En hoe is het met julliequote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:02 schreef SpaceMouse het volgende:
Er is al nachtbagger. Maar die is van Haifisch.
Ik blijf hier.
Hier, een zakdoek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:03 schreef coban het volgende:
OMG IK WAS BLIJ IK HAD FIPO IN ANDERE NACHTBAGGER MAAR DEZE WAS EERDER IK MOET HUILEN NU
Met mij ook, dankjewel voor het vragenquote:
jouwe te laat en wel 8 seconden!quote:
Hey Tchockquote:
gr aith.quote:
Ik denk dat ik ook maar een glas pakquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:06 schreef Intronic het volgende:
Ik zit gewoon nog even aan de whisky.
Aanradertje, toch al weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een glas pak
Goed,quote:
Alles? Tering. Doe ik je niet na.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Goed,
Druk met het in de gaten houden van alles
FUKING FRISTI PARTY BITSJESSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
HARD NAAR DE KLOTE ZATERDAG IN HUIZE MONOPOLY
HUIZE-HET DUURT DRIE UUR TOT IEMAND HET OPGEEFT OMDAT DE BANK GEEN ZIN MEER HEEFT?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
welke fokkneujes krijg je op bezoek?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef Monopoly het volgende:
pssst....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
Wrm slapen als dit prachtige topic er is?
Ik begrijp het niet. Het is zo frustrerend. Ik raak depressief. Ik heb pillen nodig alles.
DENKJE DAT IK ZET HANDAFDRUK OP JE FACE VOORDAT JE VOELTquote:
Bij twee huisjes mag je al een hotel kopen toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:10 schreef Monopoly het volgende:
naakte vrouwen overal.
nog 4 huizen, dan heb ik hotels swa
hoogeleid en shit
FUK IK GA NAGTMERRIE KRIJGE OVER JOU ALWEERquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]
DENKJE DAT IK ZET HANDAFDRUK OP JE FACE VOORDAT JE VOELT
HHAGSHAHAHSHAHAHAJHHH HEKSENLACH
Ja, betaling in natura!quote:
Yesss doel bereikt even sigaar opstekenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
FUK IK GA NAGTMERRIE KRIJGE OVER JOU ALWEER
Ja dat heb ik nu echt vet vaak gedaan maar ik kan al die bloemkolen en tomaten niet meer kwijt in de keukenquote:
5 hoofddoeken zo goedkoop?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja voor 5 hoofddoeken hhaha iig sorry
In jou is toch nog wel een beetje plek voor een worst van 18,3 cm ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu echt vet vaak gedaan maar ik kan al die bloemkolen en tomaten niet meer kwijt in de keuken
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
In jou is toch nog wel een beetje plek voor een worst van 18,3 cm ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
moet je wel flink doordrukke is nog nooit iets in geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er bestaan geen betere deals lieffiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Oh shit ik zie nu dat ik faal met mijn antwoord en ipv krijgen jou moet leveren mja ws begrijpen jullie deze post nieteens en denken jullie waddafak lult zij maar dat gebeurt wel vaker omdat dom.
@SD: ik heb al een betere deal gevondenDat komt wel goed Intronic, mocht het niet lukken dan weet ik waar ik jou kan vindenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel flink doordrukke is nog nooit iets in geweest
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Dallas Green.quote:
Nu je het zegt, ik heb nog een bokje in de koelkast staanquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Ja, Ja kom nog maar net thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
wel wat whisky op enzo maar verder nee
pffff ben je ook zo traag met fikkies blussenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, Ja kom nog maar net thuiszal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Wat is het agent, probleem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
ja dat is niet zo slime denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
Jij ook al dronken allemaal woorden door elkaar halen alles.quote:
Ik zag dus die foto van jou in ROO en ergens was ik toch teleurgesteld dat je geen witte snor hebtquote:
The Death of Mequote:
crisis tijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag dus die foto van jou in ROO en ergens was ik toch teleurgesteld dat je geen witte snor hebt
jmr nu heb ik niks meer te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
The Death of Me
De dood van mij.
Haiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Crack_ het volgende:
Yea het is weer nacht, hoe is het hier?
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Intronic het volgende:
mono heb je goeie geluidsinstallatie?
Nee, daarom was ik wegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
pffff ben je ook zo traag met fikkies blussen?
ok flink zagen weer dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.
Noem alle Capri-sun op dan.quote:
owwww....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik weg[ afbeelding ]
Standard Pouchquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noem alle Capri-sun op dan.
mijne is grooterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.
IK wilde het eigenlijk noemen als ultieme plek van triestheid omdat hij eindhoven zei enzo. Hattemerbroek is echt waardeloos man, daar is nooit ook maar iets te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie streek. Lekker dronken worden daar
nu vertalen g.quote:
Midden in de nacht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Coban, moet jij niet voor tentamens leren?
Grotemensenlokker sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
coban heeft me hierheen gelokt, sorry.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja want smorgens doe je het niet!
Standaard Pouchquote:
Moah, viel mee. Vooral veel rook dus brandhaard moeilijk te vinden. Voor de rest nothing muchquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
owwww....
Grote fik of wat heb je geblust?
Ik vond het wel spannend om hier te posten, maar nu jij op mij reageert ben ik helemaal gerustgesteld.quote:
We zijn niet voor niets matties voor die leventjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend om hier te posten, maar nu jij op mij reageert ben ik helemaal gerustgesteld.
ejjquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef coban het volgende:
Intronic
Is echt
Dronken
Hij praat beetje raar
Ja ik ging op straat andere turkse meisjes hosselen mja geen succes dus hou het wel bij jouSL::S::S:S:S:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
MKKKKKKKKKKKKKKKKKKLLLL
IK WAS ZO BANG IK DACHT JE HD MIJ VERLATEN
dranken jongeren.quote:
matties4life jwzzzzzzquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets matties voor die leventje
Morgen ga je zeggen wtf heb ik gezegd ik sta voorschutquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
Dalando moet om 7 uur op dus gaat ie slapie doen
Trustenquote:
nee want is het verschutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef coban het volgende:
[..]
Morgen ga je zeggen wtf heb ik gezegd ik sta voorschut
Ben ik niet goed genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik ging op straat andere turkse meisjes hosselen mja geen succes dus hou het wel bij jouSL::S::S:S:S:
Ja, begrijp er niks van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja raar woord boven de rivieren zeker
Ik moest glimlachen maar ging snel weer pokerface doen voordat iemand zagquote:
ik wil jouw glimlach wel eens zien hoor liefiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen maar ging snel weer pokerface doen voordat iemand zag
Alsof er iemand bij je in de buurt isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen maar ging snel weer pokerface doen voordat iemand zag
Blijkbaar.quote:
OMG HELEMAAL RODE KOP VAN BLOOSHEID @:@:@:$:$:$:@:$:@$:@:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor![]()
;2;2 :2;::
+O+
doe ik ook, coban is zo mysterieusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit betekent dat je het meende.
Alleen voor VIPquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik wil jouw glimlach wel eens zien hoor liefie
Een meisje ben ik wel, Marokkaans nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ben jij marokkaans en een meisje?
Zo ja dan ga ik met jouw BFF NTB WJNMK worden
Hihiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
OMG HELEMAAL RODE KOP VAN BLOOSHEID @:@:@:$:$:$:@:$:@$:@:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef BabyB het volgende:
[..]
Een meisje ben ik wel, Marokkaans niet
Geen 100% score dus helaas
Vind ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
doe ik ook, coban is zo mysterieus
Ik heb Jan en Sjonnie, maar andere mensen zien hun niet vet raar :s :squote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof er iemand bij je in de buurt is
Al die andere mensen zijn gek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb Jan en Sjonnie, maar andere mensen zien hun niet vet raar :s :s
Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat doen al die niet-marokkanen in dit topic![]()
Wil jij dan 50% BFF NTB WJNMK worden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef BabyB het volgende:
[..]
Een meisje ben ik wel, Marokkaans niet
Geen 100% score dus helaas
Je moet zeggen deze topicquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wat doen al die niet-marokkanen in dit topic![]()
fuck youquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij dan 50% BFF NTB WJNMK worden?:@:@@:
OMG JONGENS KIJK ZO HOSSEL JE MEIAJES HAHAH IM SO MASTER
Napoleonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet paarse druiven en jullie?
Die man weet waar hij over spreektquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
'Since i've been to LA, I know what I fucking gotta say', tranen in m'n ogen. You go, Angelo, you go.
Is goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HihiZullen we samen blozen? :2:@
@:
Grapje toch kom bij ons wonenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wtf joh wat troll je nou =.=
Ik denk erover na.. Ik ga altijd alleen voor 100% jwzquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij dan 50% BFF NTB WJNMK worden?:@:@@:
OMG JONGENS KIJK ZO HOSSEL JE MEIAJES HAHAH IM SO MASTER
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje jij bent 1e in mijn hart je weettog
Oke ia goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
ok 5 euro valt mee dan ik koop een kaartje
quote:
Okok, ik knipoog wel 3x als seintje, en dan kunnen we beginnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed:@@: ik zie je nog wel in de trein
:@@:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef coban het volgende:
MK MK IK GING SUSHI ETEN VANDAAG BEN JE JELLY?
Ik dacht heletijd aan jeoke nee dat is leugen
ja alsof alle allo's zwart of geel zijnquote:
Jij weet iets teveel over mijn privelevenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Intronic het volgende:
mensen die niet coban anaal genomen hebben
wnnr kmt d flm dn?quote:
bruin ook nog, mongoolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja alsof alle allo's zwart of geel zijnkakdebiel.
HAHAAAHAHAHAHAHHAHAHHAHquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef SurinaamseKip het volgende:
coño bo mama = ga terug in de kut van je moeder
Omg even webcam aanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Okok, ik knipoog wel 3x als seintje, en dan kunnen we beginnen.
Ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja alsof alle allo's zwart of geel zijnkakdebiel.
hihiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHAAAHAHAHAHAHHAHAHHAH
srry
sry sry ik zet cam uit van je leven ::$:$quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jij weet iets teveel over mijn priveleven
Van links naar rechts:quote:
Die film met jim carreyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
sry sry ik zet cam uit van je leven ::$:$
The film was originally on track to be released in Summer 2011, but creator Bryan Esley revealed that setbacks has caused the film to still be in the pre-production stages as of September 2011quote:
zal wel 2012 worden, jammer dan kan ik hem niet meer zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
The film was originally on track to be released in Summer 2011, but creator Bryan Esley revealed that setbacks has caused the film to still be in the pre-production stages as of September 2011
jmr rip alvastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal wel 2012 worden, jammer dan kan ik hem niet meer zien.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef coban het volgende:
Nectar is pas 12 he
Dus neem hem niet te persoonlijk
Nectar is pas 12 he
volgensmij niet 12 tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef coban het volgende:
Nectar is pas 12 he
Ik ben ook 12. Iedereen is 12 hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:41 schreef coban het volgende:
Nectar is pas 12 he
Nectar is pas 12 he
IK HAAT NECTAR TOT OP HET BOTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
onder deze lijn wordt niet meer gehaat op minderjarigen
wie zegt er dat hij 12 isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef coban het volgende:
OMG ZOVEEL GEQUOTE IK VOEL MIJ BLOZEN:@@:@::@
Jawel hij blijkt wel 12 te zijnSK en Ocean zijn even oud
ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef coban het volgende:
OMG ZOVEEL GEQUOTE IK VOEL MIJ BLOZEN:@@:@::@
Jawel hij blijkt wel 12 te zijnSK en Ocean zijn even oud
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in ieder geval wel naar z'n leeftijd.
Jawel maar het smaakte zo lekker dat het een compleet nieuwe smaaksensatie was. Toch MK?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef coban het volgende:
COCLUASIE:
Bbq heeft mk gedrogeerd ze kan zich niks ervan herinnerne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |