Wat goed van jouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jongens ik heb net hyves definitief verwijderd
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat goed van jou![]()
Wil je nu een snoepje?
* Huppelmuts geeft snoepje aan P_Pquote:
Voor deze ene keer danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me coban kun je me vergeven?
![]()
![]()
Oh ja bedankt voor de picsquote:
Die willen zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die uitgelekte 'naakt'foto's van Britt
Had jij het idee dat je in de playboy wel veel zou zien dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik had eigenlijk veel erger verwacht van die foto's. Mja, je ziet eigenlijk niet veel.
Waarom niet? Ik wilde gewoon zien waar alle commotie om was. Maar ze is inderdaad vies.quote:
Nee, maar dit is wel heel erg. Je hebt normaal wel wat foto's waar ze helemaal naakt zijn. Bij haar zijn het wat tieten en klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij het idee dat je in de playboy wel veel zou zien dan?
Ik vind vooral die foto's met die groene panty's behoorlijk nastyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel heel erg. Je hebt normaal wel wat foto's waar ze helemaal naakt zijn. Bij haar zijn het wat tieten en klaar.
dinsdag 1e toets zakelijk Nederlandsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef coban het volgende:
Mkkkkk heb je goed geleerdd en wanneer 1e toetsss?
Coolquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dan heb je eigen url bijv. facebook.com/coban
Die zijn wel de ergste inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind vooral die foto's met die groene panty's behoorlijk nasty
Jammer wel want de playboy heeft meestal welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die zijn wel de ergste inderdaad.
ZOOO CHILL ROOSTER?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dinsdag 1e toets zakelijk Nederlands
vrijdag economie
en de week daarop 2 dagen arabisch toets
voor NL ben ik bijna klaar en eco ga ik zo aan beginnen ;o en hoe gaat bij jou?
Inderdaad. Mja, het is wel britt he. Meestal zijn het mooie vrouwen die in de playboy komen en niet van die onder-gemiddelde tieners.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer wel want de playboy heeft meestal welfoto's
Jaquote:
Uhm ze hebben of heel jong of heel oudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Mja, het is wel britt he. Meestal zijn het mooie vrouwen die in de playboy komen en niet van die onder-gemiddelde tieners.
Awhhh wel kutrooster idd :S wrm zoveel op 1 dag, niet ze doen paar dagen ertussen laten ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:11 schreef coban het volgende:
[..]
ZOOO CHILL ROOSTER?
Ik heb morgen rekentoeys mr die ga ik niet voor leren mag je 5 keer herkansen
Dinsdag eco + rect
Donderdag fr + marketing
FML man kutrooster en het leren nja ik leer niet ik lees altijdmja toch klote
mijn tentamen ging niet zo goed terwijl ik wel verwacht had dat ie goed zou gaanquote:
Echt kutgevoel dan :Squote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
mijn tentamen ging niet zo goed terwijl ik wel verwacht had dat ie goed zou gaan
DoctorFlakequote:
Nou, zo raar is dat anders niet hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij raar zou denken enzo
Mja weetniet, afwachten en hopen hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Echt kutgevoel dan :S
Mja misschien valt het achteraf wel mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |