Jij bent goed bezig! Het gaat je lukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Of kom bij het Endomondo Fok! team![]()
Ik ben vandaag weer gaan lopen, 1-2-4-4-5 met Evyik heb al gehoord wat ik zaterdag moet doen, 1-2-5-5-5
Niet zo negatief over jezelf, je kunt het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ga morgen voor de eerste keer 7 minuten lopen... tenminste.. dat is het plan.
Dat zou voor mij echt een unicum zijn, vorig jaar haalde ik de 6 minuten niet eens.
We gaan het zien. Ik heb ook wel het idee dat het moet lukken. Gewoon stap voor stap.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:34 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf, je kunt het.
Wil eerst een tijdje die 5k maar eens lopen. Maar heb nu een week of 4 niets gedaan.. meteen weer 20min lopen zit er echt niet inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:33 schreef Wiehoe het volgende:
Niet beginnen met de 5 naar 10km van Evy?
Hier nog steeds rust. Pijn is nog steeds niet geheel weg.
Kijk dat is de juiste insteek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb ook wel het idee dat het moet lukken. Gewoon stap voor stap.
En lukt het morgen niet, dan probeer ik het gewoon zondag nog een keer. Aan het weer gaat het in ieder geval niet liggen. Het is perfect renweer.
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg, een sportbh kopen?
[..]
Rond de 30 euro! Is toch niet zo duur? Vooral niet als je bedenkt dat schoenen 100+ euro zijn.
Ik heb er een van Nike, bij Perry Sport gekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--
Mijn shockabsorber was 40, maar zijn genoeg sportbh's bij de perry sport en hardloopwinkel voor rond de 30.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O waar/welk merk? Ik kom ze alleen maar tegen vanaf ¤ 60,--
Achter elkaar of met pauze's? En hard gefaald is......uitgeput in de berm ter aarde gestort?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Niara het volgende:
Is het gelukt appelsap?
Ik heb vanmorgen 35 minuten proberen te lopen en ik heb hard gefaald.
Misschien moet ik de nieuwe Evy kopen en de laatste 10 lessen opnieuw doen..
Teveel pauzes genomen en niet eens aan de 4 km geraakt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Achter elkaar of met pauze's? En hard gefaald is......uitgeput in de berm ter aarde gestort?
Wel voldoende rust gehad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Niara het volgende:
Is het gelukt appelsap?
Ik heb vanmorgen 35 minuten proberen te lopen en ik heb hard gefaald.
Misschien moet ik de nieuwe Evy kopen en de laatste 10 lessen opnieuw doen..
Ik heb dat ook. Ik heb ook een eigen interval schema gevolgd om zo snel mogelijk die 5KM zonder pauzes te kunnen lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef xFriendx het volgende:
Evy werkt veel met pauzes toch? Ik zelf kan dat slecht, dan raak ik uit een ritme. Ik loop liever in 1x gewoon door. Als ik pauzeer dan voelt die rust heel lekker en is mijn motivatie om door te gaan meteen minder.
Haha bedankt. Ja maar toen ik 11 jaar geleden op Fok kwam had ik wel ongeveer dit postuurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef Aventura het volgende:
Oja Swetsenegger, wilde nog ff zeggen dat je er zo goed uitziet. Volgens mij hebben wij elkaar nooit gemeet (had wel zomaar gekund denk ik) maar ik heb weleens fotos gezien, toen had je een heel ander postuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |