op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know! Alleen ik ben dan ook wel zo dat als ik weet dat het ergens in Amerika voor $6 te koop is, ik geen $7,99 wil betalen op eBay.
Heb wel een webshop gevonden waar hij 4,95 is, maar die verzendkosten zijn weer 7 nog wat.
unicorn puke, omgquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/C(...)52d408#ht_1358wt_117
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.quote:
Die vind ik niet eens zo bijzonder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je voor de gein al eens "clarins 230" ingetikt op Ebay?![]()
Ik snap het ook niet, maar sommige mensen hoarden wat extremer
hehehe... heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En het ergste is, exact hetzelfde lakje komt onder een andere naam in de vaste collectie. Waar hij $10 kost.
Ik heb geen CC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op nailetc.com is ie inclusief verzenden $10,89
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik garandeer het je, kijk maar naar mij en Sjaan. Allebei koophuis, allebei koopziek. Gaat prima!
Meh, ik mag toch even niks bestellen van mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg het niet te hard, ik moet ook constant voor mensen bestellen
Geen idee, heb het toen ook gewoon bij die persoon laten bezorgen en die heeft ze hierheen gebracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
2x vage chineze lakjes(die het wel goed doen) en nagelwielen.quote:
nee hoor, hoeft nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Weet iemand toevallig of bij bundlemonster het adres gelijk moet zijn als die van de creditcardhouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |