op één onderwerp tegenstemmen staat gelijk aan het kabinet laten vallen? En laten we eerlijk zijn: Voor de PVV is dit de enige mogelijke combinatie waardoor zij nog enige invloed op het immigratiebeleid kunnen uitoefenen, op het moment dat ze het nu laten vallen over één jongen is het ook voor een heel aantal jaren weer terug naar de oppositiebankjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een kabinet liet vallen over één jongen.
Ik zou hierom direct het kabinet laten klappen (al is dit niet aan de orde)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een kabinet liet vallen over één jongen.
Zou Wilders dit pikken? Immigratie is toch een van zijn speerpunten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Tocadisco het volgende:
op één onderwerp tegenstemmen staat gelijk aan het kabinet laten vallen?
Mwoah. Ze maken kans de grootste te worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
op één onderwerp tegenstemmen staat gelijk aan het kabinet laten vallen? En laten we eerlijk zijn: Voor de PVV is dit de enige mogelijke combinatie waardoor zij nog enige invloed op het immigratiebeleid kunnen uitoefenen, op het moment dat ze het nu laten vallen over één jongen is het ook voor een heel aantal jaren weer terug naar de oppositiebankjes.
zie mijn edit: dit kabinet is zijn enige kans, als hij het opblaast over één klein puntje is hij verdoemd tot jarenlang oppositie voeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou Wilders dit pikken? Immigratie is toch een van zijn speerpunten.
Henk en Ingrid snappen dit politieke steekspel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
op één onderwerp tegenstemmen staat gelijk aan het kabinet laten vallen? En laten we eerlijk zijn: Voor de PVV is dit de enige mogelijke combinatie waardoor zij nog enige invloed op het immigratiebeleid kunnen uitoefenen, op het moment dat ze het nu laten vallen over één jongen is het ook voor een heel aantal jaren weer terug naar de oppositiebankjes.
En dan? Het CDA is niet zo bijzonder vergevingsgezind en met het VVD zal dat ook wel reuze meevallen, en met 30 - 40 zetels kan je geen kabinet vormen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. Ze maken kans de grootste te worden.
Haha. Ik voorzie eerder een formatie die niet slaagt. CDA gaat niet met PVV, VVD niet met GL, en voor Paars+ zijn er te weinig zetels.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
zie mijn edit: dit kabinet is zijn enige kans, als hij het opblaast over één klein puntje is hij verdoemd tot jarenlang oppositie voeren.
Het was het uittesten waard geweest. Wat nu gebeurt, is erger. De slapjanussen van het CDA zwichten voor de gedoogpartner. Niet de regeringsverantwoordelijkheid, niet de impopulaire maatregelen zoals euro-steun, maar wél macht en misplaatst machtsvertoon zoals in deze zaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou Wilders dit pikken? Immigratie is toch een van zijn speerpunten.
30 + 8 < 76quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Henk en Ingrid snappen dit politieke steekspel?
Chapeau, de CDA wordt hierdoor gemarginaliseerd en de PVV krijgt er nog eens 8 zeteltjes bij.
En wij tot belgische toestanden, met een grote onregeerbare tegenbeweging in de kamer van Occupisten en Xenofoben, respectievelijk de SP met 20+ zetels die het enige oudlinkse tegengeluid van een kwakkelende PvdA zijn en de PVV met 30+ zetels die hun vreemdelingvrezende houding niet zullen aanpakken vanwege een stel bambi-oogjes in de media.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
zie mijn edit: dit kabinet is zijn enige kans, als hij het opblaast over één klein puntje is hij verdoemd tot jarenlang oppositie voeren.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Geert wil dit kabinet 4 jaar laten zitten om vervolgens zelf de grootste te worden.quote:
Ik snap je rekensom niet.quote:
Dat wordt weer slecht slapen vannacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
fixedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap je rekensom niet.
30 + 8 < 76.
Tenminste, op mijn lagere school.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt weer slecht slapen vannacht.
Er is enkel een oppositie bij gratie van een coalitie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
fixed
maar het was maar om aan te geven dat tenzij hij in zijn eentje 76 zetels heeft hij toch echt de oppositie in kan, ook als is hij de grootste partij.
Geert Wilders als minister-president, lachen toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan zijn we zeker de risee van Europaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geert Wilders als minister-president, lachen toch?
Dat ken ik ergens van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef eriksd het volgende:
Krijg je een eindeloos demissionair kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |