Ik snap niet hoe je tot die conclusie komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar uit jouw eerdere bericht blijkt dat jij veel meer waarde hecht aan het uiterlijk dan aan de daadwerkelijke functionaliteit. Of die indruk geef je tenminste.
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef zomer86 het volgende:
Is er hier nog iemand die de iPhone 4S bij Apple.nl heeft besteld en een vroegere verwachte levertijd heeft dan 31 october?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Gebruiken jullie bescherming voor je 4(S)? Zo ja: welke?
Nee. Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Het is zoveel meer dan alleen een telefoon. Dat zou jij toch moeten weten, met al je jailbreak tweaks. En er is niets mis met een beetje zuinig zijn op een toestel dat 600-800 euro kost.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet.
Zoals ik in het vorige topic al meldde: het is een telefoon, geen mummy.
Kun je niet gewoon beter zo'n sokding kopen op de markt voor een paar eurie? (Voor als je hem in je broekzak stopt oid) Als je hem ter hande neemt kan er weinig schade ontstaan lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop gewoon een case ter bescherming van de achterkant. Wil de witte iPhone 4s na een jaar in een mooie staat verkopen.
Zou zeker kunnen. Het nadelige van dit is echter wel dat je continue je smartphone uit je sok zou moeten halen, terwijl dit niet noodzakelijk is met een case.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon beter zo'n sokding kopen op de markt voor een paar eurie? (Voor als je hem in je broekzak stopt oid) Als je hem ter hande neemt kan er weinig schade ontstaan lijkt me.
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Die is baasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/GE(...)&hash=item20bac5b671
http://www.mobielbereikba(...)e-iphone-4-iphone-4s
Heb je parkinson dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stevig rubberen Gear4 hoesje. 20 Euro bij de mediamarkt. Lekker stroef, zodat m'n iPhone niet uit mijn handen glibbert.
Hoezo je iPhone verneuken met een auto band.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/GE(...)&hash=item20bac5b671
http://www.mobielbereikba(...)e-iphone-4-iphone-4s
Apple bumper(t)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Die heb ik ook even gehad. Tot ik er achter kwam dat er allemaal zand achter ging zitten. Mijn scherm is na ruim een jaar nog krasvrij, maar de metalen rand helemaal verneukt.quote:
Dat geldt dus voor alle hoesjes, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij denkt dat het beste is. Je eigen telefoon immers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb ik ook even gehad. Tot ik er achter kwam dat er allemaal zand achter ging zitten. Mijn scherm is na ruim een jaar nog krasvrij, maar de metalen rand helemaal verneukt.
Nee. Ik heb wel gladde handen. En een iPhone is van zichzelf spek glad. Oh ja en duur. Dus heb ik die (super relaxte) case eromheen zitten, want ik ben er zuinig op.quote:
Ik heb een sokjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Incase Snap Smoke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Ritmo het volgende:
Dit hoesje krast niet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor alle hoesjes, maar iedereen is vrij om te doen wat hij of zij denkt dat het beste is. Je eigen telefoon immers.
Oke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef -Menn0- het volgende:
Twijfel of ik een iPhone 4s zal nemen bij m'n verlenging..
Natuurlijk niet. Dan moet je hem elke keer uit dat ding halen. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[ [url=http://www.mobilemac.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/01/sena6.jpg]afbeelding ]
[/url]
Yep. Eergisteren, levering over 2 weken voor mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef fliert het volgende:
Iemand al de beloofde email van t-mobile ontvangen?
Wordt een automatisme. Als je daar niet mee om kan gaan:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan moet je hem elke keer uit dat ding halen. Vreselijk irritant.
Gewoon een hardcase er omheen.
Kun je die in Nederland nog ergens krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Incase Snap Smoke.
[ afbeelding ]
Het grote voordeel is dat de rand iets hoger is dan het scherm, waardoor bij een val het scherm nooit direct de grond zal raken.
[..]
Dit hoesje krast niet hoor.
Had hem tweedehands gekocht, maar was nooit actief gebruikt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je die in Nederland nog ergens krijgen?
Die heeft een collega van me ook zag ik toevallig vandaag. Nu wil ik hem ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had hem tweedehands gekocht, maar was nooit actief gebruikt.
Dus als je het irritant vind om een telefoon steeds uit een hoesje te halen ben je een mongool?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wordt een automatisme. Als je daar niet mee om kan gaan:
[ afbeelding ]
Inderdaad meestal zijn de mensen die met zo'n hoesje rondlopen zelf niet helemaal 100.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus als je het irritant vind om een telefoon steeds uit een hoesje te halen ben je een mongool?
Oke jongen, prima post.
Wat een domme post
Ik heb juist een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat de iPhone op 'onrechtmatige wijze' is besteld. Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn om de 32GB voor 666 euro te krijgen. Gelukkig heb ik hem ook zeker morgenochtendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de 4s bij vodaphone besteld en ik ben net gebeld voor een afspraak. Hij wordt morgenochtend geleverd![]()
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
16GB weinig? Wat doen jullie met die toestellen? Of zijn jullie zo ouderwets dat je ook echt nog muziek fysiek op je telefoon zet.
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.
Ik heb limietloos internet gratis voor 2 jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.
Btw. 2 gb muziek is meer dan zat. En apps, mijn telefoon zit er vol mee maar gebruik 80% niet. Dus 16 gb meer dan zat imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb limietloos internet gratis voor 2 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb dus de snellere variant daarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
384kbps
Pwned.
2GB muziek is net 200 nummers. Noem dat maar 'meer dan zat'.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, owned nawbs. Lekker limietloos internet voor 5 euro de maand.
Btw. 2 gb muziek is meer dan zat. En apps, mijn telefoon zit er vol mee maar gebruik 80% niet. Dus 16 gb meer dan zat imo.
Zoals ik in het vorige topic al gemeld heb: een kwartiertje filmen is al 2,5GB. En 200 foto's zijn ook al 1GB. Tel daarbij 500 nummers op in iets minder dan 5GB, en je hebt nog maar 4,5GB over voor applicaties, bestanden, boeken, video's en podcasts..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
16GB weinig? Wat doen jullie met die toestellen? Of zijn jullie zo ouderwets dat je ook echt nog muziek fysiek op je telefoon zet.
Circa 11 uur muziek, meer dan zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
2GB muziek is net 200 nummers. Noem dat maar 'meer dan zat'.
Voor jou misschien. Andere mensen willen wat meer keuze hebben, en niet steeds muziek opnieuw van hun telefoon af moeten halen, om ruimte te maken voor andere muziek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 11 uur muziek, meer dan zat.
Fijn he zo'n limiet..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jij en je medecompagnons die muziek streamen of radio luisteren via 3G, hebben er mede voor gezorgd dat er limieten zijn ingesteld door de providers.
gemiddelde hier is 16 mb per song..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:30 schreef delano.888 het volgende:
Wacht ff, sinds wanneer is 1 liedje 10mb?
Na vandaag te proberen mee te doen met de iphonehunt via een Vodafone 3g android hotspot(tmobile is crappy voor dingen die je snel wilt doen). Totale fail.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
En ik heb dus de snellere variant daarvan.
384kbps
Pwned.
Ik heb een 64GB 4S. Krijg ik wel vol met apps, muziek en veel foto's maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef zomer86 het volgende:
Daarom. Als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan met iPhone-fotografie, heb je ook wel minstens 3-4GB speling nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een 64GB 4S. Krijg ik wel vol met apps, muziek en veel foto's maken.
Gelukkig doet iedereen zijn eigen ding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daarom. Als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan met iPhone-fotografie, heb je ook wel minstens 3-4GB speling nodig.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zelfs zo archaïsch dat ik nog echte CD's koop en die vervolgens in iTunes mik.
Precies. Een vriend van mij heeft op zijn 16GB iPhone 4 nog bijna 10GB vrije ruimte, simpelweg omdat hij er maar drie spelletjes en een handvol nieuws- en bank-applicaties echt op gebruikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:38 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Gelukkig doet iedereen zijn eigen ding.
Dat dusquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan toch gewoon je foto's van een half jaar geleden ergens anders storen en op je camera weg gooien
Ja, heel raar. Koop dan een goedkoop Android-toestel, als je toch de functionaliteit niet gebruikt. Of de 4.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb ik ook geen last van.. Heb er ook nauwelijks muziek op.. 8 gb zou al voldoende zijn.. Raar eigenlijk ..
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan toch gewoon je foto's van een half jaar geleden ergens anders storen en op je camera weg gooien
En ik weet niet hoe je hierbij komt hoor?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic al gemeld heb: een kwartiertje filmen is al 2,5GB. En 200 foto's zijn ook al 1GB. Tel daarbij 500 nummers op in iets minder dan 5GB, en je hebt nog maar 4,5GB over voor applicaties, bestanden, boeken, video's en podcasts..
Dus: ja, dat is vrij weinig.
dan pak je toch een camera. ik bedoel foto's met je telefoon maken is leuk, maar een echte camera maakt toch echt betere foto'squote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?
5MB per foto?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
En 200 foto's zijn ook al 1GB.
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan. En wat doe je als je een middagje creatief wilt fotograferen met je iPhone, en je hebt maar 1GB vrije ruimte?
Ik heb een iphone vanwege Ios, ik vindt dit echt zoooo superieur werken tov andere mobiele platformen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Koop dan een goedkoop Android-toestel, als je toch de functionaliteit niet gebruikt. Of de 4.
Als je een middagje wilt fotograferen, dan pak je een DSLR, geen iPhone.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?
Jij duwt wel graag jouw mening door andermans strot niet?
Prima dat jij een 64GB nodig hebt maar als anderen zeggen dat ze dat niet hebben dan kan je ook het verschil in gebruik accepteren i.p.v. het te bestrijden.
En gaan roepen dat je dan maar een Android moeten nemen slaat al helemaal als een tang op een varken![]()
200. Wat niet veel is als je een beetje creatief aan de gang wilt gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kan je er nog genoeg maken. Zeker zo'n 300 so your point being?
Misschien zou je je eigen advies op moeten volgen. Het zijn vaak degenen die aan minder genoeg hebben, die als eerste roepen dat "meer GB overkill is", en hun mening op willen dringen waarom 16GB genoeg is. Ik zei simpelweg dat het voor mij heel erg passen en meten is met een 16GB.quote:Jij duwt wel graag jouw mening door andermans strot niet?
Prima dat jij een 64GB nodig hebt maar als anderen zeggen dat ze dat niet hebben dan kan je ook het verschil in gebruik accepteren i.p.v. het te bestrijden.
Dat was in een andere context. Dat heb je blijkbaar niet begrepen, dus ik zal het voor je uitspellen: als je de aspecten van de functionaliteit waarin de iPhone beter is dan een high end Android-toestel niet gebruikt, is het zonde om een veel duurder toestel te kopen.quote:En gaan roepen dat je dan maar een Android moeten nemen slaat al helemaal als een tang op een varken![]()
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef very het volgende:
[..]
Als je een middagje wilt fotograferen, dan pak je een DSLR, geen iPhone.
Duh!
Oooooooooooh Jail BREAK natuurlijkquote:
ja dan doe je dat gewoon, solly!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?
Dan zorg je dat je genoeg ruimte op je telefoon hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En wat als je geen DSLR hebt, en creatief aan de gang wilt met je iPhone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |