Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat is je imaginaire tweelingzus
Op de bank, aan het werk. As always.quote:
Vlaamse invloeden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
ik dan...quote:
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..quote:
oh Zoet is wel een jeukwoord ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een woord dat ik hier de laatste tijd veel hoor is 'zoet' als ze lief of schattig bedoelen. Krijg ik wel een beetje de kriebels van
heul niequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn buurvrouw gebruikt dat ook zo.vaak..
quote:
Meestal gaat het juist om andere dingen dan kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef livelink het volgende:
Moet je wel zoete kinderen hebben natuurlijk, anders hoor je het woord ineens beduidend minder vaak.
Mijn buurvrouw zegt het dus bijvoorbeeld nou nooit
heuj... ik plagieerde alleen maar he, dat je niet denkt dat... etc...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef Fannie het volgende:
Een zoet schilderijtje, wat zoet, oh zo zoet....![]()
![]()
Sollyben melig
Balenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef livelink het volgende:
Melig, dat was ik als puber erg veel. En we baalden ook altijd en overal van alles.
Balen is ook echt een middelbare school woord voor mij.
oh ja, Tof en balen, en melig. Maar ik bedacht ook andere woorden die nog steeds gebezigd worden bij mijn ouders thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |