Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:40 schreef missyB het volgende:
wat een ongelofelijke kutkoter die kevin!
ik heb zelf kinderen maar sodeknetter dit was wel een terrorist eerste klas.
En gewoon door puur niet opvoeden, niet straffen, nergens in doorzetten en moeders alleen d ekar laten trekken.
en als moeders het dan een keer niet meer ziet zitten ziet zo n snotblaag zn kans.
Kind er in feite weinig aan doen, kinderen zijn rasegoisten en dat mag ook maar dan zijn er ouders om die kinderen op te voeden.en als dat niet gebeurt krijg je chuckies.
Dit was puur een staaltje opvoedingstechniek bijbrengen en had niets met paranormlae zaken, heldervoeldende toestanden etc te maken.
Dat is inmiddels een bewezen feit (voor zo ver het nodig zou zijn om niet paranormaal zijn te bewijzen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaal
Niemand is paranormaal begaafd. Hij ziet enkel visuele algoritme wat andere mensen minder of niet kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Supernanny had dit ook gewoon gezien. Ogilvie is gewoon goed in observeren, dat kan niemand ontkennen. Maar paranormaal
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb iets tegen dit soort programma's maar je kunt dan beter de supernanny laten komen. Dat lijkt me een stuk zinvoller. Die voedt de ouders weer op zodat ze hun kinderen weer opvoeden.
Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.
Met Derek Ogilvie kunnen ze die confrontatie vermijden. Ze kunnen tegen zichzelf zeggen dat ze de beste ouders ter wereld zijn en dat de problemen ontstaan omdat die kinderen het zo moeilijk hadden in een vorig leven, dat die kinderen boze entiteiten zien en weet ik veel wat voor flauwekul!
Scherp, die Ogilvy is natuurlijk verder een charlatanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar die Supernanny tikt de ouders weleens op de vingers en houdt ze een spiegel voor. Het gedrag van hun kinderen staat in verband met hoe ze die opvoeden.
Met Derek Ogilvie kunnen ze die confrontatie vermijden. Ze kunnen tegen zichzelf zeggen dat ze de beste ouders ter wereld zijn en dat de problemen ontstaan omdat die kinderen het zo moeilijk hadden in een vorig leven, dat die kinderen boze entiteiten zien en weet ik veel wat voor flauwekul!
quote:Op zondag 6 november 2011 00:59 schreef NotYou het volgende:
Oh mijn god.Die ouders, die kerel (Derek Oglivie, wie de fuck dat ook mag zijn), telepathisch in contact willen komen met kinderen die het al bijzonder slecht getroffen hebben met hun incapabele sneue jankouders, rond dit principe een commercieel tv-programma maken.
![]()
Televisie van tegenwoordig, ouders die letterlijk op deze manier pogen in contact te komen met hun kind en zich er vervolgens lovend over uitlaten.
Arme, arme kinderen.![]()
Dat mensen met hun hele hebben en houden op TV gaan begrijp ik ook niet veel van.quote:Op zondag 6 november 2011 03:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Welke mensen willen nog op tv?
Juistem aso ouders dus!
Niemand wil dat...!
Zeg zelf wilden jullie nette ouders op de tv nou dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |