Doh :| maar volgens mij was het niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet zienMaar zou rond die tijd wel kunnen. Mijn mobiele telefoon ligt thuis voor de verandering (lees: vergeten).
Leuk is het niet maar het overkomt iedereen, het is een grotere uitdaging in tegenstelling tot het gewoon doorhammeren op softcore want er kan toch niks gebeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe het gaat wat betreft verbinding. Misschien dat ik eerst een aantal softcore games zal doen om te kijken hoe de verbinding is. Door smerige lag/vertraging je poppetje kapot zien gaan zal me emotioneel wat teveel worden
Nou daar ben je dan snel van genezen hor. 80.000 keer zo leuk. Jarenlang gedaan met D2. In het begin alleen offline D2 gespeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef genakt het volgende:
Heb diablo nog nooit multiplayer gedaandus begin lekker singleplayer
Ja, in real lifequote:Op woensdag 2 november 2011 15:59 schreef Moro het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar het overkomt iedereen, het is een grotere uitdaging in tegenstelling tot het gewoon doorhammeren op softcore want er kan toch niks gebeuren.
Dood gaan we allemaal.
Soon ™quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef HeertjeB het volgende:
Beta Patch 5 is geannounched!
Hopelijk delen ze ook wat meer keys uit!
When it's done.quote:
je zal toch moeten wachten tot Q1 2012quote:
Pheno zijn rug wassen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:37 schreef IncredibleMe het volgende:
heren,
hoe kom ik aan een beta-key?
Correct, als wij geen keys krijgen dan kunnen we ze ook niet uitdelen. Volgens mij worden er geen keys in de Benelux verdeeld. Ik zie geen enkele site ze hebbenquote:
Ik vind het echt belachelijk dat de gehele Benelux wordt uitgesloten van de beta, ook de Facebookactie dus. Wat is het nut, leveren we niet genoeg op?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Correct, als wij geen keys krijgen dan kunnen we ze ook niet uitdelen. Volgens mij worden er geen keys in de Benelux verdeeld. Ik zie geen enkele site ze hebben
En ja, ik heb het op dag 1 van de beta al gevraagd, maar de PR Benelux wist het ook niet of en wanneer dat dan zou gebeuren.
Paar maandjes nog, dan kan je volledig los. Die beta is maar matig. Logisch dat je graag even wilt spelen maar je mist weinig tbh.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Jimbo het volgende:
iemand die zn beta key uit wil huren aan me ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |