quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gaan trainen binnenkort maar nu ik lees dat je je tetten weg kan trainen doe ik dat maar niet
als je dood gaat aan een hartaanval dan zijn je tieten ook rap weg natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gaan trainen binnenkort maar nu ik lees dat je je tetten weg kan trainen doe ik dat maar niet
Niet als het fake tieten zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je. Jij bent ook leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
spouwerranger ik vind dat jij een leuke kerol bent
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
en bbq heeft een radar tas!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef coban het volgende:
[..]
Moet ik je beter maken ik hb van die speciale pillen
Dankjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank je. Jij bent ook leuk
Leugens leugensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank je. Jij bent ook leuk
Dankje.quote:
Okéquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef coban het volgende:
[..]
Moet ik je beter maken ik hb van die speciale pillen
Niks aan mij is fake!!quote:
Succesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
je moet jezelf als laatste noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
rot op fatima ga nederlands leren
ik en spouwerranger zijn ntb
doodsverwensing. banquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
kut voor je
beter pleeg je nu zelfmoord
of is dat het laatste wat je gaat doen XD
ja dat weet ik maar wrm is dat nederland is dat fok gewon speling je wet togquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
je moet jezelf als laatste noemen
ga nederlands leren
xDquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
kut voor je
beter pleeg je nu zelfmoord
of is dat het laatste wat je gaat doen XD
HAHAHAHquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:31 schreef coban het volgende:
Ik ben helemaal fake alles.
Ik heb zelfs botox in mijn oogbal.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
je moet jezelf als laatste noemen
ga nederlands leren
tot zo lieverd!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga ook leren
mijn doel is: hw tot het avondeten
dus 4 uur achter elkaar ong
oke doei kusjes liefde
ik ben aights mentor dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben voor een bitch fight tussen coban en
[ afbeelding ]
aight
ik vond het echt grappigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef coban het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat MK bij mij sarcastisch lacht
doet ze ook jou grappen zijn niet zo grappig namelijk XD!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef coban het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat MK bij mij sarcastisch lacht
welllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
doet ze ook jou grappen zijn niet zo grappig namelijk XD!!
hey dijdaijisjadsj2010quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey dijdaijisjadsj2010
als de mods jou willen bannen moeten ze eerst een typcursus aan gaan haha XD
Goeden aktiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik quote alles wat jij zegt omdat jij zon baas bent
Aight en ik zijn matties voor die leventje dus nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben voor een bitch fight tussen coban en
[ afbeelding ]
aight
Nectar want bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie was er eerder nectar of trance
Het is doodquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:03 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom moet ik hier helpen? Is hij weer eens doodgebaggerd?
Ja mensen hebben toch een leven? School, werk, etc.quote:
Weet je dat het al heeeeeeeeeeeel lang geleden is dat jij tosti's hebt gemaaktquote:
Nee blijfquote:
Ik lol'dequote:
EN ZO HOORT HET OOK JA!!quote:
Met Nectar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:39 schreef coban het volgende:
Dat ging snel. Ik wilde nog matties worden.
http://mijndomein.nl , http://pcextreme.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:
Wie weet een goede host voor een website die niet heel duur is en qua opslag hoeft het ook niet zoveel te zijn.
Afgelopen zondag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat het al heeeeeeeeeeeel lang geleden is dat jij tosti's hebt gemaakt
STERF!quote:
Denk het wel ja, en zijn Nectar account is niet geband trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef coban het volgende:
[..]
Haha was dat nectar?
IS NECTAR GEBAND
Wat moet ik kiezen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://mijndomein.nl , http://pcextreme.nl
Ik zou serieus compleet gek worden als Ez er niet meer zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef coban het volgende:
Oh
HUPPEL DEED DOODSVERWENSIG OMGOMGOMGOMG
Nou, ik weet dus niet wat ik moet kiezen en kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welke heb je gekozen? pcextreme of mijndomein?
Op dat tijdstip was jij in UDOWU aan het posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef coban het volgende:
Dimens, ik stond 25 oktober echt vet lang op het station maar je was er niet. Ik vertrouw je nooit meer.
Echt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op dat tijdstip was jij in UDOWU aan het posten.
Voor zover ik weet heb jij geen mobiel internet en op dat station is ook geen wifi voor je iPod.quote:
Gestolen mobielquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb jij geen mobiel internet en op dat station is ook geen wifi voor je iPod.
Via mijndomein.nl heb je dan aan het Webhosting pakket wel genoeg. Kost dan ¤29,- per jaar. PCExtreme is daar net iets goedkoper in, maar de specs van mijndomein zijn niet echt duidelijk te zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, ik weet dus niet wat ik moet kiezen en kopen.![]()
Wat ik wil is gewoon een website in html/css/php op mijn www.mijnnaam.nl hebben, domeinnaam heb ik ook nog niet.
Jup, als je zelfs alleen plaatjes en vaste tekst op je site wilt hebben, kun je zelfs voor 3 euro een website opzetten. Het jaar daarna kost het alleen wel een tientje per jaarquote:
Betaal je voor een domeinnaam eenmalig of is dat ook op jaarbasis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Via mijndomein.nl heb je dan aan het Webhosting pakket wel genoeg. Kost dan ¤29,- per jaar. PCExtreme is daar net iets goedkoper in, maar de specs van mijndomein zijn niet echt duidelijk te zien.
https://www.pcextreme.nl/webhosting/hosting-pakketten/
Dynamic pakket, ¤ 23,40 per jaar.
En dan komt de domeinnaam daar nog overheen, maar die zijn meestal niet zo duur. Max. ¤10.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |