quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef Susie het volgende:Die kraamhulp leert mijn lief wel alles over verschonen etc etc. Ik zou niet willen dat hij dat mist, want anders zou ik dat overdag ook nog moeten meenemen en hem dat 's avonds weer vertellen. Nee, ik vind het fijn dat hij er ook bij is, ook omdat ik nog niet heel veel kan ( sommige dames kunnen wellicht snel weer aan de wandel, maar ik vind de slaapkamer al ver

)
Dus misschien moet je dat nog even herzien TJ.
Ik neem het zeker mee
Maar ik heb vroeger op een kinderdagverblijf gewerkt dus kan mijn vriend zelf leren hoe hij moet verschonen (nou ja dat wil hij dan niet

) maar in bad en dergelijke...
En als ik er "verkreukeld" uitkomt dan heb ik die kraamverzorgster 6 uur per dag en ben ik kipfit dan stuur ik haar eerder naar huis
Eigenlijk heb ik liever dat hij ook gelijk thuisblijft natuurlijk, maar ja vakantiedagen zijn ook maar beperkt.
Mij lijkt de slaapkamer ook ver genoeg hoor Susie na een bevalling. Relax (zover mogelijk) en geniet maar lekker.
Asy ga ik goed onthouden calamiteitenverlof uit een ander potje en dan nog 2 hele dagen voor hem om bij te komen
Aventura lief dat je aan me denkt in je verhaal
Maar die spierpijn herken ik in een wat andere situatie. Ik heb een vruchtwaterpunctie gehad en door mijn angst/afweer had ik 2 dagen erna ontzettende spierpijn overal.
Ik kon niet alleen overeind komen in bed
Ik wijt dat aan mijn slechte conditie, al een hele tijd werkloos en daardoor ook vele stukken minder in beweging.
Dus ik vrees het ergste voor de bevalling ,wat toch ook een grote lichamelijke inspanning is.
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:Zoals Asy zegt zit er wel degelijk verschil en heeft Caprica gelijk. TJ zegt het niet correct.
Zolang als de bevalling duurt krijgt je vent calamiteitenverlof. Als de baby er is krijg je twee dagen bevallingsverlof. Voor de aangifte krijg je ook weer kort verlof. Vaak kan je dit wel even snel in die twee dagen doen maar op maandagmorgen als iedereen van het weekend aangifte komt doen kan het best druk zijn en het is zonde als daar dan alweer een halve dag van je twee dagen aan op gaat.
Over mijn bevalling zal ik het niet hebben. Wil TJ geen angst aanjagen

Ah ok duidelijk...
Enne DizzyMissLizzy hou je niet

ik beloof erover heen te lezen
Nirak en Faithz

Gefeliciteerd jullie zijn mama
Wat een mooi knulletje....
Aan de naam moet ik nog wennen

maar ben wel nieuwsgierig waar die vandaan komt want ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord.
Geniet ervan meidennnnn!!!!!
Sandous

zo je hebt het nogal voor je kiezen gehad.
Ik hoop dat je lichamelijk nu weer opgeknapt bent, en dat de depressie ook weer vertrokken is.
Zit je weer op het juiste spoor? of is het nog aan de beterende hand?