SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds het makkelijkste en meest geaccepteerde manier van online betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Precies. Wordt toch wel teruggedraaid, alleen even een week zonder cc. Dat overleef ik wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wel kut van de blokkade.. Maar toch beter dat dan dat je opeens euro's lichter bent..
Yep, ben ook heel blij met de mijne!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds het makkelijkste en meest geaccepteerde manier van online betalen
Paupers die geen geld aan games willen spenderen en illegaal downloadenquote:
We gaan het meemaken. Tot nu toe wordt er netjes mee omgesprongen. Even bellen en nu ligt de zaak bij een afdeling fraude. Ze zoeken het maar uit. Als het mij maar geen geld kostquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, ben ook heel blij met de mijne!
Maar wel kut dat misbruikkost inderdaad altijd weer klauwen met tijd...!
Gamersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die geen geld aan games willen spenderen en illegaal downloaden
serieus dude? dus jij was ook het zielige kneusje die een filename weg mod? Maar goed, als jij denkt dat ik geen games koop, moet je misschien ff beter rond kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die geen geld aan games willen spenderen en illegaal downloaden
Heb je nou echt een foto gemaakt om Phe op zijn plek te zetten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
volgende keer beter Pheno
nee maar die foto had ik al, anders stonden er nog meer games op, verder hebben sommige mensen het nodig om ff wakker te wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heb je nou echt een foto gemaakt om Phe op zijn plek te zetten?
Vreemde aanname. Ik modereer niet. Voor de rest heb ik geen naam genoemd, dus waarom je je aangesproken voeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
serieus dude? dus jij was ook het zielige kneusje die een filename weg mod? Maar goed, als jij denkt dat ik geen games koop, moet je misschien ff beter rond kijken
Was ook meer een vraag of jij het was hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
Echt, controller leeg
[..]
Vreemde aanname. Ik modereer niet. Voor de rest heb ik geen naam genoemd, dus waarom je je aangesproken voelt
Je ps3?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef Pheno het volgende:
Wat is een beetje goede en snelle oplader voor de ps3-controller trouwens, want ik word hier lamlendig van.
Geen idee waarom ie het doet, want die foto zet ie wel vaker neerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heb je nou echt een foto gemaakt om Phe op zijn plek te zetten?
Stroomvretend herrieschoppend ding, no way. Fijn geleverd ook met zo'n te kort kabeltjequote:
vaker? dit is de 2de keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee waarom ie het doet, want die foto zet ie wel vaker neer
Gewoon standaard kabeltje? Anders hang je hem aan je macbook?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stroomvretend herrieschoppend ding, no way. Fijn geleverd ook met zo'n te kort kabeltje
Gewoon play & charge kit met 3 meter kabel!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon standaard kabeltje? Anders hang je hem aan je macbook?
Niet zo moeilijk doen hoor![]()
Wees blij dat je niet hoeft te kutten met batterijen.
Ik heb geen slim, dat is dan weer jammer. En geen ruimte, de kast is niet zo groot waar ie nu in staatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)amp-charger-ps3.html
ziet er wel weer cool uit
Nja het ziet er lachen uit, een grote ps3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:41 schreef Pheno het volgende:
http://www.bigbeninteractive.nl/produit/produit/id/3929
Wooptiedoo.
[..]
Ik heb geen slim, dat is dan weer jammer. En geen ruimte, de kast is niet zo groot waar ie nu in staat
Nee, maar die is wel handiger. En het ziet er zo kamasutra uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het ziet er lachen uit, een grote ps3
http://www.consoleshop.nl(...)ock-charger-ps3.html
is dat niet dezelfde?
je kan er 2 tegelijk opladen iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar die is wel handiger. En het ziet er zo kamasutra uit
90 euro voor een plastic huisje voor je console die er vet cool heftâg uitziet! Én je kan je headset eraan ophangen! HET NUT HOUDT NIET OP!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Pheno het volgende:
wtf is dit nu weer voor eng ding. http://www.consoleshop.nl(...)eld-3-vault-ps3.html
Duidelijk gePhotoshopped imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb veel pixels gezien maar deze zijn duidelijk geshoppedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Duidelijk gePhotoshopped imo.
Je kreeg toch vandaag pas mailtje binnen?!quote:
Hier ook nietquote:
BF3 nog niet verstuurd en Batman moet nog uitkomen voor de PCquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet
Wel weer een reden om verder met Batman AC te gaan.
CALL 911 NAO!quote:
Nicequote:
oh so truequote:
FOTO IS EEN HOAX, nick heeft helemaal homefront niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Watskeburt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mag ik even zeggen dat het vandaag een@#$#$%#$%# dag is?
Gelukkig is de dag bijna om.
Fruit wil geen levens verzekering voor een miljoen afsluitenquote:
Op zich niets met mij, maar heb een lange dag gehad met veel ellende van andere erin. Soms gewoon het gevoel dat je zo weinig voor je patienten kan doen, je zou af en toe veel meer willen doen.quote:
Ai, dat is iets dat je in jouw functie wel van je af moet leren zetten volgens mij. Zelfde verhaal als je psychotherapeut bent, of dokter. Geen wonderen kunnen verrichten en het jezelf dit niet teveel aantrekken is een moeilijke combi.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Op zich niets met mij, maar heb een lange dag gehad met veel ellende van andere erin. Soms gewoon het gevoel dat je zo weinig voor je patienten kan doen, je zou af en toe veel meer willen doen.
En mijn arme labrador is weer ziek, ik hoop toch dat ie nog eventjes mee gaat!
Normaal kan ik het ook heel goed van me af zetten, maar vandaag was het gewoon veel te gelijk. En dan ben ik altijd blij als ik dan de dag erna weer fris kan beginnen en mensen kan bieden wat ik kan, meer kan ik helaas ook niet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ai, dat is iets dat je in jouw functie wel van je af moet leren zetten volgens mij. Zelfde verhaal als je psychotherapeut bent, of dokter. Geen wonderen kunnen verrichten en het jezelf dit niet teveel aantrekken is een moeilijke combi.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:55 schreef Poit het volgende:
Ik vind dat we na je stage maar een groot feestje voor je moeten geven lot!
Aai over de bol. Slapen en morgen weer een dagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Normaal kan ik het ook heel goed van me af zetten, maar vandaag was het gewoon veel te gelijk. En dan ben ik altijd blij als ik dan de dag erna weer fris kan beginnen en mensen kan bieden wat ik kan, meer kan ik helaas ook niet doen.
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Aai over de bol. Slapen en morgen weer een dag
Wat is er nu weer mis met harry potter?quote:
HP met SMquote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met harry potter?
Harry Potter met Scorpius Malfoy?quote:
Hewlett packard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met harry potter?
Wat is er mis met Hewlett Packard?quote:
de laptop had weer eens kuren.quote:
oeh. Maar ik heb nu even geen creditcardquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:58 schreef Poit het volgende:
Oeh, zie Portal 2 voor 24 euro staan, PS3
Nedgame, gewoon oerhollandsche winkel.. Of is je debet card ook geblokkeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
oeh. Maar ik heb nu even geen creditcard
Oh, een echte winkel. Huuuuuuuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nedgame, gewoon oerhollandsche winkel.. Of is je debet card ook geblokkeerd?
Enige nadeel is dat daar dan weer mensen zijn..quote:
Misschien een portalgun meenemen, dan zijn zo zo weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat daar dan weer mensen zijn..
Ik neem m'n Poitalgun al mee.. Standard equipped.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien een portalgun meenemen, dan zijn zo zo weg.
Sharquote:
Nee eergister al?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kreeg toch vandaag pas mailtje binnen?!
Ach wat heeft pre-order voor nut?! Game is al de halve dag te koop
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Solique het volgende:
Vakantie is geaccepteerd
Nu kijken wat te gaan plannen
[..]
Shar![]()
![]()
ik haat smurfenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:56 schreef Nebo het volgende:
Ik haat opstaan als het nog donker is. Ik haat naar huis gaan als het al donker is. Winter
En het is niet eens winter!quote:
Wacht maar tot het echt gaat vriezen, dan loop je heel de dag met een smurf in je broekquote:
Blauw koppie? Of doel je meer op de witte muts?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt gaat vriezen, dan loop je heel de dag met een smurf in je broek
ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:54 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)d-3-launchparty.html
IK WIL DAARHEEENNNN!!
Als ik win mag je meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ook mee gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:54 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)d-3-launchparty.html
IK WIL DAARHEEENNNN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |