quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:31 schreef coban het volgende:
YES AANDACHT OMG MIJN LEVENSDOEL BEREIKT IK KAN RUSTIG DOOD
BBQ het gaat goed hoor higiihihhihiih:@@:@:@:@$:$:
Mensen die mij niet kennen
Pizza
Pizza pepperoni
Harde werkers altijd die hoveniersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
De woningstichting heeft tuinmannen ingehuurd_. Staat er nu eentje al een kwartier met een bladblazer te kloten
Het is niet eens 50 m2
Nou, dan heb jij andere hoveniersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Harde werkers altijd die hoveniers
Sarcasme, herken hetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij andere hoveniers. Want die gast heeft tot nu toe alleen blaadjes staan blazen
Wat een irritant kutgeluid trouwens.
Wat goed van jouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jongens ik heb net hyves definitief verwijderd
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat goed van jou![]()
Wil je nu een snoepje?
* Huppelmuts geeft snoepje aan P_Pquote:
Voor deze ene keer danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me coban kun je me vergeven?
![]()
![]()
Oh ja bedankt voor de picsquote:
Die willen zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die uitgelekte 'naakt'foto's van Britt
Had jij het idee dat je in de playboy wel veel zou zien dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik had eigenlijk veel erger verwacht van die foto's. Mja, je ziet eigenlijk niet veel.
Waarom niet? Ik wilde gewoon zien waar alle commotie om was. Maar ze is inderdaad vies.quote:
Nee, maar dit is wel heel erg. Je hebt normaal wel wat foto's waar ze helemaal naakt zijn. Bij haar zijn het wat tieten en klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij het idee dat je in de playboy wel veel zou zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |