lol...die is leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Zo ver ben ik nog lang nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zaterdag avond is echt een top avond om te daten. PicardMike, weet niet wat jij doet dat je geen vrouwen mee kan krijgen op een zaterdag avond, maar dat gaat prima hoor! Vanaf de 27 wordt de vrijdagavond de stapavond (althans, binnen mijn vrienden en date groep).
Date 5 was ook weer een succes.. We hadden zondag afgesproken.... dus ik stond om 00:05 voor de deurja, sorry, ik kon niet langer wachten!... Dat kon ze wel waarderen gelukkig.
Haha, wel minnemin ziet er in ieder geval leuk uit daarom begrijp ik niet helemaal wat ze doet op knuz. Tot 10 minuten geleden was ik er nog nooit geweest maar het lijkt erop dat er vooral ouderen op zitten zo van de leeftijd 35-50... maar goed kan het mis hebben heb ook maar even drie minuten rondgekeken.quote:
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog lang nietEen zwaluw maakt nog geen zomer, een fantastische avond smaakt naar meer maar is nog een wankele basis. Nu wordt het pas echt een beetje moeilijk met doseren..
Tsss..voorkennis, en dan niet delenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Mij god minnemin je hebt wel een heel verhaal gemaakt van je profiel.
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede datequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij loopt al verder dan ik! Heb op date 3 pas een keer met haar gezoend. Dus ook erg rustig aan gedaan
Dat principe ken ik maar al te goed. 1e date erg geslaagd, 2e date is eigenlijk niets bijzonders. Vind het daarom zelf ook erg leuk dat we rustig aan deden.. Al zijn we vandaag het huis amper uit geweestquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb haar niet eens thuis gebracht, denk dat blijven slapen ook wel prima was geweest. Maar daar wacht ik liever mee tot de tweede date
Punt is dat ik wel vaker een goede eerste date heb gehad, en het vervolg toch tegenvalt. Dus ben er nog erg relaxed onder.
Wel kan het al niet meer checken wat ik heb mezelf al weer verwijderd van Knuz. Moet altijd aan het onderstaande denken als ik profieltjes zie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Kan bevestigen voor je ze staat er in ieder geval op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie moet ik selecteren, haha
No dunno? Ietsje jonger sta ik voor open.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh en sta je nog open voor jongere mannen minnemin? Je moet er alleen wel even voor verhuizen you know what I am saying, hmm.
Lijkt me een lastige keuze.....when to quit the othersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef macondo het volgende:
Beetje in dubio om alle andere contacten af te kappen nu - misschien mijn profiel maar even inactief zetten..
Haha, spuit elf... maar wel een bad girl hoor zo maar je profiel naar wildvreemde mannen sturen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
Oooooooooooo je bent helemaal geen Digital_Girl
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.quote:
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, DigitalGirl is een beetje een verknipt figuur.
Er zit een zekere discrepantie tussen de sekse van je gebruikersnaam en je (kennelijk) biologische sekse. Dat is geen toeval maar een bewuste keuze want de gebruikersnaam Digitalgirl heb je zelf uitgekozen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel... jij weet blijkbaar dingen die ik nog niet weet.
Jezus wat een kutmuziek..quote:
Mag ik ook zien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef minnemin het volgende:
nou heppum flink ingekort. en ik sta ook al op RP hahahaha. Ja RP is toch wel beter dan Knuz. We'll see!
Dat zou ik inderdaad maar even doen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jezus wat een kutmuziek..
Over zaterdag daten gesproken, toch maar ff checken hoe borderline, de borderliner is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |