Damnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Telefoon verkocht op marktplaats.
-Voor bijna het bedrag waarvoor je hem nu nieuw koopt
-Aan een Nederlander
-Die mailde in correct Nederlands
-Die zijn afspraken na kwam
WTF moment van de dag
http://tweakers.net/pricewatch/253414/htc-desire-bruin.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met minimaal bij leggen deze bestellen morgen
Krijgt als het goed is nieuwe android versie komende maand...
[ Bericht 4% gewijzigd door Whiteguy op 27-10-2011 19:59:59 ]
Ik heb bij alle punten zoiets van: damnquote:
Met de zwangerschap gaat het goed. Nog 10 weken tot aan de uitgerekende datum en nog 5,5 week werken (druk bezig met aftellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik allang als ik PS was
Hoe is het met jou eigenlijk Soemp?
Herkenbaar welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de zwangerschap gaat het goed. Nog 10 weken tot aan de uitgerekende datum en nog 5,5 week werken (druk bezig met aftellen).
Met mij wat minder. Voel me schuldig dat ik heel veel mensen al lang niet heb gesproken en in plaats van dan contact op te nemen stel ik het nog verder uit.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, tip: in het land der blinden is eenoog koning
En hierna moet ik ook nog naar Zweden om hetzelfde te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Soempie het volgende:
Stomme computer liep vast.
Wat tof dat ze je dat laten doen! Goed om te horen dat je daar lekker op je plek zit.
En hoe is het met?
Persoonlijk zou ik dat echt niet tof vinden als een vriendin dat voor me zou doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan het nietik geloof dat mijn beste vriendin er op af gaat
tja ik weet ok niet wat ik er van vindt. maar zij wil graag haar zegje doen. en ik heb toch al min of meer opgegevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat echt niet tof vinden als een vriendin dat voor me zou doen.![]()
Maar wie weet helpt het je.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had hem gesmst. niks terug. ach ja.
Kan me voorstellen dat je het eng vindt. (Ben zelf ook wel eens in zo'n situatie geweest.) Maar bedenk één ding: je bedrijf heeft er vertrouwen in dat je het kunt, anders zouden ze je er niet naartoe sturen. Ze sturen je echt niet omdat ze vinden dat je mooie ogen hebt: ze sturen je omdat ze ervan overtuigd zijn dat je het aankunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Etcetera het volgende:
GoedGeloof dat ik met m'n werk echt exact doe wat ik leuk vind en waar ik goed in ben - al was het vandaag pittig door wat gedonder intern
![]()
Geen idee of je hebt meegelezenmaar 21/22 november en 28/29 november ga ik naar Mechelen om daar mee te helpen met hun webshop, ze het systeem wat aanleren en helpen met testen enzo
En dat vind ik doodeng, heel spannend en ontzettend gaaf
Das minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vriendin kwam terug met de verklaring vanen ik werd daar zo kwaad van dat ik tegen de muur probeerde te vreplaatsen. uur later zat ik op de ER met een gebroken knokkel en nu is mijn hand in een brace en tape voor een week.
Wel een beetje ja, moet op een of andere manier aan Jerry Springer denkenquote:
Ah, da's dan mazzel hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik kan de brace en de splint afdoen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mazzel... ja zo kan je het ook bekijken![]()
Over drie kwartier pas.quote:
haar ultimatum. ze had zijn smsjes gelezen met mij en gezien hoe wij nog ruzie maakten en dat ik hem verweet dat hij haar niet had verteld dat wij voor het laatst samen waren in januari. Dus ze zei a;s hij haar wilde houden moest hij mijn facebook, twitter en nummer verwijderen. En bij deed dat gewoon, zonder mij enige notitie te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:20 schreef Soempie het volgende:
PS,pijnlijk.
Wat was de verklaring dan?
Ze bedoelen het goed, maar ik kan me voorstellen dat het je allemaal ontzettend overvaltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef Soempie het volgende:
De laatste weken krijg ik opeens nogal wat berichten van: 'dan komen we donderdag wel even langs' of 'dan hebben we tijd, dus dan komen we naar jullie toe' of 'weet je nog dat ik het over dat uitje had waar je ook interesse in had, het is zaterdag, dus we verwachten je dan'.
En dan vliegt dat me opeens enorm aan, dat ik denk: vraag anders even of ik wel af wil spreken? Of het wel uit komt?
Of zoals een vriendin: 'ik heb hier een hele berg tweedehands truitjes voor baby's van die en die, zelf gemaakt, en die kom ik dan wel langsbrengen'. Euh? Dan probeer ik aan te geven dat we genoeg kleertjes hebben of dat het echt niet hoeft, maar ze brengt het toch langs.
Hou op.![]()
![]()
![]()
ondankbaar he?![]()
Dus, 't is me aan de ene kant te druk allemaal, iedereen vult maar in en aan de andere kant voel ik me schuldig dat ik me dan terugtrek en denk: laat me maar even met rust tot m'n verlof ofzo.Heb het idee dat ik ook tekort schiet bij een heleboel mensen.
lief dagboek hier. Komt allemaal vanzelf wel weer goed.
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het eng vindt. (Ben zelf ook wel eens in zo'n situatie geweest.) Maar bedenk één ding: je bedrijf heeft er vertrouwen in dat je het kunt, anders zouden ze je er niet naartoe sturen. Ze sturen je echt niet omdat ze vinden dat je mooie ogen hebt: ze sturen je omdat ze ervan overtuigd zijn dat je het aankunt.
Komt geheid goed!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vriendin kwam terug met de verklaring vanen ik werd daar zo kwaad van dat ik tegen de muur probeerde te vreplaatsen. uur later zat ik op de ER met een gebroken knokkel en nu is mijn hand in een brace en tape voor een week.
Damn....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haar ultimatum. ze had zijn smsjes gelezen met mij en gezien hoe wij nog ruzie maakten en dat ik hem verweet dat hij haar niet had verteld dat wij voor het laatst samen waren in januari. Dus ze zei a;s hij haar wilde houden moest hij mijn facebook, twitter en nummer verwijderen. En bij deed dat gewoon, zonder mij enige notitie te geven.
[ afbeelding ]
dat is het resultaat. ik ben weer aan de opium en daar moet ik altijd van huilen. dus dat ga ik even doen en slapen want high on de pijnstillers. had wellicht niet moeten drinken ook
Sorry PS maar ik moest toch wel even lachen (misschien een stukje herkenbaarheid :p )quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry PS maar ik moest toch wel even lachen (misschien een stukje herkenbaarheid :p )
Je had vroeger een date programma in een bus, tijd om het codewoord te roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net telefoon gehad over die startersfunctie waar ik voor in aanmerking kwam, was van CapGemini. Verhaal aangehoord, bleek in Utrecht te zijn. Werk op zich leek me wel interessant, maar gezien mijn huidige werksituatie heb ik vriendelijk geweigerd. Was geen probleem, en heb aangegeven dat ze me best wel weer mogen opzoeken als er een andere functie is, en dat ik wel zal onthouden als ik weer werk zoek.
Ook maar aanbod op een stageplek afgeslagen (die had ik in augustus een sollicitatie gestuurd, en ze hadden in oktober teruggemaild)
Nu nog even m'n schoonmoeder bellen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Net telefoon gehad over die startersfunctie waar ik voor in aanmerking kwam, was van CapGemini. Verhaal aangehoord, bleek in Utrecht te zijn. Werk op zich leek me wel interessant, maar gezien mijn huidige werksituatie heb ik vriendelijk geweigerd. Was geen probleem, en heb aangegeven dat ze me best wel weer mogen opzoeken als er een andere functie is, en dat ik wel zal onthouden als ik weer werk zoek.
I knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]veel mensen zouden denk ik graag naar Utrecht weken en als buitenstaander klinkt CapGemini mij ook niet verkeerd. Maar in jou situatie snap ik wel dat je liever in het hoge noorden blijft
Gefeliciteerd, je je hebt zoals ze dat noemen, een boksersfractuurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is CapGemini een goed bekend staand bedrijf?
Zonder hoesje ga ik niet onder jouw doucheje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaal een tip voor PS. Kun je toch normaal douchen.
[ afbeelding ]
ik noem het eigenlijk vooral domquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je je hebt zoals ze dat noemen, een boksersfractuur
Ach, we doen allemaal wel eens domme dingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik noem het eigenlijk vooral dom
quote:
quote:
Is dat een film of serie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Heb je 'the internet' al gezien?
Oh! Jen over hoe je met Google het internet kan vernietigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Dat is een stuk uit The IT Crowd. Ik heb zo'n beetje gehuild van het lachen
Dat weet ik niet meer, moet het nodig weer eens opnieuw kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh! Jen over hoe je met Google het internet kan vernietigen?
Zelfs ik als AKQ digibeet (dank Jojoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:13 schreef Etcetera het volgende:
4 seizoenen, niet zo heel veel afleveringen jammer genoeg maar wel ontzettend tof
Ze zouden je maar allemaal een gulden gevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef CaLeX het volgende:
4.544.342.467
Je zou ze maar allemaal een handje moeten geven
Ik heb er nog een stuk of 50, dus als iedereen hem met zijn 91.000.000 willen delen, kunnen we een deal hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zouden je maar allemaal een gulden geven
dat doen we toch al, iedereen krijgt gratis geld. Griekenland, Italie, Spanje, Portugal, Ierland....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3,533,504,570quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ivm de 7 miljardste inwoner heeft The Guardian een leuke tool op de site waar je kan zien hoeveel inwoners er op welke datum (bv je geboorte) er waren
http://www.guardian.co.uk(...)rlds-population-born
Andersom he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat doen we toch al, iedereen krijgt gratis geld. Griekenland, Italie, Spanje, Portugal, Ierland....
Als ik dat kon zou ik heel blij zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas. Alleen nog biljetten. Losse guldens kun je dus alleen nog inleveren bij de ijzerboer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik dat kon zou ik heel blij zijnmits ik ze nog mag inwisselen voor euro's
Nou, 4,5 miljard guldens levert misschien nog wel wat opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas. Alleen nog biljetten. Losse guldens kun je dus alleen nog inleveren bij de ijzerboer.
Ben ik nou raar, of schrijven ze daar wel heel makkelijk zulke pijnstillers voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haar ultimatum. ze had zijn smsjes gelezen met mij en gezien hoe wij nog ruzie maakten en dat ik hem verweet dat hij haar niet had verteld dat wij voor het laatst samen waren in januari. Dus ze zei a;s hij haar wilde houden moest hij mijn facebook, twitter en nummer verwijderen. En bij deed dat gewoon, zonder mij enige notitie te geven.
[ afbeelding ]
dat is het resultaat. ik ben weer aan de opium en daar moet ik altijd van huilen. dus dat ga ik even doen en slapen want high on de pijnstillers. had wellicht niet moeten drinken ook
Nee. Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik nou raar, of schrijven ze daar wel heel makkelijk zulke pijnstillers voor.![]()
quote:
Vast PMS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze reageert alleen wel wat overspannen...
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze reageert alleen wel wat overspannen...
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Mark het volgende:
Misschien is ze net ontvriend op FB
sorry PS, kan het niet laten
Ik ook.quote:
Volgens mij is tussen de 5 en 7 normaal dus lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens het idee dat het met m'n bloedsuiker wel goed zit. Nuchter zat ik op 5,2, na het ontbijt op 5,2 en na de lunch op 5,7. Nu alleen vanavond nog terug voor een laatste test. De eerste wilde niet zeggen wat de grenzen zijn, maar de tweede die me prikte flapte eruit dat het er heel netjes uitziet. Kan ik hopelijk toch thuis bevallen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef Soempie het volgende:
Heb trouwens het idee dat het met m'n bloedsuiker wel goed zit. Nuchter zat ik op 5,2, na het ontbijt op 5,2 en na de lunch op 5,7. Nu alleen vanavond nog terug voor een laatste test. De eerste wilde niet zeggen wat de grenzen zijn, maar de tweede die me prikte flapte eruit dat het er heel netjes uitziet. Kan ik hopelijk toch thuis bevallen.
Ik vind dit:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is tussen de 5 en 7 normaal dus lijkt me geen probleem.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Mark het volgende:
Toevallig heeft mijn vrouw gisteren ook een bloedsuikertest gedaan en ze zat 5.9 ook heel goed. Geloof dat de grens op 7,5 lag ofzo
Tuurlijk: http://www.bol.com/nl/p/d(...)011659796/index.htmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:26 schreef Mark het volgende:
Heb je een link? Klinkt goed. Trouwens ook de film "Office Space" gezien?
Briljant hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
@Etcie. Ik bekijk nu de aflevering waar je het over had. Jen die "het internet" in haar handen krijgt om te showen tijdens haar speech als werknemer van de maand.![]()
Nou ja, kunnen.... Ik verdien nog geen cent eigenlijk hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
@ Etcie, prachtig, je krijgt super aanbiedingen en je kunt ze gewoon afslaan.
Je staat toch niet droog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, kunnen.... Ik verdien nog geen cent eigenlijk he
Maar toch wel beter dan een stage vergoeding?quote:
375 is erg royaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag ik hopen
Ik krijg nu iets van 600 per maand, stage was 375. En stagevergoeding is vrijwillig, geen verplichting.
Weinig? Ze woont thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Soempie het volgende:
Wat is 600 per maand weinig eigenlijk...
Jupquote:
Ik kan rondkomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Soempie het volgende:
Wat is 600 per maand weinig eigenlijk...
Niet dat ik er ver boven zit trouwens.
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JupWas ik erg blij mee
[..]
Ik kan rondkomenMaar mag hopen dat m'n salaris in elk geval het dubbele gaat worden
Hm, daar had ik niet aan gedacht inderdaad.quote:
'r?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, auto te water in Maassluis. Ben benieuwd of ik 'r ken.
Dat gaat nog tientallen jaren duren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Neemt niet weg dat ik zal juichen op de dag dat ik een keer iets kan kopen zonder me af te vragen of het wel kan
Oeh, that reminds me: zit hier iemand met verstand van uitkeringen enzo? Wat gebeurd er als ik nog thuis woon en gewoon salaris krijg. Worden mijn ouders gekort op hun uitkering?
Volgens dit artikel wel: http://www.elsevier.nl/we(...)met-werkend-kind.htmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Neemt niet weg dat ik zal juichen op de dag dat ik een keer iets kan kopen zonder me af te vragen of het wel kan
Oeh, that reminds me: zit hier iemand met verstand van uitkeringen enzo? Wat gebeurd er als ik nog thuis woon en gewoon salaris krijg. Worden mijn ouders gekort op hun uitkering?
Het is ook een gruwelijk dom plan. Het stimuleert jongeren om thuis te blijven zitten en ook een uitkering aan te vragen wan de ouders raken uitkering kwijt dus het geld zal aan het gezin besteed moeten worden. Hierdoor zal de jongere vrijwel niet in staat zijn uit huis te gaan. En dan krijg je een vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dat moet ik binnenkort maar eens beter gaan uitzoeken. Zou wel kut zijn
Maakt het een stuk cooler klinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je je hebt zoals ze dat noemen, een boksersfractuur
Raar ben je niet, de Amerikanen welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik nou raar, of schrijven ze daar wel heel makkelijk zulke pijnstillers voor.![]()
ik moest ook lachen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Mark het volgende:
Misschien is ze net ontvriend op FB
sorry PS, kan het niet laten
Ik heb ooit iemand zichzelf zo'n fractuur zien slaan op een deur. Hij schaamde zich daarvoor en in het ziekenhuis vertelde hij de gipszuster dat 'ie tussen een draaideur was komen te zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maakt het een stuk cooler klinken
Zeg nou maar gewoon dat je één of andere circusact aan het oefenen was. Dat is geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar hier op school hoeft niemand het te weten
Ik zeg dat ik door mijn raam op het dek probeerde te komen en struikelde tegen de muur aan (er is een hoek)
geloof mij; dit gelooft iedereen van mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je één of andere circusact aan het oefenen was. Dat is geloofwaardiger.
Volgens de prikster wel.quote:
Ja, al denk ik niet dat ik hiermee een medische indicatie zal krijgen. Maar volgende week vrijdag weet ik dat dan zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uiteindelijk zal het advies van de arts leidend zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was vrijdagavond en je dacht laat ik eens even de sectie wetenschap doornemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Wyccie: http://www.nu.nl/wetensch(...)deren-toch-wel-.html
Ja, ik ga vanavond de deur niet uit en het is interessant nieuws(vind ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was vrijdagavond en je dacht laat ik eens even de sectie wetenschap doornemen?
Nein!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, was je al eens in Munchen geweest?
Tja, Oktoberfest enzo he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan musst du mahl gehn'
Dat is bierdrinken voor gevorderden. Ik denk dat je dat helemaal fantastisch gaat vinden
Komt volgend jaar vast welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oktoberfeest volgens mij iets wat eigenlijk los staat van de stad zelf. Gewoon zo is het ook al goed. Die bierhallen zijn echt fantastisch. M'n hotel zat schuin tegenover de Augustiner Brouwerij en die hebben een heel fatsoenlijke bierhal met fantastisch eten voor weinig. Het zit er elke avond vol.
Is dat een belediging?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Wyccie: http://www.nu.nl/wetensch(...)deren-toch-wel-.html
Jepquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zie net dat het vannacht de hele nacht Ekstra weekend is op radio 3, tot zeven uur morgenochtend
Sterker nog, dit is niet de eerste keer dat ze winnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Texels maakt al lang bokbier als ik me niet vergis. een jaar of 15 terug heb ik zelf een bokbierproeverij georganiseerd en die kwam er toen ook al erg goed uit.
Wist ik ook niet dat ze die hadden. 2 Jaar geleden hadden ze ook de Dwarsboom, het bier dat was gewonnen bij een proefwedstrijd. Helaas brouwen ze dat naar mijn weten niet meer.quote:Oh, heeft Lindeboom een Bok? Die moet ik ook maar eens gaan halen. Ben altijd erg te spreken over hun pils
Nee, ik dacht gewoon dat je het wel interessant zou vindenquote:
Ik ontwijk de meeste bokbiertjes meestal in de horeca omdat het de grote merken zijn en die vind ik vooral zoet en smakeloos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterker nog, dit is niet de eerste keer dat ze winnen
[..]
Wist ik ook niet dat ze die hadden. 2 Jaar geleden hadden ze ook de Dwarsboom, het bier dat was gewonnen bij een proefwedstrijd. Helaas brouwen ze dat naar mijn weten niet meer.
Ja, wacht maar tot dit weekend "Het Beste Bockbier" wordt verkozen en Kassa(bestaat het nog?) dat nog eens dunnetjes overdoet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ontwijk de meeste bokbiertjes meestal in de horeca omdat het de grote merken zijn en die vind ik vooral zoet en smakeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ja vind ik ookquote:
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
waar gaat die reclame van plus met die groene handpoppen eigenlijk over? heb op de een of andere manier altijd het geluid uitstaan als die langskomt
Geen idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
waar gaat die reclame van plus met die groene handpoppen eigenlijk over? heb op de een of andere manier altijd het geluid uitstaan als die langskomt
Stalker alert!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee.
Hoe heet overigens die blonde dunne? Ik heb drie van die vier gevonden en die gaan in de zak van Sinterklaas...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje voor Cobra, kan je raden van welke machine dit komt?Is dat een propellorblad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het is een beetje nage-aapt van de Hamsterweken van de AH. In plaats van 'Hamsteruh!' zeggen zij 'Aanvulluh!' op precies zo'n toon. Die handpoppen zijn dan de tegenhangers van die kuthamsters?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zou die handpoppen eerder de nek omdraaien dan die hamsters.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een beetje nage-aapt van de Hamsterweken van de AH. In plaats van 'Hamsteruh!' zeggen zij 'Aanvulluh!' op precies zo'n toon. Die handpoppen zijn dan de tegenhangers van die kuthamsters?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou die handpoppen eerder de nek pols omdraaien dan die hamsters.
Errr omdat 'ie met pensioen is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom zit er trouwens geen handyman in Handyman 88?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even los van wat ik van de hele Mauro discussie vind, maar dit doe je toch niet...
Bleker nodigt Mauro uit voor voetbalwedstrijd
Eerst ga je iemands leven compleet op de kop zetten en vervolgens nodig je hem uit om meet te gaan naar een voetbalwedstrijd.
Zie dat GeenStijl het net ander verwoordt op z'n GeenStijls
klinkt goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds geen harakiri hier...
Tempels, rijst, boedha's, vis, tempura, bus in, bus uit, wandelen, steden, onzen (natuurlijk verwarmde baden, boottochten, te veel om op te noemen...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Cas Spijkers = dood.
http://www.nu.nl/achterkl(...)rs-65-overleden.html
ja vicodin doen ik echt niet meer, die verkoop ik welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen allen
Sterkte PS, is een andere pijnstiller geen optie?
Echt wel! Ik zit soms bijna in mijn broek te pissen van het lachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat heb ik al gemist, ben even na middernacht afgehaakt gisteren, maar het was weer hilarisch
is het niet maar dat neem ik maar voor lief. En ja het gaat nu wel ongeveer. lig no in bedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als de effectiviteit net zo goed is geen slechte keuze.
Voel je je al wat beter?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
Altijd al een schuilkelder willen hebben?
http://www.liff.nl/index_cpath-77_141.html
Beetje late reactie, maar op mijn geboortedatum 2.883.692.733. Sjongejonge, dat betekent dat tijdens mijn leven de wereldbevolking meer dan verdubbeld is. Iemand anders hier die dat kan zeggen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ivm de 7 miljardste inwoner heeft The Guardian een leuke tool op de site waar je kan zien hoeveel inwoners er op welke datum (bv je geboorte) er waren
http://www.guardian.co.uk(...)rlds-population-born
Ik woon op 3 hoog, hoe gaan we dit uitvoeren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
Altijd al een schuilkelder willen hebben?
http://www.liff.nl/index_cpath-77_141.html
Mark komt in de buurt. Even teruggelezen: 3.533.504.570. Bijna een verdubbeling, maar toch nog net niet. Ben benieuwd naar MM.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM is denk ik de enige die in de buurt komt, maar die redt het denk ik ook niet
Vanwege je kostuum?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bjnnaaa tijd voor halloween feestjes en ik heb geen zin
Da's dan toch simpel. Je gaat niet.quote:
Weet niet of MM ouder is dan ik (volgende week word ik 42). Ik zal overigens lijfelijk niet aanwezig zijn om Etcie te kunnen feliciteren of om felicitaties in ontvangst te kunnen nemen, maar ik zal er een extra Plopkoek op nemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mark komt in de buurt. Even teruggelezen: 3.533.504.570. Bijna een verdubbeling, maar toch nog net niet. Ben benieuwd naar MM.
Dat er wel vaker op gedrukt wordt en dat het dan drunken pubers zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
Wat zei hij toen je iets zei over de stopknop?
Nouja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat er wel vaker op gedrukt wordt en dat het dan drunken pubers zijn
Ja maar de bus zat volquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja.![]()
Als je de enige in de bus was is dat helemaal een sneue opmerking.
Hoiquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Konichowa...
Klopt het dat de daders van de overval op Brinks in Amsterdam ZO gepakt zijn en dat de zaak opgelost is?
Iemand hier meldt dat, maar kan er niets over vinden...
Ah, klok en klepel waarschijnlijk dus...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is wel een "overval geweest van de week op een geldwagen, waarbij de chauffeur in het complot zat.
Typisch RET.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht trouwens een irritante buschauffeur in de nachtbus.
Ik stap in en zei dat ik er bij een bepaalde straat uit moest. Kende hij niet dus ik vroegg een andere straat. Die kende hij wel. Ik zei dat ik dan de halte daarna moest hebben, of hij me dan even een seintje kon geven. "Kom maar naar voren lopen".
Ja, dan hoef ik dus ook geen seintje
Vervolgens vertrekken we van de één-na-laatste halte en druk op de stopknop. Vervolgens rijdt 'ie er met volle snelheid voorbij. Dus ik loop naar 'm toe dat 'ie de halte voorbij gereden is.
"Als er niemand opstaat, dan stop ik niet"
WTF? Dat is toch een stopknop voor of niet? Die gasten rijden sowieso alsof een bus een golfkarretje is dus no way dat ik met volle vaart bij zo'n deur ga wachten. Overigens was 'ie al vaak ergens gestopt zonder dat er al iemand was opgestaan.
Flapdrol
hou vast die gedachtequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet nodig, want alles was uiteraard 'safe' en 'secure'...
Zeg dat welquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, pijnlijk
http://www.vkmag.com/maga(...)oen_voor_het_altaar/
wat een doosquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, pijnlijk
http://www.vkmag.com/maga(...)oen_voor_het_altaar/
Wat een mongool.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Vannacht trouwens een irritante buschauffeur in de nachtbus.
[...]
Flapdrol
Ziet er wel echt uit. Maar nee, ik kan je geen garantie geven dat het geen neppert is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:49 schreef wyccie het volgende:
Iemand die weet of dit een echte Maglite is?
http://www.veiligwonenwin(...)-kleuren-p-2108.html
Officieel heet het namelijk Mini en niet Micro, en zitten er Energizer batterijen bij en niet Duracells.....
http://www.maglitewinkel.nl/maglite-mini-aaa-blauw.html
Dat werkt ook. Weinig mannen die dan nog zinn hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een mongool.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik op de stop-knop had gedrukt en de bushauffeur bij een stoplicht bekenden zag en ze liet instappen. Daardoor gaat het rode stop-licht dus uit, wat ik toen nog niet wist. Had er zelf niet meer opgelet, want waarom zou ik, en ik keek uit het raam. Dus toen reden we ook mijn halte voorbij.
Oh, ik had beloofd het te vertellen als ik iets raars heb gedroomd.
Echt heel maf. Ik kwam met een nieuwe vriend thuis bij mijn moeder. Zij of ik vroeg iets over anticonceptie en ik weet niet meer wat ik zei, kwam er op neer dat we Double Dutch moesten doen. Condooms waren er niet, maar ik kon wel een nieuw maandverbandje uit de prullenbak pakken.![]()
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar waarom koop je er niet een op led lampjes?
en dit is al de tweede veiligheidssite waar je mee aankomt, weet jij iets wat wij niet weten?
Ze zijn wel de goedkoopste, voor zover ik heb kunnen vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ik dacht het wel, toen las ik "De goedkoopste MagLite Inporteur" en denk ik van niet
Oh, ik dacht dit LED's waren. Dit is verder wel de meest praktische variant wat betreft grootte en draagbaarheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar waarom koop je er niet een op led lampjes?
en dit is al de tweede veiligheidssite waar je mee aankomt, weet jij iets wat wij niet weten?
Is gelijk die droom verklaard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:05 schreef wyccie het volgende:
Dit is gewoon iets wat ik moet hebben voor lichamelijk onderzoek.
Duracell en Energizer is ook een beetje afhankelijk van waar je zit. Energizer zie ik in Nederland een stuk minder dan Duracells, terwilj het in Amerika volgens mij andersom isquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zijn wel de goedkoopste, voor zover ik heb kunnen vinden.![]()
Het gekke is dat ik op de officiële Maglite.com weer wel Duracell batterijen zie.
[..]
Oh, ik dacht dit LED's waren. Dit is verder wel de meest praktische variant wat betreft grootte en draagbaarheid.
Er gaat niks gebeuren, de wereld had al moeten vergaan afgelopen vrijdag volgens die sukkel van een Camping. Is niet gebeurd dus. Dit is gewoon iets wat ik moet hebben voor lichamelijk onderzoek.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duracell en Energizer is ook een beetje afhankelijk van waar je zit. Energizer zie ik in Nederland een stuk minder dan Duracells, terwilj het in Amerika volgens mij andersom is
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |