Vind ik best logisch. Kinderen zijn gevoelig voor onderhuidse spanningen enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel elke keer zo dat als moeder of vader issues heeft het kind het ook heeft, bijna altijd misbruik of iets uit die hoek.
Ik denk dat de moeder ook enkel met spanningen loopt, zelfs haar relatie is geen zekerheid...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik best logisch. Kinderen zijn gevoelig voor onderhuidse spanningen enzo
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder ook enkel met spanningen loopt, zelfs haar relatie is geen zekerheid...
Ze zegt dat alles fantastisch was bij de eerste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
Je moet ook niet aan kids beginnen als je labiel bent
Brommers kieken!quote:
Ze hebben wel rare kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hee pas op jullie, tukkers zijn cool
Kweenie, ik heb geen kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze hebben wel rare kinderen
/flauw
?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Staal het volgende:
Ik begrijp wel waarom die Ogilvie zo succesvol is.
Alleen al die reacties hier. Zoveel dom volk.
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Miezziej het volgende:
Hoe krijgt zo'n kind eigenlijk het idee om op iemand te spugen?
Was ik toch al niet van planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:00 schreef Miezziej het volgende:
Door dit soort programma's durf ik niet aan kinderen te beginnen hoor![]()
De reacties hier zijn zo onwijs triest. Het is je natuurlijk niet opgevallen.quote:
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen johquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
De reacties hier zijn zo onwijs triest. Het is je natuurlijk niet opgevallen..
En het geval in beeld kun je gewoon regels op toepassen. Die mensen zijn de wanhoop nabij en er is geen structuur in dat gezin. Dan maar Ogilvie als vieze luis op emoties en normale regels inbrengen. Ik hoop dat laatste in ieder geval nog.
Het zo kansloos allemaal.
Jij post anders om het hardst. Je kul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh
Ik post ook hele inhoudelijke posts. Ik post ook echt posts alsof ik geloof in die ventquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij post anders om het hardst. Je kul.
Wat vind je precies triest? Wat is nou je punt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
En het geval in beeld kun je gewoon regels op toepassen. Die mensen zijn de wanhoop nabij en er is geen structuur in dat gezin. Dan maar Ogilvie als vieze luis op emoties en normale regels inbrengen. Ik hoop dat laatste in ieder geval nog.
Hij is gewoon net zoals die EHBO-vrouw, maar hij moet interessant doen met "ik kan gedachtenlezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Quisho het volgende:
Wat ik nog het triest vind is dat ik een keer bij vrienden van mn vader logeerde en die keken het, en ze geloofden het nog ook. Ik zat echt de hele tijd met een facepalm.
Een manier op erachter te komen. Zelf onmogelijke kinderen krijgen en hem jou dan laten helpenquote:
Ja, maar ik heb nog medelijden met de mensen die deze flauwekul geloven en hulp zoeken. Nog triester vind ik users die er zogenaamd kritiek op hebben maar niet verder komen dan zeiken op kindertjes en haarstijlen en nergens op die Ogilvie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Quisho het volgende:
Wat ik nog het triest vind is dat ik een keer bij vrienden van mn vader logeerde en die keken het, en ze geloofden het nog ook. Ik zat echt de hele tijd met een facepalm.
Hmm in deze show doet ie naar mijn mening niet echt iets bovennatuurlijks. Hij haalt de spanning weg en leert ouders controle nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Ok.
Wie heeft er bewijzen voor of tegen de effectiviteit van wat d.o. doet?
Wat hij doet is goed om die gezinnen met de kinderen weer een beetje in balans te krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Ok.
Wie heeft er bewijzen voor of tegen de effectiviteit van wat d.o. doet?
Misschien reageert het ene kind er anders op dan het andere?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat hij doet is goed om die gezinnen met de kinderen weer een beetje in balans te krijgen.
Maar dat parasietgedrag op verdriet van vroeger moet er voor terugkomen. Ik geloof niet in deze flauwekullerij. Die andere vrouw had bijv. twee kinderen. De eerste ging helemaal prima maar het tweede was een dreintje vanwege dat zij te vroeg seks had gehad en tegen haar wil. Ja, flikker gewoon op met deze onzin. We zien allemaal hoe ze met die kinderen omgaan.
Mee eens, ik heb iets tegen dit soort programma's maar je kunt dan beter de supernanny laten komen. Dat lijkt me een stuk zinvoller. Die voedt de ouders weer op zodat ze hun kinderen weer opvoeden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef missyB het volgende:
wat een ongelofelijke kutkoter die kevin!
ik heb zelf kinderen maar sodeknetter dit was wel een terrorist eerste klas.
En gewoon door puur niet opvoeden, niet straffen, nergens in doorzetten en moeders alleen d ekar laten trekken.
en als moeders het dan een keer niet meer ziet zitten ziet zo n snotblaag zn kans.
Kind er in feite weinig aan doen, kinderen zijn rasegoisten en dat mag ook maar dan zijn er ouders om die kinderen op te voeden.en als dat niet gebeurt krijg je chuckies.
Dit was puur een staaltje opvoedingstechniek bijbrengen en had niets met paranormlae zaken, heldervoeldende toestanden etc te maken.
Dat is inmiddels een bewezen feit (voor zo ver het nodig zou zijn om niet paranormaal zijn te bewijzen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaal
Niemand is paranormaal begaafd. Hij ziet enkel visuele algoritme wat andere mensen minder of niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaal
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb iets tegen dit soort programma's maar je kunt dan beter de supernanny laten komen. Dat lijkt me een stuk zinvoller. Die voedt de ouders weer op zodat ze hun kinderen weer opvoeden.
Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.
Met Derek Ogilvie kunnen ze die confrontatie vermijden. Ze kunnen tegen zichzelf zeggen dat ze de beste ouders ter wereld zijn en dat de problemen ontstaan omdat die kinderen het zo moeilijk hadden in een vorig leven, dat die kinderen boze entiteiten zien en weet ik veel wat voor flauwekul!
Scherp, die Ogilvy is natuurlijk verder een charlatanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.
Met Derek Ogilvie kunnen ze die confrontatie vermijden. Ze kunnen tegen zichzelf zeggen dat ze de beste ouders ter wereld zijn en dat de problemen ontstaan omdat die kinderen het zo moeilijk hadden in een vorig leven, dat die kinderen boze entiteiten zien en weet ik veel wat voor flauwekul!
quote:Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef NotYou het volgende:
Oh mijn god.Die ouders, die kerel (Derek Oglivie, wie de fuck dat ook mag zijn), telepathisch in contact willen komen met kinderen die het al bijzonder slecht getroffen hebben met hun incapabele sneue jankouders, rond dit principe een commercieel tv-programma maken.
![]()
Televisie van tegenwoordig, ouders die letterlijk op deze manier pogen in contact te komen met hun kind en zich er vervolgens lovend over uitlaten.
Arme, arme kinderen.![]()
Dat mensen met hun hele hebben en houden op TV gaan begrijp ik ook niet veel van.quote:Op zondag 6 november 2011 03:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Welke mensen willen nog op tv?
Juistem aso ouders dus!
Niemand wil dat...!
Zeg zelf wilden jullie nette ouders op de tv nou dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |