abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103647725
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Mangostine het volgende:

[..]

van zijn komst naar NL lijkt me niet, wat is je punt?
Dat is dus ook zo bij zijn volgende bekende bestemming. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103647788
Gadverdamme, kotsmisselijk wordt ik van deze emo-tv. "Dit is een zaak die heel Nederland bezighoudt.." Echt niet.. Ik ben blij als dat gezeik voorbij is!!

Tsjongejonge, tegenwoordig hebben we blijkbaar ook een knuffelangolees.. Volgens mij kúnnen ze hem niet eens uitzetten, Nederland staat ondertussen bekend om kaas, klompen, molens en Mauro..
pi_103647807
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is dus ook zo bij zijn volgende bekende bestemming. ;)
hoe kom je toch bij die veronderstelling!? |:(
pi_103647927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Gattaca het volgende:
De staat en de ouders hebben naar mijn mening de verantwoordelijkheid een kind voor te bereiden op vertrek, omdat een kind dat niet allemaal kan overzien. Tenminste niet zoals een volwassen dit (idealiter) wel kan.

Dit zou bijv. kunnen met een (opfris)cursus van de taal van het moederland, gesprekken met psychologen en als belangrijkste de uitleg dat hij hier misschien niet kan blijven.

Gebeurt dit niet, en groeit de persoon jarenlang op als een 'normaal' kind in de Nederlandse cultuur met uitzicht op een toekomst in ons land, dan mag hij of zij wat mij betreft gewoon blijven!
Dan wordt het onjuiste gedrag van de ouders dus beloond? Hmmz.. lijkt me ook niet echt de bedoeling. Stuur ze dan liever ook lekker mee naar Angola..
pi_103648009
Die pleegouders hadden hem gewoon moeten adopteren.
pi_103648077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
dat is wel de hamvraag ja, waarom hebben ze dat nooit gedaan.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:39:54 #257
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103648079
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ja och, poepoe, wat hebben we het zwaar, verpaupering en criminaliteit aan de orde van de dag, en allemaal dankzij ál die allochtonen zeker. :O
Er is veel last inderdaad.
Maar erger nog vind ik mensen die hier wonen en onze taal niet eens spreken. Hoe achterlijk is dat, en dat jarenlang 8)7
Als Mauro te verwesterd is moeten we ook inzien dat sommige mensen te veroosterd zijn en hier niet thuishoren.Laten we die dan terug sturen, zou een boel lucht geven, óok voor de Mauro's uiteindelijk.
Het is toch te gek dat we iemand wegsturen die volledig vernederlandst is maar ondertussen zijn er wel échte Turken in ons land die een eigen enclave vormen? Wat zijn zij dan voor verrijking?
Laat ze aub gaan ( doen ze uiteindelijk zelf toch ) en maak plaats voor Mauro :W
pi_103648188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dat is wel de hamvraag ja, waarom hebben ze dat nooit gedaan.
Blijkbaar hielden ze niet genoeg van het kleine negertje. 8-)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 27 oktober 2011 @ 22:41:38 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103648218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Kan dat wettelijk wel als ie een moeder heeft ? Ik neem aan dat hij een erkend kind van zijn moeder is. automatisch wettelijk erkend is door zijn moeder bij de geboorte?
pi_103648256
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Blijkbaar hielden ze niet genoeg van het kleine negertje. 8-)
stijlvol hoor
pi_103648317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LXIV het volgende:
Verder vind ik het altijd wel vermakelijk dat het TOTAAL ONMOGELIJK is om je aan te passen aan een ander land als iemand weer uit Nederland moet vertrekken en 'verwesterd' is, maar ook altijd GEEN ENKEL probleem als mensen die elders zijn opgegroeid hier naar toe komen. Dat is dan weer een verrijking van onze cultuur.
Morele arrogantie he. 'Alleen wij weten hoe het moet'.
Ja, ik generaliseer.
pi_103648399
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Kan dat wettelijk wel als ie een moeder heeft ? Ik neem aan dat hij een erkend kind van zijn moeder is. automatisch wettelijk erkend is door zijn moeder bij de geboorte?
Madonna heeft het ook gedaan. Al zal dat wel een uitzondering zijn.
pi_103648404
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef Mangostine het volgende:

[..]

stijlvol hoor
Ik zie het zo voor me, dat pleeggezin. Staat leuk in de linkse buurt, zo'n klein negertje in huis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_103648411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Gattaca het volgende:
De staat en de ouders hebben naar mijn mening de verantwoordelijkheid een kind voor te bereiden op vertrek, omdat een kind dat niet allemaal kan overzien. Tenminste niet zoals een volwassen dit (idealiter) wel kan.

Dit zou bijv. kunnen met een (opfris)cursus van de taal van het moederland, gesprekken met psychologen en als belangrijkste de uitleg dat hij hier misschien niet kan blijven.

Gebeurt dit niet, en groeit de persoon jarenlang op als een 'normaal' kind in de Nederlandse cultuur met uitzicht op een toekomst in ons land, dan mag hij of zij wat mij betreft gewoon blijven!
Ah ja, we gaan het verzaken van de ouders belonen. Misschien gaan ze dan wel juist hun kind niet voorbereiden op vertrek zodat hij sowieso mag blijven.
Ja, ik generaliseer.
pi_103648430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dan wordt het onjuiste gedrag van de ouders dus beloond? Hmmz.. lijkt me ook niet echt de bedoeling. Stuur ze dan liever ook lekker mee naar Angola..
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Northside het volgende:

[..]

Ah ja, we gaan het verzaken van de ouders belonen. Misschien gaan ze dan wel juist hun kind niet voorbereiden op vertrek zodat hij sowieso mag blijven.
Nee, de pleegouders moeten gestraft worden als ze het kind niet naar zo'n cursus zouden laten gaan.
pi_103648538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Gattaca het volgende:
Nee, de pleegouders moeten gestraft worden.
Oh, wat dan? Geldboete? Hebben ze er misschien wel graag voor over, keertje de media opzoeken en een collecte organiseren en je bent binnen. Of keiharde gevangenisstraffen? Jaartje of 2? 3? Zeg het maar.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:47:35 #267
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_103648609
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wellicht wordt hij de Willem Drees van Angola? Kan ie het corrupte politieke systeem verbeteren!

Veel Afrikaanse politici met een zachtere hand en meer tolerantie hebben hun jeugd in het Westen doorgebracht.

Dank je, nog een extra mooi argument tegen links.

Mauro kan de nieuwe Kofi Anan worden, maar links zegt; nee, word maar lekker een doorsnee Nederlander in een doorzonwoning.

Is ook niet liev. :N
Je gaat nu de hele tijd uit van allemaal positieve scenario's. Wat als dit, wat als dat, Mauro kan dit worden of dat worden. maar wat als het allemaal niet zo mooi verloopt als jij het jezelf voorstelt, Angola is nu eenmaal niet echt een toonbeeld van een ontwikkelde rechtstaat en ongeveer 70% van de bevolking leeft onder de armoede grens, wat als Mauro daar net als hen in armoede beland? Wat zeg je dan? Hey Mauro, jammer jongen! Ik had het me allemaal zo mooi voorgesteld maar de realiteit is toch heel anders.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_103648688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Je gaat nu de hele tijd uit van allemaal positieve scenario's. Wat als dit, wat als dat, Mauro kan dit worden of dat worden. maar wat als het allemaal niet zo mooi verloopt als jij het jezelf voorstelt, Angola is nu eenmaal niet echt een toonbeeld van een ontwikkelde rechtstaat en ongeveer 70% van de bevolking leeft onder de armoede grens, wat als Mauro daar net als hen in armoede beland? Wat zeg je dan? Hey Mauro, jammer jongen! Ik had het me allemaal zo mooi voorgesteld maar de realiteit is toch heel anders.
Dan leert ie zich daar wel uitvechten, denk je niet? Er zitten nu eenmaal risico's aan het leven. Je kan ook op de A2 in mekaar gereden worden.

donderdag 27 oktober 2011 @ 22:50:21 #269
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_103648781
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan leert ie zich daar wel uitvechten, denk je niet?
Net zoals de 70% die onder de armoede grens leeft zich daar ook uitvecht?

Ben je nou echt zo dom geboren of heb je er speciaal een cursus voor moeten volgen?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:50:57 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103648821
Het valt me ineens op dat Leers gewoon een mix is tussen Van Agt en Lubbers...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103648984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Hij krijgt een naar Angolese begrippen royaal geldbedrag mee en is relatief hoog opgeleid. Zijn startpositie is nou niet echt slecht te noemen he, iedere Angolees zou ervoor tekenen.
Ja, ik generaliseer.
pi_103649164
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Net zoals de 70% die onder de armoede grens leeft zich daar ook uitvecht?

Ben je nou echt zo dom geboren of heb je er speciaal een cursus voor moeten volgen?
Spreken die ook allemaal 4 talen en zijn ze doordrenkt met een Nederlandse "aanpakken-mentaliteit"?? :o

Anderen dom noemen is prima.
Maar dan moet je wel slimmer zijn. :7

pi_103649189
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Oh, wat dan? Geldboete? Hebben ze er misschien wel graag voor over, keertje de media opzoeken en een collecte organiseren en je bent binnen. Of keiharde gevangenisstraffen? Jaartje of 2? 3? Zeg het maar.
Zoiets inderdaad.

Je kan trouwens wel van iedere impopulaire geldboete roepen "Jaaaa maar dan kun je de media opzoeken en een collecte houden!"
pi_103649235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Hij krijgt een naar Angolese begrippen royaal geldbedrag mee en is relatief hoog opgeleid. Zijn startpositie is nou niet echt slecht te noemen he, iedere Angolees zou ervoor tekenen.
Maar wat maakt het voor jou uit als hij gewoon blijft bij z'n pleeggezin waar hij zich thuis voelt?

Ik begrijp gewoon niet wat het bezwaar is, hij kost geen geld en niemand heeft last van die jongen.

Laat zo'n jongen gewoon met rust denk ik dan..
٩๏̯͡๏)۶
pi_103649382
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Maar wat maakt het voor jou uit als hij gewoon blijft bij z'n pleeggezin waar hij zich thuis voelt?

Ik begrijp gewoon niet wat het bezwaar is, hij kost geen geld en niemand heeft last van die jongen.

Laat zo'n jongen gewoon met rust denk ik dan..
Mauro is niet alleen :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')