Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat is je imaginaire tweelingzus
Op de bank, aan het werk. As always.quote:
Vlaamse invloeden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
ik dan...quote:
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..quote:
oh Zoet is wel een jeukwoord ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
heul niequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..
quote:
Meestal gaat het juist om andere dingen dan kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef livelink het volgende:
Moet je wel zoete kinderen hebben natuurlijk, anders hoor je het woord ineens beduidend minder vaak.
Mijn buurvrouw zegt het dus bijvoorbeeld nou nooit
heuj... ik plagieerde alleen maar he, dat je niet denkt dat... etc...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Fannie het volgende:
Een zoet schilderijtje, wat zoet, oh zo zoet....![]()
![]()
Sollyben melig
Balenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef livelink het volgende:
Melig, dat was ik als puber erg veel. En we baalden ook altijd en overal van alles.
Balen is ook echt een middelbare school woord voor mij.
oh ja, Tof en balen, en melig. Maar ik bedacht ook andere woorden die nog steeds gebezigd worden bij mijn ouders thuis.quote:
ik had ooit zo'n boekje met ouwbotaal ofzo. Turbotaal die uit was, dat idee. ik heb me tranen gelachen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef snoopy het volgende:
Krulliekrullie
Een vriendin van mij zei altijd als ze ging plassen: ik ga even mijn haar nat maken.
nou ja, de betrokkenen.. maar ja, ik ben wel redelijk vrij opgevoed ja. of althans, over sex en poep en pies werd niet zo moeilijk gedaan. Ik moest dan wel weer om 00.00 thuis zijn, op m'n 18equote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef livelink het volgende:
OK, dus jullie conversatie vroeger thuis aan tafel ging over de krullie-krullie van de betrokkenen?
Nee, bij mij thuis ging het er wat preutser aan toe.
welke maten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef moussy het volgende:
Er staan 3 blauwe vuilniszakken met schoenen, (regen/sneeuw)laarzen, jassen en 4 zakken met kleding.
ik ben ook al aan t googlen voor n leuk plaatje, maar lukt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
ze zou er in ieder geval bovenop blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die is te lief
deze ms:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 07:14:01 ]
Zou ze niet de grotemensen- of schoenenmaat bedoelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef Cooki het volgende:
[..]das nog kleiner dan prematuur
dat gaat niet passen, bedankt voor t kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Edit: sarcasmeradar stuk door slaapgebrek vrees ik![]()
ja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou ze niet de grotemensen- of schoenenmaat bedoelen?
06.30, de hond moest nodig (slaapt aan het voeteneind) en bleek z'n deken al "ondergedruppeld" te hebben. Knap frustrerend, het lukt niet om een kind te bakken en kan ik niet eens profiteren van de voordelen (uitslapen!) daarvanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:17 schreef Cooki het volgende:
[..]slaapgebrek, jij ook?
![]()
ik werd om 04.35 uur wakker gekrijst, leuk joh.... en jij ?
och jemig, ik ken je verhaal nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
06.30, de hond moest nodig (slaapt aan het voeteneind) en bleek z'n deken al "ondergedruppeld" te hebben. Knap frustrerend, het lukt niet om een kind te bakken en kan ik niet eens profiteren van de voordelen (uitslapen!) daarvan
Geeft niets toch, en bovendien, in vergelijking met jou heb ik best uitgeslapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef Cooki het volgende:
[..]
och jemig, ik ken je verhaal niet, maar das idd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |