Nu je het zegt, ik heb nog een bokje in de koelkast staanquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]Ja, Ja kom nog maar net thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
wel wat whisky op enzo maar verder nee
pffff ben je ook zo traag met fikkies blussenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, Ja kom nog maar net thuiszal er na het weekeind naar kijken (misschien morgen op werk ff)
Wat is het agent, probleem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
ja dat is niet zo slime denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ontkenningsfase.
Even blaastest en op dat lijntje lopen svp.
Jij ook al dronken allemaal woorden door elkaar halen alles.quote:
Ik zag dus die foto van jou in ROO en ergens was ik toch teleurgesteld dat je geen witte snor hebtquote:
The Death of Mequote:
crisis tijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag dus die foto van jou in ROO en ergens was ik toch teleurgesteld dat je geen witte snor hebt
jmr nu heb ik niks meer te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
The Death of Me
De dood van mij.
Haiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Crack_ het volgende:
Yea het is weer nacht, hoe is het hier?
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:21 schreef Intronic het volgende:
mono heb je goeie geluidsinstallatie?
Nee, daarom was ik wegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
pffff ben je ook zo traag met fikkies blussen?
ok flink zagen weer dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
aardig subwoovertje staan voor een woonkamer.
Noem alle Capri-sun op dan.quote:
owwww....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik weg[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |