Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 26-10-2011 19:48:16 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
ja niks, er staat ook bij hoeveel posts je nog moet tot de lapo hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde iemand anders de eer gunnenIk klik op enter en prompt postte er nog iemand
dan is dat ook duidelijk.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 26-10-2011 om 19:37:30FUT 12 Happy Hour - isn't today. Details will be in the podcast, which we'll tweet out the link for when it's up. reageer retweet
Fietsen man, luie hond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Amsterdam binnenstand met OV of Auto
Ze blijft gekend worden van Housequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nigger, dat is Olivia Wilde.
Hiervoor hoor je een award te krijgenquote:
Wrm schrijf je het uberhaupt in het engels?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Te lui om te vertalen, maar ik heb zo'n beetje de slechtste pakjes ooit getrokken:
Bought 2 packs of 15k and not a single shiny player, only some shiny contracts and crappy squad morale and stuff like that.
Best player Lucas from Liverpool, 78 others Junker 75, Owen 75, Kaladze 77, Claudemir 76 and some others i can't even remember.![]()
Weest gerust. Mijn beste kaart was een healing card All +3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Te lui om te vertalen, maar ik heb zo'n beetje de slechtste pakjes ooit getrokken:
Bought 2 packs of 15k and not a single shiny player, only some shiny contracts and crappy squad morale and stuff like that.
Best player Lucas from Liverpool, 78 others Junker 75, Owen 75, Kaladze 77, Claudemir 76 and some others i can't even remember.![]()
Wees gerust. Ik kan die pakjes niet eens betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Weest gerust. Mijn beste kaart was een healing card All +3
Copy paste van EA forum.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wrm schrijf je het uberhaupt in het engels?!
Ze zijn niets waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:19 schreef BDIL het volgende:
Wrm koopt niemand die manager formatie kaarten heb 4-3-3 en 4-1-2-1-2 en 4-4-2 en 4-2-2-2 maar niemand koopt ze al 3 dagen niet :S Wat moet ik ermee?1
Zij zitten op 360...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie geen IF Ronaldo's op de TP hoor.
Als hij omringd is door teamgenoten met dezelfde nationaliteit wel, anders niet denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zij zitten op 360...
Kun je een CM 9 chem krijgen op RM in 4-1-2-1-2?
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:25 schreef TheFastOne het volgende:
Komen er nog nieuwe kaartjes uit?
Zoals bijv Clasie en Boerrigter?
Meh. Das kut. Ik moet een RM hebben voor mn silverteam, en Biabiany is ronduit kut. Dus dacht eraan om Palladino om te bouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Alleen teamgenoten is maar 7 inderdaad.
96 pacequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meh. Das kut. Ik moet een RM hebben voor mn silverteam, en Biabiany is ronduit kut. Dus dacht eraan om Palladino om te bouwen.
haha dat is zo irritant hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef vandermar het volgende:
Mensen zouden eens moeten optiefen om op 1 sec. voor einde te bieden
Hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:16 schreef Confetti het volgende:
1e IF Ronaldo verkocht voor 3,65 miljoen![]()
Zelfs voor mij wordt dat erg lastig..
Vooral wanneer je op de web app zitquote:
Accepteren dat hij wintquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Na ongeveer 20 potjes ongeslagen heb ik weer eens verloren. Ik vind het helemaal niet erg als ik verlies tegen iemand die beter is, maar het frustrerende is dat ik gewoon alles goed doe maar dat het op de een of andere manier toch niet lukt. Dat de meest simpele ballen er opeens niet meer in gaan terwijl de tegenstander maar op B hoeft te drukken en hij heeft al een doelpunt.
jaja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, maar niet daarom. Stats van de anderen zijn kut. Niet voor niks dat ik m kwijt wil.
Kan je wel 17K voor krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef BDIL het volgende:
Essien binnen voor 12,5 k 4-2-2-2 formatie koopje?!
Ja maar hij past in mijn BPL team dus effe mee spelen en dan verkopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je wel 17K voor krijgen.
Ik heb Essien voor 11k en 13k binnen.
Die krijg ik wel voor 16k BIN weg.
Kan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar hij past in mijn BPL team dus effe mee spelen en dan verkopen
Nicequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet echt ff wat skills erbij gaan leren nu ik El Sharaawi heb <3
http://www.easports.com/media/play/video/100098374
Papadopulos, ex-Heerenveen, echt een fijne spits. Maar is niet echt een leuk team bij te bouwen.
http://www.easports.com/media/play/video/100102928
Smookz (jepperdeprep), doet die niet mee? Ben overigens al een tijdje niet online geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef OmniRocket het volgende:
zou leuk zijn als er nog 1 extra bij komt voor het toernooi
anders wordt het een poule van 5
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:05 schreef Der_Rudi het volgende:
LOL! is Pepe in 4-1-2-1-2 echt rond de 28/29k waard?
Britse Zilver interessant maar wordt wel een duur klusje kan ik eindelijk drenthe halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef vandermar het volgende:
Colombia, Britse zilver, Zilveren Serie A.
Zilveren dutchies is ook wel leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Britse Zilver interessant maar wordt wel een duur klusje kan ik eindelijk drenthe halen
Speel er maar 10-20 voordat ik me PS3 weer aanslingerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij doet FUT het weer bij me. Net 3 wedstrijden gespeeld en 3 maal coins gehad.
Als ze echt niet verkopen dan prijs verlagen. Als het goed is heb je een ruime marge. Dan maar iets minder winst, maar winst is winst. Ik ervaar het zelfde trouwens hoor. 4-4-2 raak ik niet meer voor 5000 kwijt, maar hooguit 4200. Maar heb 3000 als koopgrens, dus al leveren ze nog 3500 op heb ik nog winst. Bizarre drukte bij de kaartjes trouwens. Heb er in een uur 30 in kunnen slaan van gemiddeld 700 geschatte winstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:19 schreef BDIL het volgende:
Wrm koopt niemand die manager formatie kaarten heb 4-3-3 en 4-1-2-1-2 en 4-4-2 en 4-2-2-2 maar niemand koopt ze al 3 dagen niet :S Wat moet ik ermee?1
Sick. Wel lekkere winstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Gekocht voor 7k, kaartje van 3k er overheen. 25k BIN verkocht
Wel duur, maar zeker het geld waard. Ook Hadouir is een aanrader!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zilveren dutchies is ook wel leuk.
El Kabir, Castaignos, Drenthe, Krul, Van Wolfswinkel. Ook goede spelers allemaal.
Dat zeker, en binnen 20 minuten lol.quote:
weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef vandermar het volgende:
Iemand biedt Mata voor EssienNo go.
Zoveel geld voor manager kaarten??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze echt niet verkopen dan prijs verlagen. Als het goed is heb je een ruime marge. Dan maar iets minder winst, maar winst is winst. Ik ervaar het zelfde trouwens hoor. 4-4-2 raak ik niet meer voor 5000 kwijt, maar hooguit 4200. Maar heb 3000 als koopgrens, dus al leveren ze nog 3500 op heb ik nog winst. Bizarre drukte bij de kaartjes trouwens. Heb er in een uur 30 in kunnen slaan van gemiddeld 700 geschatte winst
Essien krijg ik voor 17K wel weg, Mata in 3-5-2 formatie denk ik niet hoor.quote:
Ik snap even niet wat je nu bedoelt..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Wisten jullie dat dat percentage dat naar EA gaat over de eerste aankoopprijs gaat? En niet over het verschil?
Nee, gewoon formatiekaarten. Ow fuck, ik heb het verkeerd gelezen.Het ging over manager kaarten die zijn inderdaad geen ruk waardquote:
I kid you, ik dacht je even in verwarring te brengenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Essien krijg ik voor 17K wel weg, Mata in 3-5-2 formatie denk ik niet hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I kid you, ik dacht je even in verwarring te brengen
Je wilt dus zeggen dat als iemand de koop staat voor 1k en je koopt hem voor 2k, dat dan het percentage van de 1k afgaat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Wisten jullie dat dat percentage dat naar EA gaat over de eerste aankoopprijs gaat? En niet over het verschil?
Zo las ik het ook ja en dat klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef potienza het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat als iemand de koop staat voor 1k en je koopt hem voor 2k, dat dan het percentage van de 1k afgaat?
Ik heb mijn playstation netwerkinstellingen veranderd en poorten open gezet voor mijn ps3. Het is niet iets van EA's kant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel er maar 10-20 voordat ik me PS3 weer aanslinger
Vertel. En je zit nog draadloos?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb mijn playstation netwerkinstellingen veranderd en poorten open gezet voor mijn ps3. Het is niet iets van EA's kant.
Grote kans Villareal onterecht afgekeurd.quote:
Ik zit nog draadloos, ja.quote:
Vast wel, gewoon alles een beetje verbeterd. En afstandsschoten wat meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Santello het volgende:
Heeft IF Boateng nog extra stats gekregen behalve wat je op de kaart te zien krijgt?
Bij dat DMZ gebeuren liep ik laatst een beetje vast omdat mijn router vraagt om:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zit nog draadloos, ja.
Ik heb mijn PS3 eerst een vast IP gegeven.
Staat ongeveer hier uitgelegd:
http://community.eu.plays(...)-a-DMZ/td-p/10655314
Dat laatste deel op de computer heb ik niet gedaan, maar wat er staat is al ingesteld in mijn router.
Daarna heb ik deze poorten open gezet in mijn router en dat alleen maar voor het specifieke ip adress van mijn ps3.
http://community.us.plays(...)339?start=0&tstart=0
En dat was het.
De normale Boateng heeft al een bruut afstandsschotquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon alles een beetje verbeterd. En afstandsschoten wat meer
Zeker een must-have in een Serie A teamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
De normale Boateng heeft al een bruut afstandsschotkan niet wachten totdat ik de IF heb.
Wou eerst sneijder kopen, maar kan nu net zo goed voor IF boateng gaan, ik mis 30k. Wat heb ik een spijt dat ik die laatst aan mijn broertje heb gegevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
De normale Boateng heeft al een bruut afstandsschotkan niet wachten totdat ik de IF heb.
Wat is er zo fijn aan Djuricic? Heeft die 4* of hogere skills? Op het moment gebruik ik Cabral en beerens op de flanken, maar als hij zoveel beter is dan wil ik hem wel gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef GuRBuH het volgende:
Djuricic IF nu al richting de 20k, over paar daagjes hopelijk oppikken voor rond de 5-10k
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef Santello het volgende:
Heeft iemand Pieters 433 voor me? Dan kan ik mijn broertjes IF Pieters discarden, hopelijk merkt hij het niet.
quote:
Wat maakt dat voor ons nou uit, als je hem maar kan gebruiken in je eredivisie teamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]koppen op 99, voor de rest is het niet bijster veel. En af en toe heeft iedereen een piek
het is alleen geen spits, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor ons nou uit, als je hem maar kan gebruiken in je eredivisie team
Vandermar mag graag schoppen tegen alles wat naar Ajax ruikt...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor ons nou uit, als je hem maar kan gebruiken in je eredivisie team
huh? Gaat over IF Djuricic die net is gereleased..en dat is een CAMquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan Djuricic? Heeft die 4* of hogere skills? Op het moment gebruik ik Cabral en beerens op de flanken, maar als hij zoveel beter is dan wil ik hem wel gebruiken
Ik pak wel mijn momentjes hoor ;pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vandermar mag graag schoppen tegen alles wat naar Ajax ruikt...
Excusesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Gaat over IF Djuricic die net is gereleased..en dat is een CAM
Hij speelt bij wolverhampton en maakte een eigen goalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
Dorus de Vries IF? Gescoord voor Man City
Serieus? Hoeveelste sta je nu overall?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef OmniRocket het volgende:
speel overigens nog amper fut.
net kampioen van divisie 1 geworden
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:15 schreef The_champ het volgende:
[..]
Hij speelt bij wolverhampton en maakte een eigen goal
Kreeg net, zoals gewoonlijk, weer een DC na de wedstrijd. Weet niet hoeveel potjes je hebt gespeeld? Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ExcusesIk dacht echt dat het een winger was
Ligt aan je eigen verbinding, probeer je netwerkinstellingen te wijzigenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Kreeg net, zoals gewoonlijk, weer een DC na de wedstrijd. Weet niet hoeveel potjes je hebt gespeeld? Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Als je toch niet meer gaat spelen wil ik jamaica team wel kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Kreeg net, zoals gewoonlijk, weer een DC na de wedstrijd. Weet niet hoeveel potjes je hebt gespeeld? Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Precies, het ligt aan mijn eigen verbinding. Als je even een pagina terug gaat kun je zien dat ik dat al geprobeerd heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef The_champ het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen verbinding, probeer je netwerkinstellingen te wijzigen
Ik doe ze niet weg. Waarom koop je ze zelf niet? Kosten geen drol op een paar spelers na.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je toch niet meer gaat spelen wil ik jamaica team wel kopen
I hit the motherload, blijkt ie 5k waard te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
haha ik trek net een BEAST uit een pakje, de black man White
De spits of de CB? Bij de eerste ben je rijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha de enige speler die "zwart en wit tegelijk is"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel 3-0 voor na 17 minuten. En ragequit. Mijn snelste ragequit tegen ooit geloof ik. 2 punten nog om degradatie te voorkomen. Al die Naldo-gasten met Bremen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twee potje Udinese tegen Udinese.Wat een kutspel.
O' Brian Whitequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De spits of de CB? Bij de eerste ben je rijk.
Bij mij lukt het wel, dus ligt wel degelijk aan jouw verbinding!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Precies, het ligt aan mijn eigen verbinding. Als je even een pagina terug gaat kun je zien dat ik dat al geprobeerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt doordat je een slechte smaak qua vrouwen hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan nog steeds niet online spelen
ik vond alleen die ene foto niet mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat komt doordat je een slechte smaak qua vrouwen hebt.
Die is zo absurd lelijk vind ik, heb hem ook al een paar keer in een pack gehad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:50 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kit haalde ik uit een pakje vanmiddagErg vet, ga ik ook maar mee spelen.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is zo absurd lelijk vind ik, heb hem ook al een paar keer in een pack gehad.
De lelijke zijn altijd geld waard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is zo absurd lelijk vind ik, heb hem ook al een paar keer in een pack gehad.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
En deze kankerneus spoelt ook niet door. Maarja, dat ligt niet aan EA maar aan de kutcommunity. Krijg ik rood voor niks.Wat een kutspel. En hij lagt er weer doorheen, GODVERPINO!!!! Neergelegd door keeper met open doel, niks aan de hand. KKSPEL! KKKKKKKKKKK! GDVDVHDOIHFDUOSHFPODHDFH!
Best wel. Ben ontiegelijk veel beter dan deze sukkel, maarja...quote:
* GuRBuH is te lui om een pino plaatje te googlen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
En deze kankerneus spoelt ook niet door. Maarja, dat ligt niet aan EA maar aan de kutcommunity. Krijg ik rood voor niks.Wat een kutspel. En hij lagt er weer doorheen, GODVERPINO!!!! Neergelegd door keeper met open doel, niks aan de hand. KKSPEL! KKKKKKKKKKK! GDVDVHDOIHFDUOSHFPODHDFH!
Balen man, ik win dan gewoon met 3-0.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:22 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat head2head vreselijk saai zeg. Iedereen beweegt als een houten klaas en het gaat allemaal zooooooooo langzaam.
En het leuke, win je 2-0 quit de tegenstander tijdens het affluiten en dan krijg je een loss erbij.
Goed spel EA
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
* GuRBuH is te lui om een pino plaatje te googlen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
* GuRBuH is te lui om een pino plaatje te googlen.
Die is met een beetje geluk nu ook voor 70 te krijgen. Toen ie net uit was ging ie voor 100+quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat heb ik weer, hij is 6k waard.... op zich prima, maar bij dezelfde club zit ook Taylor, een andere RM met 91 pace en die is dan weer 20k+ waard..... Dat heb ik weer
Silva voor 70k.... Dat is helemaal niet verkeerd.... Ik wil wel graag Boateng halen, daarna ga ik wel voor Silva.
Ik heb op het moment maar 55k, moet dus nog even wachten. Die stats zien er echt goed uit. gewoon alles rond de 80, geen uitblinker maar een echte alrounder. Volgens mij gaat hij het erg goed doen als centrale man in mijn 433.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die is met een beetje geluk nu ook voor 70 te krijgen. Toen ie net uit was ging ie voor 100+
Thiago Silva.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef DutchSL het volgende:
Over welke Silva hebben jullie het nou ?
De gewone David Silva is voor veel minder dan 70k te krijgen, de IF versie kost een paar ton.
Thiago denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:53 schreef DutchSL het volgende:
Over welke Silva hebben jullie het nou ?
De gewone David Silva is voor veel minder dan 70k te krijgen, de IF versie kost een paar ton.
minimaal 10k omdat discardwaarde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:01 schreef Apekoek het volgende:
Sunderland IF CB 78 verkregen door 4 gouden spelers van nog geen 1000 coins per stuk aan te bieden in trade offer. Kan een BPL lage IF nog wat waard worden?
Haha als ik thuis ben even op ultimatedb kijken of marscherano al voor een paar ton verkocht is. Toch leuk hoe creatief mensen zijn. Ook 4-1-2-1-2 kaartjes aanbieden voor 79.000. In de hoop dat er een 0 over het hoofd gezien wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef DutchSL het volgende:
Ok, "geen uitblinker".. die blinkt toch wel behoorlijk uit in snelheid hoor![]()
Ik zit te zoeken naar Messi en wat vind ik, Mascherano's die tot CF zijn omgebouwd en meer dan een ton kostennet zo'n grapje als Khedira die CAM is.
Allemaal mensen die hopen dat je per ongeluk op buy now klikt en denkt met Messi of Ozil te maken hebt. :
Is er kans op meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
minimaal 10k omdat discardwaarde.
Vind ik niet, een matige if koop je soms al onder de discard prijs. Je zal er dan nooit verlies op draaien en de if kan alleen maar zeldzamer worden. Investering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vanwege die nieuwe discard prijs heb je wel meer aan een IF uit een pakje natuurlijk maar daardoor zijn sommige kwalitatief gezien ook gewoon overpriced.
In FUT11 had je altijd Carrick als ST. Vast hetzelfde nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:03 schreef DutchSL het volgende:
Ok, "geen uitblinker".. die blinkt toch wel behoorlijk uit in snelheid hoor![]()
Ik zit te zoeken naar Messi en wat vind ik, Mascherano's die tot CF zijn omgebouwd en meer dan een ton kostennet zo'n grapje als Khedira die CAM is.
Allemaal mensen die hopen dat je per ongeluk op buy now klikt en denkt met Messi of Ozil te maken hebt. :
Ja, maar wie wilt nou bv. die Spaanse keeper van 80 kopen in deze week? Een Valdes is goedkoper en veel beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind ik niet, een matige if koop je soms al onder de discard prijs. Je zal er dan nooit verlies op draaien en de if kan alleen maar zeldzamer worden. Investering.
ik dacht dat jij geen FUT meer speelde?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef emokid het volgende:
Goede dag gehad gisteren op FUT. Heb voor en na 19.00 IF Fred, IF Higuain, IF Nene, Torres, 2x Suarez, Pato, Lampard, Sergio Ramos en nog wat spelers uit pakjes gekregen..
Vraagje over IF Boateng en IF Balotelli. Wanneer moet ik deze kopen? Net wanneer TOTW is afgelopen?
Ben gisteren weer eens begonnen, maar doe het nu met mijn broer samen. Hij speelt vooral de wedstrijden, ik zit meer op de webapp. Dat is altijd wel leuk geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geen FUT meer speelde?je bent wel extreem lucky dat je die er allemaal uit hebt getrokken.
o oke. Je hebt wel je voorraad geluk opgebruikt voor de komende paar jaar zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Ben gisteren weer eens begonnen, maar doe het nu met mijn broer samen. Hij speelt vooral de wedstrijden, ik zit meer op de webapp. Dat is altijd wel leuk geweest.
Hoeveel pakjes heb je dan wel niet gekocht, stuk of 200?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef emokid het volgende:
Goede dag gehad gisteren op FUT. Heb voor en na 19.00 IF Fred, IF Higuain, IF Nene, Torres, 2x Suarez, Pato, Lampard, Sergio Ramos en nog wat spelers uit pakjes gekregen..
Vraagje over IF Boateng en IF Balotelli. Wanneer moet ik deze kopen? Net wanneer TOTW is afgelopen?
Dat is geen argument, want dat is gewoon een fout van de verkoper. Kan ik ook zeggen dat ik shiney contracts onder de discard opkoop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Vind ik niet, een matige if koop je soms al onder de discard prijs. Je zal er dan nooit verlies op draaien en de if kan alleen maar zeldzamer worden. Investering.
Ik speel ook 4231 maar heb bij die LM/RM altijd het idee dat ze veel verder naar achter staan dan wanneer je met CAM's speelt. En een chem van 5 is ook niet echt optimaal natuurlijk. Misschien Robinho CAM? Hou je wel je snelheid namelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef emokid het volgende:
90 pakjes ongeveer, Premium Gold's allemaal. ()
Hoe kan ik dit team verbeteren trouwens:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eonr5mCibbOrH
Sneijder zuigt dus hij komt er niet in..
Robinho is toch nog steeds LW? Dan krijg je hetzelfde als met een LM op CAM.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ik speel ook 4231 maar heb bij die LM/RM altijd het idee dat ze veel verder naar achter staan dan wanneer je met CAM's speelt. En een chem van 5 is ook niet echt optimaal natuurlijk. Misschien Robinho CAM? Hou je wel je snelheid namelijk
Volgens mij kom ik robinho vaak als CF tegen. Maar kan me vergissen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Robinho is toch nog steeds LW? Dan krijg je hetzelfde als met een LM op CAM.
Dan nog, bij normale waarde a 9500 coins heb je dus gratis een speler! Een normale gold van 9500 coins kan zo maar een paar duizend coins minder waard worden. Een if is daardoor altijd gratis of meer waard. Want die 9500 blijf je houden maar ondertussen is de speler al wel zeldzamer over termijn, een sunderland fan heeft er bijvoorbeeld dan wel oren naar om 20k te betalen wanneer deze speler niet meer op de markt staat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is geen argument, want dat is gewoon een fout van de verkoper. Kan ik ook zeggen dat ik shiney contracts onder de discard opkoop.
Als je m discard of verkoopt uiteindelijk wel. Anders kost ie gewoon 9500 coinsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan nog, bij normale waarde a 9500 coins heb je dus gratis een speler! Een normale gold van 9500 coins kan zo maar een paar duizend coins minder waard worden. Een if is daardoor altijd gratis of meer waard.
o oke dan kan het wel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Robinho is CF, dus die kan je ombouwen naar CAM.
Dat heet vaste activa, dus bezit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je m discard of verkoopt uiteindelijk wel. Anders kost ie gewoon 9500 coins
haha, ja, ik weet hoe het werktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat heet vaste activa, dus bezit.
Maar het is wel 9500 die je niet meer kunt uitgeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat heet vaste activa, dus bezit.
Hey thanks. Robinho is idd mogelijk als CAM. Gelijk even gekocht. Verder heb je maar weinig keuze in de Serie A vind ik qua team..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ik speel ook 4231 maar heb bij die LM/RM altijd het idee dat ze veel verder naar achter staan dan wanneer je met CAM's speelt. En een chem van 5 is ook niet echt optimaal natuurlijk. Misschien Robinho CAM? Hou je wel je snelheid namelijk
Graag gedaan. Er is idd verder vrij weinig keus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Hey thanks. Robinho is idd mogelijk als CAM. Gelijk even gekocht. Verder heb je maar weinig keuze in de Serie A vind ik qua team..
sneijder zuigt? in fifa 11 ja. In 12 is hij echt een heldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef emokid het volgende:
90 pakjes ongeveer, Premium Gold's allemaal. ()
Hoe kan ik dit team verbeteren trouwens:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eonr5mCibbOrH
Sneijder zuigt dus hij komt er niet in..
Als je ergens veel mogelijkheden hebt is het de serie A wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Hey thanks. Robinho is idd mogelijk als CAM. Gelijk even gekocht. Verder heb je maar weinig keuze in de Serie A vind ik qua team..
toch vind ik het voor fifa 12 de lekkerste opstelling tot nu toequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:25 schreef DannyDeko het volgende:
4231. Voelt aan als F-jes voetbal, lekker met ze allen op een kluitje lopen
Ik 442. Het is zo makkelijk als je een snelle spits hebt.. Je speelt in op je spits, kaatst terug naar een cm en die stuurt die spits weer diep -> doelpunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
toch vind ik het voor fifa 12 de lekkerste opstelling tot nu toe
Doe nu 4-2-2-2, heb je een beetje het zelfde principe. Heb Torres en Aguero in de spits, en IF v Persie (die is wat minder snel helaas), en het kaatsen, diepgaan, steekpaasje werkt uitstekend. Nu pas 7 wedstrijden in deze opstelling gevoetbald, dus moet nog erg wennen. Maar als ik er eenmaal aan gewend ben wordt het meesterlijk denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik 442. Het is zo makkelijk als je een snelle spits hebt.. Je speelt in op je spits, kaatst terug naar een cm en die stuurt die spits weer diep -> doelpunt.
Maar dat is veels te makkelijk want t werkt gewoon altijd.
Daarom speel ik ook 4321 en 433, vind ik leuker voetballen.
Weet ik niet. Maar had laatst een irritant 5-3-2 long through baller. Hij kwam voor. Deed stttt en i cant hear you. Toen ik 2-1 voorkwam ging ik 5-3-2 spelen, defensive en counter. Speelde m helemaal zoek.Ging waanzinnig. Probeer het eens, en kijk wat het effect isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Als je 4-2-3-1 speelt en dan tijdens de wedstrijd de taktiek veranderd om je CF op de goede plek te zetten, ben je dan ook je chemistry kwijt?
Dat heb ik dus ook, dat gevoel. Mijn AMR met 91 pace pakt alle ballen af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Confetti het volgende:
Verdedigende middenvelders voegen weinig toe dit jaar. Het lijkt wel of elke speler kan verdedigen.
WTF is een AMR?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, dat gevoel. Mijn AMR met 91 pace pakt alle ballen af.
Haha, is wel een leuk idee inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand ooit een team gehad met alleen maar spitsen?![]()
Zit eraan te denken om gewoon met allemaal 80+ pace spitsen te spelen.
Verdedigende middenvelders voegen weinig toe dit jaar. Het lijkt wel of elke speler kan verdedigen.
Euhm, heb je wel goed gekeken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Er is idd verder vrij weinig keus.
emokid die UI van jou komt toch van die geniale ijshockeygoal? Waar je net het geniale stukje af hebt gekniptquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Soort van, maar dan met verdedigers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand ooit een team gehad met alleen maar spitsen?![]()
Zit eraan te denken om gewoon met allemaal 80+ pace spitsen te spelen.
Ja sorry, ik ben Football Manager gewend.quote:
Jesus Gamez RB ftw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
Odemwingie + Goodwillie in de spits is een lekker duo'tje.
(wat een namen btw)
Kan ik jou volgen op Twittor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eerste potje FUT in een lange tijd.Tegen een gepimpt BPL-team met m'n Malinezen. 0-1 en 1-1 Kanoute.
1-2 Kanoute.
Haha, ik add het nu netjes in één bericht.quote:
Flobots.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet ff wat goede muziek hebben voor tijdens mn matches. Iemand een albumpje oid wat een aanrader is? Genre boeit niet zo..
Ik heb een Chinese selectie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
Ik moet ff wat goede muziek hebben voor tijdens mn matches. Iemand een albumpje oid wat een aanrader is? Genre boeit niet zo..
alles van Avenged Sevenfoldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
Jay chou?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese selectie.
Ja, was eerst tegen hem, maar hij heeft toch wel paar toffe.quote:
Dat sneeuwveld moet verboden worden, die helderheid slaat nergens op je ziet geen ene fuck van het veld zoals het hoort...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met m'n Colombianen tegen een Robben-team.2-1 Martinez.
En ja hoor Robben 2-2, alleen sprintknop ingedrukt houden.
3-2 Martinez, twee maal Martinez, éénmaal Moreno, tegendoelpunten van Torres en Robben. Zijn voorhoede was Aguero, Torres en Robben, met daarachter Ribery, Nasri, Ozil en Di Maria. Achterin Cole, Luiz en...Pedro.
Over pace gesproken.
Sneeuw nu.
Mijn ogen!
is De Sanctis niet een beetje matig?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef DannyDeko het volgende:
Vind het mooi geweest met het handelen in FUT. Ik hou het hierbij:
Cisse
Lavezzi - Krasic
IF Boating - De Rossi - IF Marchisio
Taiwo - T. Silva - Chiellini - Abate
De Sanctis
Denk de IF.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is De Sanctis niet een beetje matig?
Nee doet het primaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is De Sanctis niet een beetje matig?
Alle Brazilianen zijn kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand hier ervaring met Zé eduardo?
Ik hoor jullie altijd over Wallyson maar deze Ze speelt in mijn mening ook veel beter dan dat hij stats heeft.
gekke formatie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:02 schreef vandermar het volgende:
Waarom wil niemand Mata kopen van mij12,75K BIN
Ver onder de markt prijs
3-4-3 valt wel mee dus.quote:
Gooi er voor paar honderd coins een formatie over met 4 achterin en hij verkoopt. Mata is LM dacht ik? In dat geval ff een 4411 kaartje eroverheen.quote:
Waar kan je dat precies vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uhm, volgens de database is de prijs zo ongeveer 10k
LW, ik heb wel een 4-3-2-1 kaartje nogquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gooi er voor paar honderd coins een formatie over met 4 achterin en hij verkoopt. Mata is LM dacht ik? In dat geval ff een 4411 kaartje eroverheen.
www.ultimatedb.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar kan je dat precies vinden?
Ja maar ik vind nergens met formatiequote:
prices per formation klikken, rechts, en dan 3-4-3quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar ik vind nergens met formatie
Dan staat er 17Kquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prices per formation klikken, rechts, en dan 3-4-3
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
emokid die UI van jou komt toch van die geniale ijshockeygoal? Waar je net het geniale stukje af hebt geknipt
Ben jij de tegenstander? Want je wordt gewoon smerig uitgespeeld. Gelijk abusers noemen ook..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:03 schreef GuRBuH het volgende:
Wallyson/Neymar abusers
http://www.easports.com/media/play/video/100228062
Op basis van 1 clip van 5 seconden kun jij zien hoe die gast de hele wedstrijd speelt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Ben jij de tegenstander? Want je wordt gewoon smerig uitgespeeld. Gelijk abusers noemen ook..
Serie A. Met Ibra en Boateng IFquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Datsyuk tegen Sharks idd. Iemand hier op fok heeft m gemaakt, niet helemaal gelukt.
Wat is een leuk team die ik kan maken voor 400k?
Dat wat ik ergens hierboven poste. Maar dan met Ibra in de spitsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Datsyuk tegen Sharks idd. Iemand hier op fok heeft m gemaakt, niet helemaal gelukt.
Wat is een leuk team die ik kan maken voor 400k?
Hoeveel had je voor Boateng betaald?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:23 schreef DannyDeko het volgende:
Vind het mooi geweest met het handelen in FUT. Ik hou het hierbij:
Cisse
Lavezzi - Krasic
IF Boating - De Rossi - IF Marchisio
Taiwo - T. Silva - Chiellini - Abate
De Sanctis
Is dat met het 4-3-2-1 kaartje eroverheen gegooid?quote:
Dat word helemaal lachen met die impact engine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef n0ir het volgende:
Kwestie van tijd voordat je in fifa met chicks kan spelen?
Nee, zonder kaartjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is dat met het 4-3-2-1 kaartje eroverheen gegooid?
In NHL 2012 kan je nu ook een vrouwelijke virtual pro maken,
[ afbeelding ]
Haha, nu zie ik allemaal beelden voor me met vrouwen die club matches spelen en allemaal misperenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Is dat met het 4-3-2-1 kaartje eroverheen gegooid?
In NHL 2012 kan je nu ook een vrouwelijke virtual pro maken,
[ afbeelding ]
70 maar daarna toch maar weer voor 82 verkocht dus moet weer op jacht naar een koopjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoeveel had je voor Boateng betaald?
Desnoods geef je hem voor jezelf voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een gejank hier telkens zeg, maakt iedereen hier af met een omhaal ofzo?
Ik wist niet eens dat het er andere manieren waren om af te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een gejank hier telkens zeg, maakt iedereen hier af met een omhaal ofzo?
wel realistisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef DannyDeko het volgende:
Blessures![]()
Lavezzi eerste wedstrijd terug van 3 blessures. Krijgt ie in de laatste minuut een doodschop en is ie nu meteen voor 4 wedstrijd geblesseerd...
nee, jij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef emokid het volgende:
Heb al Serie A met IF Boateng. Heb praktisch al iedere speler uit de Serie A die iets voor stelt. Heeft iemand geprobeerd La Liga/BPL te combineren?
Dan is het gewoon een Spaans elftal though..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef vandermar het volgende:
Pepe Reina
Sergio Ramos-Pique-Puyol-Luis Enrique
Iniesta-Fabregas-Arteta-Mata
Villa-Torres
Zoiets?
Torres zou op zich wel de ideale spits zijn voor mijn ploeg, en David Silva er nog bij i.p.v. Diego.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, jij?
Het moet wel mogelijk zijn denk ik, iets met Torres en Fabregas en Arteta ofzo?
Maar wel BPL en La Ligaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een Spaans elftal though..
Maar geen hybrid...quote:
Dat is best een tof team eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar geen hybrid...
Casillas
Bosingwa - Pepe - Pique - Enrique
Meireles
Ben Arfa - Mata
Nasri
Benzema - Anelka
IF Gameiroquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is best een tof team eigenlijk
Evt nog Anelka vervangen voor een willekeurige andere Franse spits
Zou er zelf niet snel mee spelen, Anelka al helemaal niet. Persoonlijk zou ik dan Ngog willen, maar de meeste mensen hier spelen niet met silversquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is best een tof team eigenlijk
Evt nog Anelka vervangen voor een willekeurige andere Franse spits als je niet per se aan 2 leagues totaal vast wil houden
Je kan ook Silva nemen op 10 en dan 2 Spaanse spitsen (Torres en Soldado bijv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |