En Ludo heeft woord gehouden!quote:
Ik vond dat ook leuk ja. Tot ze gingen verjongen, toen vond ik er niet veel meer aan. Junior is toch ook een tijdje pooier geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Onderweg naar Morgen, ook een soap, maar lang niet zo voorspelbaar als GTST.
De verhaallijnen waren boeiender en je had niet dat overdreven baby-vreemdgaan-om elkaar heen draaien gezeik.
Jammer dat die serie gestopt is.
Ze hadden helaas geen Ludo Sanders, maar gelukkig wel Victor Couwenberg, Bettina Wertheimer & Junior Couwenberg.
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acterenquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook leuk ja. Tot ze gingen verjongen, toen vond ik er niet veel meer aan. Junior is toch ook een tijdje pooier geweest?Dat was me toch ook een personage haha Vond dat wel een goeie storyline toen, hij de pooier, zij het hoertje.
Zij was wel slecht ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acteren
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Frey het volgende:
Erik de Vogel weer gewoon doorspelen.
En Jette op het eind.
Je had ook een turkse. Die had drie seizoenen lang eeen verhaal dat ze moeder wou worden wat een kit wijf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen die meid (Esmeralda ofzo?) kon voor geen meter acteren
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Frey het volgende:
Ze hebben de cover aangepast.Je wordt bedankt, 5 minuten laden door een FOK!-bug en dan zie ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Belg heeft ook een naam, lul.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Stout64 het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dag dat die Belg opnieuw uit GTST wordt geschreven.
Iedere scene waarin hij zit is tenenkrommend.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels? Want zoals het NU gaat in GTST is ECHT niet houden aan die zogenoemde 'Soapregels'. Koop eens een seizoen van GTST op DVD (1 t/m 5), dan zie je pas wat de soapregels inhouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ben je een beetje op de hoogte van de soap-regels? Blijkbaar niet, want zo gaat het altijd in soaps. Als je daar niet tegen kunt, kun je beter stoppen met kijken. Serieus.
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels? Want zoals het NU gaat in GTST is ECHT niet houden aan die zogenoemde 'Soapregels'.
Correctie: "dan zie je pas wat de soapregels destijds inhielden". Want iedere schrijver/uitvoerend producent heeft weer een andere visie op het eindproduct. Lees er maar eens een paar artikelen op na.quote:Koop eens een seizoen van GTST op DVD (1 t/m 5), dan zie je pas wat de soapregels inhouden.
Tja... hier ga ik niet inhoudelijk op reageren.quote:Arrogante betweters
Die rekken het soms zo lang dat ze een week later nog steeds op dezelfde dag zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap?
Zouden ze hier ook eens moeten doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Die rekken het soms zo lang dat ze een week later nog steeds op dezelfde dag zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hem dus wel. Ik herkende hem bijna niet. Aspe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De acteur heet Herbert Flack; hij speelde ook in de eerste Flodder-film en is ook inspecteur Van In in de Vlaamse misdaadserie Aspe. Meer info over Herbert is hier te lezen
Sommige kijkers zijn echt zo naief als wat... Daar doe je niets aan. En dan reageren op een forum alsof ze alwetend zijn. Het blijft lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens naar een Amerikaanse soap? Daar gelden die regels namelijk, en waar hebben de makers van GTST een paar jaar geleden advies ingewonnen toen het wat minder ging? Juist, bij de schrijvers van Amerikaanse soaps.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Ik las de beschrijving voor seizoen 4 van gtst en kan me dit niet meer herinneren, doe het voor de zekerheid maar even in spoilers;Het is seizoen 5, en het is trouwens een door mij bedachte beschrijving van dat seizoen. Maar het klopt wel hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, maar ook het eerste zinnetje "Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels?" liet mij flink irriteren, want ik kon nergens teruglezen in jouw reactie op Baron-von-Blubba dan jij de soapregels bepaalde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:59 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Sommige kijkers zijn echt zo naief als wat... Daar doe je niets aan. En dan reageren op een forum alsof ze alwetend zijn. Het blijft lachen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is seizoen 5, en het is trouwens een door mij bedachte beschrijving van dat seizoen. Maar het klopt wel hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach trek het je niet aanquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook het eerste zinnetje "Oh? Jij bepaalt blijkbaar de soapregels?" liet mij flink irriteren, want ik kon nergens teruglezen in jouw reactie op Baron-von-Blubba dan jij de soapregels bepaalde.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]Hij heeft een show op de radio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jij kijkt ook bijna alles wat ik kijk! Haha kom jou wel veel tegen in ieder gevalquote:
Haha idd, nou je het zegt! ach gezellig toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Jij kijkt ook bijna alles wat ik kijk! Haha kom jou wel veel tegen in ieder geval
quote:Gelukkig weet ondertussen heel Meerdijk dat Rikki zwanger is!
Hoe lang is ze al zwanger?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Het is tijd dat Rikki er tijdelijk uitgaat, als iedereen het kan raden
Rikki moet volgens mij al bijna bevallen, ze kwam er pas na 6 maanden achter! Ze zal nu wel op 7 á 8 maanden zitten dan en het was net ook wel echt te zien!quote:
8 maanden. Het schijnt dat het makkelijk kan dat je pas na 6 maanden merkt dat je zwanger bent. En het is dat de dokter het zei, anders had ze het waarschijnlijk nog niet gewetenquote:
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
Inderdaad, dat gedoe bij de familie Sanders vind ik nu best spannendquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Als je Rikkie en Sjoerd bedoelt, dan ben ik het met je eens....
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En ik ben het (raar maar waar) ook eens met Bing. Ik hoop dus dat die adoptie niet doorgaat.
Ja idd op het laatste moment ineensquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Helaas helaas, Bing is al 'bijgedraaid'
Nina heeft altijd verschrikkelijke kleren aan. Dat roze ding wat ze bij rik & charlies bruiloft aan had leek wel een nachtjapon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]Die rok van Nina is trouwens verschrikkelijk
Toch zijn er ook weer dingen die wel zouden kunnen. Ze hebben gewoon té veel aspecten van een tienerzwangerschap gepakt en proberen te verwerken in één verhaal waardoor het misschien onwerkelijk lijkt!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Ik kan deze verhaallijn gewoon niet geloven. Dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef loezzzje het volgende:
als hij bij mij te gast is, dan mag hij dat best doen, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |