FUKING FRISTI PARTY BITSJESSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
HARD NAAR DE KLOTE ZATERDAG IN HUIZE MONOPOLY
HUIZE-HET DUURT DRIE UUR TOT IEMAND HET OPGEEFT OMDAT DE BANK GEEN ZIN MEER HEEFT?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
welke fokkneujes krijg je op bezoek?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
pssst....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
Wrm slapen als dit prachtige topic er is?
Ik begrijp het niet. Het is zo frustrerend. Ik raak depressief. Ik heb pillen nodig alles.
DENKJE DAT IK ZET HANDAFDRUK OP JE FACE VOORDAT JE VOELTquote:
Bij twee huisjes mag je al een hotel kopen toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:10 schreef Monopoly het volgende:
naakte vrouwen overal.
nog 4 huizen, dan heb ik hotels swa
hoogeleid en shit
FUK IK GA NAGTMERRIE KRIJGE OVER JOU ALWEERquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]
DENKJE DAT IK ZET HANDAFDRUK OP JE FACE VOORDAT JE VOELT
HHAGSHAHAHSHAHAHAJHHH HEKSENLACH
Ja, betaling in natura!quote:
Yesss doel bereikt even sigaar opstekenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
FUK IK GA NAGTMERRIE KRIJGE OVER JOU ALWEER
Ja dat heb ik nu echt vet vaak gedaan maar ik kan al die bloemkolen en tomaten niet meer kwijt in de keukenquote:
5 hoofddoeken zo goedkoop?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja voor 5 hoofddoeken hhaha iig sorry
In jou is toch nog wel een beetje plek voor een worst van 18,3 cm ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu echt vet vaak gedaan maar ik kan al die bloemkolen en tomaten niet meer kwijt in de keuken
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
In jou is toch nog wel een beetje plek voor een worst van 18,3 cm ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
moet je wel flink doordrukke is nog nooit iets in geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er bestaan geen betere deals lieffiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Oh shit ik zie nu dat ik faal met mijn antwoord en ipv krijgen jou moet leveren mja ws begrijpen jullie deze post nieteens en denken jullie waddafak lult zij maar dat gebeurt wel vaker omdat dom.
@SD: ik heb al een betere deal gevondenDat komt wel goed Intronic, mocht het niet lukken dan weet ik waar ik jou kan vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel flink doordrukke is nog nooit iets in geweest
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Dallas Green.quote:
Nu je het zegt, ik heb nog een bokje in de koelkast staanquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Ja, Ja kom nog maar net thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
wel wat whisky op enzo maar verder nee
pffff ben je ook zo traag met fikkies blussenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, Ja kom nog maar net thuiszal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Wat is het agent, probleem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
ja dat is niet zo slime denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |