quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef andreas612 het volgende:
Ik vind het op de pc lekkerder spelen.
Meervoud is al genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef DrDentz het volgende:
Maar 'we' moet er wel in, voor het groepsgevoel
Joystick, geen gezeik met install crap, mindere videocards en alles. Allemaal drama.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef andreas612 het volgende:
waarom zou je gta niet op pc willen spelen
Totdat de trailer er is moeten we het toch ergens over hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
En hier eindigt de PC vs. Console dicussie....
nooit last van gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Totdat de trailer er is moeten we het toch ergens over hebben.![]()
Heb GTA IV inmidels op xbox en pc en vind persoonlijk de xbox versie beter spelenTerwijl ik toch echt een PC gamer ben. Vooral de camera die niet recht achter auto's hangt vind ik zwaar hinderlijk.Moet constant met de muis de camera fixen.
Of je bent gewoon geen mongool die niks begrijpt en installeert hem en plugt zijn xbox controller in zijn usb en speelt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Joystick, geen gezeik met install crap, mindere videocards en alles. Allemaal drama.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Of je bent gewoon geen mongool die niks begrijpt en installeert hem en plugt zijn xbox controller in zijn usb en speelt?
een stad met veel geld, dus las vegasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef Rob.Dude het volgende:
Niemand die toen die de V zag gelijk aan Vegas dacht? De kleur van een bankbiljet heeft die ook...
Ga voor de grap eens San Andreas spelen.quote:
Oh die heb ik zat gespeeld hoor op mijn Xbox 1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens San Andreas spelen.
Opgelost, daar is Las Vegas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oh die heb ik zat gespeeld hoor op mijn Xbox 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |