Lol, zo weinig publiekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef superjojo het volgende:
Dit soort nummers mis ik een beetje bij de huidige concerten:
Omdat je zo gezellig bezig was, denk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef alwaysonhold het volgende:
waarom worden mijn posts verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef CoExist het volgende:
Ondanks dat verschillende pubers het e.e.a. al gepost hebben, alsnog de complete setlist van gisteravond. Heb ff snel gekeken, en ik mis toch wel een paar nummers. Vind ook wel dat Coldplay een iets langere show mag geven voor E 70,- per ticket.ik zou graag Lost weer es willen horen in alleen pianoversie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Ja! Doe toch 'ns normaal man! ;-) Maar excuses NIET aanvaard! Want ik vind dat je gelijk had! Dit soort post's horen in spoiler tags thuis!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil eventjes publiekelijk mijn excuses aanbieden voor het trieste schouwspel van gisteravond. Had niks meer met het topic te maken.
Echter wil ik niet de volledige schuld op me nemen omdat ik niet vind dat dat eerlijk is.
Hoop dat het niet meer voorkomt en dat we wel op een normale manier verder kunnen praten over Coldplay
aardig van jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil eventjes publiekelijk mijn excuses aanbieden voor het trieste schouwspel van gisteravond. Had niks meer met het topic te maken.
Echter wil ik niet de volledige schuld op me nemen omdat ik niet vind dat dat eerlijk is.
Hoop dat het niet meer voorkomt en dat we wel op een normale manier verder kunnen praten over Coldplay
Wat bedoel je met een "playlist" ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft iemand playlist voor ahoy 17 december?
Zoiets heet een setlist. En die ik gepost heb is die van gister avond in Madrid. De setlist van 17 december is nog niet bekend want die is immers nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Duuc-nl het volgende:
Zie hierboven paar posts over een playlist? Of was die van gisteravond?
Beetje te laat, maar heb je de nieuwe (Cosmic Panda) layout van YouTube geactiveerd? Als je die uitzet heb je namelijk wel een live-stream, met de nieuwe layout inderdaad niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nope krijg alleen hun kanaal tezien.
Kijk er al dagen naar uit en dan werkt het niet. Echt top dit...
Ondanks dat verschillende pubers het e.e.a. al gepost hebben, alsnog de complete setlist van gisteravond. Heb ff snel gekeken, en ik mis toch wel een paar nummers. Vind ook wel dat Coldplay een iets langere show mag geven voor E 70,- per ticket.20 nummers weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.?
Weet niet wat jij gewend bent maar vind het knap dat ze het 20 nummers zo geweldig doen.Dat zal het geweest zijn, helemaal niet aan gedacht. Hadden ze wel een melding voor kunnen maken. Nou ja heb hem daarnet alsnog kunnen kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Beetje te laat, maar heb je de nieuwe (Cosmic Panda) layout van YouTube geactiveerd? Als je die uitzet heb je namelijk wel een live-stream, met de nieuwe layout inderdaad niet.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik ben misschien wat verwend met U2 concerten van 2,5 uur. Maar ik vind dat Coldplay met hun discography er toch wel een 2 uur durende show van kan maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
20 nummers weinig?
Weet niet wat jij gewend bent maar vind het knap dat ze het 20 nummers zo geweldig doen.
Dat is ook weer zo. U2 heeft wel de neiging, nja Bono dan, om tussen de nummers door wat te zeggen. Coldplay bleef maar knallen gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat verwend met U2 concerten van 2,5 uur. Maar ik vind dat Coldplay met hun discography er toch wel een 2 uur durende show van kan maken.
Mja, daar heb je ook wel weer gelijk in. De ISS crew speeches, bisschop Desmond Tutu, Human Rights video's.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. U2 heeft wel de neiging, nja Bono dan, om tussen de nummers door wat te zeggen. Coldplay bleef maar knallen gisteren.
Gave collectie! Vooral die vinyl single. Ik zal eens een foto van mijn Coldplay collectie maken. Is niet zoveel eigenlijk... alleen muziek. Mijn U2 collectie is indrukwekkender.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Aan mij zullen ze niet arm worden
ja Chris deed nog wel een poging om iets te zeggen in spaansquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. U2 heeft wel de neiging, nja Bono dan, om tussen de nummers door wat te zeggen. Coldplay bleef maar knallen gisteren.
Ondanks dat verschillende pubers het e.e.a. al gepost hebben, alsnog de complete setlist van gisteravond. Heb ff snel gekeken, en ik mis toch wel een paar nummers. Vind ook wel dat Coldplay een iets langere show mag geven voor E 70,- per ticket.Ik vind 20 nummers wel meevallen. Zolang ze The Scientist er in houden, ben ik tevredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat is echt een 'hebb0n!!!!!' voor mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef RonB79 het volgende:
deze foto staat ook in n ander topic.. nog iemand die hem heeft?
[ afbeelding ]
ik heb destijds de folie voorzichtig opengemaakt met n mesje zodat ie er altijd omheen kan blijven zitten, hij niet vies wordt en ik hem toch kan openen(zei de freak)
Dit zijn er geen 20, maar 18 (twee tussendoortjes) en het is vergelijkbaar met de festivaloptredens die ze deze zomer gedaan hebben. Je mag verwachten (en hopelijk komt dit uit) dat ze voor de zaaloptredens er nog een kwartier bij doen in de vorm van 2 extra songs. Misschien wel 3. In 2008 in ahoy waren het er 22 (en dan werd outro The Escapist al niet meer meegeteld), in Nijmegen in 2009 waren het er zelfs 25/26 (verschillende songs in 'techno-remix en acoustische set)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
20 nummers weinig?
Weet niet wat jij gewend bent maar vind het knap dat ze het 20 nummers zo geweldig doen.
Die kast heb ik welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef RonB79 het volgende:
deze foto staat ook in n ander topic.. nog iemand die hem heeft?
[ afbeelding ]
ik heb destijds de folie voorzichtig opengemaakt met n mesje zodat ie er altijd omheen kan blijven zitten, hij niet vies wordt en ik hem toch kan openen(zei de freak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door the85mc op 28-10-2011 16:25:28 ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:19 schreef the85mc het volgende:
Ik zit net die live show te kijken op YT en ik ben wel enthousiast, heb tot nu toe de helft gezien ongeveer. Meeste vond ik erg goed, maar paradise was echt om te huilen zo slecht gezongen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Excuses ook NIET aanvaardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Neuh 50 euro of zoiets. Zitten 14 7" singles in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is echt een 'hebb0n!!!!!' voor mij
Zal wel 5 miljoen kosten ofzo. Geen centjes
waar ???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Neuh 50 euro of zoiets. Zitten 14 7" singles in.
Dus bestellen die hap zou ik zeggen
nou daar heb ik dus niks aan. Kan alleen cd's afspelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Neuh 50 euro of zoiets. Zitten 14 7" singles in.
Dus bestellen die hap zou ik zeggen
Al was het Betamax, dan zou je het nog *moeten* kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou daar heb ik dus niks aan. Kan alleen cd's afspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast Ik hoop tevens dat Don't let It Break Your Heart toegevoegd gaat worden aan de setlist, ben zeer benieuwd of ze live die energie er nog beter uitkrijgen.
Waar heb je die box met singeltjes vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:00 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Al was het Betamax, dan zou je het nog *moeten* kopen
Uit een 2de hands cd/lp winkel gevist begin dit jaar. Maar je kan hem nog op ebay krijgen en amazon als ik me niet vergis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Waar heb je die box met singeltjes vandaan dan?
Die box set staat ook wel op Marktplaats rond de E50,-quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Uit een 2de hands cd/lp winkel gevist begin dit jaar. Maar je kan hem nog op ebay krijgen en amazon als ik me niet vergis.
quote:Coldplay op nummer 1 in thuisland
Laatste update: 30 oktober 2011 20:56 info
AMSTERDAM – Het nieuwe Coldplay-album Mylo Xyloto komt op nummer 1 binnen in de Britse albumlijst. Het is de vijfde keer dat een album van Coldplay op de eerste plek binnenkomt in het thuisland van de band.
Mylo Xyloto verkocht in de eerste week meer exemplaren dan de rest van de Britse album top 5 bij elkaar. Dat meldt The Official Charts Company, die de lijst wekelijks samenstelt.
Coldplay slaagt erin het soloalbum van Noel Gallagher (ex-Oasis) van de bovenste plek te verstoten. “We hebben Noel Gallagher nog nooit ergens van afgeduwd, niet eens van een stoel”, reageerde zanger Chris Martin.
De vier voorgaande studioalbums van Coldplay kwamen ook allemaal op nummer 1 binnen in Groot-Brittannië. Xylo Myloto debuteert deze week bovendien op 1 in de albumlijst van Australië en de verwachting is dat Coldplay eveneens bovenaan de Amerikaanse albumlijst binnenkomt.
Rihanna
In de Britse Top 40 doet Coldplay het overigens aanzienlijk minder goed. Nieuwe single Paradise komt binnen op de veertiende plek. Albumtrack Princess Of China, een samenwerking met zangeres Rihanna, komt op nummer 33 binnen.
Omdat de liedjes van Mylo Xyloto ook los verkocht worden via iTunes, is het mogelijk dat het duet met Rihanna op eigen kracht de Top 40 binnenkomt. Dit terwijl verleden week nog bleek dat Coldplay zijn muziek niet op Spotify wil aanbieden.
Bron: NU.nl
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die box set staat ook wel op Marktplaats rond de E50,-
Ik heb 'm een paar jaar geleden ook gehad, maar weer verkocht/ingeruild toen omdat ik er niets mee deed.
quote:Coldplay slaagt erin het soloalbum van Noel Gallagher (ex-Oasis) van de bovenste plek te verstoten. “We hebben Noel Gallagher nog nooit ergens van afgeduwd, niet eens van een stoel”, reageerde zanger Chris Martin.
Ik ben zelf ook een verzamelaar... maar dan van U2. Da's toch mijn favo band. Maar als het even kan koop ik toch de deluxe uitgaven van artiesten zoals Coldplay, The Killers, Snow Patrol, Daft Punk etc. Helaas is Mylo Xyloto Deluxe alleen online te bestellen en ik vind em te prijzig voor wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef RonB79 het volgende:
[..]dan zou ik 90% van mn verzameling kunnen verkopen, dat staat ook maar daar wat te staan, maar goed, ben wel actief bezig met verzamelen/hoarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |