abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103871819
Dan heb je al helemaal geen probleem. Dan heb ik net de info niet goed gelezen over die kaart (daar stond up to 1024 DDR3, dus ik dacht dat het shared was).
pi_103871832
Ik ben vooral benieuwd naar de pvp-mogelijkheden. En of er weer hostile in zit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_103871844
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de pvp-mogelijkheden. En of er weer hostile in zit.
Naar wat ik begrepen heb, komt er een aparte plaats voor te PvP-en. Dus ik ga er van uit dat er geen hostile in zit. :)
pi_103871949
De aparte plaats weet ik, maar hoe en welke modussen er precies zijn is volgens mij nog niet duidelijk gemaakt. En hostile vond ik wel erg leuk, ondanks de glichtes als tp-killing etc. Ik deed het legit, dus met een tot op het bot getuned op jacht naar high levels :D Die natuurlijk de eerste keer lacherig doen, want een low/mid tegen level 80 is natuurlijk een uitgemaakte zaak :+
pi_103871970
PvP voor hardcore word lastig aangezien ik al met een vole groep zit als ik het zo begrijp 4 man toch? (als ik een open game zou maken)
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_103872009
Blizzard moet gvd die releasedate eens bekend gaan maken! :( :(
Bla
pi_103872036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Moro het volgende:
PvP voor hardcore word lastig aangezien ik al met een vole groep zit als ik het zo begrijp 4 man toch? (als ik een open game zou maken)
De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht. Maar dat is speculeren natuurlijk.
pi_103872237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht. Maar dat is speculeren natuurlijk.
In eerder uitgekomen videos zag je er een stuk of 8 inderdaad, teambased geloof ik.
pi_103872258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De PvP area wordt anders dan de rest. Dus met een beetje geluk kun je met meer dan 4 personen tegelijk in een enkele PvP-area terecht.
Ja die ken ik doelde eigenlijk op hardcore, dat er mensen joinen die je even op komen zoeken.

quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef Pheno het volgende:
De aparte plaats weet ik, maar hoe en welke modussen er precies zijn is volgens mij nog niet duidelijk gemaakt. En hostile vond ik wel erg leuk, ondanks de glichtes als tp-killing etc. Ik deed het legit, dus met een tot op het bot getuned op jacht naar high levels :D Die natuurlijk de eerste keer lacherig doen, want een low/mid tegen level 80 is natuurlijk een uitgemaakte zaak :+
Dunno met een buriza kon je redelijk wat schade aanrichten, waren nog wel wat builds die het leuk deden. Javazon level 14 met enchant weleen een 44 assassin afgemaakt.
pi_103872263
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

In eerder uitgekomen videos zag je er een stuk of 8 inderdaad, teambased geloof ik.
Heb je linkjes, die heb ik gemist namelijk. :9
pi_103872358
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Heb je linkjes, die heb ik gemist namelijk. :9
Op mijn werk is youtube afgeschermd, dus dat wordt op dit moment lastig. Ik zal thuis eens zoeken.
pi_103872366
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Op mijn werk is youtube afgeschermd, dus dat wordt op dit moment lastig. Ik zal thuis eens zoeken.
Top.
  woensdag 2 november 2011 @ 13:34:24 #88
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103872430
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:12 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij heeft die kaart 1 gig van zichzelf en pakt hij die niet van de RAM. Het is een gamelaptop dus :).
Heb je x64 bit? Dat wil ook nog weleens helpen. Spreekt ie de 4gig ook aan.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103872633
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Top.
Het is van een tijd geleden, volgens mij een van de eerder blizzcons, mocht je zelf ook gaan zoeken. Ik houd de game nogal ernstig in de gaten, obsessief :X
pi_103872650
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Killaht het volgende:

[..]

Heb je x64 bit? Dat wil ook nog weleens helpen. Spreekt ie de 4gig ook aan.
Dan kan met een hack op een 32 bit machine ook. Alleen heb ik nu wel andere problemen op mijn win7 laptop... :')
http://www.pallab.net/200(...)-in-windows-vista-7/
pi_103875996
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En je haalt je schoenen zeker bij de wibra voor 10 euro omdat je merk te duur vind? Waarom wordt toch altijd de prijs erbij gehaald. Het gaat om de ervaring. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die meer geld hebben.

En waarom kun je op OSX niet gamen? :')

iMac user overigens, en ik ga D3 er gewoon op spelen...
Goh, gelijk de ad hominem :O

En je kunt niet gamen op Apple, omdat merendeel van de games nooit wordt klaargezet voor de Apple. Vergelijk maar eens de Steamstores voor Apple en Windows, wereld van verschil.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_103876069
quote:

[..]

Mobiele telefoon geen youtube?
quote:

[..]

deze? Snelle search levert alleen 2010 op, dus als dit het niet is zal het er wel ergens tussen staan :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_103876092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Goh, gelijk de ad hominem :O

En je kunt niet gamen op Apple, omdat merendeel van de games nooit wordt klaargezet voor de Apple. Vergelijk maar eens de Steamstores voor Apple en Windows, wereld van verschil.
Dus omdat niet alle spellen erop komen, kun je er niet op gamen? :')

Tering wat een kromme redenatie. Niet iedereen is geïnteresseerd in alle games. De games die ik wil, draaien allemaal onder OSX. En daarnaast is er Bootcamp zodat wel ALLES, maar dan ook echt ALLES op een Apple draait.

Leer eerst maar eens het verschil tussen OSX, Apple en Windows en kom dan maar eens terug...
pi_103876203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mobiele telefoon geen youtube?

[..]

deze? Snelle search levert alleen 2010 op, dus als dit het niet is zal het er wel ergens tussen staan :D
Dat kan ik dus niet zien :D Maar zou rond die tijd wel kunnen. Mijn mobiele telefoon ligt thuis voor de verandering (lees: vergeten).
  woensdag 2 november 2011 @ 15:26:25 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103876359
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus omdat niet alle spellen erop komen, kun je er niet op gamen? :')

Tering wat een kromme redenatie. Niet iedereen is geïnteresseerd in alle games. De games die ik wil, draaien allemaal onder OSX. En daarnaast is er Bootcamp zodat wel ALLES, maar dan ook echt ALLES op een Apple draait.

Leer eerst maar eens het verschil tussen OSX, Apple en Windows en kom dan maar eens terug...
Dit dus... Overigens gebruik ik zakelijk en regelmatig privé mijn Macbook pro maar draait mijn nieuw aangeschafte PC gewoon Windows. Ik vind OSX vele male fijner maar het was me net iets te prijzig om een iMac van 2.000 euro te kopen.

Ieder zijn ding maar ik verkies Mac OSX boven die rotzooi van Microsoft. Nu speelt geld nog een te grote rol maar anders zou ik alleen nog maar Apple-based handel kopen... Nouja, alles is Apple bij mij behalve m'n desktop.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103876570
Open er een KLB-topic over! Zinloze discussies altijd. Het draait op beide systemen, de een wil meer geld uitgeven dan de ander en allemaal zijn we blij met dit spel. Halleluja!

Wie gaan er allemaal hardcore spelen trouwens? Ik wel meteen want dat is de enige manier om echt spanning op te bouwen. In Diablo II vond ik softcore zo nietszeggend. Je gaat dood, who cares. Enige minpuntje is dat er geen real money auction is op hardcore en dan is dan de enige reden om toch softcore te kiezen. Penalty tot nu toe was overigens durability van je items omlaag ging als je stierf, niet echt wereldschokkend dus.
pi_103876853
Ik ga niet hardcore spelen. Bij D2 ook niet gedaan. :)
  woensdag 2 november 2011 @ 15:41:19 #98
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103876884
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:32 schreef Pheno het volgende:
Wie gaan er allemaal hardcore spelen trouwens? Ik wel meteen want dat is de enige manier om echt spanning op te bouwen. In Diablo II vond ik softcore zo nietszeggend. Je gaat dood, who cares. Enige minpuntje is dat er geen real money auction is op hardcore en dan is dan de enige reden om toch softcore te kiezen. Penalty tot nu toe was overigens durability van je items omlaag ging als je stierf, niet echt wereldschokkend dus.
Heel vaag maar ik voel me "onvoldoende die-hard gamer" om me aan Hardcore te wagen. Uiteraard is het wel ultiem tof. Sowieso om aan iedereen te vragen: "Speel je Hardcore?"... Nee? Niet? Knoeier, ik wel 8-).

Ik vind het qua AH juist een voordeel wanneer deze geen real money betreft. Zou voor mij een extra drive zijn om Hardcore te gaan doen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103877014
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Dit dus... Overigens gebruik ik zakelijk en regelmatig privé mijn Macbook pro maar draait mijn nieuw aangeschafte PC gewoon Windows. Ik vind OSX vele male fijner maar het was me net iets te prijzig om een iMac van 2.000 euro te kopen.

Ieder zijn ding maar ik verkies Mac OSX boven die rotzooi van Microsoft. Nu speelt geld nog een te grote rol maar anders zou ik alleen nog maar Apple-based handel kopen... Nouja, alles is Apple bij mij behalve m'n desktop.
OSX draait toch ook gewoon op een "normaal" systeem?

En ik ga voor hardcore, hopen dat er niet van die random 1 shot mobs zijn.
  woensdag 2 november 2011 @ 15:49:11 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103877199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Moro het volgende:
En ik ga voor hardcore, hopen dat er niet van die random 1 shot mobs zijn.
Ben ook benieuwd hoe het gaat wat betreft verbinding. Misschien dat ik eerst een aantal softcore games zal doen om te kijken hoe de verbinding is. Door smerige lag/vertraging je poppetje kapot zien gaan zal me emotioneel wat teveel worden :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')