Ah, dus soms kun je geluk hebben voor weinig? 1000 Euro vind ik namelijk te veel. Maar een Bengaal is wel erg aantrekkelijk hoor. Ik heb een eengezinswoning en daar woon ik alleen. Overdag werk ik doordeweeks, maar ik zou deuren open kunnen laten zodat een (Bengaalse) kat de nodige ruimte heeft. Ik twijfel of ik voor ras of voor een 'normale' kat ga. Qua prijs neig ik naar normaal. Qua stem en kenmerken zou ik voor een Bengaal gaan. Lastig. Maar 1000 euro zit er sowieso niet in.quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wij hebben allebei een zeer succesvolle asiel-bengaal
De meeste bengalen kunnen niet erg goed lang alleen zijn. En ze hebben best veel aandacht nodig.quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ah, dus soms kun je geluk hebben voor weinig? 1000 Euro vind ik namelijk te veel. Maar een Bengaal is wel erg aantrekkelijk hoor. Ik heb een eengezinswoning en daar woon ik alleen. Overdag werk ik doordeweeks, maar ik zou deuren open kunnen laten zodat een (Bengaalse) kat de nodige ruimte heeft. Ik twijfel of ik voor ras of voor een 'normale' kat ga. Qua prijs neig ik naar normaal. Qua stem en kenmerken zou ik voor een Bengaal gaan. Lastig. Maar 1000 euro zit er sowieso niet in.
Kan dus beter maar voor een gewone kat gaan? Die kunnen beter alleen zijn dan een Bengaal dus?quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De meeste bengalen kunnen niet erg goed lang alleen zijn. En ze hebben best veel aandacht nodig.
Je moet ook erg goed kijken naar het karakter van een kat voor je er eentje neemt.
Het zijn absoluut niet de makkelijkste katten.
Ja dat zeggen en schrijven ze inderdaad, dat het niet de makkelijkste katten zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
De meeste bengalen kunnen niet erg goed lang alleen zijn. En ze hebben best veel aandacht nodig.
Je moet ook erg goed kijken naar het karakter van een kat voor je er eentje neemt.
Het zijn absoluut niet de makkelijkste katten.
Je kunt een tijdje in de gaten houden of er bengalen-herplaatsers zijn, of er eentje in het asiel zit. En dan goed informeren naar het karakterquote:Op maandag 14 november 2011 21:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Kan dus beter maar voor een gewone kat gaan? Die kunnen beter alleen zijn dan een Bengaal dus?
+1quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Dit topic heeft méér Dazzle pics nodig!![]()
I know I know....quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
Dit topic heeft méér Dazzle pics nodig!![]()
Beterschap en laat Dazzle maar even goed voor je zorgen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
I know I know....
Ben een beetje erg ziek. Gaat met de dag slechter dus komt snel weer maar sorry
Beterschap!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
I know I know....
Alvast veel beterschapquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
I know I know....
ow... okquote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef Mama_Mia het volgende:
herkenbaarik kan niks laten liggen hier aan papier of het gaat kapot
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Alvast veel beterschap![]()
En ik blijf dit topic zeker volgen
Maar hij voelt zich dus lekker thuis!quote:Op donderdag 17 november 2011 15:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Dankje![]()
Nou Dazzle zorgt niet zo goed voor me
Ik had een paar bonnetjes onder een doosje gelegd zo van die moet ik bewaren en opbergen.
En vraag me niet hoe, maar hij heeft ze er onder uit gekregen en gesloopt.
En de nacht ervoor heeft hij een envelope gesloopt.
't lijkt wel een hond
Hahahaquote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar hij voelt zich dus lekker thuis!![]()
Ieder nadeel heb z'n voordeel.
Enne heel veel beterschap
Hmmmm, het was wel een heel kort filmpje helaas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mensen een filmpjeee!!!
Whahaha ja maar dan kan je ook zien dat hij zoiets heeft van "oh heb je haar weer met dat ding"quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmmm, het was wel een heel kort filmpje helaas.![]()
Dazzle, the invisble cat!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef miek221 het volgende:
Wat een schattig mauwtje..en altyijd gaaf hoe de oogjes oplichten, net laseroogjes.
Hij heeft vandaag een soort van terugval gehad.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Het gaat eigenlijk wel écht supergoed he Pam?
Van de angstige kat die het zou zijn is verdomd weinig meer overHij voelt zich al helemaal thuis bij je, snel gegaan eigenlijk he?
Wat meer foto's? Ah? Pretty please?
Ik wist ook dat het nodig was.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat leuk![]()
Dat hebben katten net graag: hoog zitten en alles kunnen observeren
Ik smelt een beetje van deze foto! Hij kijkt zo tevredenquote:
Mama was er maandag zonder hondquote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef miek221 het volgende:
Wat een leuke updates weer. Die foto met "spikes" is een mooie. En het water, lief!
Het gaat supergoed!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:39 schreef miek221 het volgende:
Hoe gaat het met Dazzle, weer vooruitgang? Nieuwe foto's
Jee, wat een kat zeg, prachtigquote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Heb een plankje opgehangen.
Hij lag van de week de hele tijd ontspannen op de koelkast
Nu heb ik dus in de keuken boven de koelkast een plankje opgehangen.
Het hangt net en hij ligt er nu al de hele tijd op
Heb wel een foto maar beetje een vage maar ik stopte maar want hij vond het al niet leuk meer
Eerst van op die koelkastNee hij heeft geen spikes dat is een plant
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
schitterend
volgens mij is hij ook een beetje verliefd op mij, aan die blik te zien
Dat lijkt me stug dat ze hem voor veel geld aanbiedt op Marktplaats?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef Obvious5555 het volgende:
En nu ben je George/Dazzle zat en bied je hem op Marktplaats te koop aan voor een hoop geld, zodat je meer tijd hebt voor hobby's en om van je jeugd te genieten. Wat ongelooflijk jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |