Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat is je imaginaire tweelingzus
Op de bank, aan het werk. As always.quote:
Vlaamse invloeden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
ik dan...quote:
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..quote:
oh Zoet is wel een jeukwoord ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
heul niequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..
quote:
Meestal gaat het juist om andere dingen dan kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef livelink het volgende:
Moet je wel zoete kinderen hebben natuurlijk, anders hoor je het woord ineens beduidend minder vaak.
Mijn buurvrouw zegt het dus bijvoorbeeld nou nooit
heuj... ik plagieerde alleen maar he, dat je niet denkt dat... etc...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Fannie het volgende:
Een zoet schilderijtje, wat zoet, oh zo zoet....![]()
![]()
Sollyben melig
Balenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef livelink het volgende:
Melig, dat was ik als puber erg veel. En we baalden ook altijd en overal van alles.
Balen is ook echt een middelbare school woord voor mij.
oh ja, Tof en balen, en melig. Maar ik bedacht ook andere woorden die nog steeds gebezigd worden bij mijn ouders thuis.quote:
ik had ooit zo'n boekje met ouwbotaal ofzo. Turbotaal die uit was, dat idee. ik heb me tranen gelachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef snoopy het volgende:
Krulliekrullie
Een vriendin van mij zei altijd als ze ging plassen: ik ga even mijn haar nat maken.
nou ja, de betrokkenen.. maar ja, ik ben wel redelijk vrij opgevoed ja. of althans, over sex en poep en pies werd niet zo moeilijk gedaan. Ik moest dan wel weer om 00.00 thuis zijn, op m'n 18equote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef livelink het volgende:
OK, dus jullie conversatie vroeger thuis aan tafel ging over de krullie-krullie van de betrokkenen?
Nee, bij mij thuis ging het er wat preutser aan toe.
welke maten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef moussy het volgende:
Er staan 3 blauwe vuilniszakken met schoenen, (regen/sneeuw)laarzen, jassen en 4 zakken met kleding.
ik ben ook al aan t googlen voor n leuk plaatje, maar lukt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
ze zou er in ieder geval bovenop blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die is te lief
deze ms:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 07:14:01 ]
Zou ze niet de grotemensen- of schoenenmaat bedoelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef Cooki het volgende:
[..]das nog kleiner dan prematuur
dat gaat niet passen, bedankt voor t kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Edit: sarcasmeradar stuk door slaapgebrek vrees ik![]()
ja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou ze niet de grotemensen- of schoenenmaat bedoelen?
06.30, de hond moest nodig (slaapt aan het voeteneind) en bleek z'n deken al "ondergedruppeld" te hebben. Knap frustrerend, het lukt niet om een kind te bakken en kan ik niet eens profiteren van de voordelen (uitslapen!) daarvanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:17 schreef Cooki het volgende:
[..]slaapgebrek, jij ook?
![]()
ik werd om 04.35 uur wakker gekrijst, leuk joh.... en jij ?
och jemig, ik ken je verhaal nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
06.30, de hond moest nodig (slaapt aan het voeteneind) en bleek z'n deken al "ondergedruppeld" te hebben. Knap frustrerend, het lukt niet om een kind te bakken en kan ik niet eens profiteren van de voordelen (uitslapen!) daarvan
Geeft niets toch, en bovendien, in vergelijking met jou heb ik best uitgeslapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
och jemig, ik ken je verhaal niet, maar das idd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(spoiler ivm extreem lange url)
Maar dit is een grapje, toch? Tóch?(Tjek de foto's en het doel waarvoor het gekocht zou zijn
)
3!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik een snor opplak. En dan doen alsof dat heel normaal is
Goed ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik een snor opplak. En dan doen alsof dat heel normaal is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Incantrix het volgende:
Ghi, ik zit een beetje te marktplaatsen en kijk nou wat ik tegenkom:of het zijn van die hippe mensen die hun hond hun kindje noemen, en dus de hond van hun kinderen de kleinkinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(spoiler ivm extreem lange url)
Maar dit is een grapje, toch? Tóch?(Tjek de foto's en het doel waarvoor het gekocht zou zijn
)
een mens mag hopen toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Maar goed, er zijn ergere dingen...Zeggen ze niet dat het formaat van de neus ook iets zegt over het formaat van de jongetjesonderdelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet zo goed wat ik dan hoop. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het iemand is die een grapje uithaaltquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of het zijn van die hippe mensen die hun hond hun kindje noemen, en dus de hond van hun kinderen de kleinkinderen?een mens mag hopen toch?
Kan toch. Dat ze het zelf ook zo gekocht hebben en dachten, ooh daar kunnen de kinderen ook vast in. En goedkoper dan een gewone fietskar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik dan hoop. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het iemand is die een grapje uithaalt
En haha, Ssserpente, lekker wijf ben je ook weerIk heb toevallig dus zo'n kloofje aan mijn mondhoek, niet hip!
Niet nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Niet? Er zit geen bankje in, geen gordeltjes, helemaal niks! En zo op de foto lijkt het me nogal klein voor een kind ookMaar misschien ben ik teveel besmet met de tijdsgeest van veiligheid, maar ik zou mezelf niet in het hedendaagse verkeer wagen met een 'los' kind in een bakkie..
dat zou ook nog kunnen idd, m'n schoonouders zeggen ook kleindochter tegen de hond van schoonzus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
of het zijn van die hippe mensen die hun hond hun kindje noemen, en dus de hond van hun kinderen de kleinkinderen?een mens mag hopen toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat zou ook nog kunnen idd, m'n schoonouders zeggen ook kleindochter tegen de hond van schoonzus.
Wij zijn nu wel aan het kijken voor een fietskar, voor de tijd dat we straks (hopelijk) twee kindjes hebben, waarvan er 1 pas na zoveel tijd in een fietsstoeltje kan. We hadden voor Stef een babymee allebei, maar als we de tweede krijgen past Stef al niet meer in zijn voorzitje dus dan zouden er twee kinders achterop moeten en dat gaat nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou me sowieso niet in het verkeer wagen met mn kind in zo'n niksig, laag bakje achter me aan slingerend.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou me sowieso niet in het verkeer wagen met mn kind in zo'n niksig, laag bakje achter me aan slingerend.
hey, dan zat je met zn 4en op de fietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ooit zwanger, met een kindje voorop en kindje achterop, in een auto gereden die mij over het hoofd zag.hij reed zo het fietspad op,en ik kon niks! Niet tof.
ja dank je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
Cookie, in het najaar gaat de tijd achteruit (na is verleden tijd, achteruit is in feite ook in het verleden)
En in het Voorjaar gaat de tijd vooruit(voor=voor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nachtdienst: ja idd, dat wordt toch wel extra betaald hoop ik voor die mensen, niet dat ze gratis moeten werken![]()
... iedereen lekker slapen, truste
![]()
![]()
WHUT?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef moussy het volgende:
Kiek dan! Zo'n grote met een speen in dr waffel, of is dat hip?
[ afbeelding ]
Staat leuk, zo'n bij in je bekquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef moussy het volgende:
Kiek dan! Zo'n grote met een speen in dr waffel, of is dat hip?
Same here...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Stiemie het volgende:
Yppy wat een vreselijk berichtWat moet dat meisje een bijzonder kind zijn geweest als je dat zo leest. Heb het helaas maar 1 bericht volgehouden en toen kwamen de tranen al op
Ik kreeg dit ook mee, heel heftig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef YPPY het volgende:
Heftige dag. Veel valt in het niet. Vanmiddag is het dochtertje van een kennis overleden. Zo lang gevochten, zo dapper, en toch gaat het dan niet meer. Pfffff.... In mijn werk komt zoiets vaker voorbij, ook aangrijpend, maar als je een kind gezond kent is het zo heel anders.
Voor het verhaal: kanjerguusje.nl
Disclaimer: niet lezen als je op je werk zit of niet wilt
Best goed wel.. Ik werk gewoon 60 uur per week zodat ik geen tijd overhoud voor andere dingen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:39 schreef YPPY het volgende:
Dat zijn geen kindjes die ik ken. Dit meisje en haar familie ken ik wel. Dat maakt het zoals het voelt.
Hoest eik met jou tico?
Die vind ik lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Van die euroshopper kaakies dan wel he
Ja ik vind dat ook leuker klinkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Directeur idd.![]()
![]()
Maar eig. vind ik directrice wel lekker dramatisch.![]()
Envoor de kaakjes!
Vind ik leukquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja want die van de aldi of lidl zijn nóg duurder! 't ken ook te gek he?!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Druk in jouw tuin gewoonlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef k_i_m het volgende:
Iedereen die in mijn tuin staat die ik niet ken.
Inbrekers en hangjongerenquote:
legerdump.. ik heb er 3 ballen bij liggen, voor de hond, ik kan niet zo ver gooienquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef k_i_m het volgende:
Bij welke winkel kan je honkbal knuppels kopen? Niet bij de Bart Smit toch?
Daar hebben ze sowieso wel meer leuke gadgets, kruisboogje erbij?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef moussy het volgende:
[..]
legerdump.. ik heb er 3 ballen bij liggen, voor de hond, ik kan niet zo ver gooien
wordt zo snel als wapen gezien hequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze sowieso wel meer leuke gadgets, kruisboogje erbij?
Leg er een zak winterpeen naast en zeg dat het is om de konijnen te voeren als het slecht weer is.quote:
heb je straks een wit paard in je tuin staan...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leg er een zak winterpeen naast en zeg dat het is om de konijnen te voeren als het slecht weer is.
Ook een goeie! Het is nu toch al te laat, maar ik wil me toch wat meer voorbereiden op een eventuele nieuwe onaangekondigde bezoekerquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef moussy het volgende:
[..]
legerdump.. ik heb er 3 ballen bij liggen, voor de hond, ik kan niet zo ver gooien
Je kunt kiezen tegenwoordig, of tevoet, of per bus,of eigen vervoer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
wie heeft er wel eens een jungalow in de beekse bergen gehuurd? is dat wat?
en moet je nog steeds met je auto dat safaripark in? dat laatste ziet mijn vriend namelijk niet zo zitten
morgen istie actievandedag en ik ben eigenlijk wel weer aan een weekendje weg toe.....
en ik heb weer een gratis tuinbankje te pakken
Op mijn vorige werk was een vrouw de directrice, maar zij wilde niet zo genoemd worden. ZIj was de directeur.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tegenwoordig is dat toch gewoon directeur
Heb je niet eens zelf een taart gebakken
In Hulst zit Max Party, die hebben heel veel kostuums tegen redelijke prijzen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tegenwoordig, of tevoet, of per bus,of eigen vervoer.
Ik heb denk ik de winkel gevonden voor onze kostuums voor het bal masquetoch maar besloten om het niet meer zelf te gaan maken, ivm te weinig tijd
ik heb in de tijd dat ik gestalkt werd een hockeystick gekocht voor hetzelfde doel. bij de kringloop of op een rommelmarkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef k_i_m het volgende:
Bij welke winkel kan je honkbal knuppels kopen? Niet bij de Bart Smit toch?
wat is je thema?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tegenwoordig, of tevoet, of per bus,of eigen vervoer.
Ik heb denk ik de winkel gevonden voor onze kostuums voor het bal masquetoch maar besloten om het niet meer zelf te gaan maken, ivm te weinig tijd
Sinds wereldkampioen overal. Bij de hema een met schuimrubber, maar wel een harde kern. Komt vast wel hard aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef k_i_m het volgende:
En ik ben natuurlijk gek op honkbal. Dat ook!
die van de Hema gaf ik als verjaarskadootjequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er hier een staan, en kan mede door mijn complete softbal outfit wel aannemelijk maken dat ik er echt op zitmaar anders mag je zo'n ding helaas niet naast je voordeur hebben staan, heb ik ooit eens begrepen.
Wat buuf zegt, zeg maar.
Maar met dat hema-ding kom je een heel eind. En dan zeg je gewoon dat je Beppie wilde voorbereiden voor een peanut- team.
Of B-ball, dat is echt voor de hele kleintjes!
Voor iemand voor z'n plaat timmeren heb je geen volle batterijen. Nodig toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Ja, die ken ik. Ik word altijd een beetje treurig van zaklampen, omdat ze altijd leeg zijn als ik ze nodig heb.
Nee, maar dan wil ik hem natuurlijk ook gebruiken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor iemand voor z'n plaat timmeren heb je geen volle batterijen. Nodig toch?
Nee, dat niet. Alleen het kozijn is aan gort, je ziet de schroevendraaier erin staanquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn ze ook binnen geweest Kim? Klerelijers
mijn ex-schoonvader had luxaflex aan de buitenkant van zijn huiskamerramen hangenquote:
Nouja, ze zeggen dat zonwering aan de buitenkant van je huis het beste de warmte tegenhoudt. Zijn zeker geen plaatjes van ter eh.. vermaak?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn ex-schoonvader had luxaflex aan de buitenkant van zijn huiskamerramen hangen
t zal best handig zijn ofzo, maar tis zo'n debiel gezicht.
nee hoor, gelukkig nietquote:Op woensdag 2 november 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ze zeggen dat zonwering aan de buitenkant van je huis het beste de warmte tegenhoudt. Zijn zeker geen plaatjes van ter eh.. vermaak?.
Wij hebben ze ook buiten hangen. Idd tegen de zon. We wonen dan wel 5 hoog, dus niemand die het ziet.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ze zeggen dat zonwering aan de buitenkant van je huis het beste de warmte tegenhoudt. Zijn zeker geen plaatjes van ter eh.. vermaak?.
hoe was jij dan je ramen aan de buitenkant en hoe hou je die dingen schoon?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook buiten hangen. Idd tegen de zon. We wonen dan wel 5 hoog, dus niemand die het ziet.
Ideale oplossingquote:Op woensdag 2 november 2011 10:21 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze kunnen gewoon omhoog. Dan hangen ze niet voor het raam. We wilden een goedkope oplossing voor de zon, omdat het hier in de zomer erg warm wordt. Aangezien we hier nog max 2 jaar wonen mocht het niet te duur zijn. De dingen die er hangen zijn van de xenos. Geloof dat het bij elkaar 50 euro gekost heeft.
Denk dat ik ze binnenkort een keer naar beneden doe,en dan een doekje eroverheen haal.
Ikea heeft niet de maat die ik nodig hebquote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ikea heeft naturel voor 9,95 zag ik net ET.
En ik checkte even de wintercollectie. En nu wil ik naar Ikea.
Maar er komt zo een vriendinnetje langs, dus dat is een mooie reden om niet te gaan en de hand op de knip te houden.
Ik moet trouwens nog wel een moment vinden om sint-inkopen te doen. Meestal ben ik met de kinderen in de stad en Sasha heeft alles door tegenwoordig.![]()
/dagboek
Wat leuk!!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef lady-wrb het volgende:
en mijn vogelvoederpaal is klaar
straks nog even door de action rennen voor zooi om dr in te hangen
ik vind em gaaf geworden.
hopenlijk denkt vliegend nederland er ook zo over ander heb ik voor niks de klusgeit uitgehangen
[ afbeelding ]
ik heb m idd zelfgemaakt van een tuinpaal van de gamma en wat van die hakenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:02 schreef trui het volgende:
hey phluph, al terug van je reis? of zit je nog in verweggistan? alles goed?
lady-wrb, hartstikke leuk! staat ie goed stevig?
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk!!
Whoei. Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan![]()
Hé die's tofquote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef lady-wrb het volgende:
en mijn vogelvoederpaal is klaar
straks nog even door de action rennen voor zooi om dr in te hangen
ik vind em gaaf geworden.
hopenlijk denkt vliegend nederland er ook zo over ander heb ik voor niks de klusgeit uitgehangen
[ afbeelding ]
wat een eind weg zegquote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef phluphy het volgende:
Ja, sinds dit weekend terug en een heerlijke reis gehad!
Jordanië was adembenemend mooi. Israël ook, maar minder woest. Verder natuurlijk interessant en boeiend.
Jazeker! Daar gaan we in maart heen, da's 2 keer zo ver weg.quote:wat een eind weg zeg
maar wat ik me ineens bedenk:
hoe is het met je verwegkinderen? heb je daar nog contact mee?
Het is inderdaad een aanrader.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Jordanië en Israël lijken mij ook erg mooiBijzondere reis lijkt me pluphy.
Het is eigenlijk al zo goed als zeker. Directeur, nieuwe leidinggevende als oude leidinggevende zijn akkoord. Ik weet niet of de nieuwe afdeling al in gelicht is er zou eigenlijk een uitzendkracht komenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef _Bar_ het volgende:
Ladywrb die paal is leuk zeg!
Diaan van harte met je waarschijnlijk nieuwe baan, wanneer weet je het zeker ?
Pluphy welkom terug!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2011 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk al zo goed als zeker. Directeur, nieuwe leidinggevende als oude leidinggevende zijn akkoord. Ik weet niet of de nieuwe afdeling al in gelicht is er zou eigenlijk een uitzendkracht komenVolgende week bespreking over hoe en wat met overdragen van mijn huidige werkzaamheden... en dan wanneer naar de nieuwe baan. Het is functie binnen dezelfde organisatie. Daar ben ik erg blij mee.
Bedankt voor de felicitaties![]()
Het laat me ook niet echt los, vooral omdat dus al sinds dit voorjaar bekend was dat die kabel vervangen moest wordenquote:Estrys, ik hoorde het inderdaad. Vreselijk. Ook de baby van 5 maanden die gisterenavond gewond raakte bij het zwembandongeluk is vandaag overleden. Pff moet je toch niet aan denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |