Nu ben ik jaloers op je schoenencollectie EN je haar!quote:
Mooi, allebei!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi ChicaChula!
Mijn dochter en ik zijn ook aardig op weg ondertussen
[ afbeelding ]
Wauw dit vind ik mooi! Ik hou van krullenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi ChicaChula!
Mijn dochter en ik zijn ook aardig op weg ondertussen
[ afbeelding ]
Haha maar als ik mn haar niet zo super stijl heb dan lijkt het ook wel wat korterquote:Op zondag 11 december 2011 01:11 schreef Tegan het volgende:
Boh, mijn haar voelt maar kort ivm jullie. En dat terwijl de kapper nog zei dat mijn haar "enorm lang" was.
Ik dacht dat jij sowieso stijl haar had?quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha maar als ik mn haar niet zo super stijl heb dan lijkt het ook wel wat korter
Hmm ja wel stijl maar eh wel dat het beetje met een slag onderaan zit.. Ik zoek een fotoquote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso stijl haar had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ChicaChula op 12-12-2011 20:53:01 ]
Hahaha zo klinkt het gelijk zo gruwelijk..quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef alors het volgende:
Ik zal dat echt nooit snappen he als je haar zo'n mooie slag heeft en het is zo mooi, dat je het dan gaat mishandelen met een stijltang...
Ja het klonk wel wat dramatisch jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha zo klinkt het gelijk zo gruwelijk..![]()
Maar zoals je ziet is mn haar in goede staat.. Stijl het ook zeker niet elke dag hoor, meestal alleen in het weekend.. Maar ik föhn het wel om de dag, dat is ook slecht eigenlijk.. Maar als ik het laat opdrogen duurt het echt mega lang!!!
Ik zou van mezelf welk zulke krullen willen:quote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb van mezelf ontzettende krullen, en stijl het af en toe voor de verandering. En als ik wedstrijden heb, maar anders is het niet in te vlechten.
Hihi volgens mij wil iedereen die krullen heeft stijl, en andersom idem..quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het klonk wel wat dramatisch jaMaar ik heb van mezelf supersteil haar en het is bepaald niet vol, dus ik had graag wat slag of krullen
gehad om het wat voller te doen lijken. Maar als ik mijn haar elke dag krul dan blijft er helemaal niets meer over, daarbij is het met een beetje pech na een paar uur alweer uitgezakt en weer zo steil als bij SEMTEX op de foto...
Jij hebt echt mazzel met zulk vol en sterk haar!
Ja dat zou ik ook wel willen, in plaats van die stomme pijpekrullen. Hoewel mijn haar wel leuk krult als het kort is.quote:Op maandag 12 december 2011 21:41 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik zou van mezelf welk zulke krullen willen:
http://images.teamsugar.com/files/usr/2/20652/Picture%209_4.png
Maar helaas hahaha het zit er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |