select b_id from bandenmaten where maat = '$bandmaat'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
dus je krijgt: 'zestien;' ipv 'zestien';
Moet er een logica inzitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, sara wel, bos81 wel, tijn niet, want die is irritant. Er zit dus geen enkele logica in
En van de meesten is het wel bekend, zeker na een paar posts
Almelo. Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-aangehouden.html
Die hut verdient ook een plekje bij begeleid wonen zeg, jezus.
Kun je die qry niet eerst afdrukken voor je hem uitvoert, of komt daar die eerste uitkomst vandana?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
select b_id from bandenmaten where maat = '$bandmaat'
uitkomst: select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
Is anders dan
select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
uitkomst: select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
Dus staat los van de ;
Yup de uitkomst is de afdrukversie zeg maar. En daarin zijn beide identiekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je die qry niet eerst afdrukken voor je hem uitvoert, of komt daar die eerste uitkomst vandana?
Hengelo eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Almelo. Had je iets anders verwacht?
En als je die copy paste in je sql-tool werkt het gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup de uitkomst is de afdrukversie zeg maar. En daarin zijn beide identiek
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
En als je die copy paste in je sql-tool werkt het gewoon.
Well.. I guess you's screwed
Ik neem aan dat je zaterdag alleen wilt reizen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, al die plaatsen met -lo: Almelo, Hengelo, Enscelo, allemaal k
Ik zag hem laatst van jou via FB, en lag kromquote:
Nee! Sowwy, neem het terugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zaterdag alleen wilt reizen?
Ik blijf ook kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst van jou via FB, en lag krom
I want to toss an Ewok in a lake of methane
Ik vond Bos altijd wel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En van veel is het niet bekend. Bos81 post ik bijvoorbeeld ook anders tegen.
Daar zal ik niet snel hard op ingaan zoals ik bij andere wel kan.
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond Bos altijd wel tof eigenlijk.
Ik ken die tweede niet. Vind het alleen vreemd dat de één wel beschermd wordt tegen zichzelf en de andere niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind tijnbrein echt niet te vergelijken met Sara raats hoor.
Thank god for that!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Tijn post geen obscene foto's van zichzelf.
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Tijn post geen obscene foto's van zichzelf.
Wat nou?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
/boeddhisme off
Moet je maar niet werken tussendoor en opletten!![]()
/On
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Dat er iets mee te maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik m'n piemel dan maar posten?
Mwah, ik denk met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan wel heel erg dom van tukker.
Waarom zou ie dan. nu issie 2 weken gebannedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk met voorbedachte rade.
En 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ie dan. nu issie 2 weken gebanned.
Ah, dan laat ik er even 4 weken van makenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dan laat ik er even 4 weken van maken.
* missbehavin bitchslapt Cue Wakker worden.quote:
Moet ook wel zeggen dat mensen daar echt de meest trieste dingen posten hoor. Ik bedoel, je telefoon? Really?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Dat er iets mee te maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin bitchslapt Cue Wakker worden.
quote:bitchslap
A slap administered by a pimp to his prostitute to keep her in line or punish her.
Waaorm denk je dat ik een pimp-abo heb?quote:
Dat zeg ik.quote:
Mijn schoenenwinkel mailt niet terugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis pauze nuDus zit lekker schoenen te shoppen/kijken
quote:
De werkethiek van de hoeren tegenwoordig toch ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel eerst je opbrengsten inleveren he, lui kreng.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Potverdorie!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn schoenenwinkel mailt niet terug
Ik werk niet voor jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Wel eerst je opbrengsten inleveren he, lui kreng.
Dat is wel kutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn schoenenwinkel mailt niet terug
Ze worden steeds brutaler hequote:
welke?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker want ik wil die schoenen hebben
Ja, jij tease, nu willen we ze zien ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker want ik wil die schoenen hebben
MissB in full effectquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst je opbrengsten inleveren he, lui kreng.
Alleen scheer ik me meestal iets beter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB in full effect![]()
[ afbeelding ]
die zijn wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.undefeated.com(...)d-ripstop-olive.html
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Omg, ik heb pm van die enge pikardmike..
Wait, whud?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.undefeated.com(...)d-ripstop-olive.html
Of ik dik of dun ben.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
Nog steeds; why? Gaat hij gewoon willekeurige vrouwelijk users langs met rare vragen?quote:
quote:
Natuurljik welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh fuck dat mag ik helemaal niet zeggen he.
Fuck it, PM's van dat soort trieste figuren mogen gewoon openbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
Oh fuck dat mag ik helemaal niet zeggen he.
En hij maar fappen nuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Laat ik dat nou net terug hebben gestuurd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck it, PM's van dat soort trieste figuren mogen gewoon openbaar.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck it, PM's van dat soort trieste figuren mogen gewoon openbaar.
Maar man, wat is ie eng. Als ik dat soms lees in het datingsite-topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Van die PMfappertjes, kom er op zijn minst op FOK! in het openbaar voor uit dat je chicks wil hosselen.
Hij heeft je toch wel gedwongen om de waarheid te vertellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar man, wat is ie eng. Als ik dat soms lees in het datingsite-topic
En dat soort mensen loopt gewoon los rondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar man, wat is ie eng. Als ik dat soms lees in het datingsite-topic
Nog niet, maar ik wacht in spanning af!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft je toch wel gedwongen om de waarheid te vertellen?
In mijn pm CL, in MIJN PM!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat soort mensen loopt gewoon los rond
Die is eng.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is er met pikardmike dan?
Ja, waar blijven die leuke mannen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan gewoon contact met je opnemen
Das heul nie waar, zure mutsquote:
Die bestaan helemaal nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar blijven die leuke mannen?
Hosselen vanaf Malta terwijl je bezet bent telt niet barb...quote:
Zulks een deceptiequote:
Ik had het niet over mezelf, Miss Korsakovquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hosselen vanaf Malta terwijl je bezet bent telt niet barb...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, Miss Korsakov
Waar wil je het niet meer over hebben? Vertel eens, zodat wij het erover kunnen hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
En daar wil ik het niet meer over hebben babs
My Korsakoff just kicked in, sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar wil je het niet meer over hebben? Vertel eens, zodat wij het erover kunnen hebben?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Schoenen besteld![]()
$34 aan shipping cost!
Dat is pas vanaf 150 euro ofzo? tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]dat is veel! En dan komen de invoerrechten er nog bij neem ik aan?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
Wel grappig, al de 2e die denkt dat die fatty foto in mijn fobo echt is
Da's drie euroquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Schoenen besteld![]()
$34 aan shipping cost!
Nee minder hoor. Ik kreeg ook een rekening van FedEx... Uit de USA?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is pas vanaf 150 euro ofzo? tegenwoordig?
babs? Dat ben ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
En daar wil ik het niet meer over hebben babs
Invoerkostenrekening krijg je in een rekening van de douane/belastingdienstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee minder hoor. Ik kreeg ook een rekening van FedEx... Uit de USA?
Ach jullie beginnen allemaal op elkaar te lijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
babs? Dat ben ik!
Maar goed, er zijn ook genoeg dingen waar ik het niet meer over mag hebben.
Zoals hoe je vanaf het toilet toegaf dat je mij zeker zou doen als ik geen vriendin had. Vanaf het toilet nog wel
Nee, het was van FedEx, geen idee wat het dan was. Extra kosten iigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Invoerkostenrekening krijg je in een rekening van de douane/belastingdienstZo niet, wordt je genaait.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Zit te twijfelen of ik een hele zooi aan schoenen/klednig zal bestellen. Nadeel is dat het enkel geretourneerd kan worden via het postkantoor.. en ik wss het pakket niet echt makkelijk op de fiets zal meekrijgen
met de deur ertussen kon je haar sarcastische blik niet zienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Zoals hoe je vanaf het toilet toegaf dat je mij zeker zou doen als ik geen vriendin had. Vanaf het toilet nog wel
Jij zat me te verleiden om mee te gaan, en ik bleef een heer, maar ik maak wel mijn gesprek af.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach jullie beginnen allemaal op elkaar te lijken![]()
Haha daar mag je het best over hebben hoor schat.Je liet me zelfs op het toilet niet met rust
Nee, babs is lief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
met de deur ertussen kon je haar sarcastische blik niet zien
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat me te verleiden om mee te gaan, en ik bleef een heer, maar ik maak wel mijn gesprek af.
Ze zei het al vlak voor ze het toilet in gingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
met de deur ertussen kon je haar sarcastische blik niet zien
Je laat me het nooit meer vergeten he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zei het al vlak voor ze het toilet in ging
Dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
Zit te twijfelen of ik een hele zooi aan schoenen/klednig zal bestellen. Nadeel is dat het enkel geretourneerd kan worden via het postkantoor.. en ik wss het pakket niet echt makkelijk op de fiets zal meekrijgen
Dan is het nog goedkoper.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
Je moet dan de BTW betalen godt.
Het zit ongetwijfeld in een hele grote doos. Ik zie je al op het postkantoor dat hele ding in elkaar bouwenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ookHet postkantoor is een kwartier fietsen ofzo, dus ik hoop dat de caviakooi heel is want ik krijg dat apparaat nooit mee.
Good for you! Zo had ik dat dus ook met mijn schoenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het nog goedkoper.![]()
Belachelijk toch. Hier in Nederland zijn ze 100 euro geloof en in de VS 64 Dollar.
Dan kan er dus rustig bijna 30 dollar en verzenden en BTW bijkomen.
Net zoals jij mij sommige dingen nooit laat vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je laat me het nooit meer vergeten he?
Dat is idd ook fucked up!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ookHet postkantoor is een kwartier fietsen ofzo, dus ik hoop dat de caviakooi heel is want ik krijg dat apparaat nooit mee.
Niet zo naar complimentjes vissen hoorquote:
Hahaha true, truequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net zoals jij mij sommige dingen nooit laat vergeten
Neen!quote:
Niemandquote:
Zeker! Je was geweldigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha true, truehe maar ik heb wel goed voor je gezorgd dacht ik zo
Helemaal niemandquote:
Nee, dan moet er toch echt eerst wat nieuw vlees komen. Van wat er nu rond loopt in Singles, hoef ik er geen één (weer).quote:
Any time babequote:
Afmeting (lxbxh): 1000x580x350quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zit ongetwijfeld in een hele grote doos. Ik zie je al op het postkantoor dat hele ding in elkaar bouwen
Dat krijg je idd niet op je fietsjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Afmeting (lxbxh): 1000x580x350
Gewicht (gr.): 10560
Kutfok, verkeerde quote gepakt.
ah toe.. geef CL een kansquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan moet er toch echt eerst wat nieuw vlees komen. Van wat er nu rond loopt in Singles, hoef ik er geen één (weer).
Ik was al bang dat ie morgen zou komen, net als ik er 's middags niet benquote:
Start een wervingscampagnequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan moet er toch echt eerst wat nieuw vlees komen. Van wat er nu rond loopt in Singles, hoef ik er geen één (weer).
En dan een kwartier fietsen... is denk ik weinig succes hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik lees een meter bij iets meer dan een halve meter wat 10 kilo weegt.....
dat kan toch?
Babs en tantraseksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met mijn TT![]()
Trekt nog niet echt mensen aan
Ik zou niet eens weten hoe ik hem vast moet zetten. Kan hem beter achterop de fiets vastzetten en dan lopen met de fiets aan de hand.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik lees een meter bij iets meer dan een halve meter wat 10 kilo weegt.....
dat kan toch?
man-up!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan een kwartier fietsen... is denk ik weinig succes hoor.
Op die manier trek je ook alleen maar van die macrobiotische geitewollensokken aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was al begonnen met mijn TT![]()
Trekt nog niet echt mensen aan
Dat standje waar je alleen ligt en wacht tot je komt lijkt me wel wat. Boek erbij, of de laptop, beetje FOK!ken.quote:
1 hand op de doos en 1 aan het stuur.... en vraag of iemand wil filmenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik hem vast moet zetten. Kan hem beter achterop de fiets vastzetten en dan lopen met de fiets aan de hand.
Die zijn meestal wel in voor freaky seksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op die manier trek je ook alleen maar van die macrobiotische geitewollensokken aan
Ah, dat heb ik gemist dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat standje waar je alleen ligt en wacht tot je komt lijkt me wel wat. Boek erbij, of de laptop, beetje FOK!ken.
euhm das niet helemaal de bedoelingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat standje waar je alleen ligt en wacht tot je komt lijkt me wel wat. Boek erbij, of de laptop, beetje FOK!ken.
Moet je wel zorgen voor Max Havelaar-condoomsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn meestal wel in voor freaky seks
Gezellig tochquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op die manier trek je ook alleen maar van die macrobiotische geitewollensokken aan
Is pas als je het goed kunt volgens mij. En dan moet je je energie op elkaar richten en zweef zweef zweef.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen voor Max Havelaar-condooms
no shitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
euhm das niet helemaal de bedoeling
Klinkt als een hoop gedoequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is pas als je het goed kunt volgens mij. En dan moet je je energie op elkaar richten en zweef zweef zweef.
Whut?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig tochKan ik de hele dag over mijn nieuwe schoenen praten.
Of over het feit dat ik net ben opgelicht en de schoenen nooit krijg.
Van die biologisch afbreekbare.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En biologischquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die biologisch afbreekbare.
Dat ik dit NU pas zie!quote:
True that....quote:
Niets mis met biologischquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al biologisch schoonmaakmiddel voor biggel, dat vind ik zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij ook, ben er nooit aan begonnen. Zij bovenop is net zo rustgevend voor mij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Biologisch? De hele AH ligt er vol mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets mis met biologischDat valt met schoonmaakmiddel nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Snuitesnolquote:
Hoewel, over het algemeen doe ik dan ook wel mee neuken...quote:
Zullen wij het maar gewoon niet meer over seks hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel, over het algemeen doe ik dan ook wel mee neuken...
Misschien moet ik dit niet teveel gaan analyseren...
Daar kun je wel een app voor maken. Die alle tabellen doorzoekt op een termquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl data moeten zoeken in tabellen die je niet kent
Waarom? Omdat jij dat te weinig hebt en ik teveel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zullen wij het maar gewoon niet meer over seks hebben?
Het zal vast duurder zijn dan niet-biologisch :0quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat valt met schoonmaakmiddel nog mee.
Dat gaat ook niet, daar lig je de hele tijd op!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Biologisch schmiologisch... t geld groet me nie op de rug
Ja maar ik spoel dat spul dagelijks de afvoer in... leek me wel zo verantwoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Dag sletjequote:
Je bent een homo dinky! Honderden luxe appartementengebouwen bewijzen het tegendeel!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Goed punt! CL staat natuurlijk nog steeds bovenaan zijn lijstjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van mij mag het maar mag het van Air?
En niet te hard he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Haha.. misschien wel eens leuk. Maar ik weet de kolomnaam niet.. en moet nog zoeken naar de juiste tabellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je wel een app voor maken. Die alle tabellen doorzoekt op een term
Nee hoor, soms sta ik op handen en voeten. Nou ja, voeten.... knietjes meer dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet, daar lig je de hele tijd op!
Heb jij nou nog steeds wat met die hetero?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Tabelnamen en kolomnamen kun je gewoon opvragenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. misschien wel eens leuk. Maar ik weet de kolomnaam niet.. en moet nog zoeken naar de juiste tabellen
Had op enter gedrukt en dacht inderdaad... Er klopt hier iets niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, soms sta ik op handen en voeten. Nou ja, voeten.... knietjes meer dan.
jaaa.. maar ik moet wel weten in welke tabel ik moet gaan zoeken voor de betreffende dataquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tabelnamen en kolomnamen kun je gewoon opvragen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij dat te weinig hebt en ik teveel?
Haal alle tabelnamen uit DUAL en doorzoek ze allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jaaa.. maar ik moet wel weten in welke tabel ik moet gaan zoeken voor de betreffende data
Ik wacht wel even een uurtje op m'n collega denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haal alle tabelnamen uit DUAL en doorzoek ze allemaal
Nee, dat was flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was flauwDat kan natuurlijk ook helemaal niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tweeverdienende niet monogame stelletjes zijn inderdaad de regel bij "ons soort" jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een homo dinky! Honderden luxe appartementengebouwen bewijzen het tegendeel!
Jawohl. Al ruim 5 maandenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij nou nog steeds wat met die hetero?
Als je toen die ene nacht er bij was gekropen dan had je uit ervaring kunnen spreken. Dan waren er dit soort vergissingen niet geweest Snuitjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had op enter gedrukt en dacht inderdaad... Er klopt hier iets niet.
Ik wacht nog op het aantal dagen, uren en minuten.quote:
Lieve schat, ik werd er vakkundig uit gewerkt omdat jij zo nodig een of de andere sloerie moest nemen. Daarnaast had ik Adje natuurlijk altijd nog die mij verblijde met zijn gezelschap.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je toen die ene nacht er bij was gekropen dan had je uit ervaring kunnen spreken. Dan waren er dit soort vergissingen niet geweest Snuitje
En die BARSTEN van het geldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tweeverdienende niet monogame stelletjes zijn inderdaad de regel bij "ons soort" ja
quote:
Dat ook, maar daar kan ik best single voor blijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon eens goed hard genomen worden.
Heeft hij je al in een meisje veranderd?quote:
Oooh, jij mist de schouder enzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dat ook, maar daar kan ik best single voor blijven
Snuit schouderloos?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, jij mist de schouder enzo?
Daar kan ik je niet mee helpen.
Bummerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, jij mist de schouder enzo?
Daar kan ik je niet mee helpen.
Nee.. ze wil liefdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Hoor ik hier iets over een meid die even flink genomen wil worden? Leeftijd, uiterlijk, woonplaats?
Ow het is gewoon een kwestie van niet willen dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij weet hoe breed mijn schouders zijn
Nee, een veeg is prima, maar dat relatie gedoe erbij.. IEUW!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow het is gewoon een kwestie van niet willen dus
He wanneer kan ik nu eindelijk een keer revanche nemen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, een veeg is prima, maar dat relatie gedoe erbij.. IEUW!
Je wil haar voor jezelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
move along people.... nothing to see here!
Cliche-gewijs is dta best te verklarenquote:Zojuist zij Stbaby, maar de quote knop doet het gvd weer eens niet hier:
En die BARSTEN van het geld
Ik weet, ik weet, mus vogel, vogels mussen verhaal. Maar het valt wel op dat in de luxe appartementencomplexen 75% van de bewoners homo zijn
wait.... whut?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil haar voor jezelf?
Suuz! we hebben iemand gevonden!
zij stBabs??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cliche-gewijs is dta best te verklaren
Beide zijn mannen, tweeverdieners
Geen kinderen om voor te zorgen
Beide zijn smaak/uiterlijk gevoelig
En ze zijn te lui om een tuin te onderhouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zoek iemand hier uit, stuur diegene een PM, en je hebt een fijne avond ergens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:38 schreef Suuz_ het volgende:
Haha, ik ben niet op zoehoek! Heb soms gewoon een bui dat ik het mis om met iemand te zijn. Maar weet ook heel goed dat vrijgezel zijn de bom is!
Oh ja dat snap ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pff .. nu moet je gewoonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van mijn post
O, maar dat ben ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ze zijn te lui om een tuin te onderhouden.
* stbabylon legt condooms weer wegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:38 schreef Suuz_ het volgende:
Haha, ik ben niet op zoehoek! Heb soms gewoon een bui dat ik het mis om met iemand te zijn. Maar weet ook heel goed dat vrijgezel zijn de bom is!
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft Babs je nu al gedwongen tot onzedelijke handelingen?
Geef mij maar een balkonnetje met wat grote plantenbakken. Gezeik met onkruid, gras, bomen, snoeienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan niet wachten om ermee te beginnen
of eigenlijk wel, want dat doe ik tot het voorjaar
Wat? Ik??? Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft Babs je nu al gedwongen tot onzedelijke handelingen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Ik??? Waar haal je dat nou weer vandaan?
quote:
ik maak er natuurlijk een onderhoudsvrije tuin vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef mij maar een balkonnetje met wat grote plantenbakken. Gezeik met onkruid, gras, bomen, snoeien
Klopt, en ik ben weer zus onschuldigquote:
Asfalteren en een lekkere driftbaan ervan maken?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak er natuurlijk een onderhoudsvrije tuin van
Jij zo te zien nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Uiteindelijk zijn we allemaal onschuldig!
Tegelen die hap.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak er natuurlijk een onderhoudsvrije tuin van
De een op ZO, de ander op ZA, weer een ander op MA, misschien iemand op DI... WO alleen niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Als ik de ruimte hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Asfalteren en een lekkere driftbaan ervan maken?!
Of allemaal schuldigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Mij ken je ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Iemand die ook kak zegtKen ik je?
toch nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Who knowsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Iemand die ook kak zegtKen ik je?
Ik vind het een beetje ordinair om steeds kut te roepenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Who knows
Ik zeg te vaak kak. Vroegah zei ik kut, maar kakt dekt de lading zó veel beter
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ordinair om steeds kut te roepen
Ik word oud
Same here!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ordinair om steeds kut te roepen
Ik word oud
Liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt, ik was van het weekend in Haarlem en moest aan je denken
Harder! Harder?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij vooraf afgesproken en met codewoord toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |