select b_id from bandenmaten where maat = '$bandmaat'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
dus je krijgt: 'zestien;' ipv 'zestien';
Moet er een logica inzitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, sara wel, bos81 wel, tijn niet, want die is irritant. Er zit dus geen enkele logica in
En van de meesten is het wel bekend, zeker na een paar posts
Almelo. Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eer-aangehouden.html
Die hut verdient ook een plekje bij begeleid wonen zeg, jezus.
Kun je die qry niet eerst afdrukken voor je hem uitvoert, of komt daar die eerste uitkomst vandana?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
select b_id from bandenmaten where maat = '$bandmaat'
uitkomst: select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
Is anders dan
select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
uitkomst: select b_id from bandenmaten where maat = '295 - 60 - R22,5'
Dus staat los van de ;
Yup de uitkomst is de afdrukversie zeg maar. En daarin zijn beide identiekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je die qry niet eerst afdrukken voor je hem uitvoert, of komt daar die eerste uitkomst vandana?
Hengelo eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Almelo. Had je iets anders verwacht?
En als je die copy paste in je sql-tool werkt het gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup de uitkomst is de afdrukversie zeg maar. En daarin zijn beide identiek
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
En als je die copy paste in je sql-tool werkt het gewoon.
Well.. I guess you's screwed
Ik neem aan dat je zaterdag alleen wilt reizen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde, al die plaatsen met -lo: Almelo, Hengelo, Enscelo, allemaal k
Ik zag hem laatst van jou via FB, en lag kromquote:
Nee! Sowwy, neem het terugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zaterdag alleen wilt reizen?
Ik blijf ook kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst van jou via FB, en lag krom
I want to toss an Ewok in a lake of methane
Ik vond Bos altijd wel tof eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En van veel is het niet bekend. Bos81 post ik bijvoorbeeld ook anders tegen.
Daar zal ik niet snel hard op ingaan zoals ik bij andere wel kan.
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond Bos altijd wel tof eigenlijk.
Ik ken die tweede niet. Vind het alleen vreemd dat de één wel beschermd wordt tegen zichzelf en de andere niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind tijnbrein echt niet te vergelijken met Sara raats hoor.
Thank god for that!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Tijn post geen obscene foto's van zichzelf.
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Tijn post geen obscene foto's van zichzelf.
Wat nou?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
/boeddhisme off
Moet je maar niet werken tussendoor en opletten!![]()
/On
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Dat er iets mee te maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik m'n piemel dan maar posten?
Mwah, ik denk met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan wel heel erg dom van tukker.
Waarom zou ie dan. nu issie 2 weken gebannedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk met voorbedachte rade.
En 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ie dan. nu issie 2 weken gebanned.
Ah, dan laat ik er even 4 weken van makenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dan laat ik er even 4 weken van maken.
* missbehavin bitchslapt Cue Wakker worden.quote:
Moet ook wel zeggen dat mensen daar echt de meest trieste dingen posten hoor. Ik bedoel, je telefoon? Really?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Dat er iets mee te maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin bitchslapt Cue Wakker worden.
quote:bitchslap
A slap administered by a pimp to his prostitute to keep her in line or punish her.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |