Damnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Telefoon verkocht op marktplaats.
-Voor bijna het bedrag waarvoor je hem nu nieuw koopt
-Aan een Nederlander
-Die mailde in correct Nederlands
-Die zijn afspraken na kwam
WTF moment van de dag
http://tweakers.net/pricewatch/253414/htc-desire-bruin.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met minimaal bij leggen deze bestellen morgen
Krijgt als het goed is nieuwe android versie komende maand...
[ Bericht 4% gewijzigd door Whiteguy op 27-10-2011 19:59:59 ]
Ik heb bij alle punten zoiets van: damnquote:
Met de zwangerschap gaat het goed. Nog 10 weken tot aan de uitgerekende datum en nog 5,5 week werken (druk bezig met aftellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Dat was ik allang als ik PS was
Hoe is het met jou eigenlijk Soemp?
Herkenbaar welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de zwangerschap gaat het goed. Nog 10 weken tot aan de uitgerekende datum en nog 5,5 week werken (druk bezig met aftellen).
Met mij wat minder. Voel me schuldig dat ik heel veel mensen al lang niet heb gesproken en in plaats van dan contact op te nemen stel ik het nog verder uit.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, tip: in het land der blinden is eenoog koning
En hierna moet ik ook nog naar Zweden om hetzelfde te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Soempie het volgende:
Stomme computer liep vast.
Wat tof dat ze je dat laten doen! Goed om te horen dat je daar lekker op je plek zit.
En hoe is het met?
Persoonlijk zou ik dat echt niet tof vinden als een vriendin dat voor me zou doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan het nietik geloof dat mijn beste vriendin er op af gaat
tja ik weet ok niet wat ik er van vindt. maar zij wil graag haar zegje doen. en ik heb toch al min of meer opgegevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dat echt niet tof vinden als een vriendin dat voor me zou doen.![]()
Maar wie weet helpt het je.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik had hem gesmst. niks terug. ach ja.
Kan me voorstellen dat je het eng vindt. (Ben zelf ook wel eens in zo'n situatie geweest.) Maar bedenk één ding: je bedrijf heeft er vertrouwen in dat je het kunt, anders zouden ze je er niet naartoe sturen. Ze sturen je echt niet omdat ze vinden dat je mooie ogen hebt: ze sturen je omdat ze ervan overtuigd zijn dat je het aankunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Etcetera het volgende:
GoedGeloof dat ik met m'n werk echt exact doe wat ik leuk vind en waar ik goed in ben - al was het vandaag pittig door wat gedonder intern
![]()
Geen idee of je hebt meegelezenmaar 21/22 november en 28/29 november ga ik naar Mechelen om daar mee te helpen met hun webshop, ze het systeem wat aanleren en helpen met testen enzo
En dat vind ik doodeng, heel spannend en ontzettend gaaf
Das minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vriendin kwam terug met de verklaring vanen ik werd daar zo kwaad van dat ik tegen de muur probeerde te vreplaatsen. uur later zat ik op de ER met een gebroken knokkel en nu is mijn hand in een brace en tape voor een week.
Wel een beetje ja, moet op een of andere manier aan Jerry Springer denkenquote:
Ah, da's dan mazzel hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik kan de brace en de splint afdoen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mazzel... ja zo kan je het ook bekijken![]()
Over drie kwartier pas.quote:
haar ultimatum. ze had zijn smsjes gelezen met mij en gezien hoe wij nog ruzie maakten en dat ik hem verweet dat hij haar niet had verteld dat wij voor het laatst samen waren in januari. Dus ze zei a;s hij haar wilde houden moest hij mijn facebook, twitter en nummer verwijderen. En bij deed dat gewoon, zonder mij enige notitie te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:20 schreef Soempie het volgende:
PS,pijnlijk.
Wat was de verklaring dan?
Ze bedoelen het goed, maar ik kan me voorstellen dat het je allemaal ontzettend overvaltquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef Soempie het volgende:
De laatste weken krijg ik opeens nogal wat berichten van: 'dan komen we donderdag wel even langs' of 'dan hebben we tijd, dus dan komen we naar jullie toe' of 'weet je nog dat ik het over dat uitje had waar je ook interesse in had, het is zaterdag, dus we verwachten je dan'.
En dan vliegt dat me opeens enorm aan, dat ik denk: vraag anders even of ik wel af wil spreken? Of het wel uit komt?
Of zoals een vriendin: 'ik heb hier een hele berg tweedehands truitjes voor baby's van die en die, zelf gemaakt, en die kom ik dan wel langsbrengen'. Euh? Dan probeer ik aan te geven dat we genoeg kleertjes hebben of dat het echt niet hoeft, maar ze brengt het toch langs.
Hou op.![]()
![]()
![]()
ondankbaar he?![]()
Dus, 't is me aan de ene kant te druk allemaal, iedereen vult maar in en aan de andere kant voel ik me schuldig dat ik me dan terugtrek en denk: laat me maar even met rust tot m'n verlof ofzo.Heb het idee dat ik ook tekort schiet bij een heleboel mensen.
lief dagboek hier. Komt allemaal vanzelf wel weer goed.
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het eng vindt. (Ben zelf ook wel eens in zo'n situatie geweest.) Maar bedenk één ding: je bedrijf heeft er vertrouwen in dat je het kunt, anders zouden ze je er niet naartoe sturen. Ze sturen je echt niet omdat ze vinden dat je mooie ogen hebt: ze sturen je omdat ze ervan overtuigd zijn dat je het aankunt.
Komt geheid goed!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vriendin kwam terug met de verklaring vanen ik werd daar zo kwaad van dat ik tegen de muur probeerde te vreplaatsen. uur later zat ik op de ER met een gebroken knokkel en nu is mijn hand in een brace en tape voor een week.
Damn....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haar ultimatum. ze had zijn smsjes gelezen met mij en gezien hoe wij nog ruzie maakten en dat ik hem verweet dat hij haar niet had verteld dat wij voor het laatst samen waren in januari. Dus ze zei a;s hij haar wilde houden moest hij mijn facebook, twitter en nummer verwijderen. En bij deed dat gewoon, zonder mij enige notitie te geven.
[ afbeelding ]
dat is het resultaat. ik ben weer aan de opium en daar moet ik altijd van huilen. dus dat ga ik even doen en slapen want high on de pijnstillers. had wellicht niet moeten drinken ook
Sorry PS maar ik moest toch wel even lachen (misschien een stukje herkenbaarheid :p )quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sorry PS maar ik moest toch wel even lachen (misschien een stukje herkenbaarheid :p )
Je had vroeger een date programma in een bus, tijd om het codewoord te roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net telefoon gehad over die startersfunctie waar ik voor in aanmerking kwam, was van CapGemini. Verhaal aangehoord, bleek in Utrecht te zijn. Werk op zich leek me wel interessant, maar gezien mijn huidige werksituatie heb ik vriendelijk geweigerd. Was geen probleem, en heb aangegeven dat ze me best wel weer mogen opzoeken als er een andere functie is, en dat ik wel zal onthouden als ik weer werk zoek.
Ook maar aanbod op een stageplek afgeslagen (die had ik in augustus een sollicitatie gestuurd, en ze hadden in oktober teruggemaild)
Nu nog even m'n schoonmoeder bellen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Net telefoon gehad over die startersfunctie waar ik voor in aanmerking kwam, was van CapGemini. Verhaal aangehoord, bleek in Utrecht te zijn. Werk op zich leek me wel interessant, maar gezien mijn huidige werksituatie heb ik vriendelijk geweigerd. Was geen probleem, en heb aangegeven dat ze me best wel weer mogen opzoeken als er een andere functie is, en dat ik wel zal onthouden als ik weer werk zoek.
I knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]veel mensen zouden denk ik graag naar Utrecht weken en als buitenstaander klinkt CapGemini mij ook niet verkeerd. Maar in jou situatie snap ik wel dat je liever in het hoge noorden blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |