quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef TheArt het volgende:
En Misa verslaat Meusberger in de tweede ronde. De uitslag is nog wat onduidelijk, maar ik gok op 6-3, 6-1. Kwartfinale waarschijnlijk tegen topseed Mona Barthel.
Nog een grappig feitje. Misa heeft 4x verloren sinds haar samenwerking met Van Harpen. Dat was 1x tegen Serena Williams op de US Open en 3x in ITF-toernooien tegen de uiteindelijke winnares, want ook Cirstea won het toernooi vorige week na van Misa gewonnen te hebben.
Laatste dus over rechtstreekse plaatsing AO.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij winst op Barthel of Minella kan dat bijna niet meer misgaan.
twitter:MisaKrajicek twitterde op woensdag 26-10-2011 om 14:58:00Won 6-2,6-1! Played another good match. Still playing doubles later on today with C.Garcia vs. M.Minella/S.Voegele #aegon #Barnstaple reageer retweet
Wimbledon 2008 was haar laatste directe MD entry op een GS.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:50 schreef Morthill het volgende:
Australian Open wordt dus een zekerheidje. Hoe lang is het geleden dat ze in de top 100 stond en direct werd toegelaten tot een GS?
En 3x van een latere toernooiwinnares verloren of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wimbledon 2008 was haar laatste directe MD entry op een GS.
Overigens is haar winst-verlies statistiek sinds haar samenwerking met Van Harpen 16-5. Over een goede beslissing gesproken om met hem te gaan samenwerken![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
En 3x van een latere toernooiwinnares verloren of niet?
En ook de halve finale in dubbelspel dus.twitter:MisaKrajicek twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 12:10:30Good doubles win 6-3,6-2!Tomorrow semifinal singles vs. K.Date-Krumm at 11am + after suitable rest final doubles vs. M.Ninomiya/R.Sawayanagi reageer retweet
Finale dubbel was het zelfs. Maar helaas, de kniequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Morthill het volgende:
En ook de halve finale in dubbelspel dus.twitter:MisaKrajicek twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 12:10:30Good doubles win 6-3,6-2!Tomorrow semifinal singles vs. K.Date-Krumm at 11am + after suitable rest final doubles vs. M.Ninomiya/R.Sawayanagi reageer retweet
quote:Good afternoon,
i have some good and some bad news. The good is that thankfully my knee injury isnt as bad as expected. I have a bruised bone,which is also a bit damaged and has some swelling. The bad news is that i will have to rest for the next week(s) until the pain and swelling goes away. That means i wont be able to play the Masters in Rotterdam, unfortunately.
For next year I will be respresanting my country again in Fed Cup!
So the start of my 2012 season will look as follows:
2.1.- Brisbane
9.1.- Sydney
16.1.- Australian Open
30.1.- Fed Cup
Hopefully my knee will be fully healed until then and i will see you all ''Down Under''
Greetings Misa
twitter:MisaKrajicek twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:08:58Tonight I will be appearing on of the most popular Dutch show's called ''De Wereld Draait Door''. You can follow... http://t.co/gXcU8SrJ reageer retweet
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef luckass het volgende:
Teveel op dr knietjes gezeten voor dr vriend?
True to that...quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef Ericr het volgende:
Heb je zoveel echte topsporters in Nederland en dan mag iemand die rommelt in de marge aanschuiven bij DWDD. Voor de zoveelste keer nog wel.
quote:
quote:(3)Vera Dushevina (RUS) v (wc)Isabella Holland (AUS)
Misaki Doi (JPN) v Karin Knapp (ITA)
Mirjana Lucic (CRO) v Lesia Tsurenko (UKR)
Kristina Mladenovic (FRA) v (6)Michaella Krajicek (NED)
Onhaalbaar weet ik niet hoor. Als ze op dezelfde manier doorgaat zoals ze 2011 heeft afgesloten, dan hoeft ze minder dan 30 plekken winst te boeken op de wereldranglijst. Dat is in een half jaar, en zeker dit half jaar waarin ze weinig punten te verdedigen heeft, zeker mogelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:09 schreef Morthill het volgende:
dat is ie altijd wel
OS lijken me een mooie, en natuurlijk onhaalbare, doelstelling
Moeilijk? Juist hartstikke makkelijk. Je hele leven opofferen voor een doel waar je toevallig voor geboren bent, maar wat je echt niet hoeft te ambiëren is zwaar. Zeker als er geen reden is om het te doen als je ziet hoe makkelijk het leven in NL al is, waar je echt kunt doen wat leuk is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan het niet helpen te denken bij elke goede prestatie die ze nu levert dat ze een veel betere prestatie had kunnen leveren als ze haar hele leven voor de sport geleefd had. Zelfde heb ik altijd bij De Bakker. Heb je het talent om de top-20 te bereiken, verpruts je het. Moeilijk voor te stellen.
Ze vond haar trainer neuken belangrijker dan presteren op de baan. Gelukkig is dat voorbij nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan het niet helpen te denken bij elke goede prestatie die ze nu levert dat ze een veel betere prestatie had kunnen leveren als ze haar hele leven voor de sport geleefd had. Zelfde heb ik altijd bij De Bakker. Heb je het talent om de top-20 te bereiken, verpruts je het. Moeilijk voor te stellen.
Heerlijk subtielquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze vond haar trainer neuken belangrijker dan presteren op de baan. Gelukkig is dat voorbij nu.
Zo subtiel als twee neukende homo's op een borrel van de Republikeinse Partij.quote:
Ik las ' de Hitsige Arena'.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Szura het volgende:
Vanavond rond 01:15 tegen Ivanovic, in de Hisense Arena.
Ik beken ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las ' de Hitsige Arena'.
Dat gaat fappen worden vannacht
Ik begin alvast met opwarmenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik las ' de Hitsige Arena'.
Dat gaat fappen worden vannacht
Welke carrière zou dan een aantrekkelijkere carrière zijn dan die van topsporter tot je 30ste en chillen/rentenieren tot je 80ste? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je dan niet voor topsporter kiest. Uiteraard zijn er mensen die het doen (niet kiezen voor topsporter), maar ik vermoed dat deze mensen gewoon niet heel goed nadenken. Zie misa, die destijds als verliefde puber woest werd op iedereen die kritiek op haar keuzes had, en onderhand wel door heeft dat dat een beetje dom was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moeilijk? Juist hartstikke makkelijk. Je hele leven opofferen voor een doel waar je toevallig voor geboren bent, maar wat je echt niet hoeft te ambiëren is zwaar. Zeker als er geen reden is om het te doen als je ziet hoe makkelijk het leven in NL al is, waar je echt kunt doen wat leuk is.
Het is onzin om te verwachten dat sporters maar kiezen voor een carrière, domweg omdat ze die keuze hebben. Dat is een heel slecht argument om het te doen.
Niet iedereen wil 30 jaar van zijn leven met niets anders bezig zijn, bovendien ga je niet 50 jaar rentenieren, omdat je je dat verveelt. Zie mensen als McEnroe of Krajicek die toch nog echt druk bezig zijn met werken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Welke carrière zou dan een aantrekkelijkere carrière zijn dan die van topsporter tot je 30ste en chillen/rentenieren tot je 80ste? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je dan niet voor topsporter kiest. Uiteraard zijn er mensen die het doen (niet kiezen voor topsporter), maar ik vermoed dat deze mensen gewoon niet heel goed nadenken. Zie misa, die destijds als verliefde puber woest werd op iedereen die kritiek op haar keuzes had, en onderhand wel door heeft dat dat een beetje dom was.
Ze wint de eerste ronde, ik vermoed dat het morgen weer prijs is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik mis de seksuele grapjes elke keer na weer een schandalig optreden
In het interview zei Misa dat ze erg zenuwachtig en gespannen was en zo...tsjaquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef Ericr het volgende:
Weer met beide voetjes op aarde gezet door Ivanovic, geen schande om daar van te verliezen natuurlijk maar echt lastig heeft ze het Ivanovic ook niet kunnen maken.
en daar had ze toen paar jaar terug op Wimbledon geen last van?quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
In het interview zei Misa dat ze erg zenuwachtig en gespannen was en zo...tsja
quote:Ik zeg dat we meer moeten doen. Dan moet je als speler toch denken: waarom doet hij dat zichzelf aan? Omdat ik zie dat ze talent heeft en wil dat ze verder komt.”
Van Harpen vindt bijvoorbeeld dat Krajicek meer aan haar fysiek moet werken. “Zo wil ik het niet meer hebben. Anders ga ik lekker golfen.”
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:08 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/sport/27(...)jicek-evalueren.html
Nog altijd een mentaliteitsprobleem dus
[..]
ontzettend sad dat je zo in het nieuws komtquote:Coach wil samenwerking met Krajicek evalueren
Laatste update: 27 januari 2012 09:03 info
AMSTERDAM - Tenniscoach Eric van Harpen wil op korte termijn zijn samenwerking met Michaëlla Krajicek evalueren. De Nederlandse speelster werd vorige week in de tweede ronde van de Australian Open uitgeschakeld door Ana Ivanovic.
Foto: ANP “Ik ga haar een brief schrijven en die stuur ik ook naar haar vriend. Daarin vraag ik haar openlijk wat ze wil doen voor het tennis”, zegt Van Harpen in het nieuwe magazine van NUsport.
Met behulp van de 68-jarige Van Harpen, die in het verleden samenwerkte met onder anderen Conchita Martinez, keerde Krajicek terug in de top honderd.
De tenniscoach vindt dat er nog meer in zit. “Ik heb haar nu rond de tachtig gebracht, kan mijn geld pakken en daarop teren.”
“Nee, wat doe ik? Ik zeg dat we meer moeten doen. Dan moet je als speler toch denken: waarom doet hij dat zichzelf aan? Omdat ik zie dat ze talent heeft en wil dat ze verder komt.”
Van Harpen vindt bijvoorbeeld dat Krajicek meer aan haar fysiek moet werken. “Zo wil ik het niet meer hebben. Anders ga ik lekker golfen.”
Vroeger wel eens geweest. Hier dubbelt Misa met Tatishvili.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef Crocmaz het volgende:
Volgende ronde Govortsova. Kansen dus. Daarna eventueel Erakovic, meen haar dubbelpartner?
Ja precies, vroeger bedoelde ik, wist niet eens dat ze hier ook dubbelde (A)quote:Op maandag 20 februari 2012 18:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vroeger wel eens geweest. Hier dubbelt Misa met Tatishvili.
En vermoeidquote:Op maandag 20 februari 2012 19:03 schreef luckass het volgende:
Govortsova heeft vorige week nog een 100k gewonnen, die is in vorm dus.
Ze wil gewoon worden gedomineerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:11 schreef Szura het volgende:
Volgens mij plaatst Misa zich nogal snel onder controle van een gast. Als je die brief ook naar haar vriend moet sturen!!
twitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:31:52@MisaKrajicek Ik zal het zelf ook maar een keer vragen.... Kunnen we niet een keer mixen tegen @raemonsluiter en @FatimaMdM reageer retweet
'Mixen'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef wimderon het volgende:
Ron Vlaar is hitting on Misa
twitter:RonVlaar4 twitterde op zondag 12-02-2012 om 21:31:52@MisaKrajicek Ik zal het zelf ook maar een keer vragen.... Kunnen we niet een keer mixen tegen @raemonsluiter en @FatimaMdM reageer retweet
Ron Vlaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef wimderon het volgende:
Ron Vlaar is hitting on Misa
quote:
Dit is wat ik vond;quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nice
Lastige tegenstander die Erakovic. Verloor ze daar vorig jaar niet eens kansloos van in de qualies?!
Ohja toen. Dat was het jaar van Misa's comeback (en ze die kwartfinale punten nog verdedigde geloof ik). Ze speelde toen best goed, en verloor van haar manwijf-dubbelpartner (Erakovic dus)...quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is wat ik vond;
RANK (SEED)YEAREVENTSURFACEROUNDWINNERSCORERANK (SEED) 101
2008 MIAMI HARD R64 M.Erakovic6-2 3-6 6-2
2008 WIMBLEDON GRASS R128 M.Erakovic7-6(3) 7-6(6)
weet niet of WTA site ook quali's erin zet
jinixquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:01 schreef Morthill het volgende:
Als ze dit zou winnen, heeft ze dan kans op de toernooizege?
Daar doe ik het voorquote:
Ik zou er voor betaald moeten wordenquote:
Tim86 is nog steeds de jinx-koning hoor, jij mag (nog) niet zijn veters strikken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou er voor betaald moeten wordenMisschien eens een wedbureau contacten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tim86 is nog steeds de jinx-koning hoor, jij mag (nog) niet zijn veters strikken!
Maar als je het deze wedstrijd goed doet dan geef ik je een kansquote:
De jinxgod weet dat jij dit omgekeerd bedoeldquote:
De jinxgod is gewoon een lul. Maar het gaat nu wel hard.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
De jinxgod weet dat jij dit omgekeerd bedoeld![]()
Set erakovic
agh, toch weer een 1/4-finale, voor hetzelfde geld vliegt ze er vanaf nu altijd in de 1e ronde uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat gaat ze niet winnen.
Omdat ik juichquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze deze verliest ben JIJ verantwoordelijk.
Erakovic dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef BobW het volgende:
Winnaar moet spelen tegen Dushevina, nummer 89 van de wereld op dit moment.
Je na een set en break achterstand terugknokken is typisch Nederlands?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Hazzard het volgende:
Wel weer typisch Nederlands deze nederlaag...
Nouja vooral het daarna toch maar weer falen en het moment van breaken in die laatste set vond ik wel redelijk Nederlands jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je na een set en break achterstand terugknokken is typisch Nederlands?
Wat is daar Nederlands aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Nouja vooral het daarna toch maar weer falen en het moment van breaken in die laatste set vond ik wel redelijk Nederlands ja
Mentale hardheid :/ als ze mentaal zwak was, was ze in die 2e set er gewoon af gegaan. Er is meer dan mentale weerbaarheid nodig om een wedstrijd te winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Hazzard het volgende:
Ik doel met die 2 voorbeelden op de mentale hardheid natuurlijk.
Aan de score te zien heeft ze het ook niet slecht gedaan hoor. Vond het gewoon een beetje jammer en had door het moment van de break het gevoel dat het een mentaal iets was. Iets dat wel vaker het geval is bij Nederlanders. Zeker weten doe ik natuurlijk nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
naja verliest van iemand in drie sets waarvan ze nog niet eerder van had gewonnen en die 30 plaatsen hoger staat. Op zich wel aardig toch
Zit wat in inddquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mentale hardheid :/ als ze mentaal zwak was, was ze in die 2e set er gewoon af gegaan. Er is meer dan mentale weerbaarheid nodig om een wedstrijd te winnen.
Ze heeft al snel de phone te pakken :/twitter:MisaKrajicek twitterde op donderdag 23-02-2012 om 20:20:32Lost 4-6,7-6,4-6...pity but good match. Next up doubles #MemphisTennis reageer retweet
kwartier na de partij, daar is toch niks mis mee? ze kan moeilijk gelijk gaan trainenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Morthill het volgende:
Ze heeft al snel de phone te pakken :/twitter:MisaKrajicek twitterde op donderdag 23-02-2012 om 20:20:32Lost 4-6,7-6,4-6...pity but good match. Next up doubles #MemphisTennis reageer retweet
Ik vind het toch best treurigquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
kwartier na de partij, daar is toch niks mis mee? ze kan moeilijk gelijk gaan trainen
moderne generatie he.. als wij gevoetbald hebben staan de uitslagen ook zo op twitter..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het toch best treurig.
Tsja, nieuwe generatie. Ik zou het ook doen waarschijnlijk. En daar drinken ze niet gezellig een drankje met de tegenstander na afloop denk ik. Dus het is nog logischer ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Morthill het volgende:
Geen idee, douchen, warming down, balen in de kleedkamer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, nieuwe generatie. Ik zou het ook doen waarschijnlijk. En daar drinken ze niet gezellig een drankje met de tegenstander na afloop denk ik. Dus het is nog logischer ookWat doet ze dan anders na een pot?
Palen met McCawquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen idee, douchen, warming down, balen in de kleedkamer?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen idee, douchen, warming down, balen in de kleedkamer?
Ik las bij "balen" ook iets anders inderdaadquote:
Cadantu staat op dit moment in de finale in Monterrey.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Krajicek in Acapulco best lekkere loting;
1e ronde tegen de voor mij onbekende Cadantu (Roemenie).
Eventueel 2e ronde tegen Brianti of Cornet.
Latijnse mooiboysquote:
Hmm dat is altijd zo dubbel, ja, ze zijn mega in vorm...en ja ze zijn dan heel moe :pquote:Op maandag 27 februari 2012 01:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cadantu staat op dit moment in de finale in Monterrey.
Mjah, die meid in de 2e ronde had net een toernooi gewonnen, maar ging er toch in twee sets af.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cadantu staat op dit moment in de finale in Monterrey.
niet te hard zeggenquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:33 schreef Morthill het volgende:
Gaat nu al een half jaar gewoon goed, we moeten toch wel kunnen spreken van een stijgende lijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Top-54 op een geschoonde wereldranglijst met een max van 3 per land op de ranking van 11 juni.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:36 schreef Coelho het volgende:
Welke ranking moest ze ook al weer halen om naar de OS te mogen? En wat is de toetsdatum?
Met nog genoeg toernooien te spelen tot die tijd moet dat haalbaar zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Top-54 op een geschoonde wereldranglijst met een max van 3 per land op de ranking van 11 juni.
Hele knappe zege dit en dat nota bene op gravelHet lijkt echt de goede kant op te gaan.
NOC NSF houdt de criteria aan van de tennisbonden volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Met nog genoeg toernooien te spelen tot die tijd moet dat haalbaar zijn.
Jammer dat het NL's IOC eist dat je minimaal 40e staat of zo.
Nope, net wat Frank zegt, dit is de eerste OS waarbij NOC*NSF qua tennis de eisen van de ITF aanhoudt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Met nog genoeg toernooien te spelen tot die tijd moet dat haalbaar zijn.
Jammer dat het NL's IOC eist dat je minimaal 40e staat of zo.
Ik maak onderscheid tussen Zuid-Amerika en Noord-Amerika. Maar ik besefte me niet dat Acapulco in mexico ligtquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Ze heeft deze week wel een halve finale Kuala Lumpur te verdedigen, dus voorlopig zal ze nog zakken deze week. Maar daarna heeft ze de hele zomer nauwelijks nog iets te verdedigen, dus het kan zeker.
Acapulco ligt toch trouwens best wel op hetzelfde continent als Memphis?
Jazekerquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef thijsdetweede het volgende:
Acapulco ligt toch trouwens best wel op hetzelfde continent als Memphis?
Ik dacht ook Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik maak onderscheid tussen Zuid-Amerika en Noord-Amerika. Maar ik besefte me niet dat Acapulco in mexico ligt
OH, dat is nieuws voor mij, er is toch wel discussie over geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef franklop het volgende:
[..]
NOC NSF houdt de criteria aan van de tennisbonden volgens mij
Dat was voor de OS van Peking, gedoe met Haase die toen ook de juiste ranking al had volgens de regels van de ITF, maar toen had NOC*NSF nog scherpere eigen regels. Omdat er toen zoveel kritiek kwam, heeft men voor het tennis de regels aangepast naar de eisen van de ITF.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
OH, dat is nieuws voor mij, er is toch wel discussie over geweest?
Ok, prima, dan moet het wel te halen zijn voor Krajicek. Denk niet dat naast Haase er nog andere NL'ers het gaan halen, misschien Sijsling als hij door blijft gaan met winnen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was voor de OS van Peking, gedoe met Haase die toen ook de juiste ranking al had volgens de regels van de ITF, maar toen had NOC*NSF nog scherpere eigen regels. Omdat er toen zoveel kritiek kwam, heeft men voor het tennis de regels aangepast naar de eisen van de ITF.
Voor de mannen is het iets makkelijker aangezien daar de top-59 op de geschoonde wereldranglijst mag gaan. Plus, bij de mannen heb je veel meer landen met veel spelers in de top-100 (Spanje, Frankrijk, Argentiniè, VS, Duitsland, Italië, Rusland).quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ok, prima, dan moet het wel te halen zijn voor Krajicek. Denk niet dat naast Haase er nog andere NL'ers het gaan halen, misschien Sijsling als hij door blijft gaan met winnen.
idd, toen ik aan het schrappen was bij de vrouwen kwam Rusland en Duitsland (en nog 1 land waarvan ik het vergeten ben) naar voren met 5 of meer tennissters in de top 72quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de mannen is het iets makkelijker aangezien daar de top-59 op de geschoonde wereldranglijst mag gaan. Plus, bij de mannen heb je veel meer landen met veel spelers in de top-100 (Spanje, Frankrijk, Argentiniè, VS, Duitsland, Italië, Rusland).
Is het dan niet juist makkelijker bij de vrouwen? Neem niet aan dat je als land 5 mensen mag uitzenden naar de OS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:06 schreef franklop het volgende:
[..]
idd, toen ik aan het schrappen was bij de vrouwen kwam Rusland en Duitsland (en nog 1 land waarvan ik het vergeten ben) naar voren met 5 of meer tennissters in de top 72
Nee juist moeilijker. Je moet bij de vrouwen een betere ranking hebben dan bij de mannen aangezien er bij de mannen veel meer tussenuit vallen vanwege de max 3 per land.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is het dan niet juist makkelijker bij de vrouwen? Neem niet aan dat je als land 5 mensen mag uitzenden naar de OS.
Hequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee juist moeilijker. Je moet bij de vrouwen een betere ranking hebben dan bij de mannen aangezien er bij de mannen veel meer tussenuit vallen vanwege de max 3 per land.
Kijk eens naar het aantal Spanjaarden in de top-50: 7. Verder nog 6 Fransen, 4 Amerikanen, 4 Argentijnen. Robin staat daardoor virtueel nu 44e op de geschoonde lijst.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
HeMaar als er bij de mannen heel veel landen zijn met meerdere topspelers verliezen die er allemaal misschien 1 en soms 0. Bij de vrouwen vallen er dan per land gelijk 3 af.
Volgens mij moeten we gewoon even tellen
Ik zal het eens even uitrekenen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef Morthill het volgende:
Bij de vrouwen vallen uit de top 52 ook 9 dames afje hebt daar 7 russinnen, 4 italianen, 5 duitsers, en 5 tsjechen.
En dat blijft zo doorgaan als je lager in de rankings kijkt. Ik zie dus echt niet waarom de mannen het makkelijker zouden hebben.
Hoe is doorpakken niet seksueel getint?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de sexueel getinte opmerkingen
ik zei toch al dat Krajicek van 72 naar 57 zou gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zal het eens even uitrekenen.
De nummer 52 bij de vrouwen is Johanna Larsson (nummer 67 van de wereld). Scheelt achteraf niet zo super veel nee.
Waarom hadden we dan discussiequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zei toch al dat Krajicek van 72 naar 57 zou gaan?
ik had geen discussie hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom hadden we dan discussieje had al gezegd dat bij benadering er weinig verschil is
WHAAAAA TIETE VAN KRAJICEKquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de sexueel getinte opmerkingen
Maar je beaamde wel dat het makkelijker was voor mannen, wat de discussie aanwakkerde!!1! het is allemaal jouw schuldquote:
in principe zou het makkelijker kunnen zijn voor omdat ze lager moeten staan. Maar het is allemaal afhankelijk van de hoeveelheid landen die je voor je hebt staanquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar je beaamde wel dat het makkelijker was voor mannen, wat de discussie aanwakkerde!!1! het is allemaal jouw schuld
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:05 schreef franklop het volgende:
[..]
in principe zou het makkelijker kunnen zijn voor omdat ze lager moeten staan. Maar het is allemaal afhankelijk van de hoeveelheid landen die je voor je hebt staan
zo goed?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ben vooral wel onder de indruk dat ze op 2 toernooien achter elkaar de kwart haalt, in 2 verschillende werelddelen (ok, wel werelddelen zonder jetlag) en op 2 verschillende ondergronden (waarvan 1 gravel)
En Vinci moet ze ook kunnen hebben. Die kan echt alleen maar slicen, volleren en op gras spelen. Maar goed, Misa in principe ook niet een persoon voor het gravel. Maar wel een kansje, als ze niet te moe is...Kut, ik heb weer eens wat gejinxedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Vinci is echt niet zo goed, de enige reden dat ze er zo hard is afgegaan is dat ze waarschijnlijk gewoon doodmoe was."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor het eerst sinds 1996 dat een nederlandse twee keer achter elkaar de kwartfinale van een wta toernooi haalt (Nederland)
wtfquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor het eerst sinds 1996 dat een nederlandse twee keer achter elkaar de kwartfinale van een wta toernooi haalt (Nederland)
Kuala Lumpur heeft ze al gecompenseerd met de resultaten tot nu toe. Als ze dan al wat punten verliest is het 60 punten, het verschil tussen Kuala Lumpur (2011) en Acapulco (2012). Dat is 130-70= 60.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:05 schreef DeeBee het volgende:
Klopt niet hoor volgens mij...
Zo verliest ze dik de komende week, want er staan nog 130 punten van de halve finale in Kuala Lumpur 2011.
Daarna verliest ze amper tot in april / mei / juni en dat zijn ook echt 18 / 20 / 30 punten uit Stuttgart, Praag en Kopenhagen.
Tja, dat zeiden we een jaar geleden ook natuurlijk. Eerst zien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:24 schreef DeeBee het volgende:
En ze moet er makkelijk overheen kunnen de komende maanden inderdaad!
Situatie is niet bepaald te vergelijken. Ze heeft nu in amper 2 maanden tijd al 100 punten meer gehaald dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:59 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Tja, dat zeiden we een jaar geleden ook natuurlijk. Eerst zien.
Eigenlijk wel goed denk ik dat ze qualies moet spelen voor IW en Miami. Is toch best wat punten te halen, en ook voor het ritme beter dan een keer in de week ergens twee bagels opvangen (en die kans is natuurlijk best groot tegen iedere top 30 speelster).
En Vinci is zo verschrikkelijk overranked...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef komrad het volgende:
damn dat is wel een slachtpartij geworden zeg. Vraag je je wel meteen af of er heel veel meer in zit als je tegen 'slechts' de nummer 20 vd wereld 0 en 2 er af gaat....
Op gravel ja, veruit Misa's slechste ondergrond. Het was sowieso pas haar eerste kwartfinale op gravel sinds 2007.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef komrad het volgende:
damn dat is wel een slachtpartij geworden zeg. Vraag je je wel meteen af of er heel veel meer in zit als je tegen 'slechts' de nummer 20 vd wereld 0 en 2 er af gaat....
even wennen aan het 'snellere' hqrdcourtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef BobW het volgende:
Ze verliest de eerste set met 6-4, hoe kan dat nou Misa?
Zou niet heel gek zijn na een toernooitje gravel. Wel leuk dat met de loting ze in de eerste ronde geen geplaatste speelster kan treffenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 06:40 schreef franklop het volgende:
[..]
even wennen aan het 'snellere' hqrdcourt
Win-win situatie dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou bijna voor Minella zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo 'bijna'?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou bijna voor Minella zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna omdat ik er toch niets van ga zien vannachtquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna omdat ik er toch niets van ga zien vannacht
Zet Barry Manilow maar vast opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef luckass het volgende:
[..]
In een Misa topic kan het gewoon.
En Mandy(niet Roddick)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |