Echt hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awhhh wel kutrooster idd :S wrm zoveel op 1 dag, niet ze doen paar dagen ertussen laten ofzo
Haha ik leer altijd door samenvattingen te maken en die paar x door te lezen enzo
ey sexy baas, droomde ik dat nou of stond er afgelopen nacht een bijna naaktpic van jou in de nachtbaggerrrrrrquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef coban het volgende:
[..]
Echt heik weet zeker ik ga er een paar niet halen is kapotveel
Ja ik ookik leer nietecht
altijd beetje lezen dingetjes opschrijven
OMG AIGHTT klote
Mannn
Vind jijjquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, zo raar is dat anders niet hoor
Hij welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zijn unban is over 4 dagen ofzo dus ga je geen kloon maken
Ja die stond er echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey sexy baas, droomde ik dat nou of stond er afgelopen nacht een bijna naaktpic van jou in de nachtbaggerrrrrr![]()
Wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
Verona van de Leur die pr0n gaat doen.
Die foto's heb ik tot nu toe nog niet gezien, gelukkig maar. Patricia Paay is echt vieeeesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ze hebben of heel jong of heel oud![]()
Patricia Paay bijvoorbeeld
Amerikaanse Playboy is veel beter
Dezen gaat in mijn sigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef Nectar het volgende:
Mensen die een baas als DoctorFlake gaan haten
get real
Kloon van jou zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef Nectar het volgende:
Mensen die een baas als DoctorFlake gaan haten
get real
Hier ook geen behoefte om die foto's te zien hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die foto's heb ik tot nu toe nog niet gezien, gelukkig maar. Patricia Paay is echt vieeees
nsfwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die foto's heb ik tot nu toe nog niet gezien, gelukkig maar. Patricia Paay is echt vieeees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wait whut, waar zijn haar tetten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)na-van-de-leur-naakt
Die foto's
ik zou d'r geven. maar om dat nou mooi naakt te noemen gaat toch weer wat ver.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Die foto's
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nsfwWaarom post je een plaatje van een plasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nsfwBah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef Nectar het volgende:
Mensen die een baas als DoctorFlake gaan haten :')
get real
topsportster geweest he. weinig vet, veel spieren = weinig tietuhquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut, waar zijn haar tetten?
fuglyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nuhey die heeft mama gisteren ook gehaald voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nuah. nu nog diet cola om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plastische chirurgie doen danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
topsportster geweest he. weinig vet, veel spieren = weinig tietuh
Ja ja, maar toch klikken ehquote:
zitten maar 91 kcal in niet zeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. nu nog diet cola om het goed te maken
papa heeft die gehaald voor mij :#::$:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey die heeft mama gisteren ook gehaald voor mij
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Chill out, ze is 60. Dan vind ik haar er nog redelijk uitzien voor die leeftijd
ach welnee sportieve vrouwen hebben zo hun andere fijne kanten. beter dan zo'n ingeplompte plumpudding die maar wat ligt en nadrilt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plastische chirurgie doen dan
ja dan nogquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef Nectar het volgende:
[..]x 92
ze heeft ook 1029 een chirurgie gedaan
Lazy sex FTWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee sportieve vrouwen hebben zo hun andere fijne kanten. beter dan zo'n ingeplompte plumpudding die maar wat ligt en nadrilt.
Eraf getraindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut, waar zijn haar tetten?
Ze ziet er echt uit als zo'n standaard sletje inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou d'r geven. maar om dat nou mooi naakt te noemen gaat toch weer wat ver.
spouwerranger ik vind dat jij een leuke kerol bentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eraf getraind
[..]
Ze ziet er echt uit als zo'n standaard sletje inderdaad
Ik ga gewoon ja zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |