quote:
Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef loezzzje het volgende:[..]
Ik heb nou ook een knalblauwe bolero aan maar die van Nick is blauwer

Ik vind het leuk om er een knalroze topje onder te doen maar bij Nick zou dat raar staan

Indien het geslacht uit je profiel klopt, betwijfel ik of het jou beter staat dan Nick
Jack is ook later geboren dan ik, doch zou hij als pedo bestempeld worden als we een relatie zouden beginnen (okee, officieel dan niet, maar officieus ;-) ), dus dat kind van Rikki mag er ook wel uitfloepen, offscreen geadopteerd worden en over een jaar of 3 terugkomen, als er wél interessante verhaallijnen over te schrijven zijn omdat ze volwassen is!
Ik vind het ook eigenlijk niet leuk dat ik wéét dat Charlie eruitgaat, omdat ik nu veel bewuster kijk naar het einde van een verhaallijn. Nu heb ik er namelijk vrijwel geen hoop in dat Rik en Charlie nog samenkomen, terwijl dat anders wat mij betreft best een optie was

Bovendien was het ook wel een écht gave verrassing geweest als ze opeens verdween om nooit meer terug te keren

In dat opzicht denk ik dat t vroeger ook wel leuker was, omdat je dat soort dingen minder wist.. Nu lekken dat soort dingen maanden van tevoren uit
Wat ik me afvraag, zoals al dat gedoe met die adoptie enzo, zouden ze dat juridisch gezien ook checken? Aangezien het medisch niet altijd lijkt te kloppen.. Want volgens mij is er ook een behoorlijk traject voor je de pleegzorg in mag, omdat dat vaak niet de makkelijkste kinderen zijn