abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104342830
quote:
Occupy is toe aan nieuw elan
Oké, Occupy is er. En blijft. Maar wat nu? Ze overwinteren, beginnen een daklozenopvang, trekken meer het land in, en ze willen groeien. ‘We moeten een goed verhaal hebben over Griekenland.’
http://www.depers.nl/binn(...)-aan-nieuw-elan.html
  FOK!Fotograaf maandag 14 november 2011 @ 08:34:55 #177
13368 NiGeLaToR
pi_104342863
Moeten die lui niet werken ofzo? Volgens mij is de essentie van een wel-functionerende samenleving het gegeven dat je in ieder geval voor je eigen inkomen zorgt (danwel vanuit ruilhandel als je niets met geld te maken wilt hebben). Hele dag in een tentje zitten te wachten tot de wereld verandert lijkt me niet zo productief - in welke richting ik het ook zoek? Of mis ik het hele punt?
pi_104343481
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2011 14:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar ze kiezen er wel zelf voor om van de voordelen gebruik te maken..... beetje idealist gaat niet meer zijn boodschapjes doen in de boze supermarkt van die kapitalistische eigenaar met het geld wat hij krijgt van de corrupte overheid. Hoe zit dat dan?
Net of je een keus hebt. Een alternatief bestaan leiden is vrijwel onmogelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_104343784
quote:
quote:
Thomas: ‘Wij hebben niet het idee dat we dingen gaan veranderen hier. We willen mensen bewust maken dat het anders moet.’

Ah...Thomas is in ieder geval niet achterlijk....ook hij ziet in dat ze dingen niet kunnen veranderen. Niet gek dat hij dat nu ook wel weet. Wij wisten het al langer.
pi_104346489
Grappig dat eigenlijk ALLE mensen die gepost hebben ALLEMAAL willen erkennen dat er iets heel erg mis is.
Ik ben blij dat we daarover tenminste overeenstemming hebben.
  maandag 14 november 2011 @ 12:47:48 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104348716
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of je een keus hebt. Een alternatief bestaan leiden is vrijwel onmogelijk.
Een plaggenhutje heb je zo gebouwd, natuurlijk heb je wel wat aanlooptijd nodig voordat je moestuin levert maar daarna kun je best zelfvoorzienend zijn.
pi_104349531
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:27 schreef GrapJ het volgende:
Grappig dat eigenlijk ALLE mensen die gepost hebben ALLEMAAL willen erkennen dat er iets heel erg mis is.
Ik ben blij dat we daarover tenminste overeenstemming hebben.
Ja, en het beste protest middel is je portemonnee, als je zaken wilt veranderen, dan moet je kritisch zijn naar de producten/diensten die je afneemt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_104351012
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, en het beste protest middel is je portemonnee, als je zaken wilt veranderen, dan moet je kritisch zijn naar de producten/diensten die je afneemt.
Ik vind het wek typisch dat ze giften en generatoren willen hebben van kapiltalisten en andere steun van ondernemers.......
pi_104351087
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 12:47 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Een plaggenhutje heb je zo gebouwd, natuurlijk heb je wel wat aanlooptijd nodig voordat je moestuin levert maar daarna kun je best zelfvoorzienend zijn.
Dat is bij wet niet eens toegestaan in Nederland :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 november 2011 @ 16:33:52 #185
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104356115
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 14:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik vind het wek typisch dat ze giften en generatoren willen hebben van kapiltalisten en andere steun van ondernemers.......
Stropoppen is leuk! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 14 november 2011 @ 16:34:33 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104356139
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan mijn corrupte overheid niet boycotten. Daar heeft het regime wetten tegen gemaakt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_104361509
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jullie wetten , niet de onze!!!!
pi_104361607
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar je kan wel een aquaponics-systeempje opzetten in je huis:

Schijnt nog sneller te groeien ook, plus dat je alleen maar visvoer hoeft toe te voegen en om de maand wat water te vervangen. ;)
pi_104364648
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jullie wetten , niet de onze!!!!
Jawel, ook jouw wet. Jij krijgt geen bouwvergunning als je iets compleet zelfvoorzienends op wilt zetten. Volledig zelfvoorzienend is dus ook een eigen waterput = niet toegestaan. Eigen 100% energievoorziening = niet toegestaan. Geen eigen water, gas en elektriciteitsaansluitingen, maar die zijn wel verplicht (uitgezonderd gas dacht ik). Dus je krijgt gewoon geen bouwvergunning in Nederland voor een 100% zelfvoorzienend huis. Daarnaast zul je die woning bij wet moeten verzekeren, net zoals dat je verplicht bent om een levensverzekering te nemen. Daarnaast is ziektekostenverzekering bij wet verplicht. Vooral met die verplichte verzekeringen word je dus eigenlijk gedwongen een systeem te steunen wat aantoonbaar verrot is.

Je bent maar een simpel roeptoetertje, dit weet je namelijk ook wel.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104364693
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar je kan wel een aquaponics-systeempje opzetten in je huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt nog sneller te groeien ook, plus dat je alleen maar visvoer hoeft toe te voegen en om de maand wat water te vervangen. ;)
Ik vind het er nog leuk uitzien ook nog :) Wil alleen niet weten wat de energierekening is van dat systeem. :')
pi_104365893
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jawel, ook jouw wet. Jij krijgt geen bouwvergunning als je iets compleet zelfvoorzienends op wilt zetten. Volledig zelfvoorzienend is dus ook een eigen waterput = niet toegestaan. Eigen 100% energievoorziening = niet toegestaan. Geen eigen water, gas en elektriciteitsaansluitingen, maar die zijn wel verplicht (uitgezonderd gas dacht ik). Dus je krijgt gewoon geen bouwvergunning in Nederland voor een 100% zelfvoorzienend huis. Daarnaast zul je die woning bij wet moeten verzekeren, net zoals dat je verplicht bent om een levensverzekering te nemen. Daarnaast is ziektekostenverzekering bij wet verplicht. Vooral met die verplichte verzekeringen word je dus eigenlijk gedwongen een systeem te steunen wat aantoonbaar verrot is.

Je bent maar een simpel roeptoetertje, dit weet je namelijk ook wel.
Maar ik zet een tentje op naast een vijvertje en doe er een moestuin bij. Mijn wetten.....
pi_104366094
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar ik zet een tentje op naast een vijvertje en doe er een moestuin bij. Mijn wetten.....
Waar heb jij het over? ben je nou nog steeds de mensen aan het bashen ipv in te willen zien dat de reden van protest een gegronde reden is? Volhoudertje :')
pi_104366193
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? ben je nou nog steeds de mensen aan het bashen ipv in te willen zien dat de reden van protest een gegronde reden is? Volhoudertje :')
Gegrond, hahaha :D sorry, ik moest lachen _O-
pi_104366260
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gegrond, hahaha :D sorry, ik moest lachen _O-
Lachen is gezond :) Maar jij bent dus van mening dat de financiële instellingen samen met de politiek eerlijk spel hebben gespeeld?
pi_104366499
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lachen is gezond :) Maar jij bent dus van mening dat de financiële instellingen samen met de politiek eerlijk spel hebben gespeeld?
Nee, maar om te zeggen dat Occupy het bij het rechte eind heeft is ook weer het andere uiterste, vind je niet?
pi_104366807
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, maar om te zeggen dat Occupy het bij het rechte eind heeft is ook weer het andere uiterste, vind je niet?
Maar dat zeg ik ook niet, ik zeg dat er reden is tot protest en de roep om verandering. Ik ben zelf ook van mening dat kamperen op het beursplein geen zoden aan de dijk zal zetten. Maar het continue gebash op de mensen die daar kamperen is nog zinlozer dan het kamperen zelf. Dat kan men toch hopelijk zelf ook wel inzien?
pi_104373699
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik ook niet, ik zeg dat er reden is tot protest en de roep om verandering. Ik ben zelf ook van mening dat kamperen op het beursplein geen zoden aan de dijk zal zetten. Maar het continue gebash op de mensen die daar kamperen is nog zinlozer dan het kamperen zelf. Dat kan men toch hopelijk zelf ook wel inzien?
Nee.
pi_104376076
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee.
Ja, van jou was het al bekend dat jij je ego moet strelen met afzeiken. Ik verwacht ook geen inhoudelijke reacties op de protesten van je, alleen nog maar gezeik op de protestanten.
pi_104393146
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, van jou was het al bekend dat jij je ego moet strelen met afzeiken. Ik verwacht ook geen inhoudelijke reacties op de protesten van je, alleen nog maar gezeik op de protestanten.
Op het moment dat zij iets doen wat zoden aan de dijk zet dan herzie ik wellicht mijn mening. Tot dan niet.
pi_104393185
[
quote:
Occupykamp moet nu weg
Het Occupykamp van betogers tegen het kapitalisme op het Amsterdamse Beursplein moet binnen een week weg zijn.

Dat zegt René Wildeman van hotel De Roode Leeuw en voorzitter van de ondernemersvereniging Damrak. 'Het is mooi geweest. Ze hebben hun punt gemaakt. Als we wachten totdat het kapitalisme is afgeschaft, zitten ze er over duizenden jaren nog. We gaan met de burgemeester praten. Als dit nog heel lang duurt, stappen we eventueel naar de rechter.'
http://www.parool.nl/paro(...)mp-moet-nu-weg.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')