Ik voel me ook erg onderdanig laatste twee wekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk, de machtsverhoudingen beginnen duidelijk te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Ja hij bestaat echt hoorquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef banaantjeEE het volgende:
aaaw mooie fotootjes
Hij ziet er best groot uit op die 1e foto
Ja de here des huizequote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Dat 'hooghartige' hoofd op die eerste foto
![]()
En inderdaad, Boor lijkt op sommige foto's ook huuuuuge, maar als hij lekker in elkaar op een bolletje ligt is het helemaal geen grote kat.
Leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:20 schreef Strega het volgende:
Wat fijn Pam dat het zo goed gaat!
Het is een echte lieverd. En erg mooi.
Ik had van de week het kattenblad van de kattenclub waar wij lid van zijn, deze keer is het thema de Bengaal.
Leuk om te lezen en mooie Bengalen foto's.![]()
![]()
![]()
Neem het wel even mee als we weer eens je kant uit gaan.
Die bolle wangetjesquote:
Hij is net een trapeze artiestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
Laat hij je spulletjes een beetje staan als hij op die plank daar zo hoog zit?
Ik las ooit over Bengalen dat ze vaak een beetje lomp zijn, dat ze nooit zo goed uitkijken waar ze landen als ze gaan springen en bij mijn Bengaal klopt dat, die trippelt niet bepaald lichtvoetig over de vensterbank en loopt alles dan omver
Maar wij hebben allebei een zeer succesvolle asiel-bengaalquote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nieuw rond de 1000 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |