SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nuhey die heeft mama gisteren ook gehaald voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik eet nuah. nu nog diet cola om het goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plastische chirurgie doen danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
topsportster geweest he. weinig vet, veel spieren = weinig tietuh
Ja ja, maar toch klikken ehquote:
zitten maar 91 kcal in niet zeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. nu nog diet cola om het goed te maken
papa heeft die gehaald voor mij :#::$:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey die heeft mama gisteren ook gehaald voor mij
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Chill out, ze is 60. Dan vind ik haar er nog redelijk uitzien voor die leeftijd
ach welnee sportieve vrouwen hebben zo hun andere fijne kanten. beter dan zo'n ingeplompte plumpudding die maar wat ligt en nadrilt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Plastische chirurgie doen dan
ja dan nogquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef Nectar het volgende:
[..]x 92
ze heeft ook 1029 een chirurgie gedaan
Lazy sex FTWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee sportieve vrouwen hebben zo hun andere fijne kanten. beter dan zo'n ingeplompte plumpudding die maar wat ligt en nadrilt.
Eraf getraindquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut, waar zijn haar tetten?
Ze ziet er echt uit als zo'n standaard sletje inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou d'r geven. maar om dat nou mooi naakt te noemen gaat toch weer wat ver.
spouwerranger ik vind dat jij een leuke kerol bentquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eraf getraind
[..]
Ze ziet er echt uit als zo'n standaard sletje inderdaad
Ik ga gewoon ja zeggenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gaan trainen binnenkort maar nu ik lees dat je je tetten weg kan trainen doe ik dat maar niet
als je dood gaat aan een hartaanval dan zijn je tieten ook rap weg natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gaan trainen binnenkort maar nu ik lees dat je je tetten weg kan trainen doe ik dat maar niet
Niet als het fake tieten zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je. Jij bent ook leukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
spouwerranger ik vind dat jij een leuke kerol bent
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
en bbq heeft een radar tas!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef coban het volgende:
[..]
Moet ik je beter maken ik hb van die speciale pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |