nu klopt hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
Het is een echte laiverd (geen spelfout)
lolquote:
Dat ziet er niet meer echt angstig uit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol
Net nog even gespeeld met de veertjes. De veren zijn druk bejaagd en gedood met de poten haha.
Dus afkoelen genoodzaakt:
[ afbeelding ]
Wat fijn Pam, dat de druppels zo goed bij hem vallen. Mooi, want daar doe ik het voor!quote:Op zondag 6 november 2011 15:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Het is zo anders nu met de druppels
Meneer praat/mauwt meer. Hij rent een beetje opzij als ik er aan kom niet echt meer weg.
Als ik ga zitten lezen aan mijn nieuwe bar
Komt hij erbij zitten. Alles in huis krijgt kopjes. En hij komt ook veel meer op m'n stoel zitten en dan steekt hij zijn pootje naar mij uit in de lucht zo van aai me dan. Dat is echt heel erg schattig.
En hij wil denk ik dat ik de zalm koop die in de allerhande staat
[ afbeelding ]
een edelsteen in een drinkbak? Waar is dat goed voor?quote:Op zondag 6 november 2011 18:51 schreef Strega het volgende:
En ja, die zalm heeft hij natuurlijk ook verdiend!![]()
Laat hij het edelsteentje goed in z'n drinkbakje liggen?
Volgens mij zei strega dat het was voor iets meer stabileiteit en openheid.quote:Op zondag 6 november 2011 19:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een edelsteen in een drinkbak? Waar is dat goed voor?
En wat als hij dat nu toevallig mee insliktquote:Op maandag 7 november 2011 12:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Volgens mij zei strega dat het was voor iets meer stabileiteit en openheid.
Katten drinken buiten natuurlijk ook gewoon uit poeltjes met steentjes er in, vijvers met kiezels vlak onder het water aan de rand etc. Tijdens het drinken kunnen ze niet per ongeluk een steen mee inslikken denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 18:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En wat als hij dat nu toevallig mee insliktOf kunnen zulke dingen gewoon niet gebeuren?
Ja hequote:Op maandag 7 november 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Oh die foto met die poot op de Allerhande, komt me zo bekend voor die Bengalenvoeten![]()
Met die wat langere haren er af en toe tussendoor.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
BREAKING
hij komt nu voor het eerst zelf bij mij op schoot liggen
Melken bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hij trappelt heel erg met nagels rrrrrr
Ik voel me ook erg onderdanig laatste twee wekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk, de machtsverhoudingen beginnen duidelijk te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ja hij bestaat echt hoorquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef banaantjeEE het volgende:
aaaw mooie fotootjes
Hij ziet er best groot uit op die 1e foto
Ja de here des huizequote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Dat 'hooghartige' hoofd op die eerste foto
![]()
En inderdaad, Boor lijkt op sommige foto's ook huuuuuge, maar als hij lekker in elkaar op een bolletje ligt is het helemaal geen grote kat.
Leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Strega het volgende:
Wat fijn Pam dat het zo goed gaat!
Het is een echte lieverd. En erg mooi.
Ik had van de week het kattenblad van de kattenclub waar wij lid van zijn, deze keer is het thema de Bengaal.
Leuk om te lezen en mooie Bengalen foto's.![]()
![]()
![]()
Neem het wel even mee als we weer eens je kant uit gaan.
Die bolle wangetjesquote:
Hij is net een trapeze artiestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Laat hij je spulletjes een beetje staan als hij op die plank daar zo hoog zit?
Ik las ooit over Bengalen dat ze vaak een beetje lomp zijn, dat ze nooit zo goed uitkijken waar ze landen als ze gaan springen en bij mijn Bengaal klopt dat, die trippelt niet bepaald lichtvoetig over de vensterbank en loopt alles dan omver
Maar wij hebben allebei een zeer succesvolle asiel-bengaalquote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nieuw rond de 1000 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |