abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:03:42 #271
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103668307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nederland heeft humaan gehandeld en conform de diverse verdragen van de rechten van het kind door hem op te vangen zolang hij een kind was.

Je kan een kind niet terugsturen net zo min als je een kind onderwijs of zorg kan onthouden 'omdat hij op zijn 18e terug moet'.
Ze zetten zichzelf ook op slot. We zijn verplicht dat kind op te vangen en te verzorgen tot zijn 18de. Nu dat netjes gebeurd is is er geen compliment maar gaat het gezeur naar de volgende fase.
De gevolgen ervan kennen we uit de periode 1998-2001. Maar het zielige gezichtje van Mauro is nu even belangrijker. Die voortvloeiende problemen lossen we later wel op, niet? Nou nee, want dan krijgen we dit hele gedonder weer.
Je krijgt zo het beeld dat die moeders en knuffelaars goed weten wat er met het geld moet gebeuren, maar ervoor betalen moeten de rijken. Diezelfde rijken moeten ook voor jobs zorgen, voor hun. Of anders een uitkering. en als echt de vlam in de pan slaat, staan ze aan de zijlijn te kijken hoe de echte professionals met hun bakzeil methode het schip weer recht moeten trekken. Dan houden ze 6 maandjes de kaken stijf dicht bij gebrek aan kennis en inzicht, en begint het gebakkelei weer. Tegen die tijd komt de volgende Mauro aandraven na 6 jaar hier verbleven te zijn.

Persoonlijk vind ik het heel rot voor die knaap. Maar telkens weer opnieuw over het hart strijken, na diverse malen gezien te hebben hoe dit uitpakt en we de rekening ervoor blijven betalen, werkt gewoon niet.
Vroeger was de politie ook milder dan tegenwoordig. Je kwam nog wel eens weg met een waarschuwing of draai om de oren. Tegenwoordig is dat niet meer te handhaven. Dat heet leerproces van gemaakte fouten en aanpassen aan de veranderlijke wereld waarin we leven. Zo werkt alles. Maar nu Mauro met zijn gezicht op TV is geweest is het land te klein. De vorige Maurootjes die de TV niet bereikten en nu in Angola zitten, jankt niemand om.

Hypocrisie en kortzichtigheid ten top.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103668317
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:55 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De overheid is blijkbaar van mening dat het daar veilig genoeg is voor Angolese asielzoekers, die worden immers dagelijks zonder gezeur uitgezet omdat ze geen Mauro heten.
Nergens is de vermeende onveiligheid in Angola gebruikt als beroepsgrond voor Mauro. Niet in de rechtzaken, niet in de pers en ook niet bij de politieke discussie.

Verklaar dat dan eens?

Jij komt met allerlei internet verhalen over de verschrikkingen in Angola, terwijl jij en ik er gewoon op een georganiseerde vakantie kunnen gaan via allerlei reisburo's. Heerlijk plaatjes schieten (foto's dus) van tijgers en watervallen.
het enige wat ik ooit in deze hele topicreeks gesteld heb, is dat je een kind niet kan en mag aanspreken op de keuzes die volwassenen voor hem/haar maken. ook niet als dat kind dan 18 is.

verder reageer ik alleen maar op dingen die hier getseld worden. zoals dat angola een prima veilig land zou zijn. dat is het niet, naar nederlandse maatstaven. als je goed gelezen hebt, had je ook kunnen lezen dat buza het niet bepaald aanraadt om leuk plaatjes te gaan schieten aldaar. maar goed. dat vereist geloof ik teveel begrijpend lezen voor de meesten hier. net wat ik zeg: please do! ga op vakantie daar dan. hou een topic bij dan ;) succes! vergeet je verzekeringen niet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103668338
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:55 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De overheid is blijkbaar van mening dat het daar veilig genoeg is voor Angolese asielzoekers, die worden immers dagelijks zonder gezeur uitgezet omdat ze geen Mauro heten.
Nergens is de vermeende onveiligheid in Angola gebruikt als beroepsgrond voor Mauro. Niet in de rechtzaken, niet in de pers en ook niet bij de politieke discussie.

Verklaar dat dan eens?

Jij komt met allerlei internet verhalen over de verschrikkingen in Angola, terwijl jij en ik er gewoon op een georganiseerde vakantie kunnen gaan via allerlei reisburo's. Heerlijk plaatjes schieten (foto's dus) van tijgers en watervallen.
quote:
De veiligheidssituatie in de enclave van Cabinda ( grenszone tussen de Republiek Congo en de DRC) blijft zeer moeilijk. Gewapend treffen tussen separatistische elementen en het Angolese leger blijven voortduren. De gebieden waar diamanten gevonden worden (hoofdzakelijk de regio Lunda) leveren eveneens een verhoogd veiligheidsrisico op.
quote:
[....]Het is ten zeerste aangeraden om zich in de stad gedurende de dag te verplaatsen en bij voorkeur tijdens de kantooruren. Verplaatsingen 's avonds of 's nachts zijn af te raden en dienen te gebeuren met een voertuig. Het is af te raden om zich in Luanda zowel overdag als 's avonds en 's nachts te voet te verplaatsen. Bij verplaatsingen met de wagen er zorg voor dragen dat deuren en ramen gesloten zijn.

Elke verplaatsing over de weg naar het binnenland vergt een gedegen voorbereiding en het is aan te raden om dergelijke verplaatsingen omwille van de veiligheid en bijstand te ondernemen met verschillende voertuigen. De slechte staat van het wegennet en het hoog risico op gewelddaden evenals pesterijen van het leger en de politie dragen bij tot de onveiligheid op het Angolese wegennet. Niettemin worden bepaalde landwegen, voornamelijk deze naar Lobito en Benguela, vaker gebruikt.
In de enclave van Cabinda blijft een separatistische beweging actief en blijven de risico's voor agressie en kidnapping ten aanzien van buitenlandse bezoekers hoog.
euhm, ja. lekker veilig overal en wanneer je maar wilt je kunnen verplaatsen :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:05:07 #274
341203 3-voud
pi_103668351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef paddy het volgende:

[..]

waar heb jij het nu over? ik heb het over deze

[..]

die fout is nl niet terug te draaien. Of jij moet beschikken over een tijdmachine?
Ik heb het over leren van fouten en daarop beleid aanpassen.
En wat over dat taalprobleem waar je mee blijft schermen? Waarom negeer je dat weer? Is dt om 20 posts verderop het nogmaals in de discussie te gooien? Heb je echt zon plaat voor je kop?
pi_103668449
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ze zetten zichzelf ook op slot. We zijn verplicht dat kind op te vangen en te verzorgen tot zijn 18de. Nu dat netjes gebeurd is is er geen compliment maar gaat het gezeur naar de volgende fase.
De gevolgen ervan kennen we uit de periode 1998-2001. Maar het zielige gezichtje van Mauro is nu even belangrijker. Die voortvloeiende problemen lossen we later wel op, niet? Nou nee, want dan krijgen we dit hele gedonder weer.
Je krijgt zo het beeld dat die moeders en knuffelaars goed weten wat er met het geld moet gebeuren, maar ervoor betalen moeten de rijken. Diezelfde rijken moeten ook voor jobs zorgen, voor hun. Of anders een uitkering. en als echt de vlam in de pan slaat, staan ze aan de zijlijn te kijken hoe de echte professionals met hun bakzeil methode het schip weer recht moeten trekken. Dan houden ze 6 maandjes de kaken stijf dicht bij gebrek aan kennis en inzicht, en begint het gebakkelei weer. Tegen die tijd komt de volgende Mauro aandraven na 6 jaar hier verbleven te zijn.

Persoonlijk vind ik het heel rot voor die knaap. Maar telkens weer opnieuw over het hart strijken, na diverse malen gezien te hebben hoe dit uitpakt en we de rekening ervoor blijven betalen, werkt gewoon niet.
Vroeger was de politie ook milder dan tegenwoordig. Je kwam nog wel eens weg met een waarschuwing of draai om de oren. Tegenwoordig is dat niet meer te handhaven. Dat heet leerproces van gemaakte fouten en aanpassen aan de veranderlijke wereld waarin we leven. Zo werkt alles. Maar nu Mauro met zijn gezicht op TV is geweest is het land te klein. De vorige Maurootjes die de TV niet bereikten en nu in Angola zitten, jankt niemand om.

Hypocrisie en kortzichtigheid ten top.
Hij verzorgd zichzelf wel later, en zorgt ook nog voor het spekken van de belastingpot uiteindelijk. Niet wij, maar zijn pleegouders zorgden voor hem tot zijn achttiende..
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_103668488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik heb het over leren van fouten en daarop beleid aanpassen.
En wat over dat taalprobleem waar je mee blijft schermen? Waarom negeer je dat weer? Is dt om 20 posts verderop het nogmaals in de discussie te gooien? Heb je echt zon plaat voor je kop?
Ik heb denk ik een post van je gemist? Wat voor argument had je daar voor?
pi_103668601
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef paddy het volgende:

euhm, ja. lekker veilig overal en wanneer je maar wilt je kunnen verplaatsen :)
Ok, geen verklaring dus waarom dat vermeende onveiligheids argument er alleen op FOK aan de haren wordt bijgesleept. Als het namelijk zo enorm onveilig zou zijn dan was er geen discussie over een studievisum maar over een zekere dood die Mauro te wachten zou staan.

Ingaande op je copy paste:
Het is niet verstandig om je op te houden in de buurt van de grenszone en gebieden waar diamanten worden gewonnen. Er is een enclave Cabinda waar buitenlandse bezoekers (lees Westerlingen) risico lopen op agressie en kidnapping.

Sowieso zijn al die adviezen natuurlijk geschreven met als publiek de blanke westerling, niet voor een donkere jongen die totaal niet opvalt in de menigte.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:12:26 #278
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_103668625
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef simmu het volgende:

[..]

het enige wat ik ooit in deze hele topicreeks gesteld heb, is dat je een kind niet kan en mag aanspreken op de keuzes die volwassenen voor hem/haar maken. ook niet als dat kind dan 18 is.
Dat is de facto een vrijbrief voor een enorme toestroom aan AMA's. Nederland heeft zich via verdragen vastgelegd kinderen niet uit te zetten en te voorzien van onderwijs, zorg en een dak boven het hoofd. Als ze dan 18 zijn krijgen ze automatisch een verblijfsvergunning.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:14:49 #279
79262 Dwersdriever
pi_103668712
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef paddy het volgende:

[..]
Niet wij, maar zijn pleegouders zorgden voor hem tot zijn achttiende..
De overheid betaalt pleegouders een vergoeding van tussen de 15 en 20 euro per dag voor de opvang van onder meer AMA's. Onverwacht hoge kosten kunnen ook nog worden gedeclareerd. Er zal ongetwijfeld een altruīstisch principe ten grondslag liggen aan het opvangen van alleenstaande kinderen, maar de pleegouders hoeven het zeker niet allemaal zelf te betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dwersdriever op 28-10-2011 14:20:20 ]
We Came A Long Time Ago
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:16:37 #280
341203 3-voud
pi_103668777
quote:

[..]

Hij verzorgd zichzelf wel later, en zorgt ook nog voor het spekken van de belastingpot uiteindelijk.
Je kunt natuurlijk ook gaan overdrijven.

quote:
Niet wij, maar zijn pleegouders zorgden voor hem tot zijn achttiende..
Voor pleegouders bestaat een niet belastbare vergoeding die aangevuld wordt als het een situatie is als deze. Dat zit samen al snel rond de ¤ 600-700 p/m. Kan zowat een gezin van rondkomen als ik de bijstandsnorm erbij pak.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:19:36 #281
79262 Dwersdriever
pi_103668892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, vetgedrukte wel mee eens , want nu creëren we alleen nog meer haters van Nederland op deze manier. Maar dan zal het toch moeten in een aangrenzend land. Mensen die echt vluchten voor geweld? Vluchten natuurlijk niet voor niets uit dat land.
Het restant van de posting klopt natuurlijk ook gewoon. Het is op een aantal uitzonderingen na vrijwel onmogelijk om verhalen van asielzoekers daadwerkelijk te controleren op hun waarheidsgehalte. Dat wordt nog versterkt door de mensen die ik maar even een tikkeltje makkelijk als gelukszoekers zal aanduiden die ervoor zorgen dat het systeem eigenlijk altijd overbelast en door mensensmokkelaars, asieladvocaten en roddels in het asielzoekerscentrum hun verhalen aanpassen om in aanmerking te komen voor een verblijfsvergunning.
We Came A Long Time Ago
pi_103669552
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ok, geen verklaring dus waarom dat vermeende onveiligheids argument er alleen op FOK aan de haren wordt bijgesleept. Als het namelijk zo enorm onveilig zou zijn dan was er geen discussie over een studievisum maar over een zekere dood die Mauro te wachten zou staan.

Ingaande op je copy paste:
Het is niet verstandig om je op te houden in de buurt van de grenszone en gebieden waar diamanten worden gewonnen. Er is een enclave Cabinda waar buitenlandse bezoekers (lees Westerlingen) risico lopen op agressie en kidnapping.

Sowieso zijn al die adviezen natuurlijk geschreven met als publiek de blanke westerling, niet voor een donkere jongen die totaal niet opvalt in de menigte.
Jij denkt dat hij niet als bezoeker gezien gaat worden om kleurtje? Zet een Nederlandse Marokkaan in Marokko.Zo gauw hij zijn mond open doet schieten de prijzen omhoog en verdubbelt de politie zijn boetes.
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:41:48 #283
341203 3-voud
pi_103669783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij niet als bezoeker gezien gaat worden om kleurtje? Zet een Nederlandse Marokkaan in Marokko.Zo gauw hij zijn mond open doet schieten de prijzen omhoog en verdubbelt de politie zijn boetes.
Gruwelijk, echt gruwelijk.
Om dat land een lesje te leren moeten we hem hier houden.

Flauw, ik weet het. Maar je argumenten zijn mager, of veelal onwaar.
pi_103670046
quote:
Uit een peiling in opdracht van VluchtelingenWerk Nederland en Defence for Children blijkt dat 70 procent van de Nederlanders wil dat kinderen die langer dan 8 jaar hier zijn een verblijfsvergunning krijgen.

Volgens de peiling, uitgevoerd wegens de dreigende uitzetting van de Angolese asielzoeker Mauro, wil onder de CDA-achterban 71 procent dat er zo'n initiatiefwetsvoorstel komt. Ook 53 procent van de VVD-achterban is voor. Bij de PVV is dat 43 procent. "Nederland accepteert blijkbaar niet dat we kinderen in Nederland laten wortelen om ze vervolgens uit te zetten'', aldus directeur Dorine Manson van VluchtelingenWerk Nederland.

Ook blijkt dat driekwart van de bevolking vindt dat Mauro moet blijven omdat hij in Nederland is opgegroeid. Bij de CDA-achterban is dat 74 procent. De PvdA en de ChristenUnie willen dat minderjarige asielzoekers voortaan na 8 jaar in Nederland mogen blijven. Voorwaarde is wel dat ze niet illegaal zijn geweest en dat zij of hun ouders de procedure niet hebben gefrustreerd.

In actie voor Mauro

Enkele Eindhovense voetbalclubs in het amateurvoetbal gaan dit weekeinde hun wedstrijden vijf minuten stilleggen om aandacht te vragen voor de situatie van Mauro Manuel. De actie is een privé-initiatief van de plaatselijke politici Rudy Reker (LPF) en Dré Rennenberg (OAE). Zij hopen dat alle amateurverenigingen in Eindhoven gaan deelnemen aan de actie.

De leden van de voormalige voetbalclub van Mauro in Oostrum, gemeente Venray, gaan morgen zelf naar het CDA-congres in Utrecht. Zo'n tien voetballers en leden van SV Oostrum gaan daar rood-wit-blauw bedrukte folders uitdelen met de oproep om Mauro te laten blijven. De voetbalclub werkt samen met een ondernemer ook aan een website www.mauroblijftinnederland.nl, die binnenkort online gaat.
http://www.powned.tv/nieu(...)llen_vergunning.html
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:58:43 #285
79262 Dwersdriever
pi_103670407
quote:
Uit een peiling in opdracht van sleutelonderdelen van de asielindustrie kon natuurlijk ook geen andere uitkomst komen. Of ze hadden de peiling niet naar buiten gebracht.

Verder is het vooral het bewijs van de macht en kracht van de media en de slappe knieën in Nederland voor de mooie ogen van een mediagenieke Angolees. Ik neem aan dat de champagneflessen al bijna open kunnen bij asieladvocaten en de talloze organisaties die daarom heen cirkelen. Het is denk ik een kwestie van tijd voordat de minister zonder gronden een uitzondering gaat maken.
We Came A Long Time Ago
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:05:16 #286
341203 3-voud
pi_103670678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Uit een peiling in opdracht van sleutelonderdelen van de asielindustrie kon natuurlijk ook geen andere uitkomst komen. Of ze hadden de peiling niet naar buiten gebracht.
Feit wat gequote diende te worden.
pi_103670962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een reden om alle meerderjarige asielzoekers uit Angola die hier enige tijd hebben gewoond maar een permanente verblijfsvergunning in Nederland te geven.
pi_103671628
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Gruwelijk, echt gruwelijk.
Om dat land een lesje te leren moeten we hem hier houden.

Flauw, ik weet het. Maar je argumenten zijn mager, of veelal onwaar.
Nee, ben ik niet met je eens.
Dat onwaar al helemaal niet. Jij komt met een link, ik kom met een link als tegenargument. Laten we de verhalen van mensen die daar zijn geweestof weg zijn gevlucht dan maar even in het midden.

Ik ben het met de user eens om kinderen in buurlanden op te vangen zodat de cultuurshock door eerst het kind Nederlander te laten worden en dus niet anders gewend meer is te voorkomen wanneer het hier toch niet kan/mag blijven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gaan overdrijven.
Mwa, inzet heeft hij al. Met de juiste opvoeding vind ik dat niet overdreven.

[..]

V
quote:
oor pleegouders bestaat een niet belastbare vergoeding die aangevuld wordt als het een situatie is als deze. Dat zit samen al snel rond de ¤ 600-700 p/m. Kan zowat een gezin van rondkomen als ik de bijstandsnorm erbij pak.
Oke, opgezocht. Die neem ik terug.

5 pleegkinderen en je hebt een mooi inkomen. tot hun 20e. *poef* weer een illusie armer. Dacht altijd veel minder, maar andere discussie.
pi_103671683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:11 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een reden om alle meerderjarige asielzoekers uit Angola die hier enige tijd hebben gewoond maar een permanente verblijfsvergunning in Nederland te geven.
Ik kom niet met dat voorbeeld dat hij veilig is daar hoor. Ik kom alleen met een tegenargument dat dit niet zo is.
pi_103672031
quote:

[..]

Hij verzorgd zichzelf wel later, en zorgt ook nog voor het spekken van de belastingpot uiteindelijk. Niet wij, maar zijn pleegouders zorgden voor hem tot zijn achttiende..
Pleegouders krijgen gewoon een vergoeding van de staat, ons dus.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103672036
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik kom niet met dat voorbeeld dat hij veilig is daar hoor. Ik kom alleen met een tegenargument dat dit niet zo is.
Nee, je komt met een reisadvies voor Westerlingen die ook als zodanig herkenbaar zijn. Vervolgens probeer je Mauro, een geboren en deels getogen Angolees, te bombarderen tot westerling als hij zijn mond opendoet. De gevaren die hij dan loopt zijn boetes die 2x zo hoog zijn.

Angola is veilig genoeg geacht door blijkbaar de hele wereldgemeenschap om mensen naar terug te sturen. Niemand komt met het argument van oorlog etc behalve wat mensen op FOK. Me dunkt dat als dit speelde dat het Mauro lobby kamp dit allang had uitgespeeld.
pi_103672075
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Pleegouders krijgen gewoon een vergoeding van de staat, ons dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:29 schreef paddy het volgende:

[..]
.

[..]

=

[..]

V

[..]

Oke, opgezocht. Die neem ik terug.

5 pleegkinderen en je hebt een mooi inkomen. tot hun 20e. *poef* weer een illusie armer. Dacht altijd veel minder, maar andere discussie.
Al op gereageerd.
pi_103672125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Al op gereageerd.
excuses, ik zag het net zelf ook. ik moet echt eens verder leren lezen voordat ik op de reactie knop druk.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103672279
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nee, je komt met een reisadvies voor Westerlingen die ook als zodanig herkenbaar zijn. Vervolgens probeer je Mauro, een geboren en deels getogen Angolees, te bombarderen tot westerling als hij zijn mond opendoet. De gevaren die hij dan loopt zijn boetes die 2x zo hoog zijn.

Angola is veilig genoeg geacht door blijkbaar de hele wereldgemeenschap om mensen naar terug te sturen. Niemand komt met het argument van oorlog etc behalve wat mensen op FOK. Me dunkt dat als dit speelde dat het Mauro lobby kamp dit allang had uitgespeeld.
Ik heb verder geen tijd, Het is me niet gelukt je te overtuigen, maar sta wel achter mijn punt dat Nederland er een westers kind van gemaakt heeft, dus zal daar echt wel opvallen. Ik blijf bij het punt dat hij niet is voorbereid. Het mag er dan uit zien als een Angolees, maar het is geen Angolees dan op papier.
pi_103672427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

excuses, ik zag het net zelf ook. ik moet echt eens verder leren lezen voordat ik op de reactie knop druk.
Had ik net ook ;) Heb er nog 1 gemist, maar kan ik niet weer vinden. Ik ga nu andere dingen doen.
Jammer dat ik mensen er niet van heb kunnen overtuigen, maar dat heb je natuurlijk met discussies.

Ik denk wel meer positief qua status afwachten in omliggende landen (dacht ik eerst anders over), want dit kinderen aan doen raakt mij wel.
pi_103672676
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Had ik net ook ;) Heb er nog 1 gemist, maar kan ik niet weer vinden. Ik ga nu andere dingen doen.
Jammer dat ik mensen er niet van heb kunnen overtuigen, maar dat heb je natuurlijk met discussies.

Ik denk wel meer positief qua status afwachten in omliggende landen (dacht ik eerst anders over), want dit kinderen aan doen raakt mij wel.
Tuurlijk is dit individuele geval schrijnend. Maar als je elke keer de regeld oprekt om uitzonderingen mogelijk te maken, waarom zou je dan een wet instellen. Ik denk dat er nog meer van dit soort schrijnende gevallen in Nederland rondlopen waar we nooit iets van horen.
pi_103672799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk is dit individuele geval schrijnend. Maar als je elke keer de regeld oprekt om uitzonderingen mogelijk te maken, waarom zou je dan een wet instellen. Ik denk dat er nog meer van dit soort schrijnende gevallen in Nederland rondlopen waar we nooit iets van horen.
Volgende week retour
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:05:44 #298
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_103673057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb verder geen tijd, Het is me niet gelukt je te overtuigen, maar sta wel achter mijn punt dat Nederland er een westers kind van gemaakt heeft, dus zal daar echt wel opvallen. Ik blijf bij het punt dat hij niet is voorbereid. Het mag er dan uit zien als een Angolees, maar het is geen Angolees dan op papier.
inderdaad. Ik ben donker maar hier opgevoed. Had mij eens op zo'n leeftijd ineens teruggestuurd, ik was gek geworden! (ik ben nu volwassen, dus ... :P )
Maar dit beleid slaat nergens op, ga niet mensen hier jaren laten verblijven om in hun tienerjaren terug te sturen, walgelijk vind ik dat :r
pi_103678340
quote:
quote:
Here is a small reminder to the Dutch people: not long ago, German Jews came to this country to escape the Holocaust. Many were young children who arrived on Holland’s shores alone. Would you have turned them back, too, at eighteen? Have you learned absolutely nothing?
:r :r :r :r

Wat een vreselijk artikel. Eerst die titel al "deportation" of a child. "Deportation" heeft nogal wat connotaties en een kind is het ook helemaal niet. Op feiten wordt verder ook niet ingegaan zoals dat Mauro al tijden uitgeprocedeerd is en hij en zijn pleegouders zelf het proces hebben gerekt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_103678458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

[..]

:r :r :r :r

Wat een vreselijk artikel. Eerst die titel al "deportation" of a child. "Deportation" heeft nogal wat connotaties en een kind is het ook helemaal niet. Op feiten wordt verder ook niet ingegaan zoals dat Mauro al tijden uitgeprocedeerd is en hij en zijn pleegouders zelf het proces hebben gerekt.
Het is inderdaad wel heel erg eenzijdige berichtgeving + een dikke godwin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')