abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_106960204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:24 schreef Morthill het volgende:

[..]

Moeilijk? Juist hartstikke makkelijk. Je hele leven opofferen voor een doel waar je toevallig voor geboren bent, maar wat je echt niet hoeft te ambiëren is zwaar. Zeker als er geen reden is om het te doen als je ziet hoe makkelijk het leven in NL al is, waar je echt kunt doen wat leuk is.

Het is onzin om te verwachten dat sporters maar kiezen voor een carrière, domweg omdat ze die keuze hebben. Dat is een heel slecht argument om het te doen.
Welke carrière zou dan een aantrekkelijkere carrière zijn dan die van topsporter tot je 30ste en chillen/rentenieren tot je 80ste? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je dan niet voor topsporter kiest. Uiteraard zijn er mensen die het doen (niet kiezen voor topsporter), maar ik vermoed dat deze mensen gewoon niet heel goed nadenken. Zie misa, die destijds als verliefde puber woest werd op iedereen die kritiek op haar keuzes had, en onderhand wel door heeft dat dat een beetje dom was.
pi_106961163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Welke carrière zou dan een aantrekkelijkere carrière zijn dan die van topsporter tot je 30ste en chillen/rentenieren tot je 80ste? Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je dan niet voor topsporter kiest. Uiteraard zijn er mensen die het doen (niet kiezen voor topsporter), maar ik vermoed dat deze mensen gewoon niet heel goed nadenken. Zie misa, die destijds als verliefde puber woest werd op iedereen die kritiek op haar keuzes had, en onderhand wel door heeft dat dat een beetje dom was.
Niet iedereen wil 30 jaar van zijn leven met niets anders bezig zijn, bovendien ga je niet 50 jaar rentenieren, omdat je je dat verveelt. Zie mensen als McEnroe of Krajicek die toch nog echt druk bezig zijn met werken.

Je leeft maar 1 keer en daarin moet je vooral genieten en als je dat wilt via topsport, prima, maar vind het gek dat we in deze tijd nog zoveel druk op mensen leggen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:34:45 #78
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_106961256
Ik mis de seksuele grapjes elke keer na weer een schandalig optreden ;(
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:36:53 #79
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106961361
quote:
6s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik mis de seksuele grapjes elke keer na weer een schandalig optreden ;(
Ze wint de eerste ronde, ik vermoed dat het morgen weer prijs is.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_106981998
Weer met beide voetjes op aarde gezet door Ivanovic, geen schande om daar van te verliezen natuurlijk maar echt lastig heeft ze het Ivanovic ook niet kunnen maken.
pi_106982045
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:00 schreef Ericr het volgende:
Weer met beide voetjes op aarde gezet door Ivanovic, geen schande om daar van te verliezen natuurlijk maar echt lastig heeft ze het Ivanovic ook niet kunnen maken.
In het interview zei Misa dat ze erg zenuwachtig en gespannen was en zo...tsja
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_106982150
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 11:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

In het interview zei Misa dat ze erg zenuwachtig en gespannen was en zo...tsja
en daar had ze toen paar jaar terug op Wimbledon geen last van?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_106982472
Misschien tijd voor een goede mental coach (als ze er maar niet mee in de koffer duikt dan).
pi_106982998
Het waren twee fantastische dagen.
U MAD?
pi_106983140
Die mental coach gaat er komen heeft ze gezegd dus ze is wel goed bezig om zich verder te verbeteren!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:39:53 #86
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_107004231
http://nos.nl/video/331978-krajicek-had-last-van-zenuwen.html

god god god geef die meid alsjeblieft media training. Dit is zo verschrikkelijk om naar te kijken, dit aan elkaar ge-eh'de, gehinnik zonder inhoud is tenenkrommend.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2012 @ 10:27:56 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107170956
Schema voor Misa na de Fed Cup

20.2.- WTA Memphis, USA
27.2.- WTA Acapulco, Mexico
5.3.- WTA Indian Wells
12.3.- ITF 100.000 Bahamas
19.3.- WTA Miami
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107171219
Lekker zelfvertrouwe om zich op te geven voor dat ITF toernooi, voor hetzelfde geld haalt ze er de kwartfinale :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_107285753
http://www.nu.nl/sport/27(...)jicek-evalueren.html

Nog altijd een mentaliteitsprobleem dus

quote:
Ik zeg dat we meer moeten doen. Dan moet je als speler toch denken: waarom doet hij dat zichzelf aan? Omdat ik zie dat ze talent heeft en wil dat ze verder komt.”

Van Harpen vindt bijvoorbeeld dat Krajicek meer aan haar fysiek moet werken. “Zo wil ik het niet meer hebben. Anders ga ik lekker golfen.”
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_107289228
Als ik van Harpen was zou ik lekker gaan golfen.
pi_107292051
Wel apart deze kritiek.... juist nu ze in de lift lijkt te zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107292306
Tsja, Misa vindt het vast allemaal wel 'lekker' gaan, maar dat gaat het al snel vergeleken met een situatie waarin je je coach batst en maanden lang partijen verliest.

Dat het dan nu iets beter gaat is niet zo gek, denk alleen dat Van Harpen de overtuiging en echte commitment en inzet mist op momenten en daar kritiek oplevert. Dat Misa met iets meer inspanning dan haar dieptepunt deze prestaties bereikt is dan misschien gewoon niet genoeg... :)

Wel benieuwd hoe ze het oppakt...
Jack does it in real time...
pi_107301201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:08 schreef Morthill het volgende:
http://www.nu.nl/sport/27(...)jicek-evalueren.html

Nog altijd een mentaliteitsprobleem dus

[..]

quote:
Coach wil samenwerking met Krajicek evalueren
Laatste update: 27 januari 2012 09:03 info
AMSTERDAM - Tenniscoach Eric van Harpen wil op korte termijn zijn samenwerking met Michaëlla Krajicek evalueren. De Nederlandse speelster werd vorige week in de tweede ronde van de Australian Open uitgeschakeld door Ana Ivanovic.
Foto: ANP “Ik ga haar een brief schrijven en die stuur ik ook naar haar vriend. Daarin vraag ik haar openlijk wat ze wil doen voor het tennis”, zegt Van Harpen in het nieuwe magazine van NUsport.

Met behulp van de 68-jarige Van Harpen, die in het verleden samenwerkte met onder anderen Conchita Martinez, keerde Krajicek terug in de top honderd.

De tenniscoach vindt dat er nog meer in zit. “Ik heb haar nu rond de tachtig gebracht, kan mijn geld pakken en daarop teren.”

“Nee, wat doe ik? Ik zeg dat we meer moeten doen. Dan moet je als speler toch denken: waarom doet hij dat zichzelf aan? Omdat ik zie dat ze talent heeft en wil dat ze verder komt.”

Van Harpen vindt bijvoorbeeld dat Krajicek meer aan haar fysiek moet werken. “Zo wil ik het niet meer hebben. Anders ga ik lekker golfen.”
ontzettend sad dat je zo in het nieuws komt :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:11:57 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_107302255
Volgens mij plaatst Misa zich nogal snel onder controle van een gast. Als je die brief ook naar haar vriend moet sturen :') !!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_107303924
Aan haar conditie kan het toch niet liggen.
pi_108196130
Wint met 6-2 6-1 van Baltacha in Memphis :)

Dezelfde Baltacha waar ze voor de Fed Cup dit jaar nog kansloos van verloor (en die alle vier haar partijen zonder setverlies won, inclusief die tegen Peer en Paszek)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108196230
Zeer sterke zege na een wat minder vervolg in de FedCup na die goede partij tegen Peer :o

15 aces _O_
pi_108196781
Volgende ronde Govortsova. Kansen dus. Daarna eventueel Erakovic, meen haar dubbelpartner?
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_108196912
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef Crocmaz het volgende:
Volgende ronde Govortsova. Kansen dus. Daarna eventueel Erakovic, meen haar dubbelpartner?
Vroeger wel eens geweest. Hier dubbelt Misa met Tatishvili.
pi_108196937
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Vroeger wel eens geweest. Hier dubbelt Misa met Tatishvili.
Ja precies, vroeger bedoelde ik, wist niet eens dat ze hier ook dubbelde (A)
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')