Dat is tenminste normaal antwoordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat ook nergens. Gewoon af en toe kijken daar, komt vanzelf een nieuwsbericht te staan met iets waar je op moet klikken voor een key. Denk wel dat je een account moet hebben.
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef genakt het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492439
Ik heb sinds gister account dus hopelijk kan het nog welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.
Mooi!
Die laatste zin van je was dan ook normaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is tenminste normaal antwoord
Heb me aangemeld en hou het in de gaten.
Dan trek je dus geen nieuwe bezoekers met dit soort actiesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bovendien hebben we na de enorme toeloop op de verloting van gisteren wat maatregelen moeten nemen. Die zijn vrij simpel; iedereen die vanaf nu een nieuwe account aanmaakt, kan helaas niet meedingen naar een key.
Mooi!
Gelukkig heb ik zelfs nog karmaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooi!
Maar de oude worden ook niet boos..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan trek je dus geen nieuwe bezoekers met dit soort acties
You never knowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de oude worden ook niet boos..
104 van de 400 codes zijn gister naar mensen gegaan die enkel hiervoor een account maken.
Die zal je echt niet snel terugzien..
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de oude worden ook niet boos..
104 van de 400 codes zijn gister naar mensen gegaan die enkel hiervoor een account maken.
Die zal je echt niet snel terugzien..
Dat vertelde Zeef (Admin) in het topic.quote:
quote:[message=37713701,noline]zeef schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:41[/message]:
Nieuw geregistreerden vanaf 12:11 maken geen kans in deze verloting. Daarnaast staan nieuwe registraties de hele dag al onder verscherpt toezicht. Voor het idee, gisteren zijn 74% van de beschikbare keys naar accounts die ouder dan 1 dag waren gegaan.
Zoals gezegd hebben we verscherpt toezicht en naast het bannen van accounts (de winnaar had er 33) zijn ook diverse IP's geblokkeerd.
Hoop het ookquote:
OK ik had niet het hele topic doorgelezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vertelde Zeef (Admin) in het topic.
[..]
Half 4, staat op pagina 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik had niet het hele topic doorgelezenIk hoop trouwens niet dat ze het weer om 4 uur doen, dan ben ik net op weg van werk naar huis
Dan heb ik een kwartiertje, of 10 seconden als het weer zo snel gaatquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik een kwartiertje, of 10 seconden als het weer zo snel gaat![]()
Ik zat in het artikel op de FP te kijken, ik dacht dat ze dat misschien zouden updatenEn in het vorige topic las ik dat het gisteren om 4 uur was.
Denken dat je key eerder krijgt omdat je vrouw bentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
OK ik ga weg uit dat topic, ik ga mee zitten posten met die Tweakerts
Ze happen wel meteenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Denken dat je key eerder krijgt omdat je vrouw bent
key ga ik natuurlijk niet hier neerzettenquote:Hoi, de key die je hebt gewonnen is : xxxxxxxxxx
gzquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb er eentje
[..]
key ga ik natuurlijk niet hier neerzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |