Mississippiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef andreas612 het volgende:
chicago? seatle? Los angeles? miami?who knows!
Blijkbaar niet zo vanzelfsprekend, zie 2 posts na die van mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goh je meent het, straks ga je nog vertellen dat je liever een bankrekening hebt met 2389273273 miljoen euro dan een portemonnee met 4 cent
eigenlijk boeit het me niet... wordt toch wel vetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef andreas612 het volgende:
deRakker nickgizmo : 'Als de map maar groot is'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo vanzelfsprekend, zie 2 posts na die van mij
Neehoor dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
deRakker : 'Als de map maar groot is'
Ik hoop dat de makers van GTA er iets genuanceerder over denken idd
Lijkt me wel vet. Trailerparks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mississippigewoon een fucking state!
Chicago zou ook vet zijn jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef andreas612 het volgende:
WTF, excuses ik dacht toch echt dat jij dat had getyped!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als de map maar groot is vind ik het al goed
Ik vind het wel mooi om te zien. Weinig bedrijven die dat nadoen met een gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Bombvis het volgende:
Toch eigenlijk te ziek voor woorden dat de hele game-wereld op z'n kop staat omdat er een tweet en een site is gemaakt. We weten niks, alleen een logo waar je van alles in kan zien en iedereen begint te speculeren.
* Bombvis doet er overigens ook aan mee hoor
Rockstar kennende zal de PC versie wel weer een halfjaar later komen dan de console versiesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat alvast sparen voor nieuwe pc denk
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Rockstar kennende zal de PC versie wel weer een halfjaar later komen dan de console versies
Dit dusquote:
ik vergeef het jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF, excuses ik dacht toch echt dat jij dat had getyped!
[..]
"GTA:New York, junks killed your family. No more bowling for you."quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Klonk het volgende:
Correct me if i'm wrong, maar ik heb het gevoel dat deze aankondiging voor Rockstar raar is. Voor mijn gevoel was het bij tot nu toe altijd zo. Toptitel uitbrengen en pas dan de hypetrain starten voor een volgende titel. Deze aankondiging zit midden in de periode die ze normaal zouden gebruiken voor in dit geval Max Payne toch?
Rockstar is ondertussen ook gegroeid. Twee grote titels in een jaar kan nog prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Klonk het volgende:
Correct me if i'm wrong, maar ik heb het gevoel dat deze aankondiging voor Rockstar raar is. Voor mijn gevoel was het bij tot nu toe altijd zo. Toptitel uitbrengen en pas dan de hypetrain starten voor een volgende titel. Deze aankondiging zit midden in de periode die ze normaal zouden gebruiken voor in dit geval Max Payne toch?
Zeker weten, alleen is onRockstars zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rockstar is ondertussen ook gegroeid. Twee grote titels in een jaar kan nog prima.
Dan wel K-Rose als zender hebben a.u.b.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mississippigewoon een fucking state!
Wij gaan uit van een verbeterde euphoria engine aangezien de consoles een smerige bottleneck zijn. Tenzij deze voor de next gen wordt aangekondigd (dus de volgende xbox en/of ps3)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Eey hallo.
Is er al iets meer bekend over bepaalde engines?
Zijn er eigenlijk engines die kans lijken te maken om het te worden? (Nieuw ontwikkelde engines)
Of gaan jullie er van uit dat ie gewoon weer van Euphoria komt.
Dat mag ik toch hopen van niet, want dan speel ik hem dus sowieso niet bij de release.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Dus dat Rockstar meteen ff de PS4 en de Xbox 720 aankondigt
720?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef DrDentz het volgende:
iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Op de PC spelen is zonde van GTA.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
iddGTA V komt uit!!! oh, en btw ook de PS4
Spelen er trouwens mensen GTA op PC??
Slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja mang
http://www.techradar.com/(...)-the-new-xbox-937167
Het cijfermatige aspect van de Xbox ligt in de psyche van de mens. Namelijk dat mensen eerder geneigd zijn aan te nemen dat de PS3 een betere, nieuwere machine is dan de Xbox 2. Vandaar dat het de Xbox 360 is geworden en het dus ook de Xbox hoger dan 4 wordt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Na 360/0 komt eerst 90.
Jij maakt het duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het cijfermatige aspect van de Xbox ligt in de psyche van de mens. Namelijk dat mensen eerder geneigd zijn aan te nemen dat de PS3 een betere, nieuwere machine is dan de Xbox 2. Vandaar dat het de Xbox 360 is geworden en het dus ook de Xbox hoger dan 4 wordt!
Klinken letters nog vernieuwender als cijfers?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef 2dope het volgende:
Geruchten FTW
'Xbox 720 wordt Xbox Loop'
omdat een console vaak op een grote tv aangesloten staatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef andreas612 het volgende:
waarom zou je gta niet op pc willen spelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef andreas612 het volgende:
Ik vind het op de pc lekkerder spelen.
Meervoud is al genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Maar 'we' moet er wel in, voor het groepsgevoel
Joystick, geen gezeik met install crap, mindere videocards en alles. Allemaal drama.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef andreas612 het volgende:
waarom zou je gta niet op pc willen spelen
Totdat de trailer er is moeten we het toch ergens over hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
En hier eindigt de PC vs. Console dicussie....
nooit last van gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Totdat de trailer er is moeten we het toch ergens over hebben.![]()
Heb GTA IV inmidels op xbox en pc en vind persoonlijk de xbox versie beter spelenTerwijl ik toch echt een PC gamer ben. Vooral de camera die niet recht achter auto's hangt vind ik zwaar hinderlijk.Moet constant met de muis de camera fixen.
Of je bent gewoon geen mongool die niks begrijpt en installeert hem en plugt zijn xbox controller in zijn usb en speelt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Joystick, geen gezeik met install crap, mindere videocards en alles. Allemaal drama.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Of je bent gewoon geen mongool die niks begrijpt en installeert hem en plugt zijn xbox controller in zijn usb en speelt?
een stad met veel geld, dus las vegasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef Rob.Dude het volgende:
Niemand die toen die de V zag gelijk aan Vegas dacht? De kleur van een bankbiljet heeft die ook...
Ga voor de grap eens San Andreas spelen.quote:
Oh die heb ik zat gespeeld hoor op mijn Xbox 1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens San Andreas spelen.
Opgelost, daar is Las Vegas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oh die heb ik zat gespeeld hoor op mijn Xbox 1
Niet helemaal waar, de eerste GTA kwam gelijktijdig op de PC en op de PSX uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
GTA is oorspronkelijk van de PC. En paar keer op een console gespeeld maar speelt lang niet zo lekker als op de pc
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Draai er niet om heen. je bent gewoon een mongool
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
GTA is oorspronkelijk van de PC. En paar keer op een console gespeeld maar speelt lang niet zo lekker als op de pc
Mjeh, deels. Las Venturasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Opgelost, daar is Las Vegas.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
Serieux? Dan is het gewoon een troll.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef Liteiten het volgende:
[..]
En dat is ook waar hij het topic mee binnen komt.
Het is sowieso een drollen opmerking.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Serieux? Dan is het gewoon een troll.
Goeie deal inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Het is sowieso een drollen opmerking.
Heb dit weekend via Steam alle GTA's gekocht (was goede deal trouwens, 10 euro voor alles) en de PC versie ziet er alleen beter uit. Voorkeur gaat toch uit naar de console, dit vanwege de controller van de 360.
PS3 of 360 is puur een voorkeur, er is geen 1 console het beste.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef NumberSeven het volgende:
Hee weet iemand voor hoeveel ik ongv. een goede ps3 kan kopen 2ehands? en wat is beter voor Gta ps3 of xbox360? kun je ps2 spellen ook op de ps3 spelen?
1. Ik zou nieuw kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef NumberSeven het volgende:
Hee weet iemand voor hoeveel ik ongv. een goede ps3 kan kopen 2ehands? en wat is beter voor Gta ps3 of xbox360? kun je ps2 spellen ook op de ps3 spelen?
Dus eigenlijk helemaal geen verschilquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Liteiten het volgende:
kwaliteit is een verschil van dag en licht.
Denk ook omdat ik het gewend ben om met controller te spelen, heb sinds 1 maand een compleet nieuw systeem samen gesteld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie deal inderdaad.
Het controller argument vind ik dan weer niet opgaan. Controller aan je PC hangen is 2,5 seconden werk. Ik heb GTA IV op de PC gespeeld en ik vond het veel minder lekker spelen,het speelde gewoon minder 'relaxed' weg. Maargoed, soit, moving swiftly on ...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus eigenlijk helemaal geen verschil
Heeeee hoiiiii! Lekkere basale vragen stel je zeg, haha! Nou succes hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef NumberSeven het volgende:
qua design zou ik dan de PS3 nemen, ook vind ik de joysticks lekker spelen en ben ik niet anders gewend. Ik had idd. ergens anders gelezen dat xbox een betere online ondersteuning heeft. is die van de ps3 dan echt zo slecht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Liteiten het volgende:
[..]
PS3 of 360 is puur een voorkeur, er is geen 1 console het beste.
Ik heb beide consoles, maar grootste tijd breng ik door op de 360 vanwege de betere online ondersteuning, chille controller en meeste vrienden die een 360 hebben.
Als je alleen voor het spelen van singleplayer gaat is de PS3 een goede machine, heeft ook veel goede exclusives. Bij multiplayer moet je echt een 360 halen, online ondersteuning en kwaliteit is een verschil van dag en nacht.
Er zijn modellen die PS2 spellen op de PS3 afspelen, ik dacht het de eerste batch consoles waren van 60GB.
thnx, ik wilde echt de ps3 gaan kopen maar na enige research op internet toch maar de 360 halen dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heeeee hoiiiii! Lekkere basale vragen stel je zeg, haha! Nou succes hoor!
GTA IV werd trouwens overall beter ervaren op de X360, mede vanwege framerate issues die weliswaar op beide consoles aanwezig waren, maar op de PS3 net even een slagje erger.
Geen probleem. Tevens TR gemaakt vanwege je offtopic geleuterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
thnx, ik wilde echt de ps3 gaan kopen maar na enige research op internet toch maar de 360 halen dan.
Qua design ben ik het wel met je eens ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:19 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
qua design zou ik dan de PS3 nemen, ook vind ik de joysticks lekker spelen en ben ik niet anders gewend. Ik had idd. ergens anders gelezen dat xbox een betere online ondersteuning heeft. is die van de ps3 dan echt zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |