Vind ik best logisch. Kinderen zijn gevoelig voor onderhuidse spanningen enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel elke keer zo dat als moeder of vader issues heeft het kind het ook heeft, bijna altijd misbruik of iets uit die hoek.
Ik denk dat de moeder ook enkel met spanningen loopt, zelfs haar relatie is geen zekerheid...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik best logisch. Kinderen zijn gevoelig voor onderhuidse spanningen enzo
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder ook enkel met spanningen loopt, zelfs haar relatie is geen zekerheid...
Ze zegt dat alles fantastisch was bij de eerste.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
Je moet ook niet aan kids beginnen als je labiel bent
Brommers kieken!quote:
Ze hebben wel rare kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hee pas op jullie, tukkers zijn cool
Kweenie, ik heb geen kinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze hebben wel rare kinderen
/flauw
?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Staal het volgende:
Ik begrijp wel waarom die Ogilvie zo succesvol is.
Alleen al die reacties hier. Zoveel dom volk.
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:57 schreef Miezziej het volgende:
Hoe krijgt zo'n kind eigenlijk het idee om op iemand te spugen?
Was ik toch al niet van planquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:00 schreef Miezziej het volgende:
Door dit soort programma's durf ik niet aan kinderen te beginnen hoor![]()
De reacties hier zijn zo onwijs triest. Het is je natuurlijk niet opgevallen.quote:
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen johquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
De reacties hier zijn zo onwijs triest. Het is je natuurlijk niet opgevallen..
En het geval in beeld kun je gewoon regels op toepassen. Die mensen zijn de wanhoop nabij en er is geen structuur in dat gezin. Dan maar Ogilvie als vieze luis op emoties en normale regels inbrengen. Ik hoop dat laatste in ieder geval nog.
Het zo kansloos allemaal.
Jij post anders om het hardst. Je kul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen joh
Ik post ook hele inhoudelijke posts. Ik post ook echt posts alsof ik geloof in die ventquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij post anders om het hardst. Je kul.
Wat vind je precies triest? Wat is nou je punt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
En het geval in beeld kun je gewoon regels op toepassen. Die mensen zijn de wanhoop nabij en er is geen structuur in dat gezin. Dan maar Ogilvie als vieze luis op emoties en normale regels inbrengen. Ik hoop dat laatste in ieder geval nog.
Hij is gewoon net zoals die EHBO-vrouw, maar hij moet interessant doen met "ik kan gedachtenlezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Quisho het volgende:
Wat ik nog het triest vind is dat ik een keer bij vrienden van mn vader logeerde en die keken het, en ze geloofden het nog ook. Ik zat echt de hele tijd met een facepalm.
Een manier op erachter te komen. Zelf onmogelijke kinderen krijgen en hem jou dan laten helpenquote:
Ja, maar ik heb nog medelijden met de mensen die deze flauwekul geloven en hulp zoeken. Nog triester vind ik users die er zogenaamd kritiek op hebben maar niet verder komen dan zeiken op kindertjes en haarstijlen en nergens op die Ogilvie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:08 schreef Quisho het volgende:
Wat ik nog het triest vind is dat ik een keer bij vrienden van mn vader logeerde en die keken het, en ze geloofden het nog ook. Ik zat echt de hele tijd met een facepalm.
Hmm in deze show doet ie naar mijn mening niet echt iets bovennatuurlijks. Hij haalt de spanning weg en leert ouders controle nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Ok.
Wie heeft er bewijzen voor of tegen de effectiviteit van wat d.o. doet?
Wat hij doet is goed om die gezinnen met de kinderen weer een beetje in balans te krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Murmeli het volgende:
Ok.
Wie heeft er bewijzen voor of tegen de effectiviteit van wat d.o. doet?
Misschien reageert het ene kind er anders op dan het andere?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat hij doet is goed om die gezinnen met de kinderen weer een beetje in balans te krijgen.
Maar dat parasietgedrag op verdriet van vroeger moet er voor terugkomen. Ik geloof niet in deze flauwekullerij. Die andere vrouw had bijv. twee kinderen. De eerste ging helemaal prima maar het tweede was een dreintje vanwege dat zij te vroeg seks had gehad en tegen haar wil. Ja, flikker gewoon op met deze onzin. We zien allemaal hoe ze met die kinderen omgaan.
Mee eens, ik heb iets tegen dit soort programma's maar je kunt dan beter de supernanny laten komen. Dat lijkt me een stuk zinvoller. Die voedt de ouders weer op zodat ze hun kinderen weer opvoeden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |