Lekker naar huis gaan met je 2 linker handenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
En ja hoor, ik ben hier in mijn eentje, gaat productie plat en ik mol zelf nog even de buildserver. This is my day!
ja ik ga elk jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk C_A!Ben je er al vaker geweest?
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ga elk jaar
Veel leuker dan Halloween in Walibi, hier hoef je niet apart te betalen voor de halloweenattracties/huizen
Ow en over Kyra, we zijn weer overgestapt op het oude voedsel, en opeens wordt het minder? Echt vaag. Ook hebben we 2 dagen niet gesmeerd, en lijkt het dus minder te worden.
Geen idee wat het nou is, het smeren of het voedsel
Ik ben juist weer overgestapt naar Royal Caninquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hond kreeg van Royal Canin ooit bultjes, rondom de bek/kin geloof ik... overgestapt op een andere brok en het ging meteen weg.
Fijn dat het minder aan het worden is![]()
Oh is het Halloween thema daar, dat is wel tof dan!
dat kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh griezelen. Jou krijg je zo op de kast.
3 maanden langs sneeuw, maar geen sneeuw met kerst, uhhuhquote:'November begint de horrorwinter'
Zo valt te lezen dat Nederland zich mag ‘verheugen’ op de eerste sneeuw. Dat zou het begin inluiden van drie maanden lang sneeuw en kou. De kans dat we een witte kerst krijgen is echter niet zo groot. Wetter.net schrijft dat de kans daarop 40 procent is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga alvast naar de bouwmark om spullen in te slaan voor een hedendaagse iglo.
Als je nou slim bent, bouw je een igloconstructie van hout, sneeuwt het mooi in een iglovorm!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga alvast naar de bouwmark om spullen in te slaan voor een hedendaagse iglo.
Ja precies, al was de lente wel belachelijk apart, zo snel zo warmquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het echt zo koud worden?
Ik bedoel, het zou ook een lange warme hete zomer worden, maar niks van gemerkt
Ik hoop niet dat het zo erg gaat wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie me alweer gaan naar het werk, 10 kilometer op de fiets over dijken en bruggen, naar boven glijden, naar beneden glijden, joladiejee
2 hapjes ook niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Irri ik wil ook eten![]()
Maar ik trakteer mezelf morgen op iets lekkers.
Net wel bezorgbeer besteld, voor mijn man, kipsate
Ik wil ook1 Hapje kan geen kwaad toch
die sate is zo lekker bij de berenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 hapjes ook niet!
Ik wil ook weer een keertje Beren
EENS!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Facebook messenger app is echt de beste uitvinding sinds Facebook zelf
Komt vaak voor als je in hetzelfde dorp shopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Vriendin heeft nieuwe schoenen, twee druppels water die van mij, alleen die van haar zijn rood
Ik ben benieuwd naar je laarzen met kleurtjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
Vriendin heeft nieuwe schoenen, twee druppels water die van mij, alleen die van haar zijn rood
Dat is dus het probleem hahaha, ik in Veghel zij in Arnhem en compleet andere winkel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt vaak voor als je in hetzelfde dorp shopt.
Had al een plaatje gezocht maar kon het niet vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je laarzen met kleurtjes
Maar in een stad ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt vaak voor als je in hetzelfde dorp shopt.
Ik ook, daarom mijd ik de H&M etc. zo veel mogelijk. De basics en als het heel leuk is niet hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het vroeger vreselijk, iemand tegenkomen met een zelfde iets. Was altijd blij om uit logeren te gaan, kon ik ander spul inslaan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, daarom mijd ik de H&M etc. zo veel mogelijk. De basics en als het heel leuk is niet hoor.
Laatst had iemand dezelfde gympen, Bep was helemaal de weg kwijt, mijn voeten liepen twee treden hoger, ik dacht dat ik flauw ging vallen ik snapte er niks vanTot ik het eens door had...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Miniem het volgende:
Ik wil morgen of volgende week ff naar H&M.
Had een toffe trui gezien
Oh!!! Ik hoop het ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen btw m'n nieuwe schoenen ophalen. Hoop zo dat ze goed nagebouwd zijn!
Glow in the dark of led veters zijn pas vetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En anders doe ik er fluorveters in.
Originals zijn het bij voorbaat alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En anders doe ik er fluorveters in.
Die is leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0313_009R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[3726]&set=key[height],value[4357]&set=key[x],value[18]&set=key[y],value[545]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Leeeuk!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen btw m'n nieuwe schoenen ophalen. Hoop zo dat ze goed nagebouwd zijn!
Leuk, die heeft een lekkere kol voor de winterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0313_009R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[3726]&set=key[height],value[4357]&set=key[x],value[18]&set=key[y],value[545]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ja ik schrok ook alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, ik krijg net de Just-Eat nieuwsbrief, geen korting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Miniem het volgende:
Had van de zomer een soort gelijk iets gekocht.
Alleen dan een t-shirt bij WE:Die heeft een vriend van me, we vonden hem echt zo leuk allemaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgenmiddag naar pa en zondagmiddag weer terug naar EHV.
Even lekker een weekendje daar en die fles wijn die ik laats gewonnen heb, samen weg drinken.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mwa, ik denk wel dat we er wat kaasjes e.d. bij gaan halen.Wel zaterdagavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ruiken, slurpen en rond het kampvuur.
Morgen is zijn jongste zus jarig, dus daar zal ie al het nodige te snacken krijgen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bos, ik zit aan de herfstthee![]()
![]()
En ik heb de chocomelpoeder in een ziplockbag in mn tas gemikt, dus die gaat morgen uwen kant op
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ik had zo een groentezak van 5 euro genomen bij de Jumbo. Die mag je dan helemaal vullen met produkten , keuze uit 6 dingen of zo.
Dusssss ik heb nu een paksoi, 3 doosjes snoeptomaten, 1 kilo stoofperen, en 9 mango's![]()
Ik stond ermee aan de kassa en zette hem op de band, roept die cassiere, ga eens snel terug en vul die tas es fatsoenlijk, daar kan nog veeeeeeel meer bij
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Dat het nog bestaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zo een groentezak van 5 euro genomen bij de Jumbo. Die mag je dan helemaal vullen met produkten , keuze uit 6 dingen of zo.
Dusssss ik heb nu een paksoi, 3 doosjes snoeptomaten, 1 kilo stoofperen, en 9 mango's![]()
Ik stond ermee aan de kassa en zette hem op de band, roept die cassiere, ga eens snel terug en vul die tas es fatsoenlijk, daar kan nog veeeeeeel meer bij![]()
![]()
Ik vond het echt haast genant
( Groucho Marx )![]()
Grrrr geen leuke laarzen gevonden
Nou ja ik heb wel leuke laarzen gezien, maar die passen niet overal onder
Zaterdag weer verder kijken ofzo![]()
![]()
ja eigenlijk zocht ik platte laarzen voor morgenquote:
Onder mijn nette winterjas passen niet mijn nikesDus nu doe ik morgen een thermolegging aan, met een spijkerrokje, nep-uggs en mijn nette winterjas
![]()
grrr... maar had liever gewoon een spijkerbroek aangedaan(met platte laarzen eronder
)
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam zou uit zichzelf die tas zo ongenadig volstompen dat ik het weer genant zou vinden.
That's all folks!![]()
FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik stond ermee aan de kassa en zette hem op de band, roept die cassiere, ga eens snel terug en vul die tas es fatsoenlijk, daar kan nog veeeeeeel meer bij![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Okee, mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Bos, ik zit aan de herfstthee![]()
![]()
En ik heb de chocomelpoeder in een ziplockbag in mn tas gemikt, dus die gaat morgen uwen kant op
Ik ben wel zaterdag niet thuis, maar goed dan zie ik hem vanzelf wel.
Had ik trouwens een zakje choco-thee meegestuurd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bos, ja chocothee was dabei!
![]()
Die ga ik proeven als ik mijn smaak weer helemaal terug heb![]()
Ik ga NU je chocopoeier inpakken![]()
Oh en goedemorgen allemaal
( Groucho Marx )![]()
Moggehtjes
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bossie
Het deurverhaal van twee weken terug krijgt een verhaal, na wat gezaag van papa is de onderkant voort zo veel smaller dan de bovenkant dat de deur eruit moet. Koud!!![]()
Vervolg of beter gezegd staartjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Lutte het volgende:
Bossie
Het deurverhaal van twee weken terug krijgt een verhaal, na wat gezaag van papa is de onderkant voort zo veel smaller dan de bovenkant dat de deur eruit moet. Koud!!![]()
Wat vervelend zeg. Mannen ook altijd weer eigenwijs zijn he.
Misschien je moeder hem laten opgeven voor Help mijn man is klusser"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Sta ik in de pauze even snel wat lekkers te halen voor vanavond, sta ik te teuten bij de Dorito chips. Ik heb dat zoveel jaar niet gekocht, ik weet niet eens welke kleur zak die smaak is die ik wil, vroeger was het rood, jaar of 12 jaar geledenEn nu heb ik een eigen merk zak van AH genomen zie ik
![]()
Nohhhhhhh VaduzWat een mooie schoenen
![]()
Mooi!
En mooie broek trouwens ook. Ik zie nu iets terug van je uniekheidsdingetje van gister over kleding, jij goed geklede haas!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, is ook een verrekt kek broekje. Thanks dames!
Even vreugdedansje proberen, moeten deze ook kunnen. Me dunkt.That's all folks!![]()
Ik ben nog een beetje voorzichtig met Vavoet, doe je rustig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, is ook een verrekt kek broekje. Thanks dames!
Even vreugdedansje proberen, moeten deze ook kunnen. Me dunkt.![]()
![]()
Welke maat schoenen heb je eigenlijk Duschk?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik krijg hier zelf bijna een vreugdespronggevoeltje van als ik zie dat je zulke mooie schoenen hebt gekregen
![]()
46 is ook nog vrij normaal. Ik had gezien mijn lengte veel grote voeten kunnen hebben.
Maat 39 had ik in groep 4 denk ik. Ik vind kleine voetjes echt keischattig.That's all folks!![]()
Ik had ooit een jongen in m'n klas van 1.98, schoenmaat 42.Ik vond het een giller. Heb echt met mijn eigen schoenen (41) naast hem gestaan en staan wowen
In groep vierTussen de 44 en 48 is redelijk normaal toch hier?
Ik heb nu 38, blij dat mijn voeten normaal zijn, geen Lelly Kelly's meer![]()
![]()
Oh nette maat Lut, ik had ook gedacht dat je veel kleiner zou hebben
Maatje 42 en zo lang. Whut.
Ik ken iemand van 1.70 met maat 47. Skilatten.
Lelly Kelly's. Een vriend van me heeft maat 38 en moeite om iets tussen de kinderschoenen te vinden.
That's all folks!![]()
Uhhuh, vreemd gezicht die verhoudingenquote:![]()
Jij hebt ook een schoon maatje!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Is dat een man?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken iemand van 1.70 met maat 47. Skilatten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja.quote:Wel gemakkelijk om als vrouw mee te dansen als je er niets van kunt. Gewoon de opstapjes gebruiken.
That's all folks!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja.Wel gemakkelijk om als vrouw mee te dansen als je er niets van kunt. Gewoon de opstapjes gebruiken.
Deedee was vaak ook al een kop groterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij leek alleen een beetje veel op Dexter. En Deedee's zijn schaars.
WOWquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had ooit een jongen in m'n klas van 1.98, schoenmaat 42.Ik vond het een giller. Heb echt met mijn eigen schoenen (41) naast hem gestaan en staan wowen
Ik heb zelf met mijn 1.72 maat 42 en bij italiaantjes 43.
Postcrossing
(kaart uit Polski, maar genomen in Argentina )"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh Bos, wat een lieve kaart
En jouw schoenmaat is net zo'n beetje wat het gemiddeld is bij mannen van ergens in de 1.70
Ja, mijn handen schijnen (naar woorden van anderen) wel wat groter te zijn dan het gemiddelde van mannen met mijn lengte. Maar weet niet echt of dat waar is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Bos, wat een lieve kaart
En jouw schoenmaat is net zo'n beetje wat het gemiddeld is bij mannen van ergens in de 1.70"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
He, Pisces.
Vraagje.
Ik had toen een keer een colbert /jasje gepost waar de binnenkant (bruin) een herstachtige voering was met allerlei dieren (hert dacht ik).
Weet jij nog welke ik bedoel?![]()
Oh even terug denken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef Miniem het volgende:
He, Pisces.
Vraagje.
Ik had toen een keer een colbert /jasje gepost waar de binnenkant (bruin) een herstachtige voering was met allerlei dieren (hert dacht ik).
Weet jij nog welke ik bedoel?
Zou die ook nog op de site moeten staan, bedoel je dat ook?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Veel plezier Bos!quote:![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het wijntje smaakt!
Niet van H&M.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh even terug denken..
Zou die ook nog op de site moeten staan, bedoel je dat ook?
Maar dat was toen dat hele dure jasje/colbert.
Maar ik weet niet van welk merk en op welke website ik hem had gevonden.
Niet bij een webshop iig.![]()
Mooi hoe muziek zoveel exacte herinneringen terug kan halen. Ik kom ineens deuntjes tegen die ik draaide toen ik net m'n rijbewijs had. Ik zit meteen in de cruisemodus, raampie open en huppen achter het stuur![]()
Hmmm, even denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet van H&M.
Maar dat was toen dat hele dure jasje/colbert.
Maar ik weet niet van welk merk en op welke website ik hem had gevonden.
Niet bij een webshop iig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Dat hoor je vanzelf. Ik denk dat de fles morgen open gaat. Ik wil er graag wat hapjes bij en pa is nu op de verjaardag van zijn zus, dus die krijgt wel voldoende hapjes binnen Tante J. kennende..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier Bos!![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het wijntje smaakt!
Hij is zo tof met die dierenquote:
Ga je hem bestellen?
Foto schieten uploaden en sturen naar bos81@fok.nlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
Plum op de nageltjesHelaas gaat niemand het zien omdat ouders weer kuren hebben
Ik zou wel willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is zo tof met die dieren
Ga je hem bestellen?
Maar ik weet niet waar verkrijgbaar![]()
![]()
http://www.patta.nl/winkel/men/tops/patta-burback-jacket-navyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Maar ik weet niet waar verkrijgbaar
Winkel in A'dam. Maar wel een blauwe.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hmm, over nadenken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.patta.nl/winkel/men/tops/patta-burback-jacket-navy
Winkel in A'dam. Maar wel een blauwe.
Zwart vind ik mooier![]()
![]()
Is wel lente-zomer collectie, dus alweer oud, maar je kunt altijd bellen om te vragen of ze het nog ergens kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm, over nadenken.
Zwart vind ik mooierOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kan eigenlijk nergens vinden of hij echt in zwart bestaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is wel lente-zomer collectie, dus alweer oud, maar je kunt altijd bellen om te vragen of ze het nog ergens kunnen bestellen.
Op de link die je gaf ziet het er toch zwart uit?![]()
![]()
Hier is hij blauw, want de pet is volgens mij zwart...
Misschien is het gewoon ook echt inktblauw. Sommige foto's doen zwart aan.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik denk ook dat hij er alleen in deze kleur is, op de site bestel je hem in navy, of ze hebben al ge-update omdat zwart er niet meer is, maar gok het eerste, enkel blauw![]()
Yw
Nagels naar de klote.
Mama: Heb je het druk?
Ik: Ja.
Mama: Okay mooi dan kun je kip snijden.
Ik: Heb mijn nagels net gelakt.
Mama: Ja das dan jammer, zware leven van een huisvrouw.
Eeuhm last time I checked was ik een een meisje van zestien en geen huisvrouw?![]()
Je moeke klinkt als een overspannen huisvrouwHelpt je broer wel eens met het koken, Lut?
Die hoeft nooit te helpen, die mag zelf dingen doen en vindt dat ook leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Je moeke klinkt als een overspannen huisvrouwHelpt je broer wel eens met het koken, Lut?
Ik mag zes keer naar diepvries die op zolder staat in een kwartier, want ze bedenkt telkens weer wat, dingen weggooien, uien schillen.. Maar niks uitdagends.
Zit ze te klagen dat ik plezier in koken moet krijgen. Maar dit is geen koken, dus hoe kan ik er plezier in krijgen als ik niks mag?![]()
Maar zie nu even niks positiefs in haar/hen want zou dit weekend leuke dingen gaan doen maar het mag niet meer omdat Ron had gezegd dat ik mijn nagellakflesje om had liggen en dat is niet eens waar. Maar ja ze gelooft me niet natuurlijk.![]()
Wie is er nu de opstandige puber. Ma of dochter?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat is wel grappig eigenlijk, als ik toch iemand van de kinderen naar de zolder zou sturen, dan is het toch wel de (oudere) zoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hoeft nooit te helpen, die mag zelf dingen doen en vindt dat ook leuk.
Ik mag zes keer naar diepvries die op zolder staat in een kwartier, want ze bedenkt telkens weer wat, dingen weggooien, uien schillen.. Maar niks uitdagends.
Zit ze te klagen dat ik plezier in koken moet krijgen. Maar dit is geen koken, dus hoe kan ik er plezier in krijgen als ik niks mag?
Is je broer erg goed in koken ofzo? Wat flauw dit, kun je niet een keer een recept uitkiezen en vragen of jullie het samen kunnen maken? Klinkt een beetje alsof ze geen vertrouwen in je kookkunsten heeft, of eigenlijk meer dat zij kookt en jij de kleine rotklusjes op mag knappen.
En Ron kan nog wel wat beweging gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel grappig eigenlijk, als ik toch iemand van de kinderen naar de zolder zou sturen, dan is het toch wel de (oudere) zoon.
Is je broer erg goed in koken ofzo? Wat flauw dit, kun je niet een keer een recept uitkiezen en vragen of jullie het samen kunnen maken? Klinkt een beetje alsof ze geen vertrouwen in je kookkunsten heeft, of eigenlijk meer dat zij kookt en jij de kleine rotklusjes op mag knappen.
En niet eens geen vertrouwen, maar zo vindt ze het veel makkelijker, ik mag mooi alle rotklusjes doen idd.
Maar het is echt weer zo'n vakantieweek, heb alleen gedaan wat zij wilde en haar geëntertaind, ben nog steeds moe heb die dingen die ik voor mezelf wilde doen niet gekund, en ben toch blij als school weer begint.
En dat 'vertrouwen' is er sowieso helemaal niet, ik was juist blij dat ik die laarzen zelf had uitgezocht, hoorde ik mama tegen papa zeggen dat ze al was wezen kijken in de winkel, oftewel voorkennis, vond al dat ze ze verdacht snel aanwees. Ze moeten trouwens echt eens leren dat ik niet doof ben.![]()
En ik lust niks wat Ron maakt, hij is altijd zo druk bezig met alternatief doen dat er vanalles in zit wat ik niet mag hebben, of veel te veel knoflook ofzo. Hij kookt niet bepaald voor het gezin want dat lust papa ook niet.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
hoorde ik mama tegen papa zeggen dat ze al was wezen kijken in de winkel![]()
Ik snap niet dat je op je 16e nog geen kleedgeld krijgt. Maar gezien alle beperkingen is het niet vreemd...
Het klinkt ook alsof je moeder nooit verder dan het durp komt. Of misschien het huis.
Meh![]()
Geen kleedgeld, oké, vind ik ook echt niet erg, maar een week eerder naar het dorp om toch je zin door te drammen? Wist niet wat ik hoorde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat je op je 16e nog geen kleedgeld krijgt. Maar gezien alle beperkingen is het niet vreemd...
Het klinkt ook alsof je moeder nooit verder dan het durp komt. Of misschien het huis.
Meh![]()
Zo was ze altijd al hoor, ik wilde mijn spreekbeurt over slakken doen en zij wilde dat ik hem over egels deed, had ze 'misgeklikt' en info over de egels geprint en toen 'was de inkt op'. Groep vier ofzo, nog nooit een printer gebruikt dus ik geloofde het allemaal, ook toen hoorde ik ze per toeval praten. Moest er meteen aan denken gister!
En het trekt vast wel weer bij, gewoon de vakantie-irritaties, maandag weer over![]()
En een avondje allen TVOH met FOK! is toch minstens zo leuk als met vrienden een film kijken?
![]()
![]()
![]()
Oh nu pas snap ik waarom ze het VegHEL noemen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Oh nu pas snap ik waarom ze het VegHEL noemen..![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook best apart... Wat zei je vader toen je moeder dat vertelde over het eerder wezen kijken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
maar een week eerder naar het dorp om toch je zin door te drammen? Wist niet wat ik hoorde.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Niks.. Die is niet zo spraakzaam, die luistert gewoon en zegt af en toe 'ja' en 'huuum' en dawastquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best apart... Wat zei je vader toen je moeder dat vertelde over het eerder wezen kijken?![]()
![]()
Ik wilde iets zeggen maar dat vind ik ook weer zo lulligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks.. Die is niet zo spraakzaam, die luistert gewoon en zegt af en toe 'ja' en 'huuum' en dawast
Als je voor die jas wilt kijken, niet vergeten te bellen van te voren, straks ga je voor niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef Miniem het volgende:
Ff dagje Adam plannen maar.
Alleen geen zin om in mijn eentje daar heen te gaan en rond te lopen
Doe ik!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je voor die jas wilt kijken, niet vergeten te bellen van te voren, straks ga je voor niks
En uiteraard ga ik hier ook voor:
http://www.telegraaf.nl/a(...)?sn=autovisie_nieuws![]()
Oh tof! Goed dagje uit dan zo
Avondje rustig hier! Ga ook Voice kijken en vannacht denk ik nog een stream zoeken voor de beslissingspot in de Major League Baseball.That's all folks!![]()
Potverpillekes, mijn vest die in een te grote maat in bestelling bij H&M staat is er na 5 dagen ineens in de goeie maat. Snel ff bestellen
Ja! En ook weer een betere korting eroverheen, dus nog goedkoper dan de te-grote-maatquote:
Tot nu toe ben ik erg monogaam. Ik heb het alleen nog met mezelf gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Okaaay, wijsheidje van de dag: orka's zijn monogaam, mensen niet.
Knoop het in je oren!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wel met een orka dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik erg monogaam. Ik heb het alleen nog met mezelf gedaan![]()
NOg maar 60 bladzijdes in Verlovingstijd van Maarten ;t![]()
Had ie niet een wat dikker boek kunnen schrijven![]()
Moggeh!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ook net wakker.
Het was ook 3 uur ofzo. Gezellig met de buurman erbij. Over films en muziek kletsen.That's all folks!![]()
Leuk Vaduz!
Er moet een nieuwe status op Facebook, naast 'gehuwd' en 'het is ingewikkeld' ook 'jonge alleenstaande asielzoeker'. Lees het net op de tellie!![]()
Oewh. Hoop dat die status omgezet wordt in 'jonge alleenstaande asielzoeker die mag blijven.' Even Mark Z bellen.That's all folks!![]()
Hallow.
Ik lag ook veeeel te laat in mn nest.
12 uur pas weer op![]()
Dag zaterdag![]()
Nu maar ff snel huishoudelijk doen en dan na Timur en Ramon nog ff een mooie herfstwandeling maken, de laatste onder zomertijd...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oh, en ik schaam me dood voor dit land, hoe fucking moeilijk kunnen we doen over een paar van die kinderen? Godskolere zeg
( Groucho Marx )![]()
![]()
Zometeen lekker Verlovingstijd van 't Hart uitlezen..
Eigen schuld dikke bult, we zijn vroeger veel te soft geweest..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en ik schaam me dood voor dit land, hoe fucking moeilijk kunnen we doen over een paar van die kinderen? Godskolere zeg"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik snap het allebei, Mauro heeft nu toevallig een gezicht, maar er zullen vast honderden mensen als hij zijn die ze dan ook hier moeten houden.
Ben in ieder geval blij dat ik de keus niet hoef te maken, hart en verstand staan echt compleet tegenover elkaar.![]()
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, we zijn vroeger veel te soft geweest..
Zo, vanmiddag Verlovingstijd uit gelezen. Echt 1 van de betere 't Hartjes..![]()
Ik ga flauwvallen zo, ik heb een 8,7 voor Engels!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt niet normaal, ben helemaal niet zo goed in Engels, nooit geweest ook. Beste vriendin die altijd veel beter is in alles dan ik stuurde dat ze een 5,7 had nou toen durfde ik al niet meer te kijken! Maar valt heeeeel erg mee!
Nog maar drie cijfers te gaan!![]()
Wow LUt,
ALs het zo doorgaat willen ze je op iedere Uni wel hebben
Ik mag niet klagen nee!! En ik zag het nog wel zo somber in, had echt het gevoel dat het allemaal net zesjes waren!
Nu was Engels een leestoets dus geen kwestie van leren of inschatten, maar dat mag de pret niet drukken.
Nu nog bio, Latijn en scheikunde. Bio zal ook wel een voldoende zijn, Latijn zal wel echt krap worden en scheikunde was een enorme faal maar ik mag er eentje herkansen.![]()
Wat een fijn nieuws Lut2 onvoldoendes gebeurt vast niet!
We wonnen vanmiddag van de aartsvijand! 1-0.
That's all folks!![]()
Lut, wat goed
Ongeveer een kwartier voor tijd dacht ik! Het was live op tv Oost, ik was nog te zien werd er al naar me getwitterd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Lutte het volgende:
1-0, lekker sneaky, lekker Duits, ik houd ervan!Ook nog laat in de wedstrijd?
That's all folks!![]()
Hebben jullie dit jaar al in Lisse gespeeld en zo ja, was je daarbij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een fijn nieuws Lut2 onvoldoendes gebeurt vast niet!
We wonnen vanmiddag van de aartsvijand! 1-0.
Vond het wel een prima ploegje met leuke aanhang. Ze hadden gewoon meer supporters mee dan ploegjes als RKC-VVV-De Graafschap enzo meenemen
In Lisse nog niet, thuis wonnen we van ze. Ze hebben niet zo'n goede ploeg dit jaar. En veel supporters kwamen er niet in Rijssen, bij zo'n bekerwedstrijd gaan veel mensen mee die er niet zo vaak komen. Snap ik wel, mooie happening.
That's all folks!![]()
Ja, dat is zeker zo. Ook voor die spelers natuurlijk. Zo vaak krijg je als amateurspeler de kans niet om te spelen voor zoveel supporters EN in zo'n groot stadion.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
In Lisse nog niet, thuis wonnen we van ze. Ze hebben niet zo'n goede ploeg dit jaar. En veel supporters kwamen er niet in Rijssen, bij zo'n bekerwedstrijd gaan veel mensen mee die er niet zo vaak komen. Snap ik wel, mooie happening."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, zal wel erg leuk zijn ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat er voor ons een keer zo'n leuk bekertripje in zit.
Hajeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:40 schreef Miniem het volgende:
Zo, weer lekker centjes verdient vandaag.
Ben nu wel moe
Ik zag net wat over geo-coaching op tvIn een vakantieprogramma.
Hajeequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hajee
Ik zag net wat over geo-coaching op tvIn een vakantieprogramma.
![]()
![]()
Campinglife![]()
Was wel nep opgezet zeg![]()
![]()
![]()
Ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hajee![]()
![]()
Campinglife![]()
Was wel nep opgezet zeg![]()
![]()
"Geejoo-kaching"Toen ik het woord hoorde dacht ik even "hmm, komt bekend voor, maar waarvan ook alweer". Op z'n Engels begreep ik het wel
Ze sprak het uit als Geokekking idd![]()
En ja, normaal zit er veel meer meer in, met een soort plakkaat dat je weet dat het een geocache is.
En bij terugzetten liet hij hem gwn wegdrijven terwijl je hem terug moet zetten op dezelfde plek![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe je moeder je in gaat pakken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
Okay, ik ga maandag achterop bij iemand op een scooter, ik weet niet of ik dit durfThat's all folks!![]()
We moesten bij techniek ooit een bouwwerk van ijscostokjes maken waarin je een ei tien meter naar beneden kon laten vallen zonder dat het brak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je moeder je in gaat pakken.
Denk dat die weer van zolder mag om als schaalmodel te dienen!![]()
![]()
Maar je moeder heeft het dus goedgekeurd. Of... komt er nog een bombastische scene?
That's all folks!![]()
Ik meld het denk ik pas achterafMaar zoiets vindt ze niet zo erg, omdat ze er zelf profijt van heeft, nu nog niet maar vrijdag is ook het schoolfeest en dan zouden ze me niet om twee uur uit het kanaal moeten plukken maar word ik thuis afgezet
![]()
![]()
Moggeh![]()
Ik zie een puzzelmat bij Kruidvat in de folder, hadden ze zoiets niet 10 jaar eerder kunnen verkopen, das wel een uitvinding
Euhm Pisc, de tien jaar gaat ie net niet halen denk ik maar die zijn toch al een tijdje te koop!
Wel ideaal idd!![]()
![]()
Nohhh wat jammer dat ik het nu pas gevonden heb dan, nu puzzel ik echt nog zelden, maar ik wil hem dan wel een keer toch kopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:03 schreef Lutte het volgende:
Euhm Pisc, de tien jaar gaat ie net niet halen denk ik maar die zijn toch al een tijdje te koop!
Wel ideaal idd!
Denk dat de puzzels hier met de kerst weer van zolder komen, hoort er toch een beetje bij, vind het wel leuk![]()
![]()
Ja, vooral als er een dik pak sneeuw ligt en je toch nergens heen kunt
Ik heb even in de kast zitten spieken tussen alle spellen en puzzels, ik zou zweren dat ik een puzzel heb met winterlandschap. Maar ik zie hem niet.
Misschien was het het patroontje wat ik nog zo graag wilde hebbenBij de Aldi hadden ze een tijd terug toffe, volgens mij had ik er daar eentje gezien. Zo'n typisch Nederlands schaatsend landschap
Ik ken ze al 2.5 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
Ik zie een puzzelmat bij Kruidvat in de folder, hadden ze zoiets niet 10 jaar eerder kunnen verkopen, das wel een uitvinding
Succes! Misschien kun je wel lekker knabbelen en schnabbelen daarquote:![]()
OhNoh
Voordeel is dat we er de vorige jaren al rond half 12 waren, nu gaan we pas om half 2 weg.
That's all folks!![]()
Ik mis even iets; ik koop een lijmstift 'droog niet uit', op het etiket staat wel 'na gebruik goed afsluiten'
Denk ik nou teveel door en is het gewoon dat de lijm op papier niet uitdroogt?
Ai, gaat ze zo hard achteruit dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
Al de hele dag ellende met oma, die zit voor kerst in een bejaardentehuis!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Je stuurt haar een enkeltje uit frustratie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
Al de hele dag ellende met oma, die zit voor kerst in een bejaardentehuis!
Ze denkt vooral dat ze van alles heeft, om aandacht te krijgen, en loopt enorm te stoken tussen iedereen om die aandacht te krijgen, nu belt ze al twee weken minstens drie keer per dag op dat ze niet goed wordt en dan is mama er is er niks aan de hand, zegt steeds dat ze het eng vindt alleen thuis te blijven en dat zij haar moeder wel in huis nam, maar toen was ze al alleen, wij kunnen er echt niet nog iemand bij, maar toch dan dat schuldgevoel aan praten zeg maar.quote:
Haar broers zeggen ook al van, niet zeuren of naar het bejaardentehuis, net als ooms en alles, maar haalt voorlopig weinig uit
Nu zit mama er dus alweer de hele dag, ze wordt knettergek![]()
![]()
Is het toevallig je moeder's moeder Lut?
Mogen ze blij zijn dat ze na 2 generaties zo'n geweldige vrouw in de lijn hebben zitten
Lutte heeft geen zusquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen ze blij zijn dat ze na 2 generaties zo'n geweldige vrouw in de lijn hebben zitten"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nee, anders had je daar weer de gelijkenissen met moeke mee gehadquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Mogen ze blij zijn dat ze na 2 generaties zo'n geweldige vrouw in de lijn hebben zitten
Het slaat er gewoon telkens een paar over, want de oma van mama was wel echt een bazin![]()
![]()
Awquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het slaat er gewoon telkens een paar over, want de oma van mama was wel echt een bazin
Dan maar hopen dat je alleen maar zonen krijgt Lut"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als er kinders komen, mama beet me van de week in een ruzie toe dat ik maar mooi een dink moest wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:01 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar hopen dat je alleen maar zonen krijgt Lut![]()
![]()
Je moeder heeft niks over je te zeggen of je wel of geen kinderen neemt..quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als er kinders komen, mama beet me van de week in een ruzie toe dat ik maar mooi een dink moest worden
Gelukkig maar"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mocht ze willen idd!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moeder heeft niks over je te zeggen of je wel of geen kinderen neemt..
Gelukkig maar
Maar ze wil dolgraag kleinkinderen, en Ron wil geen kinderen, dus het hangt echt van mij af![]()
![]()
Ach misschien verandert Ron wel van gedachte, tenzij hij Homo is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mocht ze willen idd!
Maar ze wil dolgraag kleinkinderen, en Ron wil geen kinderen, dus het hangt echt van mij af"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ook dat maakt niks meer tegenwoordig, een van mijn beste vrienden is homo en ik ken niemand met een sterkere kinderwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach misschien verandert Ron wel van gedachte, tenzij hij Homo is.Is wel lastiger met adopteren enzo, maar het kan, kijk maar naar Paul de Leeuw!
![]()
Dat is weer wel zo jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook dat maakt niks meer tegenwoordig, een van mijn beste vrienden is homo en ik ken niemand met een sterkere kinderwensIs wel lastiger met adopteren enzo, maar het kan, kijk maar naar Paul de Leeuw!
Ik heb nog nooit van 'dink' gehoord
Nee, maar Paul heeft waarschijnlijk wel een wat ruimer inkomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook dat maakt niks meer tegenwoordig, een van mijn beste vrienden is homo en ik ken niemand met een sterkere kinderwensIs wel lastiger met adopteren enzo, maar het kan, kijk maar naar Paul de Leeuw!
Adopteren is flink aan de prijs
En het is ook nog een enorme rompslomp wat betreft papierwerk en keuringen enzo, makkelijk is het niet nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar Paul heeft waarschijnlijk wel een wat ruimer inkomenAdopteren is flink aan de prijs
![]()
Oh trouwens, goed wat je zei laatst over dat lijstje met nummers van de nagellak, Lut.Ik had ze al bijna in m'n hoofd zitten rammen
Wat een grappen en opmerkingen van je moeder, aparte humorquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Double income no kids.
Fouten in het Engels voorbehouden
Zo nu slapen, net even naar RTL5 gekeken, Smerige operatie van een man met Neurofibromatose. Ik lijdt daar ook aan. Allemaal goedaardige tumoren enzo, maar die kunnen wel groeien.
Hij heeft ook veel te ver laten komen, maar goed. Dat is in ieder geval voor mij een teken om op tijd aan de bel te trekken, mochten die bulten echt enorm gaan worden.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
oh-oh, ik denk de hele tijd aan jou en KareltjeIk vind het zo knap dat je vandaag gaat werken.
Karel is gister doodgebeten door een andere hond toen ze op een losloopgebied waren.quote:
Je hebt haar op FB toch? Daar schrijft ze ook haar berichtjes.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, ik was het daar al aan het zoeken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karel is gister doodgebeten door een andere hond toen ze op een losloopgebied waren.
Je hebt haar op FB toch? Daar schrijft ze ook haar berichtjes.
WTF.![]()
Hoe oud was Karel?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
11 jaar. Kleine mooie Kareltje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik was het daar al aan het zoeken.
WTF.![]()
Hoe oud was Karel?![]()
Ik kan nu wel van alles zeggen, want ik ben nu wel een beetje kwaad. maar ik weet natuurlijk niet hoe en wat de regels zijn van dat losloopgebied. Maar goed ik neem aan dat de bijtende hond ook een spuit krijgt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Maar goed, daar krijg je Karel niet voor terug.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat een klotenieuws zo op de ochtend.!! Verder denk ik een hoop, maar dat houd ik in m'n hoofd.
Ohtje
That's all folks!![]()
Sorry dat ik hier niet ook post, maar ik vind het echt superlief dat jullie meeleven![]()
( Groucho Marx )![]()
Maakt niet uit madame, er zijn mensen die jou en het wel en wee met Karel veel beter kennen.
That's all folks!![]()
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Dat begrijp ik helemaal. Ik denk aan julliequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Sorry dat ik hier niet ook post, maar ik vind het echt superlief dat jullie meeleven![]()
![]()
Ik moet geloof ik wat vaker het weerbericht checken, dan sta ik niet voor jan joker bepakt terwijl het zo'n 20 graden is overal
![]()
Faal, ik was jasloos!
( Groucho Marx )![]()
Ja best een faal jaquote:![]()
Ook je slippertjes aan?
En in veel winkels staat de verwarming echt op wintertemp
Nee geen slippers hoorHet zou wel makkelijk kunnen in de middag though
( Groucho Marx )![]()
Ik stond net bij de Aldi en toen ik het gekoelde grapefruitsap zag, en aan je moest denken, schoot ik bijna vol
![]()
( Groucho Marx )![]()
Boerenkool straks
Oh-oh, gewoon geen woorden voor zoiets, dikke knuf
En klinkt gaaf Vaduz, nog een leuk snuisterijtje gespot?![]()
Zeker wel.Mooie spulletjes. Maar ik ben te man om dan te denken: dat neem ik dan ook mee.
That's all folks!![]()
Voor je moeder!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker wel.Mooie spulletjes. Maar ik ben te man om dan te denken: dat neem ik dan ook mee.
En tof onderwerp voor je rubriek
Ze hadden een Otazu ketting (collier, duur woord) op Marktplaats staan.Kwam van de inboedelservice die de Kringloopwinkel ook heeft.
That's all folks!![]()
Komt toch wel een klein beetje door jullie, dat ik dat uitzoek.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor je moeder!
En tof onderwerp voor je rubriek
That's all folks!![]()
Wat leuk, zo zie je maar weer wat er allemaal bij zit!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden een Otazu ketting (collier, duur woord) op Marktplaats staan.Kwam van de inboedelservice die de Kringloopwinkel ook heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat compliment steken wij dames hier in den pocketquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt toch wel een klein beetje door jullie, dat ik dat uitzoek.
Heb trouwens een voldoende voor scheikunde! Nog geen exact cijfer maar het zit tussen de 5,5 en 6,5 en dat is veeeeeeeer boven verwachting!
En ik ben vandaag mee uit gevraagd![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, zo zie je maar weer wat er allemaal bij zit!Wel 145 euro, dat moet goedkoper kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
Heb trouwens een voldoende voor scheikunde! Nog geen exact cijfer maar het zit tussen de 5,5 en 6,5 en dat is veeeeeeeer boven verwachting!
En ik ben vandaag mee uit gevraagdtopweekje. En uit eten.
!!
That's all folks!![]()
Woeh! Ik ga voor de 6 minstens!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
En ik ben vandaag mee uit gevraagd
En specs please, waar en hoe? Tijdens de pauze? In het fietshok? Op Feestboek?
Bella pakt grandioos uit als Lady Gaga met al die kikkers op haar outfit, dus ik denk dat je wel even groots uit moet pakken Damequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel 145 euro, dat moet goedkoper kunnen.
Tijdens de pauzequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woeh! Ik ga voor de 6 minstens!
En specs please, waar en hoe? Tijdens de pauze? In het fietshok? Op Feestboek?Het is een jongen die ik echt al vijf jaar ken ofzo, en de laatste tijd trekken we wat meer samen op, fietsen samen, gewoon gezellig en puuuuur vriendschappelijk, en iedereen zei al van hij vindt je leuk maar ik ontkende nog, met de kermis had hij mijn hand ook al gepakt, en vandaag tijdens de pauze vroeg hij dus of ik met hem naar de biossss (zo sprak hij het echt uit) wilde.
En vrijdag is schoolfeest, en hij wilde samen gaan, dus ik zeg ja maar we gaan toch altijd met een groepje, 'ja nee saaaaamen'. He kakEn het is dus ook degene die me altijd thuisbrengt omdat ik niet alleen mag fietsen van muttie dus dat wordt echt zo'n filmmomentje, even iets anders fixen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: