Standard Pouchquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noem alle Capri-sun op dan.
mijne is grooterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.
IK wilde het eigenlijk noemen als ultieme plek van triestheid omdat hij eindhoven zei enzo. Hattemerbroek is echt waardeloos man, daar is nooit ook maar iets te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie streek. Lekker dronken worden daar
nu vertalen g.quote:
Midden in de nacht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Coban, moet jij niet voor tentamens leren?
Grotemensenlokker sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
coban heeft me hierheen gelokt, sorry.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja want smorgens doe je het niet!
Standaard Pouchquote:
Moah, viel mee. Vooral veel rook dus brandhaard moeilijk te vinden. Voor de rest nothing muchquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
owwww....
Grote fik of wat heb je geblust?
Ik vond het wel spannend om hier te posten, maar nu jij op mij reageert ben ik helemaal gerustgesteld.quote:
We zijn niet voor niets matties voor die leventjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend om hier te posten, maar nu jij op mij reageert ben ik helemaal gerustgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |