Dat is dus ook zo bij zijn volgende bekende bestemming.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Mangostine het volgende:
[..]
van zijn komst naar NL lijkt me niet, wat is je punt?
hoe kom je toch bij die veronderstelling!?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus ook zo bij zijn volgende bekende bestemming.
Dan wordt het onjuiste gedrag van de ouders dus beloond? Hmmz.. lijkt me ook niet echt de bedoeling. Stuur ze dan liever ook lekker mee naar Angola..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Gattaca het volgende:
De staat en de ouders hebben naar mijn mening de verantwoordelijkheid een kind voor te bereiden op vertrek, omdat een kind dat niet allemaal kan overzien. Tenminste niet zoals een volwassen dit (idealiter) wel kan.
Dit zou bijv. kunnen met een (opfris)cursus van de taal van het moederland, gesprekken met psychologen en als belangrijkste de uitleg dat hij hier misschien niet kan blijven.
Gebeurt dit niet, en groeit de persoon jarenlang op als een 'normaal' kind in de Nederlandse cultuur met uitzicht op een toekomst in ons land, dan mag hij of zij wat mij betreft gewoon blijven!
dat is wel de hamvraag ja, waarom hebben ze dat nooit gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Die pleegouders hadden hem gewoon moeten adopteren.
Er is veel last inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja och, poepoe, wat hebben we het zwaar, verpaupering en criminaliteit aan de orde van de dag, en allemaal dankzij ál die allochtonen zeker.
Blijkbaar hielden ze niet genoeg van het kleine negertje.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mangostine het volgende:
[..]
dat is wel de hamvraag ja, waarom hebben ze dat nooit gedaan.
Kan dat wettelijk wel als ie een moeder heeft ? Ik neem aan dat hij een erkend kind van zijn moeder is. automatisch wettelijk erkend is door zijn moeder bij de geboorte?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Die pleegouders hadden hem gewoon moeten adopteren.
stijlvol hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijkbaar hielden ze niet genoeg van het kleine negertje.
Morele arrogantie he. 'Alleen wij weten hoe het moet'.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef LXIV het volgende:
Verder vind ik het altijd wel vermakelijk dat het TOTAAL ONMOGELIJK is om je aan te passen aan een ander land als iemand weer uit Nederland moet vertrekken en 'verwesterd' is, maar ook altijd GEEN ENKEL probleem als mensen die elders zijn opgegroeid hier naar toe komen. Dat is dan weer een verrijking van onze cultuur.
Madonna heeft het ook gedaan. Al zal dat wel een uitzondering zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan dat wettelijk wel als ie een moeder heeft ? Ik neem aan dat hij een erkend kind van zijn moeder is. automatisch wettelijk erkend is door zijn moeder bij de geboorte?
Ik zie het zo voor me, dat pleeggezin. Staat leuk in de linkse buurt, zo'n klein negertje in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah ja, we gaan het verzaken van de ouders belonen. Misschien gaan ze dan wel juist hun kind niet voorbereiden op vertrek zodat hij sowieso mag blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef Gattaca het volgende:
De staat en de ouders hebben naar mijn mening de verantwoordelijkheid een kind voor te bereiden op vertrek, omdat een kind dat niet allemaal kan overzien. Tenminste niet zoals een volwassen dit (idealiter) wel kan.
Dit zou bijv. kunnen met een (opfris)cursus van de taal van het moederland, gesprekken met psychologen en als belangrijkste de uitleg dat hij hier misschien niet kan blijven.
Gebeurt dit niet, en groeit de persoon jarenlang op als een 'normaal' kind in de Nederlandse cultuur met uitzicht op een toekomst in ons land, dan mag hij of zij wat mij betreft gewoon blijven!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan wordt het onjuiste gedrag van de ouders dus beloond? Hmmz.. lijkt me ook niet echt de bedoeling. Stuur ze dan liever ook lekker mee naar Angola..
Nee, de pleegouders moeten gestraft worden als ze het kind niet naar zo'n cursus zouden laten gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan het verzaken van de ouders belonen. Misschien gaan ze dan wel juist hun kind niet voorbereiden op vertrek zodat hij sowieso mag blijven.
Oh, wat dan? Geldboete? Hebben ze er misschien wel graag voor over, keertje de media opzoeken en een collecte organiseren en je bent binnen. Of keiharde gevangenisstraffen? Jaartje of 2? 3? Zeg het maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef Gattaca het volgende:
Nee, de pleegouders moeten gestraft worden.
Je gaat nu de hele tijd uit van allemaal positieve scenario's. Wat als dit, wat als dat, Mauro kan dit worden of dat worden. maar wat als het allemaal niet zo mooi verloopt als jij het jezelf voorstelt, Angola is nu eenmaal niet echt een toonbeeld van een ontwikkelde rechtstaat en ongeveer 70% van de bevolking leeft onder de armoede grens, wat als Mauro daar net als hen in armoede beland? Wat zeg je dan? Hey Mauro, jammer jongen! Ik had het me allemaal zo mooi voorgesteld maar de realiteit is toch heel anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht wordt hij de Willem Drees van Angola? Kan ie het corrupte politieke systeem verbeteren!
Veel Afrikaanse politici met een zachtere hand en meer tolerantie hebben hun jeugd in het Westen doorgebracht.
Dank je, nog een extra mooi argument tegen links.
Mauro kan de nieuwe Kofi Anan worden, maar links zegt; nee, word maar lekker een doorsnee Nederlander in een doorzonwoning.
Is ook niet liev.
Dan leert ie zich daar wel uitvechten, denk je niet? Er zitten nu eenmaal risico's aan het leven. Je kan ook op de A2 in mekaar gereden worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Je gaat nu de hele tijd uit van allemaal positieve scenario's. Wat als dit, wat als dat, Mauro kan dit worden of dat worden. maar wat als het allemaal niet zo mooi verloopt als jij het jezelf voorstelt, Angola is nu eenmaal niet echt een toonbeeld van een ontwikkelde rechtstaat en ongeveer 70% van de bevolking leeft onder de armoede grens, wat als Mauro daar net als hen in armoede beland? Wat zeg je dan? Hey Mauro, jammer jongen! Ik had het me allemaal zo mooi voorgesteld maar de realiteit is toch heel anders.
Net zoals de 70% die onder de armoede grens leeft zich daar ook uitvecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan leert ie zich daar wel uitvechten, denk je niet?
Hij krijgt een naar Angolese begrippen royaal geldbedrag mee en is relatief hoog opgeleid. Zijn startpositie is nou niet echt slecht te noemen he, iedere Angolees zou ervoor tekenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef PalmRoyale het volgende:
Je gaat nu de hele tijd uit van allemaal positieve scenario's. Wat als dit, wat als dat, Mauro kan dit worden of dat worden. maar wat als het allemaal niet zo mooi verloopt als jij het jezelf voorstelt, Angola is nu eenmaal niet echt een toonbeeld van een ontwikkelde rechtstaat en ongeveer 70% van de bevolking leeft onder de armoede grens, wat als Mauro daar net als hen in armoede beland? Wat zeg je dan? Hey Mauro, jammer jongen! Ik had het me allemaal zo mooi voorgesteld maar de realiteit is toch heel anders.
Spreken die ook allemaal 4 talen en zijn ze doordrenkt met een Nederlandse "aanpakken-mentaliteit"??quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Net zoals de 70% die onder de armoede grens leeft zich daar ook uitvecht?
Ben je nou echt zo dom geboren of heb je er speciaal een cursus voor moeten volgen?
Zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, wat dan? Geldboete? Hebben ze er misschien wel graag voor over, keertje de media opzoeken en een collecte organiseren en je bent binnen. Of keiharde gevangenisstraffen? Jaartje of 2? 3? Zeg het maar.
Maar wat maakt het voor jou uit als hij gewoon blijft bij z'n pleeggezin waar hij zich thuis voelt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Hij krijgt een naar Angolese begrippen royaal geldbedrag mee en is relatief hoog opgeleid. Zijn startpositie is nou niet echt slecht te noemen he, iedere Angolees zou ervoor tekenen.
Mauro is niet alleenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar wat maakt het voor jou uit als hij gewoon blijft bij z'n pleeggezin waar hij zich thuis voelt?
Ik begrijp gewoon niet wat het bezwaar is, hij kost geen geld en niemand heeft last van die jongen.
Laat zo'n jongen gewoon met rust denk ik dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |