Ik snap niet hoe je tot die conclusie komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar uit jouw eerdere bericht blijkt dat jij veel meer waarde hecht aan het uiterlijk dan aan de daadwerkelijke functionaliteit. Of die indruk geef je tenminste.
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef zomer86 het volgende:
Is er hier nog iemand die de iPhone 4S bij Apple.nl heeft besteld en een vroegere verwachte levertijd heeft dan 31 october?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Gebruiken jullie bescherming voor je 4(S)? Zo ja: welke?
Nee. Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Het is zoveel meer dan alleen een telefoon. Dat zou jij toch moeten weten, met al je jailbreak tweaks. En er is niets mis met een beetje zuinig zijn op een toestel dat 600-800 euro kost.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet.
Zoals ik in het vorige topic al meldde: het is een telefoon, geen mummy.
Kun je niet gewoon beter zo'n sokding kopen op de markt voor een paar eurie? (Voor als je hem in je broekzak stopt oid) Als je hem ter hande neemt kan er weinig schade ontstaan lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop gewoon een case ter bescherming van de achterkant. Wil de witte iPhone 4s na een jaar in een mooie staat verkopen.
Zou zeker kunnen. Het nadelige van dit is echter wel dat je continue je smartphone uit je sok zou moeten halen, terwijl dit niet noodzakelijk is met een case.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter zo'n sokding kopen op de markt voor een paar eurie? (Voor als je hem in je broekzak stopt oid) Als je hem ter hande neemt kan er weinig schade ontstaan lijkt me.
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Die is baasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/GE(...)&hash=item20bac5b671
http://www.mobielbereikba(...)e-iphone-4-iphone-4s
Heb je parkinson dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.
Hoezo je iPhone verneuken met een auto band.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/GE(...)&hash=item20bac5b671
http://www.mobielbereikba(...)e-iphone-4-iphone-4s
Apple bumper(t)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Die heb ik ook even gehad. Tot ik er achter kwam dat er allemaal zand achter ging zitten. Mijn scherm is na ruim een jaar nog krasvrij, maar de metalen rand helemaal verneukt.quote:
Dat geldt dus voor alle hoesjes, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij denkt dat het beste is. Je eigen telefoon immers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb ik ook even gehad. Tot ik er achter kwam dat er allemaal zand achter ging zitten. Mijn scherm is na ruim een jaar nog krasvrij, maar de metalen rand helemaal verneukt.
Nee. Ik heb wel gladde handen. En een iPhone is van zichzelf spek glad. Oh ja en duur. Dus heb ik die (super relaxte) case eromheen zitten, want ik ben er zuinig op.quote:
Ik heb een sokjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Incase Snap Smoke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Dit hoesje krast niet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor alle hoesjes, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij denkt dat het beste is. Je eigen telefoon immers.
Oke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef -Menn0- het volgende:
Twijfel of ik een iPhone 4s zal nemen bij m'n verlenging..
Natuurlijk niet. Dan moet je hem elke keer uit dat ding halen. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[ [url=http://www.mobilemac.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/01/sena6.jpg]afbeelding ]
[/url]
Yep. Eergisteren, levering over 2 weken voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef fliert het volgende:
Iemand al de beloofde email van t-mobile ontvangen?
Wordt een automatisme. Als je daar niet mee om kan gaan:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan moet je hem elke keer uit dat ding halen. Vreselijk irritant.
Gewoon een hardcase er omheen.
Kun je die in Nederland nog ergens krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Incase Snap Smoke.
[ afbeelding ]
Het grote voordeel is dat de rand iets hoger is dan het scherm, waardoor bij een val het scherm nooit direct de grond zal raken.
[..]
Dit hoesje krast niet hoor.
Had hem tweedehands gekocht, maar was nooit actief gebruikt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je die in Nederland nog ergens krijgen?
Die heeft een collega van me ook zag ik toevallig vandaag. Nu wil ik hem ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had hem tweedehands gekocht, maar was nooit actief gebruikt.
Dus als je het irritant vind om een telefoon steeds uit een hoesje te halen ben je een mongool?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt een automatisme. Als je daar niet mee om kan gaan:
[ afbeelding ]
Inderdaad meestal zijn de mensen die met zo'n hoesje rondlopen zelf niet helemaal 100.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus als je het irritant vind om een telefoon steeds uit een hoesje te halen ben je een mongool?
Oke jongen, prima post.
Wat een domme post
Ik heb juist een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat de iPhone op 'onrechtmatige wijze' is besteld. Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn om de 32GB voor 666 euro te krijgen. Gelukkig heb ik hem ook zeker morgenochtendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de 4s bij vodaphone besteld en ik ben net gebeld voor een afspraak. Hij wordt morgenochtend geleverd![]()
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
16GB weinig? Wat doen jullie met die toestellen? Of zijn jullie zo ouderwets dat je ook echt nog muziek fysiek op je telefoon zet.
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.
Ik heb limietloos internet gratis voor 2 jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.
Btw. 2 gb muziek is meer dan zat. En apps, mijn telefoon zit er vol mee maar gebruik 80% niet. Dus 16 gb meer dan zat imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb limietloos internet gratis voor 2 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb dus de snellere variant daarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
384kbps
Pwned.
2GB muziek is net 200 nummers. Noem dat maar 'meer dan zat'.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.
Btw. 2 gb muziek is meer dan zat. En apps, mijn telefoon zit er vol mee maar gebruik 80% niet. Dus 16 gb meer dan zat imo.
Zoals ik in het vorige topic al gemeld heb: een kwartiertje filmen is al 2,5GB. En 200 foto's zijn ook al 1GB. Tel daarbij 500 nummers op in iets minder dan 5GB, en je hebt nog maar 4,5GB over voor applicaties, bestanden, boeken, video's en podcasts..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
16GB weinig? Wat doen jullie met die toestellen? Of zijn jullie zo ouderwets dat je ook echt nog muziek fysiek op je telefoon zet.
Circa 11 uur muziek, meer dan zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
2GB muziek is net 200 nummers. Noem dat maar 'meer dan zat'.
Voor jou misschien. Andere mensen willen wat meer keuze hebben, en niet steeds muziek opnieuw van hun telefoon af moeten halen, om ruimte te maken voor andere muziek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 11 uur muziek, meer dan zat.
Fijn he zo'n limiet..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.
gemiddelde hier is 16 mb per song..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef delano.888 het volgende:
Wacht ff, sinds wanneer is 1 liedje 10mb?
Na vandaag te proberen mee te doen met de iphonehunt via een Vodafone 3g android hotspot(tmobile is crappy voor dingen die je snel wilt doen). Totale fail.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
En ik heb dus de snellere variant daarvan.
384kbps
Pwned.
Ik heb een 64GB 4S. Krijg ik wel vol met apps, muziek en veel foto's maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
Daarom. Als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan met iPhone-fotografie, heb je ook wel minstens 3-4GB speling nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een 64GB 4S. Krijg ik wel vol met apps, muziek en veel foto's maken.
Gelukkig doet iedereen zijn eigen ding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarom. Als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan met iPhone-fotografie, heb je ook wel minstens 3-4GB speling nodig.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zelfs zo archaïsch dat ik nog echte CD's koop en die vervolgens in iTunes mik.
Precies. Een vriend van mij heeft op zijn 16GB iPhone 4 nog bijna 10GB vrije ruimte, simpelweg omdat hij er maar drie spelletjes en een handvol nieuws- en bank-applicaties echt op gebruikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:38 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Gelukkig doet iedereen zijn eigen ding.
Dat dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan toch gewoon je foto's van een half jaar geleden ergens anders storen en op je camera weg gooien
Ja, heel raar. Koop dan een goedkoop Android-toestel, als je toch de functionaliteit niet gebruikt. Of de 4.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb ik ook geen last van.. Heb er ook nauwelijks muziek op.. 8 gb zou al voldoende zijn.. Raar eigenlijk ..
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan toch gewoon je foto's van een half jaar geleden ergens anders storen en op je camera weg gooien
En ik weet niet hoe je hierbij komt hoor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic al gemeld heb: een kwartiertje filmen is al 2,5GB. En 200 foto's zijn ook al 1GB. Tel daarbij 500 nummers op in iets minder dan 5GB, en je hebt nog maar 4,5GB over voor applicaties, bestanden, boeken, video's en podcasts..
Dus: ja, dat is vrij weinig.
dan pak je toch een camera. ik bedoel foto's met je telefoon maken is leuk, maar een echte camera maakt toch echt betere foto'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?
5MB per foto?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
En 200 foto's zijn ook al 1GB.
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?
Ik heb een iphone vanwege Ios, ik vindt dit echt zoooo superieur werken tov andere mobiele platformen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Koop dan een goedkoop Android-toestel, als je toch de functionaliteit niet gebruikt. Of de 4.
Als je een middagje wilt fotograferen, dan pak je een DSLR, geen iPhone.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?
Jij duwt wel graag jouw mening door andermans strot niet?
Prima dat jij een 64GB nodig hebt maar als anderen zeggen dat ze dat niet hebben dan kan je ook het verschil in gebruik accepteren i.p.v. het te bestrijden.
En gaan roepen dat je dan maar een Android moeten nemen slaat al helemaal als een tang op een varken![]()
200. Wat niet veel is als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?
Misschien zou je je eigen advies op moeten volgen. Het zijn vaak degenen die aan minder genoeg hebben, die als eerste roepen dat "meer GB overkill is", en hun mening op willen dringen waarom 16GB genoeg is. Ik zei simpelweg dat het voor mij heel erg passen en meten is met een 16GB.quote:Jij duwt wel graag jouw mening door andermans strot niet?
Prima dat jij een 64GB nodig hebt maar als anderen zeggen dat ze dat niet hebben dan kan je ook het verschil in gebruik accepteren i.p.v. het te bestrijden.
Dat was in een andere context. Dat heb je blijkbaar niet begrepen, dus ik zal het voor je uitspellen: als je de aspecten van de functionaliteit waarin de iPhone beter is dan een high end Android-toestel niet gebruikt, is het zonde om een veel duurder toestel te kopen.quote:En gaan roepen dat je dan maar een Android moeten nemen slaat al helemaal als een tang op een varken![]()
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef very het volgende:
[..]
Als je een middagje wilt fotograferen, dan pak je een DSLR, geen iPhone.
Duh!
Oooooooooooh Jail BREAK natuurlijkquote:
ja dan doe je dat gewoon, solly!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?
Dan zorg je dat je genoeg ruimte op je telefoon hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?
Dat is zeker waar. Maar dan moet je als een nieuwe JB uit is wéér al je Cydia-apps opnieuw installeren..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:13 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb de semitethered nu. In geval van reboot kan ik bijna alles gebruiken. Alleen geen cydia, jb-tweaks en de mailapp.
point & shoot in wildeweg is verre van creatief.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
200. Wat niet veel is als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan.
Laat gaan man. Is mijn simpele advies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
point & shoot in wildeweg is verre van creatief.
en, ik vraag me nog steeds af hoe jij aan 5MB per foto komt.
Ik gebruik er maar een paar. Niet zoveel moeitequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:19 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dan moet je als een nieuwe JB uit is wéér al je Cydia-apps opnieuw installeren..
Gewoon back up maken en die er weer opzettenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:19 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dan moet je als een nieuwe JB uit is wéér al je Cydia-apps opnieuw installeren..
Wut, de iPhone is nooit gesimlocked, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:10 schreef Godtje het volgende:
Phonehouse heeft geen KPN phones binnen gekregen dus ik moet nog wachten.
Nee, dat weer niet maar ze krijgen volgens hun wel per provider binnen :Squote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut, de iPhone is nooit gesimlocked, toch?
Goede case, voelt licht/dun aan. Scheuren kunnen gaan voorkomen in de hoeken, dus uitkijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen of overmorgen komt hopelijk ook mijn Incase snap case smoke binnen.
Oooh werkt dat zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Unlocken en dan de bovenste balk naar beneden trekken :/
Waarmee backuppen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:51 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Gewoon back up maken en die er weer opzetten
Nee man, dat haalt alle klasse uit dat apparaat. Het oogt goedkoop vind ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yes, morgenochtend mag ik mijn witte iPhone 4S ophalen bij een T-mobile shop. Zo blij met de keuze overigens om voor wit te gaan. Dat ding ziet er echt vet uit in het echt.
Nee, dat werkt zelfs op de 3GS.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef 1UP het volgende:
Ik heb gisteren mijn Iphone 4 naar IOS 5.0 gezet.
Alleen ik zie die notificationcenter niet. Is dat een 4s ding of niet?
Om een iPhone heen vind ik al die cases maar lelijke overbodige prutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:41 schreef xminator het volgende:
Goede case, voelt licht/dun aan. Scheuren kunnen gaan voorkomen in de hoeken, dus uitkijken.
Alleen mijn nieuwe case is beter/mooier
Het is inderdaad jouw mening, echter ben ik het hier niet mee eens. Het oogt klasse. Ik vind het persoonlijker mooier dan zwart. Het enige wat mij stoort is dat de sensor zichtbaar is, wat met de tegenhanger niet zo is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nee man, dat haalt alle klasse uit dat apparaat. Het oogt goedkoop vind ik.
Hij scheurt inderdaad wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Goede case, voelt licht/dun aan. Scheuren kunnen gaan voorkomen in de hoeken, dus uitkijken.
Alleen mijn nieuwe case is beter/mooier
Welke versie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Yes, morgenochtend mag ik mijn witte iPhone 4S ophalen bij een T-mobile shop. Zo blij met de keuze overigens om voor wit te gaan. Dat ding ziet er echt vet uit in het echt.
16gb.quote:
Kaduuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Saninl het volgende:
Fijn. Ik aan het updaten.
Hij heeft een reservekopie gemaakt, iOS5 erop. Hij herstart en nu blijft hij hangen op het kringetje na het appeltje (ook na herstart door home en aan/uit knop)
Is er nog hoop? Of kaduuk?
ja, 3G/wifi icm sluimer gebruik als mail en andere apps die contact maken met internet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef Stienn het volgende:
Is het normaal dat m'n in een nacht zonder te gebruiken, terwijl ik slaap meer dan 10% leeg loopt? Stond voor dat ik ging slapen op 59% en toen ik wakker werd op 48%.
Wtf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Coelho het volgende:
da's weinig. Mijn 3GS verbruikt een kleine 25% in een nacht van een uurtje of 7.
Dan heb je zeker 20 apps met push-functie aan staan ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Coelho het volgende:
da's weinig. Mijn 3GS verbruikt een kleine 25% in een nacht van een uurtje of 7.
Betere antenne ook, maar dat + wat jij zegt is het volgens mij wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Zijn de verschillen tussen de 4 en de 4S eigenlijk kort samen te vatten? Behalve een snellere processor, Siri en waarschijnlijk een wat betere camera ofzo? Of is dat het wel zo'n beetje?
Herstellen, backup terugzetten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Saninl het volgende:
Fijn. Ik aan het updaten.
Hij heeft een reservekopie gemaakt, iOS5 erop. Hij herstart en nu blijft hij hangen op het kringetje na het appeltje (ook na herstart door home en aan/uit knop)
Is er nog hoop? Of kaduuk?
Da's niet normaal. Speel je Angry Birds in je slaap?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Coelho het volgende:
Ja, dat is dan gewoon je eigen schuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef Coelho het volgende:
http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Zijn de verschillen tussen de 4 en de 4S eigenlijk kort samen te vatten? Behalve een snellere processor, Siri en waarschijnlijk een wat betere camera ofzo? Of is dat het wel zo'n beetje?
Mindere batterijduur bij de 4squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:08 schreef kahlie het volgende:
Hmmm... ik was eigenlijk pas van plan om wat in December te doen i.v.m. nog niet weten welk abbo en geen haast... zo van: misschien komen er nog betere acties.
Helaas besloot mijn oude telefoon gisteren 5x tijdens een gesprek uit te vallen.![]()
Nou ben ik dus ongeduldig. Online bestellen of proberen bij The Phone House er eentje te krijgen? En zou ik korting krijgen als ik tegelijkertijd 2 toestellen wil?
Meen je dat? Ik zie bij T-mobile geen verschil. Blergh. Zo zie je maar dat het slecht is om geduld te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:11 schreef Adelante het volgende:
Betere acties? Ik zie dat het alleen maar duurder is geworden: ik heb vorige week besteld en nu is dezelfde aanbieding 140 euro duurder
Jammer. Zal het toch vragen, je weet maar nooit. Had er ook niet opgerekendquote:
Ik zit zometeen drie kwartier in de trein. Geef dan wel een korte vergelijking van de dingen die mij nu het meest opvallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Betere antenne moet nog blijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef very het volgende:
Betere antenne ook, maar dat + wat jij zegt is het volgens mij wel zo'n beetje.
Schaam je je in de trein?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Siri heb ik nog niet kunnen proberen.
Ja shit, dan is de wereld al vergaan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Skv het volgende:
De toepassing wordt op zijn vroegst pas aan het einde van 2012 of mogelijk nog later verwacht.
Bedankt, Apple.
Dat niet, maar de main feature (die ik zelf alsnog kut vind overigens) werkt gewoon niet hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ja shit, dan is de wereld al vergaan..
Dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat niet, maar de main feature (die ik zelf alsnog kut vind overigens) werkt gewoon niet hier.
Camera, CPU, GPU, Apple heeft ´even´ zo´n beetje de snelste smartphone van het moment uitgebracht en ja, voor een héél groot gedeelte van hun userbase een killer spraakherkenningsengine ingebouwd. Vette boehoe dat wij Nederlandse boeren die nog even niet kunnen gebruiken maar om daardoor de 4S een faalding te noemen, dan moet je wel een enorme eikelbijter zijn zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef Skv het volgende:
'een shitload aan specs'. Er zit geen bijzonder grotere batterij in, de behuizing is hetzelfde (behalve dat een ontwerpfout aan de antenne is weggewerkt) en de rest is exact hetzelfde.
Alleen de camera dan, maar die verschillen zijn nou ook weer niet de aanschaf van een nieuw toestel waard. Om het gebrek aan innovatieve hardwareverbetering weg te werken is Siri geintroduceerd, maar dat werkt dus niet eens. Wat een faalding, die 4S. Net zo beroerd als de 3GS; dat was ook zo'n 'update omdat we een update moeten uitbrengen'
Ik ben niet boos, ik denk gewoon dat je dom blaat. Da´s wat anders!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Skv het volgende:
Mensen die boos worden omdat je een of ander product stom noemt. Apple-fans zijn en blijven bijzonder sneu.
Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het scherm van de SGS2 te groot. iPhone heeft een ideaal formaat. Vind ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Skv het volgende:
Stomme fanboys. Dat ding legt het snoeihard af tegen de Samsung Galaxy S2 (om maar even wat te noemen). Dat scherm van de 4S is echt te klein om nog serieus te kunnen nemen. Of, in ieder geval, niet boeiend genoeg om over te stappen van de 4. Het OS is het enige waarom ik voor een 4S zou kiezen ipv een van de concurrerende smartphones; zo bijzonder zijn die specs echt niet.
Maar als je iets te compenseren hebt snap ik best dat je blij kunt worden van een ´grote´ hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Skv het volgende:
Stomme fanboys. Dat ding legt het snoeihard af tegen de Samsung Galaxy S2 (om maar even wat te noemen). Dat scherm van de 4S is echt te klein om nog serieus te kunnen nemen. Of, in ieder geval, niet boeiend genoeg om over te stappen van de 4. Het OS is het enige waarom ik voor een 4S zou kiezen ipv een van de concurrerende smartphones; zo bijzonder zijn die specs echt niet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar als je iets te compenseren hebt snap ik best dat je blij kunt worden van een ´grote´ hoor.
Ja bijna net zo leuk als trollen dat de 4S een failphone is, commercieel wondertje dat jij er bent...quote:
Ah, op die toer. Ik vind de 4S stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het scherm van de SGS2 te groot. iPhone heeft een ideaal formaat. Vind ik.
Nu jij weer.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LEER SPELLEN n00b!!!!!!!1111111111111111quote:
Wat heeft dit met commercieel wonderschap te maken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja bijna net zo leuk als trollen dat de 4S een failphone is, commercieel wondertje dat jij er bent...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU LEER SPELLEN n00b!!!!!!!1111111111111111
Het ding is in 2 weken 4 miljoen (of weet ik hoeveel) keer verkocht. Dus hardly een failphone.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heeft dit met commercieel wonderschap te maken?
En wat heeft dat in Godsnaam te maken met het feit dat het niet bepaald een vernieuwd product is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ding is in 2 weken 4 miljoen (of weet ik hoeveel) keer verkocht. Dus hardly een failphone.
Waarom? Dit is toch het iPhone-topic? Ik heb al vier jaar zo'n ding en het bevalt me prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee ga dan lekker iPhone haten in het SGS topic
Okee nu ben ik in de war.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch het iPhone-topic? Ik heb al vier jaar zo'n ding en het bevalt me prima.
Waarom is het dat niet? In vergelijking met zijn voorganger zijn de zo ongeveer belangrijkste componenten (CPU, GPU en antenne) compleet vernieuwd. Even los als iets van de camera of het feit dat dit de eerste telefoon met bluetooth 4 is. Daarnaast zijn er nog enkele 4S only iOS 5 features zoals Siri toegevoegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Skv het volgende:
[..]
En wat heeft dat in Godsnaam te maken met het feit dat het niet bepaald een vernieuwd product is?
Sneller, betere camera, betere bouwkwaliteit, betere batterij en een scherper scherm... Ja, hij legt het zwaar af tov de Galaxy S2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Skv het volgende:
Ach vrijdagmiddag trolltijd tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sneller, betere camera, betere bouwkwaliteit, betere batterij en een scherper scherm... Ja, hij legt het zwaar af tov de Galaxy S2
Waarom moet het per de vernieuwend zijn? Kan het niet gewoon een heel goed product zijn? Waarom is het zo'n schande als Apple een jaartje niet het wiel opnieuw uitvindt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef Skv het volgende:
[..]
En wat heeft dat in Godsnaam te maken met het feit dat het niet bepaald een vernieuwd product is?
Ach. Azijnpissers als jij zul je altijd hebben. De iPhone 4S mist een paar dingen die ik ook wel leuk had gevonden, maar in andere opzichten ben ik weer blij dat Apple niet met de "alles moet groter"-mentaliteit van de meute is meegegaan. Al met al is het nog steeds de beste allround smartphone. Alleen niet meer met zo'n grote marge als de 4 vorig jaar was.quote:Als ik zakjes poep ga verkopen voor 100 Euro per stuk, en iedereen wil het hebben omdat ze ontzettend fan zijn van deze poep, dan kan het best een commercieel succes zijn zonder dat het een wonderproduct is.
JAHAAAquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee nu ben ik in de war.
Misschien maar even teruglezen wehhehehhwheloleinz
Je geeft dus toe dat het geen baanbrekende vernieuwing is. Dat is helemaal mijn punt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom is het dat niet? In vergelijking met zijn voorganger zijn de zo ongeveer belangrijkste componenten (CPU, GPU en antenne) compleet vernieuwd. Even los als iets van de camera of het feit dat dit de eerste telefoon met bluetooth 4 is. Daarnaast zijn er nog enkele 4S only iOS 5 features zoals Siri toegevoegd.
Nee, het ding zit niet in een nieuw doosje dus je vriendjes kunnen van een paar meter afstand níet zien hoe hip je wel niet bent met je nieuwe telefoon...
Daarnaast zou de toevoeging S ipv het versienummer 5 al een aanduiding voor je moeten zijn dat het hier een doorontwikkeling betreft ipv een compleet nieuw model.
Zo moeilijk is het toch niet? En dat allemaal omdat je niet Nederlands kunt lullen tegen Siri? Echt...![]()
![]()
.
De grootste vernieuwingen zijn juist hardwarematig. Dat jij dat niet ziet, of probeert te bagetalliseren, maakt niet uit. Siri is verre van de grootste reden om te upgraden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het geen baanbrekende vernieuwing is. Dat is helemaal mijn punt.
En ik zit niet het toestel af te zeiken omdat Siri niet in het NL is, maar ik zeg alleen dat ik het treurig vind dat de enige échte vernieuwing die klanten trekt om te upgraden softwarematig is. En dat juist díe niet werkt in NL.
Echt.![]()
![]()
Nee dat is dus NIET de enige vernieuwing... LE ZEN klapmongool.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het geen baanbrekende vernieuwing is. Dat is helemaal mijn punt.
En ik zit niet het toestel af te zeiken omdat Siri niet in het NL is, maar ik zeg alleen dat ik het treurig vind dat de enige échte vernieuwing die klanten trekt om te upgraden softwarematig is. En dat juist díe niet werkt in NL.
Echt.![]()
![]()
Hey, zo´n Samsung maakt vast ook niet ál zijn papieren beloftes waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef matthijst het volgende:
betere battery life![]()
![]()
Vergeet het maar
- face recognitionquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee dat is dus NIET de enige vernieuwing... LE ZEN klapmongool.
Nog 1 keer.
* nieuwe CPU (dual soc ipv single)
* nieuwe GPU (7x sneller)
* antenne design vernieuwd
* bluetooth 4
* 8mp camera ipv 5mp
* introductie van 64GB model
* 1080p video ipv 720p
* betere battery life
* airplay mirroring
etc, etc.
Prima als je gaat lopen trollen hoor maar het moet wel ergens op slaan he.
De iPhone is gewoon bijna zo perfect dat er voorlopig alleen nog even wat hardware nog wat verbeterd hoeft te worden. Voor de rest valt er niet nog veel aan te verbeteren.. Never change a winning phone.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De grootste vernieuwingen zijn juist hardwarematig. Dat jij dat niet ziet, of probeert te bagetalliseren, maakt niet uit. Siri is verre van de grootste reden om te upgraden.
- sent from my brand new iPhone 4S
GFT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Ik vraag me af waarom Samsung en met name HTC-gebruikers altijd zo enorm frusteert als het over de iPhone gaat. Je hoeft maar het woord 'iPhone' te zeggen en ze beginnen nog net niet te schuimbekken. Kunnen ze geen iPhone betalen? Zijn ze gepest door iPhone-gebruikers? Was hun vriendin verliefd op Steve Jobs waarna ze het uitmaakte?
Ik zie een iPhone-gebruiker zich zelden druk maken over andere merken. Maar andersom beginnen bij veel Android-fans bijna een kruistocht tegen alles wat met de iPhone te maken heeft.
Daarom. Laat de concurrentie nog maar even een jaartje aanklampen, en dan komt Apple volgend jaar wel weer met een vernieuwde iPhone.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De iPhone is gewoon bijna zo perfect dat er voorlopig alleen nog even wat hardware nog wat verbeterd hoeft te worden. Voor de rest valt er niet nog veel aan te verbeteren.. Never change a winning phone.
Achja, altijd vervelend als je moet afwachten wat de échte innovators doen voordat jij het ook op jouw toestel kunt gebruiken natuurlijk. Zo loop je qua usability altijd een ronde achter he en dat frustreert wellicht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GFT.
Overigens zie ik dit meer bij Galaxy-gebruikers dan mensen met een HTC. Net alsof zij niet tevreden kunnen zijn met hun toestel voor ze elk ander toestel afgezeken hebben.
Gefrustreerde fanboy. Lekker boos worden als iemand je ideaalbeeld kapot maakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee dat is dus NIET de enige vernieuwing... LE ZEN klapmongool.
Nog 1 keer.
* nieuwe CPU (dual soc ipv single)
* nieuwe GPU (7x sneller)
* antenne design vernieuwd
* bluetooth 4
* 8mp camera ipv 5mp
* introductie van 64GB model
* 1080p video ipv 720p
* betere battery life
* airplay mirroring
etc, etc.
Prima als je gaat lopen trollen hoor maar het moet wel ergens op slaan he.
Je hebt nog helemaal níks kapot gemaakt, pruts0r.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Gefrustreerde fanboy. Lekker boos worden als iemand je ideaalbeeld kapot maakt.
Daarom ben ik een iPhonegebruiker die ook nog objectief probeert te kijken naar andere iPhones. Het is geen religie ofzo, dat je alles alleen maar goed hoeft te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Ik vraag me af waarom Samsung en met name HTC-gebruikers altijd zo enorm frusteert als het over de iPhone gaat. Je hoeft maar het woord 'iPhone' te zeggen en ze beginnen nog net niet te schuimbekken. Kunnen ze geen iPhone betalen? Zijn ze gepest door iPhone-gebruikers? Was hun vriendin verliefd op Steve Jobs waarna ze het uitmaakte?
Ik zie een iPhone-gebruiker zich zelden druk maken over andere merken. Maar andersom beginnen bij veel Android-fans bijna een kruistocht tegen alles wat met de iPhone te maken heeft.
Hui-len.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt nog helemaal níks kapot gemaakt, pruts0r.
Ja hihi, echt ook he!quote:
Ja inderdaad, ach het enige probleem is dat er geen ander design is. Wat wil je voor de rest nog met dat toestel gaan doen? Wil je Xbox 360 games gaan spelen? Die 3D shooters etc werken toch al niet op zo'n ding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef drbarisart het volgende:
Ik denk dat de iPhone inmiddels een volwassen product is geworden, net als de Mac. Daarom zijn de upgrades niet meer revolutionair, maar evolutionair.
Mooi, want lekker snelquote:* nieuwe CPU (dual soc ipv single)
Ach ja, misschien straks leuk voor Infinity Blade II / GTA3quote:* nieuwe GPU (7x sneller)
Vernieuwd maar in mijn geval verslechterd: rare kraak in de lijn met de 4Squote:* antenne design vernieuwd
Tsja, oldschool BT voldeed ook al primaquote:* bluetooth 4
Camera is superquote:* 8mp camera ipv 5mp
Tsja, moet je maar net op zitten te wachtenquote:* introductie van 64GB model
Camera is superquote:* 1080p video ipv 720p
Neequote:* betere battery life
Als je een ATV2 hebt wel ja.... Maar 't is Nederland, dus beperkte doelgroep, gok ikquote:* airplay mirroring
Gaat sneller dan je denkt hé!quote:
Ja beter wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat sneller dan je denkt hé!
Nog anderhalf uur. Dan bier.
Ach, er moeten nieuwe dingen in worden gebouwd. Eerst kwamen er camera's bij, toen mp3--afspeelmogelijkheid, toen internet, toen videomogelijkheden, toen meer snelheid en beter scherm, toen kompas.. Gewoon even wachten op de volgende stap. Dat lijkt nu een softwarematige te worden (spraakbesturing), maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een keer een beamertje in wordt gebouwd oid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ach het enige probleem is dat er geen ander design is. Wat wil je voor de rest nog met dat toestel gaan doen? Wil je Xbox 360 games gaan spelen? Die 3D shooters etc werken toch al niet op zo'n ding.
Neem deze man niet te serieus, typisch zo'n Android gebruiker zonder smaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Skv het volgende:
Door het glas kan je hem ook redelijk makkelijk anaal in brengen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, er moeten nieuwe dingen in worden gebouwd. Eerst kwamen er camera's bij, toen mp3--afspeelmogelijkheid, toen internet, toen videomogelijkheden, toen meer snelheid en beter scherm, toen kompas.. Gewoon even wachten op de volgende stap. Dat lijkt nu een softwarematige te worden (spraakbesturing), maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een keer een beamertje in wordt gebouwd oid.
Meegeleverde paperclip like tool dingskie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut hoe krijg je die simkaartslot open van de iPhone 4s?
Indrukken met dat bijgeleverde dingetje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Indrukken met dat bijgeleverde dingetje.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut hoe krijg je de iPhone 4S simkaart open?
Voor als mensen niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee, ik sloot mijn browser per ongeluk af en dacht erbij dat ik het bericht niet geplaatst had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Voor als mensen niet snel genoeg zijn
Neuh denk niet dat dat het is. Ik denk dat het gewoon typerend is voor de doelgroep: wannabe tweakers die er na wekenlang prutsen aan hun ui achter komen dat de mensen achter iOS het toch beter kunnen dan zij op hun laptop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achja, altijd vervelend als je moet afwachten wat de échte innovators doen voordat jij het ook op jouw toestel kunt gebruiken natuurlijk. Zo loop je qua usability altijd een ronde achter he en dat frustreert wellicht?
Zit er niet bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Meegeleverde paperclip like tool dingskie?
Ja en dáár hoor je weer niemand over he!!quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja en dáár hoor je weer niemand over he!!.
Toch welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Neem deze man niet te serieus, typisch zo'n Android gebruiker zonder smaak.
Bewijs
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze voornamelijk als telefoon. Maar de bouwkwaliteit van die iPhones is niet al te best, dus als ze weer stuk gingen wilde ik een nieuwe.quote:
Dude, 8 iPhones.. denk je niet dat het ook een klein beetje aan jezelf ligt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik ze voornamelijk als telefoon. Maar de bouwkwaliteit van die iPhones is niet al te best, dus als ze weer stuk gingen wilde ik een nieuwe.
Nee. Alle 3G's gaan barsten na een tijdje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dude, 8 iPhones.. denk je niet dat het ook een klein beetje aan jezelf ligt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
Ach ja, als je geld uitgeeft aan een product wat daarna kapot gaat zonder duidelijke reden, dan wil ik een nieuwe. Op die manier ook al verschillende sets oordoppen gehad, twee vaio laptops, drie samsung netbooks etc etc. Liever even zeuren dan met kapotte rotzooi blijven zitten.
Het antwoord:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dude, 8 iPhones.. denk je niet dat het ook een klein beetje aan jezelf ligt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
Ach ja, als je geld uitgeeft aan een product wat daarna kapot gaat zonder duidelijke reden, dan wil ik een nieuwe. Op die manier ook al verschillende sets oordoppen gehad, twee vaio laptops, drie samsung netbooks etc etc. Liever even zeuren dan met kapotte rotzooi blijven zitten.
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Alle 3G's gaan barsten na een tijdje.
Nah, ruim 2 jaar neb geen centje pijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Als het maar bij soms blijft kan ik er mee leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kansloos figuur ben je soms ook
Dus als jouw apparatuur kuren vertoont binnen de garantie, dan doe je er niks mee? Ik heb een hekel aan apparatuur die niet werkt, dus versier altijd nieuwe. Als je maar een beetje overtuigend bent regel je dat zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef gohan16 het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
De vraag:
[..]
Het antwoord:
[..]
Van mij niet... wellicht een wondermodelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat is er precies kansloos aan een nieuw product vragen als je product binnen de garantieperiode kapot gaat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kansloos figuur ben je soms ook
Gemiddeld niet mee, maar ik sleep het wel overal mee naartoe. Ook de woestijn in, of op safari in Afrika bijvoorbeeld. Ik voel er bijvoorbeeld weinig voor om een nieuwe telefoon te kopen omdat ik op vakantie ga. Dus hup, de iPhone mee.. En oordopjes gaan nogal eens kapot als je ze in je broekzak hebt zitten (ondanks dat ze in een zakje zitten). En laptops.. Tsja. Als je die anderhalf jaar in je tas hebt zitten en meeneemt naar colleges enzo wil er intern wel eens een verbinding wat minder worden. Daarnaast heb ik redelijk wat geduld en kan ben ik best goed in het schrijven van klachtenbrieven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef gohan16 het volgende:
Ja maar gemiddeld gaat er niet zoveel apparatuur kapot. Je zal wel pech hebben.
Icloud is gratis, evenals itunes, evenals de updatesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarom ben ik een iPhonegebruiker die ook nog objectief probeert te kijken naar andere iPhones. Het is geen religie ofzo, dat je alles alleen maar goed hoeft te vinden.
Net als iCloud, daar zie ik de toegevoegde waarde ook niet van in. Het enige waar dat handig voor is, is consumenten overtuigen meer spul van Apple te kopen (en ach, dan is het ook wel handig).
Zonlicht is ook gratis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Icloud is gratis, evenals itunes, evenals de updates
Google Sync gebruiken: http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 Dus Gmail via Exchange en niet via standaard GMail-icoon op iPhone instellen. Dan heb je push die je per map kunt instellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Skv het volgende:
Anyway, weer even ontopic.
Heeft iemand een methode om alle folders in mail.app tegelijk te refreshen? Ik gebruik Gmail in mail.app, maar als ik op refresh druk, wordt alleen de inbox gerefresht (en niet alle mail die direct in folders wordt geplaatst).
En dat is ook kut, right?quote:
Dat had ik al inderdaad, maar ik zie net pas dat ik Gmail niet via exchange had lopen in mail.app (alleen calendar ingesteld).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Sync gebruiken: http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252 Dus Gmail via Exchange en niet via standaard GMail-icoon op iPhone instellen. Dan heb je push die je per map kunt instellen.
HOAX.quote:
Dat is niet kansloos. Het is kansloos om te ontkennen dat het aan jezelf ligt als je zó veel kapotte apparatuur hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Wat is er precies kansloos aan een nieuw product vragen als je product binnen de garantieperiode kapot gaat?
Dat het feit dat iets gratis is, niet bewijst dat het object daarom zelf goed is.quote:
Nee, klopt. Maar je kunt moeilijk zeiken over kapitalistische motieven bij iets dat gratis wordt aangeboden en optioneel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat het feit dat iets gratis is, niet bewijst dat het object daarom zelf goed is.
Niks, maar dat was Siri sowieso al niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Siri op zijn vroegst pas eind 2012 in de Nederlandse taal.
Wat is nu dan nog het voordeel om je 4 in te ruilen voor een 4s?
sneller + cameraquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Siri op zijn vroegst pas eind 2012 in de Nederlandse taal.
Wat is nu dan nog het voordeel om je 4 in te ruilen voor een 4s?
Logisch, dat is de engelse uitspraak lulquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Siri
Vraag je om Kees, krijg je Case
Moet je Kies uitspreken om Kees te krijgen
Is redelijk, denk ik. Check ook ff http://www.goo.gl/LOr60 (met name de locatieinstellingen).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is trouwens de gemiddelde baterijduur bij actief gebruik. Het staat nu op 2uur en 15 minuten, en ik zit nu op 40% bij actiefgebruik. Is dat redelijk?
Ja, dat ligt aan je reservekopiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoo, m'n 3GS aan de iTunes gehangen, om een reservekopie te maken voor morgen. Dacht ik, oh ja, kan ik gelijk iOS5 wel even downloaden. Duurt dat misschien wel een uur
Ooh, dan zal het wel meevallen. Ik heb nog geen 8GB op m'n iPhone staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan je reservekopie.
Heb 'm niet besteld bij Apple, maar online telecomshopquote:
Zeker goede dealquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:37 schreef Adelante het volgende:
Hij komt ook niet van T-Mobile en er staat nu op TNT "chauffeur onderweg"
goeie deal gemaakt wel:
Telfort 250, 1Gb data 12 mnd iPhone 4S 244 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |