ook aardig op weg ondertussen :)

[ afbeelding ]
Mooi, allebei!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105426320
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi ChicaChula!
Mijn dochter en ik zijn ook aardig op weg ondertussen :)

[ afbeelding ]
Wauw dit vind ik mooi! Ik hou van krullen :Y
pi_105439866
Boh, mijn haar voelt maar kort ivm jullie -O-. En dat terwijl de kapper nog zei dat mijn haar "enorm lang" was.
  zondag 11 december 2011 @ 01:13:56 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105439929
harig.jpg
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_105507914
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:11 schreef Tegan het volgende:
Boh, mijn haar voelt maar kort ivm jullie -O-. En dat terwijl de kapper nog zei dat mijn haar "enorm lang" was.
Haha maar als ik mn haar niet zo super stijl heb dan lijkt het ook wel wat korter :Y
pi_105508019
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Haha maar als ik mn haar niet zo super stijl heb dan lijkt het ook wel wat korter :Y
Ik dacht dat jij sowieso stijl haar had?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105508091
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij sowieso stijl haar had?
Hmm ja wel stijl maar eh wel dat het beetje met een slag onderaan zit.. Ik zoek een foto :) uno momento
pi_105508651
Haha bijna op elke foto heb ik dus mn haar gestyled :P die in mn fobo is niet met gestyled haar maar beetje onduidelijk..

Maar als ik er niets aan doe is het ongeveer zo (dit ben ik btw niet haha zoals wel duidelijk is :P ) :



Edit: al foto gevonden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door ChicaChula op 12-12-2011 20:53:01 ]
pi_105509294
Wel heel mooi O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105509344
Ik zal dat echt nooit snappen he als je haar zo'n mooie slag heeft en het is zo mooi, dat je het dan gaat mishandelen met een stijltang...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105509518
Ik heb best wel krullen, dus mijn haar moet flink groeien wil het langer lijken. Nu het zoveel is is het wel zwaarder dus valt het wel mee.
pi_105509542
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef alors het volgende:
Ik zal dat echt nooit snappen he als je haar zo'n mooie slag heeft en het is zo mooi, dat je het dan gaat mishandelen met een stijltang...
Hahaha zo klinkt het gelijk zo gruwelijk.. :@

Maar zoals je ziet is mn haar in goede staat.. Stijl het ook zeker niet elke dag hoor, meestal alleen in het weekend.. Maar ik föhn het wel om de dag, dat is ook slecht eigenlijk.. Maar als ik het laat opdrogen duurt het echt mega lang!!!
pi_105509821
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahaha zo klinkt het gelijk zo gruwelijk.. :@

Maar zoals je ziet is mn haar in goede staat.. Stijl het ook zeker niet elke dag hoor, meestal alleen in het weekend.. Maar ik föhn het wel om de dag, dat is ook slecht eigenlijk.. Maar als ik het laat opdrogen duurt het echt mega lang!!!
Ja het klonk wel wat dramatisch ja :') Maar ik heb van mezelf supersteil haar en het is bepaald niet vol, dus ik had graag wat slag of krullen O+ gehad om het wat voller te doen lijken. Maar als ik mijn haar elke dag krul dan blijft er helemaal niets meer over, daarbij is het met een beetje pech na een paar uur alweer uitgezakt en weer zo steil als bij SEMTEX op de foto...

Jij hebt echt mazzel met zulk vol en sterk haar!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_105510331
Ik heb van mezelf ontzettende krullen, en stijl het af en toe voor de verandering. En als ik wedstrijden heb, maar anders is het niet in te vlechten. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105512199
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb van mezelf ontzettende krullen, en stijl het af en toe voor de verandering. En als ik wedstrijden heb, maar anders is het niet in te vlechten. :')
Ik zou van mezelf welk zulke krullen willen:

http://images.teamsugar.com/files/usr/2/20652/Picture%209_4.png

Maar helaas hahaha het zit er niet in :P
pi_105512307
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef alors het volgende:

[..]

Ja het klonk wel wat dramatisch ja :') Maar ik heb van mezelf supersteil haar en het is bepaald niet vol, dus ik had graag wat slag of krullen O+ gehad om het wat voller te doen lijken. Maar als ik mijn haar elke dag krul dan blijft er helemaal niets meer over, daarbij is het met een beetje pech na een paar uur alweer uitgezakt en weer zo steil als bij SEMTEX op de foto...

Jij hebt echt mazzel met zulk vol en sterk haar!
Hihi volgens mij wil iedereen die krullen heeft stijl, en andersom idem.. :D

Ja ik mag niet klagen, maar het is ook wel een wonder dat het nog zo is, na alles wat ik ermee heb gedaan.. Zal je zien dat het nu ik dat heb gezegd, het vanaf morgen met bosjes eruit valt :P
pi_105512666
Krullen zijn gewoon enorm veel werk. Of het is pluis ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 12-12-2011 22:01:19 ]
pi_105515504
Heeft iemand hier een borstel als deze?

http://www.babyliss-shop.(...)-beauty-bonus/35404/

Ik zoek een borstel die tegelijk je haar fohnt, maar ik kan niet echt ontdekken of deze dat nou doet of dat het alleen je haar stylt. Wie weet het? En als dit het niet is weet iemand dan wat ik wel bedoel? De fohn borstel was ooit te koop in zo'n hele foute tell sell reclame ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_105516392
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik zou van mezelf welk zulke krullen willen:

http://images.teamsugar.com/files/usr/2/20652/Picture%209_4.png

Maar helaas hahaha het zit er niet in :P
Ja dat zou ik ook wel willen, in plaats van die stomme pijpekrullen. Hoewel mijn haar wel leuk krult als het kort is. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105516595
Ik zou het liefst enorm stijl hebben. Zo krullen vallen eruit stijl. Nooit meer klitten O+, geen bos haar in je kam na het kammen O+, sneller lang haar O+, sneller in model O+.
pi_105517455
Ik zou geen stijl haar willen hebben, wel andere krullen. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 14 december 2011 @ 18:14:51 #124
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_105583970
Iemand tips voor kappers die altijd net meer dan alleen de dode puntjes weghalen, ondanks dat je aangegeven hebt dat je het alleen wilt laten bijpunten? Dat weerhoudt me er vaak van om naar de kapper te gaan, maar om nou de hele tijd met dood haar rond te gaan lopen vind ik ook weer zoiets. :P Oh en Tegan en ChicaChula, wat hebben jullie mooie haren! O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 december 2011 @ 19:01:18 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105585628
Andere kapper zoeken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105587211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
Iemand tips voor kappers die altijd net meer dan alleen de dode puntjes weghalen, ondanks dat je aangegeven hebt dat je het alleen wilt laten bijpunten? Dat weerhoudt me er vaak van om naar de kapper te gaan, maar om nou de hele tijd met dood haar rond te gaan lopen vind ik ook weer zoiets. :P Oh en Tegan en ChicaChula, wat hebben jullie mooie haren! O+
Thanks. En mijn tip is om gewoon nooit te gaan :').
pi_105588855
Kokosolie in m'n haar :)
  donderdag 15 december 2011 @ 09:54:44 #128
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_105607806
quote:
9s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde net naar de kapper, en toen stond ik voor een dichte deur en kwam ik erachter dat het maandag is.
Kapsalon op maandag dicht? Hier zijn de meeste kapsalons gewoon open op maandag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 december 2011 @ 10:10:32 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105608165
Ik wil iets anders met mijn haar ;( buhh.
Ik wil(de) misschien en donkerdere kleur (spoeling, geen verf). Mehh mehh. Twijfel.
Kan ook op andere manier er iets aan veranderen maar eigenlijk wil ik lengte behouden en ook geen pony, :D .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 15 december 2011 @ 10:50:21 #130
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_105609134
Wie heeft er een tip voor als je je haar wilt laten groeien?

Ik heb het nu vrij kort en al meerdere keren geprobeerd het te laten groeien maar het lijkt gewoon nergens naar als ik dat doe. Gaat alle kanten op staan en wat ik er ook in smeer, het helpt niks. Dus telkens ga ik weer naar de kapper en dan toch maar weer super kort.



Ik heb het trouwens nu alweer iets korter als op bovenstaande foto. Maar wil het echt weer langer hebben. Kort haar is gewoon vervelend, `s morgens veel langer bezig met stylen dan toen ik lang haar had en moet om de 3/4 weken naar de kapper want m`n haar is ook nogal dik dus moet vaak uitgedund worden.
  Redactie Frontpage donderdag 15 december 2011 @ 11:05:46 #131
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105609558
Tip: doorzetten. Het is een lastige periode tussen kort haar en langer haar dat wel in model wil blijven, maar als je blijft knippen dan groeit het nooit ;)

Misschien kun je een hoedje/petje dragen in die tussenperiode?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 15 december 2011 @ 11:17:52 #132
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_105609886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Tip: doorzetten. Het is een lastige periode tussen kort haar en langer haar dat wel in model wil blijven, maar als je blijft knippen dan groeit het nooit ;)

Misschien kun je een hoedje/petje dragen in die tussenperiode?
Hoedje/petje vind ik niks, ik kan daar niet tegen. Heb m`n haar 2 jaar geleden wel wat langer gehad zie deze foto:



Wilde er op den duur wat meer slag in dus heb toen het nog een stuk langer was als op bovenstaande foto een grove permanent laten zetten en daar is m`n haar helemaal van dood gegaan. Kon zo hele plukken afbreken dus uit noodzaak maar weer kort laten knippen toen :(
  donderdag 15 december 2011 @ 11:31:48 #133
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_105610330
Gewoon niet naar de kapper gaan!

Ik heb het nu weer gemillimeterd en als ik terug naar de lengte wil die ik in de foto's in mijn fobo heb ben ik ook bijna een jaar verder :')

Voordeel is wel dat ik in tegenstelling tot jou hierboven geen tijd nodig heb om te stylen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Salt_Seafood op 15-12-2011 13:07:12 ]
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
pi_105610555
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gewoon niet naar de kapper gaan!

Ik heb het nu weer gemillimeterd en als ik terug naar de lengte wil die ik in de foto's in mijn fobo heb heb ik ook bijna een jaar verder :')

Voordeel is wel dat ik in tegenstelling tot jou hierboven geen tijd nodig heb om te stylen :D
Je krullen -O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105613035
Ik zit er over na te denken om mn haar deze kleur te verven:



wel pas na oud&nieuw.. Maar vind het wel leuk om een beetje meer richting roodtinten te gaan..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 december 2011 @ 13:13:59 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105613338
Rood haar supermooi, O+ .
Maar no way dat een kleur met koper d'r in komt bij mij. Lang over getwijfeld maar doe het toch niet. Dikke kans dat je het er nooit helemaal weer uitkrijgt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105613959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef Muisraket het volgende:
Iemand tips voor kappers die altijd net meer dan alleen de dode puntjes weghalen, ondanks dat je aangegeven hebt dat je het alleen wilt laten bijpunten? Dat weerhoudt me er vaak van om naar de kapper te gaan, maar om nou de hele tijd met dood haar rond te gaan lopen vind ik ook weer zoiets. :P Oh en Tegan en ChicaChula, wat hebben jullie mooie haren! O+
Heel fel aangeven (vooraf dus) dat je dat écht niet wilt. Mijn vaste kapster deed dat ooit ook, toen was ik echt heel kwaad en nu durft ze niet meer

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef ChicaChula het volgende:
Ik zit er over na te denken om mn haar deze kleur te verven:

[ afbeelding ]

wel pas na oud&nieuw.. Maar vind het wel leuk om een beetje meer richting roodtinten te gaan..
Zo mooi O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Rood haar supermooi, O+ .
Maar no way dat een kleur met koper d'r in komt bij mij. Lang over getwijfeld maar doe het toch niet. Dikke kans dat je het er nooit helemaal weer uitkrijgt.
Nooit is wel heel lang! Het duurt gewoon een tijdje ;) Maar als je het vaak in bruintinten hebt kan het prima!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 16 december 2011 @ 00:01:59 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105640635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:30 schreef princess-a het volgende:

Nooit is wel heel lang! Het duurt gewoon een tijdje ;) Maar als je het vaak in bruintinten hebt kan het prima!
Tja, ik ken veel verhalen van mensen die het er echt nooit meer uit hebben gekregen. En verschillende kappers beamen dit dus het lijkt me wel waar te zijn.
Ik begin er iig niet aan, laat ik het dan zo zeggen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105647089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tja, ik ken veel verhalen van mensen die het er echt nooit meer uit hebben gekregen. En verschillende kappers beamen dit dus het lijkt me wel waar te zijn.
Ik begin er iig niet aan, laat ik het dan zo zeggen.
Hoe kun je het er nou nooit meer uitkrijgen, je kunt het er toch gewoon uit laten groeien? :+
Ik heb het zelf rood geverfd met henna, en dat is er nu ook haast uit gegroeid. Als het helemaal weg is wil ik mijn haar weer verven. *O* Maar ik weet nog niet welke kleur..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 16 december 2011 @ 09:36:35 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105647435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:19 schreef Lago het volgende:

[..]

Hoe kun je het er nou nooit meer uitkrijgen, je kunt het er toch gewoon uit laten groeien? :+
Ik heb het zelf rood geverfd met henna, en dat is er nu ook haast uit gegroeid. Als het helemaal weg is wil ik mijn haar weer verven. *O* Maar ik weet nog niet welke kleur..
Vanwege het koper, :) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_105653295
Ik wou dat ik ook mijn haar kon verven -O-.

Maar dan krijg je dit effect :').

pi_105653468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ik ook mijn haar kon verven -O-.

Maar dan krijg je dit effect :').

[ afbeelding ]
Hahahaha
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:18:46 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_105653822
echt gezond lang laten groeien is hier ook een probleem, hoe doen jullie dat toch?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_105654200
Veeeeel maskertjes en verzorgende haarproducten gebruiken *O* Heb mijn haar nu tot mijn BH-bandje (kwam eerst tot mijn kin) en het is supergezond en glanzend :D

Ik maak zelf haarmaskers, zodat ik weet dat er geen chemische rotzooi in zit.
Voor droog haar is bijvoorbeeld olijfolie een tip. Goedkoop en het werkt bij mij als een tierelier. Geeft wel een behoorlijke smeerboel :P
pi_105654370
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef snakelady het volgende:
echt gezond lang laten groeien is hier ook een probleem, hoe doen jullie dat toch?
Welk probleem heb je dan. Ik hoef eigenlijk niet zoveel te doen. Groeien doet het wel.
pi_105719063
Nou ik vind het eigenlijk ook nog best lastig hoor. Ben in een jaar namelijk nog geen cm vooruit gekomen. Heb nu alles op één lengte laten knippen behalve de bovenste laag, dus de afgelopen keer heeft de kapper er netjes maar een cm van de lengte afgehaald. Maar dan krijg je toch weer te horen... jaaa je bovenste lagen zijn wel erg droog en hop gaat er 3 cm vanaf. En aangezien enorme lange lagen ook niet mooi zijn moet er straks toch weer een stuk van de onderkant af :X
maskers en alles gebruik ik wel, maar eigenlijk alleen in de punten aangezien ik ook weer zo dun haar heb dat er anders zo zwaar is dat er geen model in te krijgen is.
Misschien moet ik gewoon de hoop opgeven dat het ooit langer wordt -O-
pi_105719793
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef snakelady het volgende:
echt gezond lang laten groeien is hier ook een probleem, hoe doen jullie dat toch?
Ik doe het door regelmatig naar de kapper te gaan. Niet dat het dan sneller groeit, maar het blijft wel gezonder. Als de kapper steeds dode puntjes af knipt, kan je haar niet verder splijten. Laat je het alleen maar groeien, splijten je punten wel verder en krijg je heel lelijk ongezond haar.. Verder hangt het van je haartype af of je al dan niet baat hebt bij maskertjes e.d.

Voor mensen die meer volume in het haar willen, en die niet heel erg tegen silliconen enzo zijn, kan ik de Elvive volume collageen root lifter spray heel erg aanraden. Een aantal weken geleden heb ik dat in mn haar gedaan en savonds voor het slapen gaan (nadat er dus een hele dag was verstreken) zat mijn haar zoals op onderstaande foto's O+ Heb altijd wel volume in mn haar, maar niet zóveel, en zeker niet aan het einde van de dag nog. Blij mee dus *O*

Voor


Achterkant


[ Bericht 35% gewijzigd door princess-a op 18-12-2011 13:02:06 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 18 december 2011 @ 14:06:25 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105722802
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:35 schreef Lillyfield het volgende:
Misschien moet ik gewoon de hoop opgeven dat het ooit langer wordt -O-
of anders gaan eten. Het kan ook in je voedsel zitten: http://www.kapsels.net/haarvragen/haargroei_dieet.htm
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 18 december 2011 @ 14:08:17 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105722907
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef alors het volgende:

Daarbij is het met een beetje pech na een paar uur alweer uitgezakt en weer zo steil als bij SEMTEX op de foto...

Dat is ook gestraightened hoor :P Ik heb van mezelf een golfje.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 18 december 2011 @ 15:00:36 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_105725174
Semtex, heb jij je haar nu nog geverfd? En ik ben benieuwd hoe jouw haar er zonder stijltang uitziet D:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_105781805
Is er ook een manier om minder volume te krijgen zonder het uit te dunnen (want kappers kunnen echt mijn haar niet uitdunnen) of het heel erg vet te maken? ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Frontpage maandag 19 december 2011 @ 20:01:41 #152
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105785727
De verkeerde shampoo gebruiken :') heb een keer een Fructise shampoo gebruikt, m'n haar werd er echt heel dun van, verschrikkelijk :X
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_105785958
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tja, ik ken veel verhalen van mensen die het er echt nooit meer uit hebben gekregen. En verschillende kappers beamen dit dus het lijkt me wel waar te zijn.
Ik begin er iig niet aan, laat ik het dan zo zeggen.
Maar als je dan bruin eroverheen verft, komt het er dan doorheen ofzo?

Ik wil het heel graag dus denk dat ik het wel ga doen.. Ik zal binnenkort eens gaan informeren.. Wordt een duur grapje denk ik!
pi_105786178
Van Fructis gaat mijn haar heel vies voelen juist. Ik gebruik nu Palmolive shampoo en een haarmasker van Guhl (met siliconen, maar werkt beter dan de meeste conditioners en ik krijg er geen roos van O+), maar alle volume ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105787393
Ik heb ook weinig volume meer, behalve als ik het met BIG (lush) was, maar dan ziet het er weer kroessig uit.

Ik ga het in ieder geval zo of morgen rood verven van Garnier. O+ Kleur 5.62
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105788319
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 20:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook weinig volume meer, behalve als ik het met BIG (lush) was, maar dan ziet het er weer kroessig uit.

Ik ga het in ieder geval zo of morgen rood verven van Garnier. O+ Kleur 5.62
Je mag wel wat volume van mij hebben.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105788464
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je mag wel wat volume van mij hebben.
Check! Ook van mij ;)
pi_105790365
Rood zit er nu in. Effe kijken of ik zo een fotootje plaats. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_105835207
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef Tamashii het volgende:
Rood zit er nu in. Effe kijken of ik zo een fotootje plaats. :o
en? is het gelukt?
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:22:12 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_105960090
Die nieuwe pony van mij vond ik dus echt verschrikkelijk. Ik heb het twee dagen geprobeerd, en sindsdien loop ik 24/7 met een haarband :') Ze had hem zoooo raar geknipt.

Gisteren was mijn moeder wegens tijdgebrek bij een andere kapper, en ik ben daar uiteindelijk ook maar gaan zitten. Ik ben nu blij met wat zij er nog van heeft kunnen maken, en mijn haar voelt ook hartstikke zacht maar niet vet of futloos O+

We waren daar nog nooit geweest, maar ik wil best terug. Ze zei ook dat ze volgens de wet geen siliconen mogen gebruiken oid, dat wist ik helemaal niet. Heb een vochtinbrengende spray voor dik haar meegenomen, dan zou ik ook niet meer hoeven maskeren. Dat is Wella, trouwens. En zonder siliconen en parabenen e.d. dus.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_105965124
Volgens de wet? Dat lijkt me wel heel sterk....
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:51:05 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_105965576
Ja, ging over professionele lijnen en kappers, maar ik studeer geen rechten en ben geen kapper.

Ik geloof wel dat kappers niet zomaar een merk uit de supermarkt mogen kiezen, though.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_105966185
Ik kwam net Biosilk Rock Hard Gelee tegen bij de Douglas. Maar eens proberen (en misschien een tip voor anderen dat ze het daar hebben).
pi_105978868
Ik heb vandaag deze gekocht en gebruikt:



_O_ heel fijn.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_105979444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef Sooph het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht en gebruikt:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

_O_ heel fijn.
ik zweer er al een jaar bij :Y bestellen via Amazon is goedkoper dan bij de etos ;)
pi_105979988
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef Inu het volgende:

[..]

ik zweer er al een jaar bij :Y bestellen via Amazon is goedkoper dan bij de etos ;)
True, maar ik wilde het perse nu hebben :P :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_105980535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:07 schreef LieLie het volgende:
Ik kwam net Biosilk Rock Hard Gelee tegen bij de Douglas. Maar eens proberen (en misschien een tip voor anderen dat ze het daar hebben).
Dat doet z'n naam eer aan!
pi_105982104
Ik gebruik nu sinds een tijd Moroccan Oil voor m'n puntjes. Die waren altijd erg droog, maar dit is echt koningsspul :s) Je hebt er maar heel weinig van nodig, het ruikt superlekker en je haar wordt er niet zo slierterig van als van kokosolie.
pi_106002496
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Semtex, heb jij je haar nu nog geverfd? En ik ben benieuwd hoe jouw haar er zonder stijltang uitziet D:
Daar ben ik ook benieuwd naar! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:08:37 #170
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106003777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar! :)
Iets voller, maar nog steeds vrij recht. Niks bijzonders :P Mijn haar is recent nog geverfd door de kapper, omdat ik het normaal altijd zelf ontkleurde, maar dat zat was. De kapper heeft vrij netjes mijn echte uitgroei kleur gelijk getrokken met mijn blonde kleurtjes. Het ziet er nu heel natuurlijk uit en mijn haar kan lekker door uitgroeien zonder dat het er gek uit ziet :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:12:02 #171
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106003881
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het liefst enorm stijl hebben. Zo krullen vallen eruit stijl. Nooit meer klitten O+, geen bos haar in je kam na het kammen O+, sneller lang haar O+, sneller in model O+.
Ik heb steil haar like a boss, en die voordelen gaan allemaal niet op :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106008036
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb steil haar like a boss, en die voordelen gaan allemaal niet op :').
Ik kan dit bevestigen, en futloos plat haar is echt niet altijd mooi hoor :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 december 2011 @ 18:21:47 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_106008661
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen, en futloos plat haar is echt niet altijd mooi hoor :')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:33:05 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106008935
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben wel blij met mijn haar. De pony is overigens wel recht geknipt, ik deed hem scheef. Heb ook nog maar weer een stukje van de lengte gehaald, gewoon omdat het kan.

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_106009240
Harajku, zit je pony nou scheef of lijkt het alleen zo?

Handige topic, maar ik zie hier allerlei chemische spul de revue passeren. Een dikke aanrader is de shampoo van Yes To. ;)
pi_106009322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Harajku, zit je pony nou scheef of lijkt het alleen zo?
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
De pony is overigens wel recht geknipt, ik deed hem scheef.
Trouwens, in hoeverre is Yes To Carrots niet chemisch en, ik noem een redelijk recent onderwerp, kokosolie wel?
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:45:04 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_106009329
Mooi Harajuku!
Ik heb m`n haar eens gesteild voor de grap, maar vind het toch niet helemaal 'ik' hoor :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_106009420
Oke, dan kijk ik scheef.

Yes to is in elk geval vrij van de meest schadelijke stoffen. In hoeverre het helemaal vrij is van troep kan ik niet zeggen, maar tot op zekere hoogte wel.. en hoe meer, hoe beter toch? ;)
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:50:59 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106009508
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Harajku, zit je pony nou scheef of lijkt het alleen zo?

Handige topic, maar ik zie hier allerlei chemische spul de revue passeren. Een dikke aanrader is de shampoo van Yes To. ;)
Heel veel mensen hier gebruiken juist liever producten zonder gekke dingen, hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi Harajuku!
Ik heb m`n haar eens gesteild voor de grap, maar vind het toch niet helemaal 'ik' hoor :D
Dankje, heb je een foto? c_/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_106009556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi Harajuku!
Ik heb m`n haar eens gesteild voor de grap, maar vind het toch niet helemaal 'ik' hoor :D
Foto!! Ik krijg mijn haar niet eens steil.... Wel jammer, zou heel soms wel eens willen weten hoe het zou zijn als..
pi_106011770
Ik heb gisteren naar een Yes To conditioner staan kijken, maar daar zaten cones in.

Heb nu een wasconditioner van Derlon meegenomen (mijn roze palmolive was op) met als derde ingredient iets van keratine. Ben benieuwd.
pi_106011966
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben wel blij met mijn haar. De pony is overigens wel recht geknipt, ik deed hem scheef. Heb ook nog maar weer een stukje van de lengte gehaald, gewoon omdat het kan.

[ afbeelding ]
Mooi O+
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:29:59 #183
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_106013183
Valsgespeeld want het is niet van nu maar van een keer dat de kapper het steil had gemaakt (stomme kappers die niet weten hoe ze krullen moeten drogen dus het dan maar steil maken :') )
Het is nu wel even steil en lang enzo..dus :)
Ik vind mezelf met krullen toch leuker :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_106013242
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben wel blij met mijn haar. De pony is overigens wel recht geknipt, ik deed hem scheef. Heb ook nog maar weer een stukje van de lengte gehaald, gewoon omdat het kan.

[ afbeelding ]
Wat mooi! Staat je heel goed O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106013440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:02 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen, en futloos plat haar is echt niet altijd mooi hoor :')
Ik heb slag in m'n haar als ik er een klein beetje schuim in doe na het wassen, als het geheel stijl is staat het zoveel harder (vind ik bijna bij iedereen, alle imperfecties in je gezicht komen naar voren... of het nou je wallen zijn of een grote neus... écht stijl haar vind ik maar voor weinig weggelegd, al zal het wel een deel mijn smaak zijn ;)).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106013536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Valsgespeeld want het is niet van nu maar van een keer dat de kapper het steil had gemaakt (stomme kappers die niet weten hoe ze krullen moeten drogen dus het dan maar steil maken :') )
Het is nu wel even steil en lang enzo..dus :)
Ik vind mezelf met krullen toch leuker :P
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi (staan)! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106013672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb slag in m'n haar als ik er een klein beetje schuim in doe na het wassen, als het geheel stijl is staat het zoveel harder (vind ik bijna bij iedereen, alle imperfecties in je gezicht komen naar voren... of het nou je wallen zijn of een grote neus... écht stijl haar vind ik maar voor weinig weggelegd, al zal het wel een deel mijn smaak zijn ;)).

Ja vind ik ook hoor, maarja hier is er echt geen slag in te kneden hoor, was het maar zo'n feest ;( Gelukkig heb ik niet zoveel imperfecties aan mijn gezicht, dat scheelt.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 24 december 2011 @ 20:44:26 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106013719
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Valsgespeeld want het is niet van nu maar van een keer dat de kapper het steil had gemaakt (stomme kappers die niet weten hoe ze krullen moeten drogen dus het dan maar steil maken :') )
Het is nu wel even steil en lang enzo..dus :)
Ik vind mezelf met krullen toch leuker :P
[ afbeelding ]
Je kan het zeker hebben, maar ik vind de krullen toch iets leuker staan bij jouw gezicht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:57 schreef alors het volgende:

[..]

Mooi O+
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat mooi! Staat je heel goed O+
Dankje, ben er ook echt blij mee, zeker na die waardeloze pony :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_106014027
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gisteren naar een Yes To conditioner staan kijken, maar daar zaten cones in.

Heb nu een wasconditioner van Derlon meegenomen (mijn roze palmolive was op) met als derde ingredient iets van keratine. Ben benieuwd.
Jaa, de conditioners niet he! Slechts de shampoo. Conditioner van Inecto. ;)
pi_106014137
Mijn haar, ongekamd! Schijnt dat je je haar zo min mogelijk moet kammen en dat doe ik dan ook.

-

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 15:52:17 ]
pi_106014211
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn haar, ongekamd! Schijnt dat je je haar zo min mogelijk moet kammen en dat doe ik dan ook.

[..]

Wauw mooi O+ Ja ik kam het ook nauwelijks, maarja mooi haar heb je of heb je niet. Sommige stijlen hun haar elke dag en hebben nog een enorme bos mooi haar :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106014313
Dank Alors! Jaa, maar het merendeel van de mensen die het dagelijks stijlen hebben toch echt dun en van dat stro haar...

Het beste is dus niet stijlen, zo min mogelijk kammen en zo min mogelijk je haar wassen, dus echt maar 2 keer in de week.
pi_106014530
Mijn haar blijft gewoon dun, ook al doe ik alles wat ik kan. Ik heb niet het idee dat het echt dikker of voller wordt dan 5 jaar geleden toen ik het elke dag krulde en superveel lak gebruikte.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106014629
Jammer! Is natuurlijk ook deels genetisch he.
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:34:05 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106015834
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jaa, de conditioners niet he! Slechts de shampoo. Conditioner van Inecto. ;)
Die conditioner van Inecto zit toch juist vol met cones? Of heb ik de verkeerde meegepakt?
Diegene die ruikt naar Kermisbiscuitjes bedoel ik ;)

Ik ben erg tevreden over de Rainforest Moisture serie (shampoo, conditioner en masker) van the Bodyshop. En het ruikt nog héérlijk ook! :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106017883
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Foto!! Ik krijg mijn haar niet eens steil.... Wel jammer, zou heel soms wel eens willen weten hoe het zou zijn als..
Gewoon heel veel geduld en hele kleine plukjes. Anders lukt het mij ook niet :).
pi_106018660
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Gewoon heel veel geduld en hele kleine plukjes. Anders lukt het mij ook niet :).
Dan ben ik 3 uur bezig, weet je hoeveel van dat weerbarstige haar ik heb? ;)
pi_106018719
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Dan ben ik 3 uur bezig, weet je hoeveel van dat weerbarstige haar ik heb? ;)
Mij kost het ook wel zoiets. Lekker op de bank voor de tv met een tafelspiegel :P. Voor die ene keer per jaar heb ik dat wel over. Mijn haar is gewoon zo tof als het steil is O+.
pi_106018728
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Die conditioner van Inecto zit toch juist vol met cones? Of heb ik de verkeerde meegepakt?
Diegene die ruikt naar Kermisbiscuitjes bedoel ik ;)

Ik ben erg tevreden over de Rainforest Moisture serie (shampoo, conditioner en masker) van the Bodyshop. En het ruikt nog héérlijk ook! :Y
De leave in van Inecto heeft cones, de kokos conditioner niet...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106020414
Ik heb vandaag mijn haar rood geverfd en op zich vind ik de felheid mooi maar er zit een beetje paarse/aubergine ondertoon in die ik lelijk vind.

Nu weet ik dat je bv anti-roosshampoo kan gebruiken tegen de felheid, is zoiets er ook tegen die paarse tint?
pi_106021331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jaa, de conditioners niet he! Slechts de shampoo. Conditioner van Inecto. ;)
Okee, ik dacht dat die hele lijn natuurlijk was.
  zondag 25 december 2011 @ 00:14:47 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106021672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef alors het volgende:

[..]

De leave in van Inecto heeft cones, de kokos conditioner niet...
En met kokos conditioner bedoel je zo'n grote fles?
Hmmm, morgen eens kijken, maar dacht dat ik die had.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 25 december 2011 @ 00:18:14 #203
123170 alors
zlata1234
pi_106021769
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En met kokos conditioner bedoel je zo'n grote fles?
Hmmm, morgen eens kijken, maar dacht dat ik die had.
Ja zo'n halve literfles
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 25 december 2011 @ 00:38:02 #204
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106022293
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:18 schreef alors het volgende:

[..]

Ja zo'n halve literfles
Ik ga zo op de weg naar de slaapkamer even kijken, kom toch langs de badkamer ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106022487
tvp, ik wist niet eens dat dit topic bestond, nu al #19...
pi_106032923
Ik zal mijn haren ook eens laten zien :). Ik gebruik nu sinds kort kokos olie, sinds ik dat hier voorbij heb komen. Hopelijk blijven de punten zo ook beter gezond. Mijn haren lijken in dit licht wel lichter van kleur dan in het echt.

pi_106033760
Moooooooi!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106039768
Voor wie het vroegen, in de conditioner van Inecto zit niks chemisch. Die kan je dus gerust gebruiken en is nog een aanrader ook. ;)
pi_106043373
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2011 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Moooooooi!
Thanks O+!
pi_106088972
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voor wie het vroegen, in de conditioner van Inecto zit niks chemisch. Die kan je dus gerust gebruiken en is nog een aanrader ook. ;)
Zolang je het alleen in de lengte van je haar gebruikt. Mijn haar werd er zo snel vet van bij de aanzet ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_106163981
Bah, ik gebruikte altijd C1000 conditioner voor elke dag, omdat daar geen siliconen in zitten... Hebben ze de formule vernieuwd en nu zitten ze er wel in -O-

Maar mijn haar is afgelopen maand flink gegroeid, nog eventjes doorsparen en het komt tot mijn middel O+ Jeej O+

Zware conditioner kan je het beste alleen in de lengtes van je haren gebruiken inderdaad, om te voorkomen dat je haar snel vettig wordt. Een lichte conditioner kun je wel voor het haar boven op je hoofd gebruiken ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 14:02:32 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_106164199
Af en toe wisselen wil ook wel eens helpen. Ik kreeg altijd een vet hoofd van Andrélon Care & repair shampoo en switchte naar shampoo van Schwarzkopf. Nu ik weer teruggeswitcht ben, heb ik dat probleem niet meer :)

Mijn haar raakt binnenkort mijn kont :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_106165325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn haar raakt binnenkort mijn kont :o
* gehotseflotst is stikjaloers

Gelukkig heb ik een excuus: mijn krullen vreten lengte :P
pi_106165364
Mijn haar is nu zo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste foto is van begin september, begin oktober is de langste laag, ongeveer tot die lijn eraf gegaan. Die was toen dus wel al iets verder gegroeid. En nu is het weer bijna zo lang, maar dan voller van onderen :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106165481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef alors het volgende:
Mijn haar is nu zo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste foto is van begin september, begin oktober is de langste laag, ongeveer tot die lijn eraf gegaan. Die was toen dus wel al iets verder gegroeid. En nu is het weer bijna zo lang, maar dan voller van onderen :)
Netjes! Het is inderdaad een stuk voller aan de onderkant... mooi hoor!! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door gehotseflotst op 29-12-2011 22:57:45 ]
pi_106165967
Mijn haar met alleen wat jojoba-olie ( O+ ) erin, vorige maand:



Ondertussen zitten er weer een zooi lowlights in en dit ga ik nog een paar keer laten doen, zodat de blonde uitgroei langzamerhand verdwijnt :)
pi_106166113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn haar met alleen wat jojoba-olie ( O+ ) erin, vorige maand:

[ afbeelding ]

Ondertussen zitten er weer een zooi lowlights in en dit ga ik nog een paar keer laten doen, zodat de blonde uitgroei langzamerhand verdwijnt :)
wauw O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106166276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:

[..]

wauw O+
:@ *)
pi_106184347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef alors het volgende:
Mijn haar is nu zo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste foto is van begin september, begin oktober is de langste laag, ongeveer tot die lijn eraf gegaan. Die was toen dus wel al iets verder gegroeid. En nu is het weer bijna zo lang, maar dan voller van onderen :)
Wauw wat een verbetering!
pi_106185000
Ik wil ook weer lang haar! Heb het nu tot op mijn kaak ongeveer, en vind het wel lastig om niet weer eens naar de kapper te mogen gaan om er een eind af te halen. :+ En het groeit zo slooom. ;(
pi_106186500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Lago het volgende:
Ik wil ook weer lang haar! Heb het nu tot op mijn kaak ongeveer, en vind het wel lastig om niet weer eens naar de kapper te mogen gaan om er een eind af te halen. :+ En het groeit zo slooom. ;(
Nu het winter is gaat dat helemaal langzaam natuurlijk :( Hoezo wil je het er steeds weer af laten knippen? Zit je op zo'n tussenlengte? :P
pi_106187553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Nu het winter is gaat dat helemaal langzaam natuurlijk :( Hoezo wil je het er steeds weer af laten knippen? Zit je op zo'n tussenlengte? :P
Het is niet echt een tussenlengte, maar ik vind het leuk om mijn haar af en toe te veranderen. Maar als je het niet knipt gaat dat veranderen zo langzaam. :+

Jij hebt trouwens echt prachtig haar zeg. O+ Als ik ooit eens zo'n bos zou kunnen hebben zou ik gelukkig zijn. :+
pi_106187717
Ik merk bij mijn haar trouwens erg weinig verschil tussen hoe het er uit ziet als ik het goed verzorg en wanneer ik dat niet doe.
Heb een tijdje veel maskertjes er in gesmeerd, het weinig gewassen, alleen producten zonder siliconen en SLS gebruikt, weinig gekamd en niet gestijld/föhnt. En nu doe ik dat allemaal niet meer en het ziet er eigenlijk nog precies hetzelfde uit. :')

Geloof dat ik sowieso wel gewoon gezond haar heb. :) Het is alleen wel erg fijn.
pi_106235507
Ik heb van mezelf een bos dikke krullen, en ook erg droog haar (uitzonderlijk droog zegt mijn kapper :') en ik stijl het ook al twee jaar, maar verzorg het erg goed en knip ook alleen puntjes. Alleen, maanden geleden heb k laagjes geknipt, en blijkbaar is mijn kapper uitgeschoten en is er nu achterop mijn hoofd één pluk dat korter is dan de rest (behoorlijk kort zelfs).
Met stijlen zie je het niet zo, maar omdat het dus zo kort is hebben ze het de vorige keer niet bijgeknipt omdat het op de andere lengte moet groeien.
Maar door al dat stijlen, is juist DAT plukje super stug geworden, dus zeg maar heel droog, dooie punten etc. Ik kan mijn haar nu ook niet meer goed stijlen en het in een staart of knot doen omdat dat plukje zo ontzettend stug is en bijna overeind staat!
Iemand hulp hoe ik dit tot een goed einde breng?

(Zonder al mn haar af te knippen :'( )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 04:37:41 ]
pi_106240332
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 04:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb van mezelf een bos dikke krullen, en ook erg droog haar (uitzonderlijk droog zegt mijn kapper :') en ik stijl het ook al twee jaar, maar verzorg het erg goed en knip ook alleen puntjes. Alleen, maanden geleden heb k laagjes geknipt, en blijkbaar is mijn kapper uitgeschoten en is er nu achterop mijn hoofd één pluk dat korter is dan de rest (behoorlijk kort zelfs).
Met stijlen zie je het niet zo, maar omdat het dus zo kort is hebben ze het de vorige keer niet bijgeknipt omdat het op de andere lengte moet groeien.
Maar door al dat stijlen, is juist DAT plukje super stug geworden, dus zeg maar heel droog, dooie punten etc. Ik kan mijn haar nu ook niet meer goed stijlen en het in een staart of knot doen omdat dat plukje zo ontzettend stug is en bijna overeind staat!
Iemand hulp hoe ik dit tot een goed einde breng?

(Zonder al mn haar af te knippen :'( )
Er is heel, heel veel informatie te vinden over het verzorgen van krullen. Kijk bijvoorbeeld eens op www.naturallycurly.com. Krullen zijn droog, dat is niet uitzonderlijk, dat hoort bij de structuur van krullend haar. En je kunt het wel goed verzorgen, maar stijlen is in het geval van krullen echt niet goed voor je haar. Dus wat je ook doet, ik vermoed (een expert ben ik ook weer niet) dat weinig zal helpen aan die droge plek als je tegelijkertijd je haar stijlt.
pi_106301643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef Lago het volgende:
Ik merk bij mijn haar trouwens erg weinig verschil tussen hoe het er uit ziet als ik het goed verzorg en wanneer ik dat niet doe.
Heb een tijdje veel maskertjes er in gesmeerd, het weinig gewassen, alleen producten zonder siliconen en SLS gebruikt, weinig gekamd en niet gestijld/föhnt. En nu doe ik dat allemaal niet meer en het ziet er eigenlijk nog precies hetzelfde uit. :')

Geloof dat ik sowieso wel gewoon gezond haar heb. :) Het is alleen wel erg fijn.
Dank voor je compliment :D
Hoe lang doe je je haar al zonder maskertjes en zonder rekening te houden met siliconen en SLS? Als dat nog niet zo lang is verklaart dat een hoop, anders heb je gewoon gezond en sterk haar volgens mij! *O*
pi_106301653
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 04:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb van mezelf een bos dikke krullen, en ook erg droog haar (uitzonderlijk droog zegt mijn kapper :') en ik stijl het ook al twee jaar, maar verzorg het erg goed en knip ook alleen puntjes. Alleen, maanden geleden heb k laagjes geknipt, en blijkbaar is mijn kapper uitgeschoten en is er nu achterop mijn hoofd één pluk dat korter is dan de rest (behoorlijk kort zelfs).
Met stijlen zie je het niet zo, maar omdat het dus zo kort is hebben ze het de vorige keer niet bijgeknipt omdat het op de andere lengte moet groeien.
Maar door al dat stijlen, is juist DAT plukje super stug geworden, dus zeg maar heel droog, dooie punten etc. Ik kan mijn haar nu ook niet meer goed stijlen en het in een staart of knot doen omdat dat plukje zo ontzettend stug is en bijna overeind staat!
Iemand hulp hoe ik dit tot een goed einde breng?

(Zonder al mn haar af te knippen :'( )
Precies wat LieLie zei... Je kunt een tijdje je haar heel erg verwennen - veel maskertjes en olie gebruiken en voedende/zachte producten om te wassen en te stylen. Misschien valt het dan te repareren. Het stijlen maakt het alleen maar erger - kun je het stijlen niet achterwege laten en met krullen verder gaan? Da's een stuk beter voor je haar...
pi_106450439
Ik heb vandaag shampoo, conditioner en mousse van toni&guy gekocht en het ruikt zoooo lekker
pi_106450495
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef electronique het volgende:
Ik heb vandaag shampoo, conditioner en mousse van toni&guy gekocht en het ruikt zoooo lekker
ja toni&guy ruikt super lekker! (bijna) al hun producten ruiken hetzelfde geloof ik, ik heb ook een texture paste.
pi_106450620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

ja toni&guy ruikt super lekker! (bijna) al hun producten ruiken hetzelfde geloof ik, ik heb ook een texture paste.
en hoe bevallen ze?
gebruik normaal redken maar deze was nu bij de kapperswinkel in de aanbieding, dus heb ik maar wat meegenomen. Wilde eigenlijk ook nog een haarlak kopen :')
pi_106450857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef electronique het volgende:

[..]

en hoe bevallen ze?
gebruik normaal redken maar deze was nu bij de kapperswinkel in de aanbieding, dus heb ik maar wat meegenomen. Wilde eigenlijk ook nog een haarlak kopen :')
ik vind de texture paste heel chill (deze) en de shampoo is nu bijna op, ik wissel 'm af met shampoo & conditioner van Kiehl's, die vind ik heel fijn voor mijn haar. ik heb dik haar met veel volume van zichzelf en 't wordt snel droog, en ik vind toni&guy en kiehl's erg fijn. ik heb trouwens de volume shampoo en conditioner...
pi_106492641
Volgens mij kan je de neutral conditioner ook prima gebruiken als wasconditioner, zit bijna niks in
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_106525874



Het oranje is er bijna, bijna, bijna uit... Mag ook wel, want het is echt heel droog aan het worden.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:39:17 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106526020
Wow, dat is echt veel langer dan de foto uit de handleiding. Je haalt mij straks zo in
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 15:50:53 #235
123170 alors
zlata1234
pi_106526385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het oranje is er bijna, bijna, bijna uit... Mag ook wel, want het is echt heel droog aan het worden.
Nice, het is echt een stuk gegroeid!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106526396
@Hara: Die foto is dan ook van 2,5 jaar geleden :)
@Alors: BSL *O*
Eerst maar eens dat oranje eruit zien te groeien en dan eens zien hoe lang het wil worden! Ik draag het trouwens amper meer los of in krullen; kost echt té veel tijd doordeweeks.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:21:09 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106561260
Ook maar eens meeposten hier.
Ik heb een tijd lang de kokos shampoo en kokos conditioner van Kruidvat gebruikt. De laatste hebben ze blijkbaar uit het schap gehaald (vond het in steeds minder filialen en nu al helemaal niet meer) en nu ben ik op zoek naar iets anders. Inecto heb ik al geprobeerd: veel te zoet! En Palmer's vind ik te duur. Dus nu heb ik maar een basic conditioner van Kruidvat geprobeerd. Weet nog niet hoe die bevalt, zojuist pas gebruikt en m'n haar is nog nat ;).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 januari 2012 @ 23:42:08 #238
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106586233
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voor wie het vroegen, in de conditioner van Inecto zit niks chemisch. Die kan je dus gerust gebruiken en is nog een aanrader ook. ;)
Er zit een hoop chemisch spul in, maar geen siliconen.
Gek, ik heb het vanmiddag voor het douchen gecheckt (alle ingrediënten even opgezocht a.d.h.v. het etiket) en het was echt zo :)
Als ik het in mijn haar doe na het wassen voelt het wel aan alsof ik er iets in doe met siliconen, heel glibberig en direct heel glad.
Heb het vandaag weer uitgeprobeerd en helaas ben ik er nog steeds niet enthousiast over. Mijn haar lijkt lekker gevoed/verzorgd of hoe je dat ook noemt, totdat het opdroogt, dan is het net of ik geen conditioner heb gebruikt en wordt het mega pluizig. Maar de haarwortels voelen wel vettig aan, terwijl ik normaal echt geen vet haar heb, maar juist droog. Vreemd spul.

Ik ben wel gek op de Rainforest Moisture lijn van The Bodyshop, daarvan heb ik de shampoo, conditioner en masker. Heel erg fijne spullen, geen siliconen en ruiken suuuperlekker O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106643563
aangezien het hier over haar gaat kunnen jullie me vast helpen
Ik heb een nieuwe fohn nodig, die gewoon hard blaast. moet ik dan kijken hoeveel watt de fohn is?
en hoeveel watt dan? want ik zie er van 1200 tot 2200
pi_106648098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef electronique het volgende:
aangezien het hier over haar gaat kunnen jullie me vast helpen
Ik heb een nieuwe fohn nodig, die gewoon hard blaast. moet ik dan kijken hoeveel watt de fohn is?
en hoeveel watt dan? want ik zie er van 1200 tot 2200
Als je echt een tornado uit een doosje wilt hebben moet je de Parlux 3500 nemen, die kun je volgens mij nog als bladblazer gebruiken, maar is erg duur.

Wil je een betaalbare goede föhn hebben zou ik voor een Efalock Try 1800 gaan.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_106648159
maar wat is een beetje een goed watt-aantal(?), als ik een beetje volume in mn haar wil blazen? de merken die je noemt zijn wel prima, maar wil eigenlijk gewoon iets simpels bij de kijkshop ofzo halen :')
pi_106648499
Waarom zou je een hobby ding willen als je voor hetzelfde geld een pro kunt krijgen, Die Efalock's zijn echt niet zo duur hoor. Die Try 1800 kost uit m'n hoofd zo'n ¤ 35,- tot ¤ 45,-
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_106648910
wil snel een nieuwe, en gebruik m hoogstens 1x per week. Dus wilde meer eentje van 20 euro ofzo. Deze is niet voor thuis dus wil maar een simpel ding
pi_106652006
Dan kom je dus uit op merk hemelvaart oid.
De wattages en blaaskracht hebben dan weinig met elkaar te maken, en moet je het gewoon proberen, er zitten best goeie tussen.

Koop alleen geen reisföhn, dan kun je je geld beter aansteken en daar je haar droog mee maken :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:19:36 #245
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106659418
Aahhh dat ik dit topic nog niet eerder gevonden had!

Ikzelf doe de CO-methode en gebruik conditioner van Dr. Organic wat ik echt een heeeerlijk merk vind!! Geen silliconen, geen sulfaten, geen parabenen etc.

Ik vroeg me af...zijn er hier mensen die hun haar CO wassen én gebruikmaken van kokosolie? Is dat een beetje te veel van het goeie??
Ik wil namelijk kokosolie kopen maar kan me zo voorstellen dat als je je haar niet met shampoo wast, dat het al snel te vettig wordt...
Ik heb stijl haar trouwens, geen krullen.
Heaven is a place on earth with you
pi_106676166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
Aahhh dat ik dit topic nog niet eerder gevonden had!

Ikzelf doe de CO-methode en gebruik conditioner van Dr. Organic wat ik echt een heeeerlijk merk vind!! Geen silliconen, geen sulfaten, geen parabenen etc.

Ik vroeg me af...zijn er hier mensen die hun haar CO wassen én gebruikmaken van kokosolie? Is dat een beetje te veel van het goeie??
Ik wil namelijk kokosolie kopen maar kan me zo voorstellen dat als je je haar niet met shampoo wast, dat het al snel te vettig wordt...
Ik heb stijl haar trouwens, geen krullen.
Ik gebruik wel af en toe shampoo om build-up te verwijderen... Dus ik weet niet hoe het zit met kokosolie. Wel werd mijn haar er errug vettig van, dus ik ben ermee gestopt... Je kunt het altijd uitproberen natuurlijk ;)

Ik heb vanochtend mijn 'haarbestelling' binnengekregen O+ Terwijl mijn katten ruzie maken over wie er in het doosje mag, ben ik al wat uit gaan proberen :D

De Tangle Teezer, heb mijn haar ermee geborsteld en dat ging erg goed, stukken minder haar verloren dan met de kam/borstel.


Een nieuw haarmasker, geen siliconen o.i.d. O+ Ben benieuwd!


En nieuwe shampoo om te clarifyen, helaas met siliconen EN SLS. Kon de ingrediënten nergens op internet vinden, maar helaas... Moet nog even bedenken wat ik met deze shampoo wil gaan doen -O-
pi_106717435
Inecto spullen zijn nu bij de Action voor 1,99 :o
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:47:31 #248
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106717496
Heb Inecto voor een lange tijd gebruikt maar op een gegeven moment was ik die kokosgeur beu
Heaven is a place on earth with you
pi_106717522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
Heb Inecto voor een lange tijd gebruikt maar op een gegeven moment was ik die kokosgeur beu
Ik gebruik 'm soms, heb nu die bananen van TBS, maar die geur ben ik echt beu aan het worden :r
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106717833
Ja ik kan ook niet tegen die kokosgeur van Inecto. Te aanwezig. Zelfs merkte ik het aan mijn zus dat het haar shampoo was een hele tijd. En dat heb ik echt bij niemand, dat ik kan ruiken welke shampoo ze gebruiken :').
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:10:20 #251
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_106720064
even een vraagje, werkt Fudge shaper ook goed voor halflang haar ??
ik heb overigens slag erin :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_106757132
Iemand die in de buurt van Zwolle een goede krullenkapper weet? Echt, sinds ik hier woon is mijn haar iedere keer verknipt, ongelijke lagen, niet met de krul mee knippen, durf bijna niet meer naar de kapper te gaan. Maar het ziet er niet meer uit, dus ik moet.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106758325
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef josja het volgende:
Iemand die in de buurt van Zwolle een goede krullenkapper weet? Echt, sinds ik hier woon is mijn haar iedere keer verknipt, ongelijke lagen, niet met de krul mee knippen, durf bijna niet meer naar de kapper te gaan. Maar het ziet er niet meer uit, dus ik moet.
Helaas herkenbaar.

Mijn kruistocht is geeindigd bij Salon B. Weet niet of er ook een in Zwolle zit, maar bij Salon B werken alleen zzp'ers (die ook echt huur betalen om daar te kunnen werken), en ik merk dat dat ook wel iets zegt over hoe ze knippen. :)
pi_106758580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:06 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Helaas herkenbaar.

Mijn kruistocht is geeindigd bij Salon B. Weet niet of er ook een in Zwolle zit, maar bij Salon B werken alleen zzp'ers (die ook echt huur betalen om daar te kunnen werken), en ik merk dat dat ook wel iets zegt over hoe ze knippen. :)
Hmm volgens mij niet, ik check even. Het is echt vreselijk ja, loop nu met een soort rand halverwege mijn haar, heel charmant. Lijk wel een champignon :(
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106758664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:13 schreef josja het volgende:

[..]

Hmm volgens mij niet, ik check even. Het is echt vreselijk ja, loop nu met een soort rand halverwege mijn haar, heel charmant. Lijk wel een champignon :(
Aw. :N

Wat sowieso helpt, is een kapster zoeken die zelf krullen heeft. Klinkt stom maar maakt ook een wereld van verschil.
pi_106758727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:15 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Aw. :N

Wat sowieso helpt, is een kapster zoeken die zelf krullen heeft. Klinkt stom maar maakt ook een wereld van verschil.
Die had ik.. de vorige keer, toen ze er een soort paddenstoel van maakte.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106758892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:17 schreef josja het volgende:

[..]

Die had ik.. de vorige keer, toen ze er een soort paddenstoel van maakte.
O wauw, dat is echt hard. :o

Ligt het er ook niet aan dat je per ongeluk andere producten gebruikt dan zij, of zag het er meteen al zo uit toen je daar wegging?
pi_106759032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:22 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

O wauw, dat is echt hard. :o

Ligt het er ook niet aan dat je per ongeluk andere producten gebruikt dan zij, of zag het er meteen al zo uit toen je daar wegging?
Nee hoor het is echt de (verkeerde) manier van knippen, het valt gelijk voor geen meter meer. Ik had nog hoop dat het beter zou worden als ik die viezige wax eruit had gewassen, maar helaas. En eigenlijk zou ik dan terug moeten gaan maar ja, zo iemand mag nooit meer aan mijn haar zitten natuurlijk ;)
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106759069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:58 schreef Tegan het volgende:
Ja ik kan ook niet tegen die kokosgeur van Inecto. Te aanwezig. Zelfs merkte ik het aan mijn zus dat het haar shampoo was een hele tijd. En dat heb ik echt bij niemand, dat ik kan ruiken welke shampoo ze gebruiken :').
ik vind inecto ook echt walgelijk.
pi_106759139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:26 schreef josja het volgende:

[..]

Nee hoor het is echt de (verkeerde) manier van knippen, het valt gelijk voor geen meter meer. Ik had nog hoop dat het beter zou worden als ik die viezige wax eruit had gewassen, maar helaas. En eigenlijk zou ik dan terug moeten gaan maar ja, zo iemand mag nooit meer aan mijn haar zitten natuurlijk ;)
Balen.. Hairtoday misschien? Heb ik ook nog wel goede dingen over gehoord, maar die mensen hadden alleen geen krullen. :{

(Zeg me niet dat je daar net vandaan kwam _O- )
pi_106759174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:30 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Balen.. Hairtoday misschien? Heb ik ook nog wel goede dingen over gehoord, maar die mensen hadden alleen geen krullen. :{

(Zeg me niet dat je daar net vandaan kwam _O- )
Nou... niet net, maar dat was zo ongeveer de eerste kapper die ik hier probeerde... Zonder succes, daar is de ellende begonnen eigenlijk :7
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106759240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:31 schreef josja het volgende:

[..]

Nou... niet net, maar dat was zo ongeveer de eerste kapper die ik hier probeerde... Zonder succes, daar is de ellende begonnen eigenlijk :7
Hahaha, ik zeg wel niks meer.

Salon B. Stap desnoods in de auto/trein, en gaan. ^O^
pi_106759433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Hahaha, ik zeg wel niks meer.

Salon B. Stap desnoods in de auto/trein, en gaan. ^O^
Lol, thanks, zal eens neuzen waar ze allemaal zitten. Het is dat ik niet zo handig ben anders had ik zelf de schaar er wel ingezet!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_106759496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:38 schreef josja het volgende:

[..]

Lol, thanks, zal eens neuzen waar ze allemaal zitten. Het is dat ik niet zo handig ben anders had ik zelf de schaar er wel ingezet!
Wie weet wordt het een mooie bloemkool.. :X
pi_106760000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Hahaha, ik zeg wel niks meer.

Salon B. Stap desnoods in de auto/trein, en gaan. ^O^
Salon B _O_
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_106760389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef Sooph het volgende:

[..]

Salon B _O_
Jaaa! Dat zijn de enige waar ik echt mijn haar aan toevertrouw. Ik ga altijd naar het filiaal in Amersfoort. Eigenlijk vind ik het echt heel erg ontzettend veel geld, maarja, dan zitten m'n krullen wel goed.
pi_106766313
Dit kapsel met die twee kleurige indeling vind ik wel vet en apart, niet dat ik dat met mijn eigen haar zou doen, maar de foto wil ik jullie toch niet onthouden.
Zeg maar een wat alternatieve stijl, daar hou ik wel van.

pi_106767669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Dit kapsel met die twee kleurige indeling vind ik wel vet en apart, niet dat ik dat met mijn eigen haar zou doen, maar de foto wil ik jullie toch niet onthouden.
Zeg maar een wat alternatieve stijl, daar hou ik wel van.

[ afbeelding ]
Wel jammer dat je duidelijk de extensions ziet..
pi_106767712
Ik ben trouwens van t plan rood afgestapt haha ben toch te bang dat t er nooit uit zal gaan ook al verf ik erover heen..
pi_106770275
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Wel jammer dat je duidelijk de extensions ziet..
Hoe en waaraan zie je dat dan? Ik laat zelf binnenkort om te beginnen 25 stuks zetten voor een lichte verdikking . Later tegen mei juni ga ik dan voor het echte verlengwerk. Uiteraard van Great lengst.
pi_106770382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Hoe en waaraan zie je dat dan? Ik laat zelf binnenkort om te beginnen 25 stuks zetten voor een lichte verdikking . Later tegen mei juni ga ik dan voor het echte verlengwerk. Uiteraard van Great lengst.
De extensions zijn wit blond en dr eigen haar is geel blond.. Zelfde bij de bruine kant, je ziet kleurverschil..
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:36:59 #272
123170 alors
zlata1234
pi_106770785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:24 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Hoe en waaraan zie je dat dan? Ik laat zelf binnenkort om te beginnen 25 stuks zetten voor een lichte verdikking . Later tegen mei juni ga ik dan voor het echte verlengwerk. Uiteraard van Great lengst.
je hebt je prioriteiten wel op orde :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106770868
Gewoon geen extensions nemen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_106775258
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

De extensions zijn wit blond en dr eigen haar is geel blond.. Zelfde bij de bruine kant, je ziet kleurverschil..
Dus dat meisje heeft als ik het goed begrepen heb oorspronkelijk en blondkleurige haarkleur en heeft aan de bruine kant extensions laten plaatsen, maar dan schijnt de de rest van het licjhte haar toch door als je er bruine extensions overheen laat zetten.

Zal die foto eens uitprinten en aan de Cosmokapper vragen welke techniek hier is gebruikt. Ikzelf hou hjet gewoon op mijn eigen kastanjebruine kleur die erg veel lijkt op de donkeere kleur van die foto.
pi_106777438
Nee, je ziet heel goed waar haar eigen haar stopt en de extentions beginnen. Aan beide kanten.
pi_106777680
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Tegan het volgende:
Nee, je ziet heel goed waar haar eigen haar stopt en de extentions beginnen. Aan beide kanten.
Ja dat dus :)
pi_106793434
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Tegan het volgende:
Nee, je ziet heel goed waar haar eigen haar stopt en de extentions beginnen. Aan beide kanten.
Ik vind die foto met die tweekleurige haardracht echt waanzinnig, of het nu wel of geen extensions zijn.

Verheug mij al op de laatste week van januari op de 25 extensions die een kleine verdikking geeft (dus geen verlenging) Op 23 september 2011 heb ik die 4 proef extensions laten zetten, die gaan er dan nu uit, dacht dat ik ze niet meer had omdat ik ze totaal niet zag of voelde, maar na goed mijn haren doorwoelen heb ik ze teruggevonnden, maar dan een hel stuk lager vanwege de uitgroei

Heb gisteren nog wat staan te experimenteren met 50 en 55 cm zelfmaak clip-in extensions (goedkoop toko spul) om een indruk te krijgen hoe het er ongeveer uit zal zien als ik voor een complete verlenging ga. Wow zeg, dat zag er echt waanzinnig uit dat zeer lange haar los gedragen echt een flike dikke haarbos. Dit in combintie met zwarte alternatieve kleding of jurkje met daar overheen een wijd topje.

Zodra ik die complete verlenging (minstens 125 stuks) laat plaatsen zal ik de fotocamera meenemen naar de kapsalon vorr een fotoverslag van voor, tijdens en na het zetten.
pi_106793639
Alsjeblieft niet. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_106798279
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:55 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft niet. :'(
Wen er maar alvast aan! :)
pi_106813799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:35 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik vind die foto met die tweekleurige haardracht echt waanzinnig, of het nu wel of geen extensions zijn.

Verheug mij al op de laatste week van januari op de 25 extensions die een kleine verdikking geeft (dus geen verlenging) Op 23 september 2011 heb ik die 4 proef extensions laten zetten, die gaan er dan nu uit, dacht dat ik ze niet meer had omdat ik ze totaal niet zag of voelde, maar na goed mijn haren doorwoelen heb ik ze teruggevonnden, maar dan een hel stuk lager vanwege de uitgroei

Heb gisteren nog wat staan te experimenteren met 50 en 55 cm zelfmaak clip-in extensions (goedkoop toko spul) om een indruk te krijgen hoe het er ongeveer uit zal zien als ik voor een complete verlenging ga. Wow zeg, dat zag er echt waanzinnig uit dat zeer lange haar los gedragen echt een flike dikke haarbos. Dit in combintie met zwarte alternatieve kleding of jurkje met daar overheen een wijd topje.

Zodra ik die complete verlenging (minstens 125 stuks) laat plaatsen zal ik de fotocamera meenemen naar de kapsalon vorr een fotoverslag van voor, tijdens en na het zetten.
Ik kijk erna uit ^O^
Hoeveel kosten die extensions eigenlijk FF?
En welke kleur? :D
Twiddel
pi_106815745
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik kijk erna uit ^O^
Hoeveel kosten die extensions eigenlijk FF?
En welke kleur? :D
Volgens de Cosmokapper heb ik kleur 3 soort kastanjebruin uit de Great lengst kleurserie. Heb van nature stijl haar, en de verbingingen (bondings) zijn precies dezelfde kleur zodat ze haast niet te zien zijn, zelfs de 4 test extensions zijn niet te zien ondanks dat ze flink zijn uitgegroied. Dit in tegenstelling van So-Cap waarbij de bondings vrij dik zijn (soort knobbels) waarbij het lijkt alsof ze slordig zijn aangebracht.

Maargoed voor het eind van derze maand 25 stuks voor een kleine verdikking en beter te wennen aan de extensions, de 4 proefstukjes gaan eruit. Complete prijs rond de 125 euro.

Die complete verlenging zal rond de 400 tot 500 euro gaan kosten in mei (krijg ik vakantiegeld) en krijg ik ook 6 maanden garantie op eventuele uitvallen plukjes en bijhouden extensions.

Edit/Aanvulling..Heeft hier iemand wel eens eigenhandig extensions verwijderd?

Ik heb een zakje waarin bondings zitten, dit zakje heb ik bij een So-Cap kapsalon van de grond opgeraapt (heeft een klant schijnbaar achtergelaten) dit is dezelfde kleur haar die ik heb.

Wat zijn dit nou precies? Bondings van extensions of wat anders?

pi_106815927
Welke lengte?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_106816157
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:16 schreef ClintOosthout het volgende:
Welke lengte?
Momenteel is mijn haarlengte iets over de schouders, zeg maar tussen half lang en lang. De 25 stuks is meer een overgang naar het echte verlengwerk. Bijeen verlenging wil ik tussen de 45 en 50 cm gaan, maar dat moet ik dan met de kapsalon bespreken. Wel heb ik enkele voorbeelfoto's uitgeprint zoals ik mijn haar eventueel zou willen hebben. Het moet iig wel goed te verzorgen zijn en toch natuurlijk uitzien. Dus geen exteme verlening.

Deze lengte lijkt mij wel leuk. Is maar een voorbeeld.. Op een of ander manier kan ik heel goed lang haar hebben, daar ik al geruime tijd wat geexperi,menteerd heb moet clip in extensions om een eerste indruk te krijgen. Terwijl mijn haar nu los dragen vind ik persoonlijk niet uitzien (wel opgestoken) Misshien als ik ze heel lang heb enb dikker dat los dragen wel leuk uitziet.

  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:35:16 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106816569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Volgens de Cosmokapper heb ik kleur 3 soort kastanjebruin uit de Great lengst kleurserie. Heb van nature stijl haar, en de verbingingen (bondings) zijn precies dezelfde kleur zodat ze haast niet te zien zijn, zelfs de 4 test extensions zijn niet te zien ondanks dat ze flink zijn uitgegroied. Dit in tegenstelling van So-Cap waarbij de bondings vrij dik zijn (soort knobbels) waarbij het lijkt alsof ze slordig zijn aangebracht.

Maargoed voor het eind van derze maand 25 stuks voor een kleine verdikking en beter te wennen aan de extensions, de 4 proefstukjes gaan eruit. Complete prijs rond de 125 euro.

Die complete verlenging zal rond de 400 tot 500 euro gaan kosten in mei (krijg ik vakantiegeld) en krijg ik ook 6 maanden garantie op eventuele uitvallen plukjes en bijhouden extensions.

Edit/Aanvulling..Heeft hier iemand wel eens eigenhandig extensions verwijderd?

Ik heb een zakje waarin bondings zitten, dit zakje heb ik bij een So-Cap kapsalon van de grond opgeraapt (heeft een klant schijnbaar achtergelaten) dit is dezelfde kleur haar die ik heb.

Wat zijn dit nou precies? Bondings van extensions of wat anders?

[ afbeelding ]
Van de grond geraapt :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106816850
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Van de grond geraapt :').
Ik was bij diverse kapsalons aan het informeren wat het zou kosten en wat de mogelijkheden waren, moest ik even wachten, zag ik op de grond bij een tafeltje waarop tijdschriften lagen dit zakje liggen met losse haarplukjes en bondings, dus maar eens opgeraapt en in mijn tas gestopt.

Weet niet precies wat het zijn, maar het is wel dezelfde haarkluer als mijn haar, maar die dikke knoebels lijken wel afgeknipte bondings van extensuions, tenminste dat denk ik. Vandaar dat ik het maar eens hier vraag en de foto plaats van het zakje.
pi_106817142
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Van de grond geraapt :').
Ja je zou het niet geloven, maar bij FF is alles mogelijk :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_106817163
125 stuks 50cm voor ¤ 500,- is best heftig :o
Even uit m'n hoofd kost dat bij ons zo'n ¤ 350,- voor 55/60 cm. Wij gebruiken So.cap extensions in de salon.
Of wij zijn te goedkoop :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:53:11 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_106817265
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef ClintOosthout het volgende:
125 stuks 50cm voor ¤ 500,- is best heftig :o
Even uit m'n hoofd kost dat bij ons zo'n ¤ 350,- voor 55/60 cm. Wij gebruiken So.cap extensions in de salon.
Of wij zijn te goedkoop :P
Verschil in kwaliteit van het haar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_106817482
Ik heb een vraag.
Ik heb heel dik lang haar.
Echt heel fijn. :D
Maar als ik draai door een stoornis in mijn slaap echt heel veel.
Bijna non-stop.
En als ik s'ochtens opsta zit mijn haar vol klitten.
Een handdoek oid om mijn haar werkt niet, die draai ik er gegarandeert af.
Iemand tips om zonder (of met minder) klitten wakker te worden?
Twiddel
pi_106817486
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Verschil in kwaliteit van het haar.
Great lengst ken ik niet, maar we hebben Balmain, So.cap, Euroso.cap en Clix in de groothandel.
So.cap doet niet onder met Balmain, maar is veel gunstiger voor de portomonee O-)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_106817611
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Verschil in kwaliteit van het haar.
Daar zit het in, als je gaat zoeken op google ''great lengths extensions ervaringen'' of op ''so cap extensions ervaringen'' dan lees je duidellijk het verschil. Ik merk het verschil nu al met die 4 test exemplaren van great lengths.
pi_106817620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:35 schreef josja het volgende:
Iemand die in de buurt van Zwolle een goede krullenkapper weet? Echt, sinds ik hier woon is mijn haar iedere keer verknipt, ongelijke lagen, niet met de krul mee knippen, durf bijna niet meer naar de kapper te gaan. Maar het ziet er niet meer uit, dus ik moet.
Ik ben tot nu toe het meest tevreden over kinki kappers. Zitten die in Zwolle?
Ik heb dus alleen ervaring met een andere vestiging maar misschien heb je er toch iets aan. :)

Het is trouwens echt vreemd dat zoveel kappers zo slecht met krullen overweg kunnen. Krullend haar is nou niet bepaald zeldzaam ofzo....

Summer2bird: wel eens geprobeerd om met een vlecht in je haar te slapen?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:02:06 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_106817637
Ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofmooi aan gevonde. Maar Great Lengths ken ik wel, das hét bekendste merk man! :D

En jij werkt in die business? _O-
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_106817715
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofmooi aan gevonde. Maar Great Lengths ken ik wel, das hét bekendste merk man! :D
Die komen er bij mij dan ook in. :)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:04:22 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106817739
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:50 schreef alors het volgende:

[..]

Ja je zou het niet geloven, maar bij FF is alles mogelijk :')
I know :')!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106817769
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

I know :')!
Verklaar je nader?
pi_106817798
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb er nog nooit iets mee gedaan ofmooi aan gevonde. Maar Great Lengths ken ik wel, das hét bekendste merk man! :D

En jij werkt in die business? _O-
Jep, maar we hebben er hier nog nooit mee gewerkt dus ken ik het niet :+
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_106817878
FF moet jij niet eerst wat rekeningen betalen ipv hairextensions laten zetten en je hui7 opknappen?
All good things are wild and free.
pi_106818060
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:08 schreef tliciouz het volgende:
FF moet jij niet eerst wat rekeningen betalen ipv hairextensions laten zetten en je hui7 opknappen?
Serieus, he doesn't care. Imbeciel dat-ie-is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:17:31 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_106818202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:05 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Lees je eigen posts eens terug, kerel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_106819258
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik heb heel dik lang haar.
Echt heel fijn. :D
Maar als ik draai door een stoornis in mijn slaap echt heel veel.
Bijna non-stop.
En als ik s'ochtens opsta zit mijn haar vol klitten.
Een handdoek oid om mijn haar werkt niet, die draai ik er gegarandeert af.
Iemand tips om zonder (of met minder) klitten wakker te worden?
Een vlecht helpt niet? of anders een hoge knot?
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')