abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103610255
waarom worden mijn posts verwijderd
pi_103610274
anyways, ben slapen :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:23:09 #153
256666 leeell
I know you're lonely
pi_103610279
lees die reactie boven je eens
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_103610295
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef superjojo het volgende:
Dit soort nummers mis ik een beetje bij de huidige concerten:
Lol, zo weinig publiek :D Oud concert, wel heel goed gezongen :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 00:28:31 #155
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_103610466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef alwaysonhold het volgende:
waarom worden mijn posts verwijderd
Omdat je zo gezellig bezig was, denk. :')
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_103628027
Ondanks dat verschillende pubers het e.e.a. al gepost hebben, alsnog de complete setlist van gisteravond. Heb ff snel gekeken, en ik mis toch wel een paar nummers. Vind ook wel dat Coldplay een iets langere show mag geven voor E 70,- per ticket.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103628074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef CoExist het volgende:
Ondanks dat verschillende pubers het e.e.a. al gepost hebben, alsnog de complete setlist van gisteravond. Heb ff snel gekeken, en ik mis toch wel een paar nummers. Vind ook wel dat Coldplay een iets langere show mag geven voor E 70,- per ticket.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het concert al gedownload in MP4 - High Quality - 1280x720. Vanavond toch maar eens ff bekoekeloeren.
ik zou graag Lost weer es willen horen in alleen pianoversie. O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103632328
Ik wil eventjes publiekelijk mijn excuses aanbieden voor het trieste schouwspel van gisteravond. Had niks meer met het topic te maken.
Echter wil ik niet de volledige schuld op me nemen omdat ik niet vind dat dat eerlijk is.
Hoop dat het niet meer voorkomt en dat we wel op een normale manier verder kunnen praten over Coldplay :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103632814
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik wil eventjes publiekelijk mijn excuses aanbieden voor het trieste schouwspel van gisteravond. Had niks meer met het topic te maken.
Echter wil ik niet de volledige schuld op me nemen omdat ik niet vind dat dat eerlijk is.
Hoop dat het niet meer voorkomt en dat we wel op een normale manier verder kunnen praten over Coldplay :)
Ja! Doe toch 'ns normaal man! ;-) Maar excuses NIET aanvaard! Want ik vind dat je gelijk had! Dit soort post's horen in spoiler tags thuis!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 18:23:06 #160
358923 Justef
Moederkoekhappen
pi_103634123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
aardig van je :Y Hoewel ik me je boosheid ook wel kon voorstellen. En dat je toch steeds weer je punt duidelijk wil maken - alleen vaak genoeg komt dat toch niet aan hiero. Been there :P

Maar goed, je hebt wel wat gemist gister :D Was machtig O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103635779
Heeft iemand playlist voor ahoy 17 december?
PSN: Duuc-nl
pi_103635934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef Duuc-nl het volgende:
Heeft iemand playlist voor ahoy 17 december?
Wat bedoel je met een "playlist" ?
pi_103636526
Zie hierboven paar posts over een playlist? Of was die van gisteravond?
pi_103637026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef Duuc-nl het volgende:
Zie hierboven paar posts over een playlist? Of was die van gisteravond?
Zoiets heet een setlist. En die ik gepost heb is die van gister avond in Madrid. De setlist van 17 december is nog niet bekend want die is immers nog niet gespeeld.

Nu is Coldplay een band die op 1of 2 nummers na weinig veranderingen in hun setlisten aanbrengt. Dus je kan er van uit gaan dat dit toch de main setlist word voor hun Mylo Xyloto tour.

Een bron die ik altijd gebruik voor setlisten is: www.setlist.fm
pi_103637170
Vanavond op BBC Radio 1 alweer een live optreden van Coldplay :o
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:10:35 #167
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103638495
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Nope krijg alleen hun kanaal tezien.
Kijk er al dagen naar uit en dan werkt het niet. Echt top dit...
Beetje te laat, maar heb je de nieuwe (Cosmic Panda) layout van YouTube geactiveerd? Als je die uitzet heb je namelijk wel een live-stream, met de nieuwe layout inderdaad niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_103641384
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:16 schreef CoExist het volgende:

SPOILER
20 nummers weinig :') ?

Weet niet wat jij gewend bent maar vind het knap dat ze het 20 nummers zo geweldig doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Beetje te laat, maar heb je de nieuwe (Cosmic Panda) layout van YouTube geactiveerd? Als je die uitzet heb je namelijk wel een live-stream, met de nieuwe layout inderdaad niet.
Dat zal het geweest zijn, helemaal niet aan gedacht. Hadden ze wel een melding voor kunnen maken. Nou ja heb hem daarnet alsnog kunnen kijken :)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_103641639
pi_103642430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
20 nummers weinig :') ?

Weet niet wat jij gewend bent maar vind het knap dat ze het 20 nummers zo geweldig doen.
Ik ben misschien wat verwend met U2 concerten van 2,5 uur. Maar ik vind dat Coldplay met hun discography er toch wel een 2 uur durende show van kan maken.
pi_103643388
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik ben misschien wat verwend met U2 concerten van 2,5 uur. Maar ik vind dat Coldplay met hun discography er toch wel een 2 uur durende show van kan maken.
Dat is ook weer zo. U2 heeft wel de neiging, nja Bono dan, om tussen de nummers door wat te zeggen. Coldplay bleef maar knallen gisteren.
pi_103644131
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. U2 heeft wel de neiging, nja Bono dan, om tussen de nummers door wat te zeggen. Coldplay bleef maar knallen gisteren.
Mja, daar heb je ook wel weer gelijk in. De ISS crew speeches, bisschop Desmond Tutu, Human Rights video's.
pi_103645354
Jezus wat zingt Chris goed. De beste nummers van oudere albums komen ook langs, the scientist, fix you, clocks. Nu fix you.
pi_103646308

Aan mij zullen ze niet arm worden :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103646675
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]

Aan mij zullen ze niet arm worden :')
Gave collectie! Vooral die vinyl single. Ik zal eens een foto van mijn Coldplay collectie maken. Is niet zoveel eigenlijk... alleen muziek. Mijn U2 collectie is indrukwekkender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')